Miten tämmöinen laulu oikeasti menee? Mieleen on muistunut ainoastaan jotain: oikea käsi pomppulinna, vasen käsi pomppulinna, molemmat kädet pomppulinna, olethan ystäväni...
toivotonta?
pomppulinda? Pomppulinna?
3
3586
Vastaukset
- hiude
mä olen kuullut semmoisen version että pom pom pomppolinda, pom pom pomppolinda, pom pom pomppolinda, oothan mun kultaseni
- kir777
pom pom pompolinda.pom pom pompolinsa pom pom pompolinda oothan ysstäväni.
enkuks.sama...
right hand below belinda right hand below belinda right hand below belinda ,are you friend of mine.
eli kummallakin tavalla laulua on laulettu.
tässä mun tietämys asiasta. - Merjukka77
:,: Pom pom Pomppolinda:,: x3
oothan ystäväni.
Oikea käsi Pomppolinda,
vasen käsi Pomppolinda,
molemmat kädet Pomppolinda,
oothan ystäväni.
OIkea jalka Pomppolinda,
vasen jalka Pomppolinda,
molemmat jalat Pomppolinda,
oothan ystäväni.
:,: Pom pom Pomppolinda:,: x3
oothan ystäväni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241207
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97884- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270744- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49579
- 25545