Kuinka monen ihannenainen on feministi?
Onko ihanneainen feministi?
53
4700
Vastaukset
- miehen
Kummallisesti on niin, että femnistin nimeä käyttävät ne, jtka ovat kaikkkein vähiten feminiinejä. Ja luonnlisesti feminiiniisyys on se mkä naisessa miestä viehättää.
Luultavasti on niin, ns. feministit ovat enmmän tai vähemmän miehisiä naisia tai suorastaan lesboja, jolloin he tietenkään eivät voikaan olla feminiinisiä, jos koko hormonijärjestelmä on vinksahtanut.- siitä,
että feminiini ja feministi sanat tarkoittavat ihan eri asioita vähän samaan tyyliin kuin kala ja polkupyörä
- jorojukka-kukka
siitä, kirjoitti:
että feminiini ja feministi sanat tarkoittavat ihan eri asioita vähän samaan tyyliin kuin kala ja polkupyörä
Mieshän ei välttämättä erota kalaa polkupyörästä.
- Laritsa M
,,,
- nainen..............
Kahtokaas, perinteinen feministi on puhdas, avoin,äidillinen, pitää miestä perheen päänä,
auttaa lähimmäistään, rakastaa myötä ja vasta mäestä, on vastuullinen omista lapsistaan siihen
saakka kun nämä ovat ammatin hankkineet.
Ilimankos ootta yksin, te epäfeministit?- kiitos.
Ymmärrämme feministiksi juuri sellaisen henkilön joka kirjoittaa kuten itse kirjoitit viimeisen lauseesi.
Muu teksti oli jotain sellaista joksi EMME feministiä luokittele.
Ja viimeiseen lauseeseesi kommentoiden: Feministit ovat ansainnet toisensa.
Monikaan mies ei ole niin paha että ansaitsisi feministin riesakseen. (tai no, on niitäkin)
- sovinisti?
Menevät varmaan aika samoihin.
- ett silleeen.....
Hyvää Isänpäivää!
- vili
niin paha olisi, jos sellaisen kanssa seukkailis. se on eri asia tietää asioista. sitten on nää pubifeministit jotka nyt ei itsekkään usko tasa-arvoon...nämä jälkimmäiset on mallia vitun kuvottavia.
- miten kukaan mies
voi seukata miesvihaajan kanssa? Tai miten kukaan miesvihaaja voi seukata miehen kaa?
Kyllä se on paha. Aina. - sen sijaan
miten kukaan mies kirjoitti:
voi seukata miesvihaajan kanssa? Tai miten kukaan miesvihaaja voi seukata miehen kaa?
Kyllä se on paha. Aina.seukkailevat kyllä naisten kaa. Sen verran yleistä on tuo naisviha miesten keskuudessa. (Mutta minäkin kyllä ihmettelen niitä naisia, jotka näiden kaa seukkaavat...)
- vain naisten kesken
sen sijaan kirjoitti:
seukkailevat kyllä naisten kaa. Sen verran yleistä on tuo naisviha miesten keskuudessa. (Mutta minäkin kyllä ihmettelen niitä naisia, jotka näiden kaa seukkaavat...)
naisethan toisiaan vihaavat ja kadehtivat. Eivät miehet naisia vihaa ja feministeille vain nauravat. Ei kukaan mies ota feministejä vakavasti. Nehän ovat kuin yksi iso jätkäporukka jostain syystä..
- ,.,.,.,.
Tosin voishan sitä nussia jonkin aikaa.
- popopop
Samaa palkkaa tietysti saa kannattaa, mutta jos esimerkiksi vastustaa pikkulasten vaatevärien jakamista sinisiin ja punaisiin, niin on heti mielestäni epänaisellinen. Vaaleanpunainen on naisten väri.
- ON YMMÄRRETTY VARMASTI VÄÄRin
En lukenut viestejänne mut arvailen mimmone käsitys teil on feministeistä, AIVAN VÄÄRÄ jos veikkaan käsityksenne oikein.
FEMINISTI EI HALUA MIEHILLE PASKAA,
VAAN FEMINISTI AJAA NAISTEN OIKEUKSIA.
MITÄ VIKAA, VITUN MIEHET?
Sana feministi - on saanut huonon maineen ihan vain sen takia että ihmisillä on VÄÄRÄ käsitys siitä.
Idiootit- mäiskis
feminismi ajaa naisten oikeutta olla epänaisellisia.
- samaa
mieltä!!
- luulo ei tiedon väärti
mäiskis kirjoitti:
Eli et "tiedä" asiasta yhtään mitään....
- jorojukka-kukka
mäiskis kirjoitti:
Sitäkö vain?
- (epä)naisellinen nainen?
mäiskis kirjoitti:
seuraavat asiat ovat mielestäsi siis sellaisia, jotka naisella tulee olla, jotta hän olisi naisellinen nainen:
* ei äänioikeutta
* ei saa harrastaa seksiä kuin vain ja ainoastaan avioliitossa miehensä kanssa
* ei saa käydä töissä
* ei saa käyttää housuja
* ei saa pitää seksistä, mieluiten leikataan vaikka klitoris ja häpyhuulet pois niin ei varmasti nauti
* ei saa osata vaikka vaihtaa lamppua ihan itse
* täytyy rakstaa ja haluta hankkia lapsia
Edelleen hauskaa?
Ilmeisesti minä sitten olen epänaisellinen, kun äänestän, opiskelen luonnontieteitä, pidän matematiikasta, osaan ajaa autoa, en halua lapsia, katson toisinaan ns eroottista viihdettä ja nautin seksistä poikaystäväni kanssa.
Hienoa! Poikaystäväni on siis piilohomo ja minä.. tietämättäni transu? - ...feministit...
mäiskis kirjoitti:
...ajavat naisten oikeutta olla sellaisia, kuin itse haluavat. ei naisen tarvitse olla välttämättä äijä, mutta ei miesten pidä määritellä sitä mitä nainen saa olla ja mitä ei. Eikä myöskään toisin päin.
- kiitos :D
Anteeksi kovasti sullekin herttainen feministi.
Huomaamme että olet tosi tasa-arvoinen meidän miesten kanssa.
Meillä oli IHAN VÄÄRÄ käsitys. Nyt huomaamme sen kun luemme ystävällisen oikaisusi.
Kiitos !!!
"" MITÄ VIKAA, VITUN MIEHET?
Sana feministi - on saanut huonon maineen ihan vain sen takia että ihmisillä on VÄÄRÄ käsitys siitä.
Idiootit ""
...hohhoijaa vaan sullekkin...
- helvata
Ihannenaiseni ei ole feministi!
- .....
Sun ihannenaises on varmaankin sitten nainen, jolla ei ole omaa tahtoa.. tai älykkyyttä tai mitään muutakaan kuin kaunis olemus ja profiili ja robotti joka tekee kaiken mitä käsketään. Tässä taas nähdään miehen aivoista.. putkiaivot... Eikö älykkyys pitänyt olla seksikästä?
- Kirjailija Keinonen
Kuka sellaista nyt huolisi?
- feministi...
on onnellisesti naimisissa ja myös aviomies on onnellinen feministi-naisensa kanssa.
Älkää olko mustavalkoisia. Aito feministi ajaa hyvinvointia, tasa-arvoa rotuun ja sukupuoleen katsomatta.- reppanat
feministi tarvitsee epämiehekkään miehen, jota se voi käskyttää. Feministi ei halua antautua miehelle niinkuin normaali nainen. feministien onneksi on myös tossun alla viihtyviä miehiä.
- jorojukka-kukka
reppanat kirjoitti:
feministi tarvitsee epämiehekkään miehen, jota se voi käskyttää. Feministi ei halua antautua miehelle niinkuin normaali nainen. feministien onneksi on myös tossun alla viihtyviä miehiä.
Sp välinen tasa-arvohan merkitsee miehelle naisen tossun alla oloa.
Mies ei sitten osaa olla naisen kanssa tasavertainen. Kumma juttu.
- Feministi vm. 80
Repesin täysin, kun joku luuli, että "feministi" ja "feminiininen" tarkoittavat jotenkin samaa.... tai että "sovinisti" on "feministin" vastakohta!
