Miten tämmöinen laulu oikeasti menee? Mieleen on muistunut ainoastaan jotain: oikea käsi pomppulinna, vasen käsi pomppulinna, molemmat kädet pomppulinna, olethan ystäväni...
toivotonta?
pomppulinda? Pomppulinna?
3
3480
Vastaukset
- hiude
mä olen kuullut semmoisen version että pom pom pomppolinda, pom pom pomppolinda, pom pom pomppolinda, oothan mun kultaseni
- kir777
pom pom pompolinda.pom pom pompolinsa pom pom pompolinda oothan ysstäväni.
enkuks.sama...
right hand below belinda right hand below belinda right hand below belinda ,are you friend of mine.
eli kummallakin tavalla laulua on laulettu.
tässä mun tietämys asiasta. - Merjukka77
:,: Pom pom Pomppolinda:,: x3
oothan ystäväni.
Oikea käsi Pomppolinda,
vasen käsi Pomppolinda,
molemmat kädet Pomppolinda,
oothan ystäväni.
OIkea jalka Pomppolinda,
vasen jalka Pomppolinda,
molemmat jalat Pomppolinda,
oothan ystäväni.
:,: Pom pom Pomppolinda:,: x3
oothan ystäväni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251