tietääkö kukaan laulajaa ja laulunnimeä: "valtava rauha,valtava lämpö.tämän väkevän virran teet luokseni sillan,matkalla aamun maahan" suunnilleen noin ja naisääni,hidas biisi???
Kyselen taas pitkästä aikaa
5
505
Vastaukset
- nyt ...
tuo kaunis laulu tuli tiistai-iltana, eli 21.11. Radiodeistä. Tosin nykyisin ei ole iltaisin kuuluttajaa aina, joten nimeä ei sanottu. Tuli kuitenkin mieleen, että se naislaulaja saattaisi olla Helena Saari. Taustalla on myös mieslaulaja, mutta laulaa vähemmän siinä. - Olen myös kovasti tykännyt tuosta laualusta. Radiodein osoitehan on: www.radiodei.fi
Itse kuuntelen myös paljon tällaista kanavaa, joka on muuten messiaanisten juutalaisten kanava. Osoite on: www.wstw.fm, sieltä paina: listen (vasemmalta ylhäältä) ja sieltä vielä paina numerosta: 46 Siellä on ihanaa ylistysmusiikkia ja israelilaisia kansanlauluja, keskusteluja ja lyhyitä uutisia. Eri kielillä, mutta ylistyksen Hengessä ollaan siellä. Se kanava on siis yötäpäivää auki. Siunausta sinulle. Toivottavasti saat ohjelmasta voimaa! - Anonyymi
Todennäköisesti Helena Saari, kappaleella " Aareenkantaja " 4
- Anonyymi
Taisto Tapio Laakso Radio Dein Iltalamppu-ohhjelmasta hei. Laulu on nimeltään Aarteenkantaja, ja tulkitsijana Helena Saari. Laulu on tosi koskettava ja pidän siitä myös itse. Olen soittanut sitä Dein Iltalamppu-ohjelmassa. Viimeksi suorassa lähetyksessä ma 28.4.2025. Tulee uusintana lauantaina 3.4.2025. Ohjelmassa haastattelen Niklas "Nikke" Heikkilää joka kertoo elämästään CP-vammaisena. Kyseinen laulu tulee ohjelman alkuosassa.
- Anonyymi
Lauantain uusinta klo 21.03 alkaen. /// Iltalamppu-mies Taisto Tapio
- Anonyymi
Uusinta tulee siis 3.5. klo 21.03 alkaen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1724980Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621585- 141583
Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211441Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91233Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.931046Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit461010Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249297932- 178889
Hinduille tiedoksi
USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu279757