No joo, tietenkin on on monenlaisia feministejä, mutta yleisesti ottaen feministit siis haluavat TASA-ARVOA, eivät alistaa miehiä. Itse olen feministi ja kuitenkin "perinteisen" feminiininen samaan aikaan. Esim. rakastan ruoanlaittoa, pukeudun naisellisesti, meikkaan, tahdon miehen olevan perinteisen miehekäs, en tahdo olla mikään "hyvä jätkä", jne.
Ja kokemuksesta voin sanoa, että aika moni (nuori) mies on melkeinpä hykerrellyt onnesta kun olen jossain vaiheessa (esim. kolmansilla treffeillä) kertonut feminismistäni. He ovat kuvitelleet, että tykkään olla "perheen pää" ja olen "ihanan dominoiva". Tällaisille alistuville miehille olen kuitenkin joutunut antamaan pakit, koska en tosiaankaan tykkää alistaa miehiä! Myöskin liian naismaiset miehet ällöttävät. Tosimiehet eivät muuten feministejä pelkää :) - mikäli on s/m taipumuksia
Ei kait kukaan täysjärkinen mies feministiä ota kuin korkeintaa yhden yön jutuksi.
Siihen ne ovat helppoja, koska he toteuttavat feminististä aatettaa "naisen seksuaalisesta vapaudesta". Juu.
Vakavampaan suhteeseen kannattaa tähyillä ei feministiä. Mieluiten ulkomaalaista naista.
Negaatioita feministien osalta voisi vähän tähän oikein listata:
- miesviha
- uhriutuminen (het kun on mahdollista)
- fyysinen ja psyykkinen väkivalta
- alistaminen
- lasten ja rahojen vieminen avo-/avioeron sattuessa
- päteminen
- tarve olla oikeassa vaikka olisi väärässä
- fyysinen miesmäisyys
- naisellisuuden kieltäminen
Tälläsii mulle tulee mieleen feministeistä.
Ainakun joku nainen puheellaan viittaa tai kertoo olevansa feministi pitäisi hälyytyskellojen alkaa soimaan.- Feministi vm. 80
Joo et ole ainoa noissa feminististereotypioissasi. Ainoa vaan, että ne eivät pidä paikkaansa! Mainitsemasi käsitys "feministit on helppoja yhden illan jutuissa, koska uskovat naisten seksuaaliseen vapautumiseen" on aika yleinen, joskaan sen paikkansapitävyydestä en ole mitenkään vakuuttunut. Itse en ole koskaan yhdenillan juttuihin suostunut, vaan seksuaalista vapautumista toteutan poikaystävän kanssa kaikenlaisissa tuhmissa leikeissä :)
Muita ihme stereotypioita on mm. että feministinainen maksaa miehen puolesta treffeillä. Olen tosi monta kertaa treffeillä kuullut, että "sä varmaan haluat maksaa kun kannatat tasa-arvoo". Siis mitäh! Tottakai toivoin, että herrasmies voisi tarjota ainakin ekoilla treffeillä!
Jotkut myös kuvittelevat, että feministi ei voi pyytää miehen apua vaan tahtoo tehdä kaiken itse. Esim. minun kuulemma pitäisi osata vaihtaa auton renkaat siksi, että olen feministi! (Vaikka autoa minulla ei edes ole). Kerran pyysin eksääni vaihtamaan olohuoneeni kattolampun kun se oli niin korkealla ja pelkään nousta huojuville tikkaille. Mutta mikäs haloo siitä nousikaan... Kun ei FEMINISTI voi itse vaihtaa lamppuaan! Puhumattakaan siitä, kun olisin tarvinut miehen apua tietokoneostoksilla... :(
Ai niin, ja kuulemma en voi pitää aikuisviihteestä tai -leluista kun olen feministi... - vain nii
Feministi vm. 80 kirjoitti:
Joo et ole ainoa noissa feminististereotypioissasi. Ainoa vaan, että ne eivät pidä paikkaansa! Mainitsemasi käsitys "feministit on helppoja yhden illan jutuissa, koska uskovat naisten seksuaaliseen vapautumiseen" on aika yleinen, joskaan sen paikkansapitävyydestä en ole mitenkään vakuuttunut. Itse en ole koskaan yhdenillan juttuihin suostunut, vaan seksuaalista vapautumista toteutan poikaystävän kanssa kaikenlaisissa tuhmissa leikeissä :)
Muita ihme stereotypioita on mm. että feministinainen maksaa miehen puolesta treffeillä. Olen tosi monta kertaa treffeillä kuullut, että "sä varmaan haluat maksaa kun kannatat tasa-arvoo". Siis mitäh! Tottakai toivoin, että herrasmies voisi tarjota ainakin ekoilla treffeillä!
