Pyöreät kasvot

hiusmalli?

Olen vihdoin ja viimein saanut kasvatettua pitkät hiukset itselleni. Ne ovat lähes tasapitkät kaikkialta. Kasvoiltani olen pyöreähkö, joten minkälainen malli sopisi? En oikein haluaisi radikaalia kerrostusta hiuksiini (ollut joskus aikoinaan, en tykännyt). Olenkin miettinyt, että käykö pyöreäkasvoiselle hiukset, jotka on vain kerrostettu tai lyhennetty vain hiusten etuosasta (eli kasvon ympärille tulevat hiukset), muuten hiukset olisi sitten melko tasapitkät. Kovinkaan lyhyt otsis ei myöskään tulisi kysymykseen, koska hiukseni rasvoittuvat helposti ja ovat tosi liukkaat (=vaikea laittaa), koska otsis varmasti vaatisi jonkinlaista muotoilua.. Olisko kenelläkään vinkkejä?

2

1145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n21

leikattiin juuri hiukset ja kasvoni ovat myös pyöreähköt. mulla oli sama tilanne, eli tasapitkät hiukset, ja halusin ilmavuutta ja jotakin muotoa leikkaukseen.
      no, selitän tässä nyt jotenkin omaa malliani, niin jos saat vaikka jotain vinkkiä omaasi..
      eli pisimmät hiukset ylettyvät solisluille ja kaulan alaosaan saakka. sitten juuri nuo "päällihiukset", eli jotka laskeutuvat kasvojen ympärille ovat lyhyemmät ja ulottuvat suunnilleen kaulan puoleenväliin ja siitä vielä alaspäin. eli päällihiukset on leikattu epätasaisesti, mutta kuitenkin lyhyemmiksi kuin alimmat hiukset. vaikea selittää :) .. etuhiukset on myös leikattu kerroksittain siten, että lyhimmät etuhiukset ovat nenän ja suun korkeudella ja pisimmät laskeutuvat siitä vielä alaspäin. olen tähän leikkaukseen erittäin tyytyväinen, koska nyt hiuksissani on kiva malli, eikä hiukset enää näytä päätä myöten meneviltä littanoilta edes silloin, kun hiuksissa ei ole muotoilutuotteita.
      en saanut selvää, minkä pituiset hiukset sinulla on, mutta suosittelen juuri tätä päällihiuksien lyhentämistä, vaikka muuten olisikin pitkät hiukset.
      löysin tuollaisen kuvan, se kuvastaa vähän tuota omaa malliani (tosin itselläni ei ole tuollaista jakausta)
      http://beauty.about.com/od/hairstylephotogalleries/ss/hairgallery_2.htm

lisää hiusmalleja:
      julkkisten hiusmalleja täällä:
      http://www.ukhairdressers.com/star_gallery/main.asp

muita malleja täällä:
      http://www.ukhairdressers.com/style/index.asp?month1=6

ja googlettamalla esim. sanoja "haircut", "hairstyle", "hair style gallery" löytyy lukuisia sivustoja erilaisista hiusmalleista. toivottavasti sait edes jotakin vinkkejä/apuja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe