Olen vihdoin ja viimein saanut kasvatettua pitkät hiukset itselleni. Ne ovat lähes tasapitkät kaikkialta. Kasvoiltani olen pyöreähkö, joten minkälainen malli sopisi? En oikein haluaisi radikaalia kerrostusta hiuksiini (ollut joskus aikoinaan, en tykännyt). Olenkin miettinyt, että käykö pyöreäkasvoiselle hiukset, jotka on vain kerrostettu tai lyhennetty vain hiusten etuosasta (eli kasvon ympärille tulevat hiukset), muuten hiukset olisi sitten melko tasapitkät. Kovinkaan lyhyt otsis ei myöskään tulisi kysymykseen, koska hiukseni rasvoittuvat helposti ja ovat tosi liukkaat (=vaikea laittaa), koska otsis varmasti vaatisi jonkinlaista muotoilua.. Olisko kenelläkään vinkkejä?
Pyöreät kasvot
2
1154
Vastaukset
- n21
leikattiin juuri hiukset ja kasvoni ovat myös pyöreähköt. mulla oli sama tilanne, eli tasapitkät hiukset, ja halusin ilmavuutta ja jotakin muotoa leikkaukseen.
no, selitän tässä nyt jotenkin omaa malliani, niin jos saat vaikka jotain vinkkiä omaasi..
eli pisimmät hiukset ylettyvät solisluille ja kaulan alaosaan saakka. sitten juuri nuo "päällihiukset", eli jotka laskeutuvat kasvojen ympärille ovat lyhyemmät ja ulottuvat suunnilleen kaulan puoleenväliin ja siitä vielä alaspäin. eli päällihiukset on leikattu epätasaisesti, mutta kuitenkin lyhyemmiksi kuin alimmat hiukset. vaikea selittää :) .. etuhiukset on myös leikattu kerroksittain siten, että lyhimmät etuhiukset ovat nenän ja suun korkeudella ja pisimmät laskeutuvat siitä vielä alaspäin. olen tähän leikkaukseen erittäin tyytyväinen, koska nyt hiuksissani on kiva malli, eikä hiukset enää näytä päätä myöten meneviltä littanoilta edes silloin, kun hiuksissa ei ole muotoilutuotteita.
en saanut selvää, minkä pituiset hiukset sinulla on, mutta suosittelen juuri tätä päällihiuksien lyhentämistä, vaikka muuten olisikin pitkät hiukset.
löysin tuollaisen kuvan, se kuvastaa vähän tuota omaa malliani (tosin itselläni ei ole tuollaista jakausta)
http://beauty.about.com/od/hairstylephotogalleries/ss/hairgallery_2.htm
lisää hiusmalleja:
julkkisten hiusmalleja täällä:
http://www.ukhairdressers.com/star_gallery/main.asp
muita malleja täällä:
http://www.ukhairdressers.com/style/index.asp?month1=6
ja googlettamalla esim. sanoja "haircut", "hairstyle", "hair style gallery" löytyy lukuisia sivustoja erilaisista hiusmalleista. toivottavasti sait edes jotakin vinkkejä/apuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803