Jotkut myös kuvittelevat, että feministi ei voi pyytää miehen apua vaan tahtoo tehdä kaiken itse. Esim. minun kuulemma pitäisi osata vaihtaa auton renkaat siksi, että olen feministi! (Vaikka autoa minulla ei edes ole). Kerran pyysin eksääni vaihtamaan olohuoneeni kattolampun kun se oli niin korkealla ja pelkään nousta huojuville tikkaille. Mutta mikäs haloo siitä nousikaan... Kun ei FEMINISTI voi itse vaihtaa lamppuaan! Puhumattakaan siitä, kun olisin tarvinut miehen apua tietokoneostoksilla... :(
Ai niin, ja kuulemma en voi pitää aikuisviihteestä tai -leluista kun olen feministi...Sä taidat sitte olla sellanen tarpeenmukaan feministi.
Miehen apu kelpaa aina kun itee ei huvita tehdä jotain, mutta puolet "perinteisistä" naisten töistä sä taidat kyllä olla jakamassa.
Joo ja raha juttu. Miehenhän aina pitäisi maksaa. Naiset saavat maksaa itse omat laskunsa, niin ekoilla treffeillä kuin jatkossakin. Oppivathan feministitkin euronsa todellisen arvon.
Mainitsemani asiat eivät ole mitään sterotypioita. Ne ovat elävästä elämästä. Koettuja ja havaittuja.
Feministiin mä en enää koske edes tikulla. - Feministi vm. 80
vain nii kirjoitti:
Sä taidat sitte olla sellanen tarpeenmukaan feministi.
Miehen apu kelpaa aina kun itee ei huvita tehdä jotain, mutta puolet "perinteisistä" naisten töistä sä taidat kyllä olla jakamassa.
Joo ja raha juttu. Miehenhän aina pitäisi maksaa. Naiset saavat maksaa itse omat laskunsa, niin ekoilla treffeillä kuin jatkossakin. Oppivathan feministitkin euronsa todellisen arvon.
Mainitsemani asiat eivät ole mitään sterotypioita. Ne ovat elävästä elämästä. Koettuja ja havaittuja.
Feministiin mä en enää koske edes tikulla.Tuo on itseasiassa yksi pahimmista ennakkoluuloista, siis se että mies saa määritellä millainen feministi on ja millainen ei ole. Ja kuten edelleen mainitsin, feminismi tarkoittaa pyrkimystä TASA-ARVOON, ei alistamiseen!
Edelleen: feminismi ei tarkoita mitään "miehet ja naiset ovat aivan samanlaisia ja molempien pitää osata samanlaisia asioita", vaan sitä, että miehet ja naiset voivat olla erilaisia, mutta samanarvoisia! Ei siinä sen ihmeempää pitäisi olla? - vm. 67
Feministi vm. 80 kirjoitti:
Tuo on itseasiassa yksi pahimmista ennakkoluuloista, siis se että mies saa määritellä millainen feministi on ja millainen ei ole. Ja kuten edelleen mainitsin, feminismi tarkoittaa pyrkimystä TASA-ARVOON, ei alistamiseen!
Edelleen: feminismi ei tarkoita mitään "miehet ja naiset ovat aivan samanlaisia ja molempien pitää osata samanlaisia asioita", vaan sitä, että miehet ja naiset voivat olla erilaisia, mutta samanarvoisia! Ei siinä sen ihmeempää pitäisi olla?Ei se ole mikään ennakkoluulo.
