Elastisen Anna soida biisi on aivan MAHTAVAA!!!!
ELASTINEN!!!
11
873
Vastaukset
- tuuli taimi??!
ei vaitis joku vain sanosi notta se rumpali (tuuli) ja elastinen oisivat käynnistäneet suhteen, ilmeisesti "sellaisen" suhteen (s -
suhteen..) VAHVISTAKEE!!! pohdin jo tämän hetkiseni kaa et jos nää menee naimisiin niiin
tuleeko tuulista Tuuli Elastinen (jos siis ottaa
miehen suku nimen) vai elastisesta Elastinen Taimi (jos ottaiskin naisen sukunimen)- kimmo elastinen
sen elastisen nimi on kyl kimmo laiho,et ehkei elastinen kuitenkaan,ootko ihan idiootti?
- tää on mun!
Koko uusi levy on aivan loistava! Pohdiskelevia sanoituksia eikä vaan pelkkää lällätystä. Todella upea. Anna soida!
- kaks biisii
kuullu, mut ärsyttävää, ku ei löydy viel mistään täält mun kotikaupungista levyy
Kaikki kattonu läpi. Ehkä ne ei oo viel kerenny hankkii sitä tai sitte se on loppuun myyty. Veikkaan kyl ekaa vaihtoehtoo
- suutarin
ihan vitun paska.paitsi en ole kullukko yhden biisin
- !!!!
Täyttä paskaa!!
- loistava
Levy on kans ihan paras. Parhaita biisejä on Täysii, Anna soida, Nuku vaan, Päiväkerrallaan, Fisuu, Jaksaa jaksaa ja Moukan tuuria
- joo taas
vitun hyvä levy... Anna sen soida!! :)
- nneiti
Aivan mahtava biisi. Tuota tullut kuunneltua todella paljon. :) Tosin alkaa siihen jo pikkuhiljaa kyllästymään kun koko ajan täytyy repeatilla kuunnella. ;)
- tapauksessa
kantsii ostaa levy. Siel on 13 muuta erittäin hyvää biisiä:).
- tuttu-2
Kun kyllä se on ihan kakkaaa!!! Näin on näreet.
Hehhehh, nähdään ensviikolla taas!
Ps. Soita elastista täysillä niin että naapurit segoo ja kattele kiertokirjevideoita, ne on kivoja eikä niitä deletoida =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864