Pitäisikö ihminen määritellä

apinaksi?

23

1850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late 1
      • M@k3

Olla enää halusta kiinni.

• Late 1

"--On jo määritelty
        illuminatus 13.11.2006 klo 14.11
           Ihminen kuuluu samaan ihmisapinoiden heimoon (Hominidae) kuin simpanssit, gorillat ja orangit. --"

Aivan, mutta jotta pysytään tietellisellä pohjalla, niin tuohon pitää lisätä, "että tämänhetkisen tieteen ymmärryksen mukaan". :)

Jäämme taas odottelemaan kuinka tiede sitten taas aikanaan etenee/uudistuu! Jookosta? HEH!

• juutas.
        Late 1 kirjoitti:

"--On jo määritelty
           Ihminen kuuluu samaan ihmisapinoiden heimoon (Hominidae) kuin simpanssit, gorillat ja orangit. --"

Aivan, mutta jotta pysytään tietellisellä pohjalla, niin tuohon pitää lisätä, "että tämänhetkisen tieteen ymmärryksen mukaan". :)

Jäämme taas odottelemaan kuinka tiede sitten taas aikanaan etenee/uudistuu! Jookosta? HEH!

Kelpaakos sinulle edes se, että apinat ja ihmiset kuuluvat kädellisten lahkoon?

Odotellaan vaan tieteen etenemistä, mutta eihän mennä asioiden edelle? Jookosta?

Kaikkihan tieteessä perustuu tämänhetkiseen tietoon. Sinulla kuitenkin mielestäsi on jo tulevaisuuden tietoa hallussasi, vai?

• Adoptio oikeutta ja hedelmöityshoitoja apinoille. Miten olis sosiiaalilakien uudistus ym. Kyllä kait meidän pitäis turvata uusille tulokkaille ihmisarvoinen elämä. Entäpä sairaanhoito vanhustenkodit ym.ym. Kerättekö te vapaamuurareissa muurariveljillene kolehdin ko, asian puolesta.

• Late 1
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

Adoptio oikeutta ja hedelmöityshoitoja apinoille. Miten olis sosiiaalilakien uudistus ym. Kyllä kait meidän pitäis turvata uusille tulokkaille ihmisarvoinen elämä. Entäpä sairaanhoito vanhustenkodit ym.ym. Kerättekö te vapaamuurareissa muurariveljillene kolehdin ko, asian puolesta.

Oot sie Supi yliveto!
        Hyvä hyvä!Tämä uskossa oleminen ei ookkaan mitään "kurttuotsaisten" touhua.:)

Kun ei vain noilla apinansukulaisiksi itseään haluavilla ala huumori loppumaan? HEH!

• sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

Adoptio oikeutta ja hedelmöityshoitoja apinoille. Miten olis sosiiaalilakien uudistus ym. Kyllä kait meidän pitäis turvata uusille tulokkaille ihmisarvoinen elämä. Entäpä sairaanhoito vanhustenkodit ym.ym. Kerättekö te vapaamuurareissa muurariveljillene kolehdin ko, asian puolesta.

Tee sinä se eduskunta-aloite.

>>Kerättekö te vapaamuurareissa muurariveljillene kolehdin ko, asian puolesta.

• sympille

"Miten olis sosiiaalilakien uudistus ym. Kyllä kait meidän pitäis turvata uusille tulokkaille ihmisarvoinen elämä."

Eivät ne apinat tarhoissa, koekaniineina tai lemmikkeinä omasta tahdostaan ole. Kokolla on sanottavaa:
        http://www.youtube.com/watch?v=Po2JGdx9WBI
        Tuokin gorilla on varmaan symppiä älykkäämpi.

• Late 1
        juutas. kirjoitti:

Kelpaakos sinulle edes se, että apinat ja ihmiset kuuluvat kädellisten lahkoon?

Odotellaan vaan tieteen etenemistä, mutta eihän mennä asioiden edelle? Jookosta?

