tietääkö kukaan laulajaa ja laulunnimeä: "valtava rauha,valtava lämpö.tämän väkevän virran teet luokseni sillan,matkalla aamun maahan" suunnilleen noin ja naisääni,hidas biisi???
Kyselen taas pitkästä aikaa
5
365
Vastaukset
- nyt ...
tuo kaunis laulu tuli tiistai-iltana, eli 21.11. Radiodeistä. Tosin nykyisin ei ole iltaisin kuuluttajaa aina, joten nimeä ei sanottu. Tuli kuitenkin mieleen, että se naislaulaja saattaisi olla Helena Saari. Taustalla on myös mieslaulaja, mutta laulaa vähemmän siinä. - Olen myös kovasti tykännyt tuosta laualusta. Radiodein osoitehan on: www.radiodei.fi
Itse kuuntelen myös paljon tällaista kanavaa, joka on muuten messiaanisten juutalaisten kanava. Osoite on: www.wstw.fm, sieltä paina: listen (vasemmalta ylhäältä) ja sieltä vielä paina numerosta: 46 Siellä on ihanaa ylistysmusiikkia ja israelilaisia kansanlauluja, keskusteluja ja lyhyitä uutisia. Eri kielillä, mutta ylistyksen Hengessä ollaan siellä. Se kanava on siis yötäpäivää auki. Siunausta sinulle. Toivottavasti saat ohjelmasta voimaa! - Anonyymi
Todennäköisesti Helena Saari, kappaleella " Aareenkantaja " 4
- Anonyymi
Taisto Tapio Laakso Radio Dein Iltalamppu-ohhjelmasta hei. Laulu on nimeltään Aarteenkantaja, ja tulkitsijana Helena Saari. Laulu on tosi koskettava ja pidän siitä myös itse. Olen soittanut sitä Dein Iltalamppu-ohjelmassa. Viimeksi suorassa lähetyksessä ma 28.4.2025. Tulee uusintana lauantaina 3.4.2025. Ohjelmassa haastattelen Niklas "Nikke" Heikkilää joka kertoo elämästään CP-vammaisena. Kyseinen laulu tulee ohjelman alkuosassa.
- Anonyymi
Lauantain uusinta klo 21.03 alkaen. /// Iltalamppu-mies Taisto Tapio
- Anonyymi
Uusinta tulee siis 3.5. klo 21.03 alkaen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6717457Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435281HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032876- 1622278
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki362225- 241824
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401688mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121642Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111628Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t51567