tietääkö kukaan laulajaa ja laulunnimeä: "valtava rauha,valtava lämpö.tämän väkevän virran teet luokseni sillan,matkalla aamun maahan" suunnilleen noin ja naisääni,hidas biisi???
Kyselen taas pitkästä aikaa
2
324
Vastaukset
- nyt ...
tuo kaunis laulu tuli tiistai-iltana, eli 21.11. Radiodeistä. Tosin nykyisin ei ole iltaisin kuuluttajaa aina, joten nimeä ei sanottu. Tuli kuitenkin mieleen, että se naislaulaja saattaisi olla Helena Saari. Taustalla on myös mieslaulaja, mutta laulaa vähemmän siinä. - Olen myös kovasti tykännyt tuosta laualusta. Radiodein osoitehan on: www.radiodei.fi
Itse kuuntelen myös paljon tällaista kanavaa, joka on muuten messiaanisten juutalaisten kanava. Osoite on: www.wstw.fm, sieltä paina: listen (vasemmalta ylhäältä) ja sieltä vielä paina numerosta: 46 Siellä on ihanaa ylistysmusiikkia ja israelilaisia kansanlauluja, keskusteluja ja lyhyitä uutisia. Eri kielillä, mutta ylistyksen Hengessä ollaan siellä. Se kanava on siis yötäpäivää auki. Siunausta sinulle. Toivottavasti saat ohjelmasta voimaa! - Anonyymi
Todennäköisesti Helena Saari, kappaleella " Aareenkantaja " 4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581