Kaikkihan tieteessä perustuu tämänhetkiseen tietoon. Sinulla kuitenkin mielestäsi on jo tulevaisuuden tietoa hallussasi, vai?

"---Kelpaakos sinulle edes se, että apinat ja ihmiset kuuluvat kädellisten lahkoon? ------"

Kyllä vähän tihkaasoo tuakin! :)

"--Odotellaan vaan tieteen etenemistä, mutta eihän mennä asioiden edelle? Jookosta? ---"

Totta juutas näin teemme ja rahat säästämme!

"--Kaikkihan tieteessä perustuu tämänhetkiseen tietoon. Sinulla kuitenkin mielestäsi on jo tulevaisuuden tietoa hallussasi, vai?-----"

Mulla o pikkaanen haju, jotta piltdownin henki, joka haisoo jo märännykselle tuloo määränsä päähän
        aikanansa ja monet jotuvat häpiämähän. :)

• juutas.
        Late 1 kirjoitti:

"---Kelpaakos sinulle edes se, että apinat ja ihmiset kuuluvat kädellisten lahkoon? ------"

Kyllä vähän tihkaasoo tuakin! :)

"--Odotellaan vaan tieteen etenemistä, mutta eihän mennä asioiden edelle? Jookosta? ---"

Totta juutas näin teemme ja rahat säästämme!

"--Kaikkihan tieteessä perustuu tämänhetkiseen tietoon. Sinulla kuitenkin mielestäsi on jo tulevaisuuden tietoa hallussasi, vai?-----"

Mulla o pikkaanen haju, jotta piltdownin henki, joka haisoo jo märännykselle tuloo määränsä päähän
        aikanansa ja monet jotuvat häpiämähän. :)

Noh, saako Late mahtumaan apinat ja ihmiset edes nisäkkäiden luokkaan, vai "tihkaasooko" sekin?

Jos jotain hajuja tunnet, niin oletko varma, ettei se ole vain Pyhä Henki joka sieraimissasi tuoksahtaa?

Muutenhan se on varmaan mukavaa, jos sinä tiedät tulevatkin tapahtumat.

• Late 1 kirjoitti:

"--On jo määritelty

Taksonomiaa oli jo ennen evoluutioteoriaakin, joka puolestaan selittää loistavasti taksonien kehittymisen.

>>Aivan, mutta jotta pysytään tietellisellä pohjalla, niin tuohon pitää lisätä, "että tämänhetkisen tieteen ymmärryksen mukaan".

• muuten

ent nim. DEMSKY ? Alkaa näet olla sellaaset tutinat tuutissa.

• Late 1
        juutas. kirjoitti:

Noh, saako Late mahtumaan apinat ja ihmiset edes nisäkkäiden luokkaan, vai "tihkaasooko" sekin?

Jos jotain hajuja tunnet, niin oletko varma, ettei se ole vain Pyhä Henki joka sieraimissasi tuoksahtaa?

Muutenhan se on varmaan mukavaa, jos sinä tiedät tulevatkin tapahtumat.

"--Noh, saako Late mahtumaan apinat ja ihmiset edes nisäkkäiden luokkaan, vai "tihkaasooko" sekin? --"

Ei se lajittelunimittely miestä pahenna, jos ei vain mies lajiansa.

"--Jos jotain hajuja tunnet, niin oletko varma, ettei se ole vain Pyhä Henki joka sieraimissasi tuoksahtaa? -----------------"

Aamen hallelujaa kyllä tällä hetkellä minun sieraimissani tuoksuu Pyhän Hengen hyvä tuoksu. :)

"--Muutenhan se on varmaan mukavaa, jos sinä tiedät tulevatkin tapahtumat.----"

No kuule Juutas, kun minä olen jo niin oikeestiaikuinen, etten minä enään usko tietäväni, vaan minä tiedän uskovani. ;)

• muuten kirjoitti:

ent nim. DEMSKY ? Alkaa näet olla sellaaset tutinat tuutissa.

