hei,
olen syönyt 10mg cipralexia nyt muutaman kuukauden ja haluan vähentää niitä, nyt syönyt 5 mg muutaman päivän. pikku hiljaa lopetan ne kokonaan.
minulla on ollut todella paljon huimausta, mahakipua ym. onko runsas huimaus ja väsymys cipralexin vähentämisestä? loppuuko se koska? millaisia oireita cipralexin vähentäminen voi tuottaa?
olen syönyt 10mg cipralexia nyt muutaman kuukauden ja haluan vähentää niitä, nyt syönyt 5 mg muutaman päivän. pikku hiljaa lopetan ne kokonaan.
minulla on ollut todella paljon huimausta, mahakipua ym. onko runsas huimaus ja väsymys cipralexin vähentämisestä? loppuuko se koska? millaisia oireita cipralexin vähentäminen voi tuottaa?
Vastaukset 3
Vanhimmat
Eikö mielialalääkettä pitäisi syödä ainakin se puoli vuotta, jotta se olisi hyödyllistä? Vai lopetatko raskauden tmv. syyn takia?
Käsittääkseni lopetettaessa lääkkeen syöntiä tulee juuri kuvailemiasi oireita, jotka helpottavat kun elimistö taas tottuu siihen lääkemäärään ja lopulta lääkkeettömyyteen. Itse en ole lääkettä lopettanut enkä lopettamassakaan pitkään aikaan, joten omakohtaista kokemusta ei ole.
Keskustele lääkärin kanssa lääkkeen vähentämisestä oireista. Älä muuttele annostusta omin päin...
ole alkanut ees viä vaikuttamaan täydellä teholla ,sen vakutus alka vasta noin 2-3kk kuluttua ja jos masikseen on sitä sulle määrätty niin kyllä sitä ainakin vuoden on hyvä syödä, ja terapia kanssa jos meinaa hoidosta vastineen ottaa ja parantuu ,