Se on tosiasia.
Feminismi on miesvihaa. Se ei ole pyrkimystä tasa-arvoon. Feminismin tarkoitus on miesten alistaminen ja kosto miehille, jostain jota tämänpäivän miehet eivät ole tehneet.
Tätä ideologiaa sitten ajetaan uhriutumalla. Nainen heittäytyy hetikun on mahdollista uhriksi. Lisäksi syyllistetään kaikkia miehiä ja esitetään perättömiä väitteitä. Esim. Mies lyö. (Minä miehenä en ole ikinä lyönyt naista enkä lyö), naisen euro on 80 senttiä, mutta kun se ei ole (sekin oli valhe)
Feministit ovat jakamassa kotitöitä puoliksi, mutta kotitöihin ei sitten kuulukkaan "perinteiset miestentyöt", niitä ei jaeta.
Summattuna: Feminismillä ja tasa-arvolla ei ole mitään tekemistä keskenään. - rrtgtegegt
vm. 67 kirjoitti:
Ei se ole mikään ennakkoluulo.
Se on tosiasia.
Feminismi on miesvihaa. Se ei ole pyrkimystä tasa-arvoon. Feminismin tarkoitus on miesten alistaminen ja kosto miehille, jostain jota tämänpäivän miehet eivät ole tehneet.
Tätä ideologiaa sitten ajetaan uhriutumalla. Nainen heittäytyy hetikun on mahdollista uhriksi. Lisäksi syyllistetään kaikkia miehiä ja esitetään perättömiä väitteitä. Esim. Mies lyö. (Minä miehenä en ole ikinä lyönyt naista enkä lyö), naisen euro on 80 senttiä, mutta kun se ei ole (sekin oli valhe)
Feministit ovat jakamassa kotitöitä puoliksi, mutta kotitöihin ei sitten kuulukkaan "perinteiset miestentyöt", niitä ei jaeta.
Summattuna: Feminismillä ja tasa-arvolla ei ole mitään tekemistä keskenään.katkeria ämmiä ne on , ei kiinnosta!!!
- Men's rights activist.
Tiivistettynä voisi sanoa että feminismin ideologian mukaan miehuus,miehet ja/tai miesten omaama valta on pahasta, naisten johtama maailma tai kulttuuri oli (jos ko.feministi uskoo sellaisen olleen olemassa) tai olisi parempi kuin miesten johtama, ja että naiset ovat sorrettuja ja miehet nauttivat eduista naisiin nähden.
Yksi tai useampi ylläolevista uskomuksista on luultavasti feministin kannattama. Käytännön feminismi voi olla erittäin vahingollista miehille,naisille ja lapsille.
Sitten on simpsakoita tyttöjä jotka oikeasti eivät usko kovinkaan vahvasti noihin mutta kuitenkin hieman harhaanjohtavasti kutsuvat itseään feministiksi, mikä on aika harmitonta.
Jälkimmäiseen voi kyllä ihastuakkin mutta ei 'tosifeministiin'. - no more
En enää ala suhdetta naiseen, joka ole aidosti kiinnostunut seksistä omasta nautinnonhalustaan.
Kaikki muu johtaa takuuvarmasti ongelmiin, ennemmin tai myöhemmin. - miehet!
Ei mies voi määritellä millainen nainen saa olla ja millainen ei. Emmehän mekään määrittele millainen mies saa olla ja millainen ei. Olkoon jokainen sellainen kun tahtoo.
Edellä olevat kommentit todistavat sen, että feminismiä liikkeenä edelleen tarvitaan. Liian paljon vielä stereotypioita ja ennakkoluuloja...- Örkki boy
Miehenä saan määritellä, millainen naisen tulee olla, sillä pidän naisellisista naisista.
Esimerkiksi, jos bussipysäkillä on yksinäinen nätti nainen, niin pienikin asia vaikuttaa kuinka koen sen. Jos nainen seisoo jätkämäisesti jalat reilusti erillään, ei hän viehätä minua, mutta jos jalat ovat sirosti tiukasti yhdessä, niin koen sen heti miellyttävänä. Aivokuvantamisella voitaisiin varmasti havaita tuolloin aktiivisuutta mielihyväkeskuksissa tms.
