loukkaantuuko mies jos haluaa miehen ostaman korun vaihattaa toisen väriseksi???
näyttääkö miehet tunteita ja jos sanoo että ei loukkaannu .niin vaikuttaa että silti pientä loukkaantumista ois.... mut mite teidän kohdalla vastaavia tapauksia ollu ???
loukkaantuukomies
jepsjeee25vee
3
641
Vastaukset
- en ole
Itse en ole koskaan tuolla tavalla loukannut... jos en ole tykännyt väristä niin voi voi, ajatus on tärkein. Mieheni kun vielä on värisokea, niin näitä juttuja on silloin tällöin tullut, mutta yleensä jostakin tärkeämmästä hän varmuuden vuoksi kysyy minulta ensin :).
Minä kyllä "sisäisesti" loukkaantuisin, jos minun lahjani haluttaisiin vaihtaa, vaikka pyrkisinkin olemaan näyttämättä asiaa. Lahjahevosen suuhun ei katsota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018721Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683091- 171514
- 741056
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63958- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73894- 65890