tietääkö kukaan laulajaa ja laulunnimeä: "valtava rauha,valtava lämpö.tämän väkevän virran teet luokseni sillan,matkalla aamun maahan" suunnilleen noin ja naisääni,hidas biisi???
Kyselen taas pitkästä aikaa
5
424
Vastaukset
- nyt ...
tuo kaunis laulu tuli tiistai-iltana, eli 21.11. Radiodeistä. Tosin nykyisin ei ole iltaisin kuuluttajaa aina, joten nimeä ei sanottu. Tuli kuitenkin mieleen, että se naislaulaja saattaisi olla Helena Saari. Taustalla on myös mieslaulaja, mutta laulaa vähemmän siinä. - Olen myös kovasti tykännyt tuosta laualusta. Radiodein osoitehan on: www.radiodei.fi
Itse kuuntelen myös paljon tällaista kanavaa, joka on muuten messiaanisten juutalaisten kanava. Osoite on: www.wstw.fm, sieltä paina: listen (vasemmalta ylhäältä) ja sieltä vielä paina numerosta: 46 Siellä on ihanaa ylistysmusiikkia ja israelilaisia kansanlauluja, keskusteluja ja lyhyitä uutisia. Eri kielillä, mutta ylistyksen Hengessä ollaan siellä. Se kanava on siis yötäpäivää auki. Siunausta sinulle. Toivottavasti saat ohjelmasta voimaa! - Anonyymi
Todennäköisesti Helena Saari, kappaleella " Aareenkantaja " 4
- Anonyymi
Taisto Tapio Laakso Radio Dein Iltalamppu-ohhjelmasta hei. Laulu on nimeltään Aarteenkantaja, ja tulkitsijana Helena Saari. Laulu on tosi koskettava ja pidän siitä myös itse. Olen soittanut sitä Dein Iltalamppu-ohjelmassa. Viimeksi suorassa lähetyksessä ma 28.4.2025. Tulee uusintana lauantaina 3.4.2025. Ohjelmassa haastattelen Niklas "Nikke" Heikkilää joka kertoo elämästään CP-vammaisena. Kyseinen laulu tulee ohjelman alkuosassa.
- Anonyymi
Lauantain uusinta klo 21.03 alkaen. /// Iltalamppu-mies Taisto Tapio
- Anonyymi
Uusinta tulee siis 3.5. klo 21.03 alkaen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541943
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181307
- 901266
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4261172- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä218712