Eikö ole siis luonnollista, että haluan naisten olevan tietynlaisia vaatetukseltaan, eleiltään, ilmeiltään, käytökseltään jne. koska sillä on merkitystä mielihyväni määrään.
Naisille ei ilmeisesti miehen miehekkyydellä ole samanlaista vaikutusta.
- Ari
Feministi on pahin mahdollinen kumppani. Jos feminismillä tarkoitetaan sukupuolten välistä tasa-arvoa, silloin tosin minäkin julistaudun feministiksi.
Nykypäivän feministit tosin tuntuvan purkavan "feministisyydellään" vain omia henkilökohtaisia patoumiaan ja pahaa oloaan miehiin, omien havannointieni mukaan "feministiksi" itsensä luokitteleva nainen on säälittävä, -anteeksi, rumasti, mutta suoraan sanottuna- puutteessa elävä nainen, jota kukaan mies ei huoli kuin korkeintaan yhden illan panoksi.- dgttggdt
mutta femiiniset naiset kyllä kiinnostaa.
Miksi etsisin paria, jolla ominaisuudet kuin itsellä . Sehän on transseksualista tai jotai homomaista.
no minulla on ihanne naisena feministi.=)
ei sen ny tarvi olla mikää äärifeministi(vaikkei se haittaakkaan vaikka ois) mutta en minä mitään tossun alle jäävää heikkoa naista halua..haluan että sillä naisella ois oma elämäkin,ja sitä myötä se on paljon mielenkiintoisempi.=)
siis kyllä minun unelma naisessa pitää olla feministiä jonkin verran.=) muuten mä potkisisin muijan pellolle jos se osoittautuis ei feministiks.
sellaset ovat häpeä toisille naisille,taino ei niin paljoo ku jotkut uskis naiset..ne vasta on..
nainen ei kyl saa olla mikään tankkerikaan, mutta ei ulkosesti niin hirveen välii ole..kuhan kasvoja kiva katella ja sen ilme saa hymyilemään.=)
ja henkisistä ominaisuuksista positiivisuus ois tosi kiva.=)- ErkkiTheMerkki
Olen seurustellut viisi vuotta feministin kanssa eikä ole ollut lainkaan kauheaa. Omat ajatukseni feminismistä ja tasa-arvosta jne. ovat hyvin lähellä puolisoni ajatuksia, mikä on tietysti saattanut helpottaa yhteiseloa.
Pitää myös muistaa, että feministejä on moneen junaan. Yhtä ainoata feminismiä ei ole edes olemassa, vaan näkemykset voivat vaihdella rajustikin. Tiukkapipoista tosikkofeministiä en jaksaisi katsella - mutta toisaalta en jaksa tiukkapipoisia tosikkoja muutenkaan.
Omat kokemukseni feminististeistä ovat pääosin myönteisiä. Mikä onkaan sen viehättävämpi elämänkumppani kuin vahvan itsetunnon omaava itsenäinen nainen, joka ei pelkää ajatella omilla aivoillaan ja joka uskaltaa olla asioista myös eri mieltä! Nöyristelevät ja uhrautuvat seinäruusut saavat voimaan pahoin...
Feminismin voi kokea uhkaksi vain, jos oma itsetunto ja itseluottamus rypee pohjamudissa. Ja valitettavan monella (suomalais)miehellä niin näyttää olevan. - ruppana
Oma avopuolisoni pitää itseään feministinä, enkä näe siinä mitään pahaa. Itse arvostan suuresti naista, joka uskaltaa ja ennen kaikkea osaa ajatella omilla aivoillaan. En voi ymmärtää, miksi Suomessa nähdään feminismi edelleen eräänlaisena peikkona. Sukupuolten välinen tasa-arvoisuus on molempien sukupuolten edun mukaista. Puheet siitä, että feministi olisi vähemmän feminiininen, ovat täysin perättömiä. Avopuolisoni on erittäin kaunis, viehättävä ja seksikäs nainen. Toisaalta ymmärrän miehiä, jotka eivät itsestään johtuvista syistä pysty näkemään miestä ja naista tasa-arvoisena, heitä kutsutaan pikkupojiksi.
