Laitoin ilmoituksen treffipalstalle ja sainkin 2 vastausta, ensimmäinen vaikutti ihan mielenkiintoiselta vaikkakin aika niukasti nainen itsestään kertoi, hän pyysi että kirjoittaisin hänelle, no päätin kirjoittaa ja kas kummaa ei vastannut minulle enää. En tiedä mikä tuli kun ei voinut edes vastata jos ei oikeesti kiinnostanutkaan, olis edes sen voinnu kirjoittaa ettei olis tarvinu turhaa odottaa. Toinen vastasi minulle englanniksi ja sen verran mitä englantia ymmärrän niin hän kertoi nimensä ja pyysi minua kirjoittamaan, ei sen kummemmin kertonut itsestä mitään, no vastasin hänellekkin sen mitä englanniksi osaan kirjoittaa ja kerroin siinä että pahoittelen mutta en oikeen osaa englantia enkä osaa kirjoittaa englanniksi. No eipä ole siitäkään kuulunut sitten mitään. Että siinä mun kokemukseni tästä nettitreffitouhusta. Ja tämä kokemus ei ollut S24 treffipalvelusta vaan toisesta treffipalvelusta. S24 treffeissä mulla on ollut ilmoitus jo kohta puoli vuotta enkä ole yhtään ainuttakaan vastausta saanut. Ja niille jotka ovat onnistuneet löytämään täältä netistä sen rakkaan niin heille toivotan mitä parhainta onnea ja menestystä.
Oma kokemukseni
2
1371
Vastaukset
- ????
Miksi et itse vastaa jonkun muun ilmoitukseen. Voisit itse valita sellaisen ilmoituksen joka sinua kiinnostaa. Valitset sellaisen ilmoituksen missä toinen osapuoli on kertonut enemmän itsestään ja vaikuttaa sosiaaliselta. Ehkä saat todennäköisemmin myös vastauksen tällaiselta henkilöltä. Niin tai mikset menisi suoraan ihan livenä pyytämään jotain mukavaa tyyppiä treffeille. Siinä säästyy aikaa, vaivaa ja huomaa heti tuleeko hommasta mitään.
- Pomo-69
Mulla on laidasta toiseen kokemuksia. Suomalaiset neidit on lopettaneet kirjoittelun hyvinkin herkästi (esim. parin viestin tai kuvan lähettämisen jälkeen). Toisaalta aasialaiset kauniitkin neidot ovat olleet hyvin kiinnostuneita ja kohteliaita vaikka olen lähettänyt heille samalla sävyllä viestiä kuin suomalaisillekin. No ehkä sillä erolla että kulttuurienvälisessä viestinnässä sivistystaso tulee helpommin näkyviin. Kokeile rajojen ulkopuoleltakin, vaikka Venäjältä tai Thaikkulasta. Länsimaissa on liikaa hemmoteltuja kakaroita joilta puuttuu kyky fiksuun kommunikointiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2451512- 1241410
- 1221317
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721239Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91231- 761222
- 35976