Sydämmenuskopelastaa kahdella ämmällä on mun nikkini.

Ps. Pystyn minä heittämään välillä hiukan huumoriakin, en minä aina ole näin totinen :D

Siunausta.

• juutas.
        Late 1 kirjoitti:

"--Noh, saako Late mahtumaan apinat ja ihmiset edes nisäkkäiden luokkaan, vai "tihkaasooko" sekin? --"

Ei se lajittelunimittely miestä pahenna, jos ei vain mies lajiansa.

"--Jos jotain hajuja tunnet, niin oletko varma, ettei se ole vain Pyhä Henki joka sieraimissasi tuoksahtaa? -----------------"

Aamen hallelujaa kyllä tällä hetkellä minun sieraimissani tuoksuu Pyhän Hengen hyvä tuoksu. :)

"--Muutenhan se on varmaan mukavaa, jos sinä tiedät tulevatkin tapahtumat.----"

No kuule Juutas, kun minä olen jo niin oikeestiaikuinen, etten minä enään usko tietäväni, vaan minä tiedän uskovani. ;)

No hienoa. Olet sentään yhtä mieltä siitä, että ihmiset kuuluvat eläinkuntaan, ja ovat ainakin nisäkkäitä, ehkä peräti kädellisiäkin.

Hyvä asia sekin että tiedät vain uskovasi.

Milleköhän tuo Pyhä Henki mahtaa muuten tuoksahtaa? Rusinapullalleko kenties?

• :pp.
        Late 1 kirjoitti:

"--On jo määritelty

>

>

juutas. kirjoitti:

No hienoa. Olet sentään yhtä mieltä siitä, että ihmiset kuuluvat eläinkuntaan, ja ovat ainakin nisäkkäitä, ehkä peräti kädellisiäkin.

Hyvä asia sekin että tiedät vain uskovasi.

Milleköhän tuo Pyhä Henki mahtaa muuten tuoksahtaa? Rusinapullalleko kenties?

>>Milleköhän tuo Pyhä Henki mahtaa muuten tuoksahtaa? Rusinapullalleko kenties?

• Late 1
        :pp. kirjoitti:

>>Milleköhän tuo Pyhä Henki mahtaa muuten tuoksahtaa? Rusinapullalleko kenties?

"--ainoa "Pyhän Hengen" jonka tiedän on Paavin pieru ilmeisesti, Paavihan on "pyhä" ja pieru käy "hengestä" sisäisenä äänenä, joten eiköhän tuoksahda ihan iteltään..?-------------"

Varmisteletko eroa Jumalasta aivan suotta?

Raamattu ilmoittaa, että kaiken muun synnin voi saada anteeksi, mutta ei Pyhän Hengen pilkkaa.

Late 1 kirjoitti:

"--ainoa "Pyhän Hengen" jonka tiedän on Paavin pieru ilmeisesti, Paavihan on "pyhä" ja pieru käy "hengestä" sisäisenä äänenä, joten eiköhän tuoksahda ihan iteltään..?-------------"

Varmisteletko eroa Jumalasta aivan suotta?

Raamattu ilmoittaa, että kaiken muun synnin voi saada anteeksi, mutta ei Pyhän Hengen pilkkaa.

entä saako "Paavin pierun" pilkaamisen anteeksi?

• Tavoitteeton

Jos ei halua ihmistä apinaksi määritellä, niin miksi sitten? Kissaeläimeksi? Jyrsijäksi? Kalaksi?

Ai niin, kreationistit ei taida määritellä ihmistä edes eläimeksi. Onkohan ihminen heidän mielestään kasvi tai sieni tai bakteeri?

• öh..

on henkiolento, jolle Jumala on jostain ihme syystä tehny ihmisapinan ruumiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      33
      4705
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      31
      2276
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1780
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1708
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      82
      1492
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      140
      1392
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1116
    8. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      1060
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1024
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      71
      987
    Aihe