- irtimanipuloinnista
Ei todellakaan.Feminismi,
feministit ovat vitsaus suomenkansalle ja miehille.Heidän taholtaan ei ole tullut mitään yhteiskunnan hyvin voinnin hyväksi tehtyjä laki säädöksiä,vaan ne perustuu itsekeskeisiin vaatimuksiin,jossa ei oteta huomioon yhteiskuntaa kokonaisuudessaan.Kun siihen yhdistyy vielä mies sukupuoleen kohdistuva viha, niin ei voi olla kovinpaljon normaali miehiä jotka ihailevat feministejä.Sellaiset miehet ovat nössöjä,pehmojajotka haluavat että nainen(feministi) hallitsee niitä." SÄÄLITTÄVÄÄ "- asfdasdfasdfasdfasdf
Ihan hyvä provo.
Nyt voitkin sitten perehtyä siihen, mitä feminismi - tai paremminkin feminismit (monikossa) - oikeasti on.
Kirjoituksesi perusteella vouhkasit jostain ihan muusta, jota en jaksa sen enempää ruotia.
- lerientte
Feminismi ei ole muuta kuin katkeruutta naisia kohtaan, jotka saavat miehiltä ihailua ja huomiota.
Feminismi on pelkkää alhaista miesvihaa.
Miehet eivät pelkää vahvoja naisia niin kuin usein väärin luullaan, mutta yksikään feministi ei ole vahva, koska viha ja katkeruus eivät ole kuin heikkouden merkkejä.
Turha on väittää feminismiä poliittiseksi liikkeeksi, koska feministit eivät politiikasta mitään tiedä.- aswwws
Feminismille nauretaan. Muutaman akan hururinki.
- perin hassua
On se vaan aina niin hauska katsoa, miten pelkkä feminismi-sana saa miehet pureskelemaan vaahtoa ja mussuttamaan helposti antavista miesvihaisista lesboista. :D Ilmeisesti se vain on joillekin hirvittävän kova pala että naiset haluavat sellaisia hassuja asioita kuin äänioikeuden ja yhtäläiset oikeudet miesten kanssa. Feminismi pyrkii tasa-arvoon. Ja niinkuin näistä kommenteista näkyy sinne on vielä hiton pitkä matka, kun niin monen junttiuunon oletus on että jommankumman on suhteessa ihan pakko alistaa toista ja luonnollisesti jos nainen ei halua olla alistettu niin se haluaa vain pistää miehen tossun alle. Hohhoi.
- Tarzani
Vaikka kulttuurillinen muutoskehitys on ollut nopeaa viimeiset vuosituhannet, niin ihminen on edelleen eläinkunnan luokittelussa apina.
Uros haluaa ottaa naaraan ja naaras haluaa antautua urokselle. Uros metsästää ja naaras huolehtii lapsista.
Feministillä on aivoissaan oikosulku, joka tekee hänestä uroksen kaltaisen ja se tietysti haittaa parinmuodostusta, sillä normaali uros ei sellaista naarasta huoli. - Phyh
Älä jaksa. Ei kukaan mies ole viemässä naisilta ääni- tai muita oikeuksia, paitsi omassa mielikuvituksessasi.
Eikä feminismi pyri tasa-arvoon vaan naisten vallan lisäämiseen. En koskaan ole huomannut feministien valittavan epäkohdista, joista miehet kärsivät enemmän kuin naiset. Joten se siitä "tasa-arvosta".
- vastuuta ei
Kyllä minä potkin perseelle akkaa, jolla on vain oikeuksia, muttei vastuuta.
- feministi kaunotar
Ehkä minuun ihastutaan sitten älyni tai huumorini vuoksi jos ei feministisyyteni vuoksi. Mieheni joista pidän ovat myös älykkäitä.
Kenen ihanne mies on sovinisti?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1232384Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from411965Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276521913Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen301907- 1021897
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la581199- 1171095
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20953- 54900
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110857