Elikkäs tietääkö ketään tollasta biisiä? Kerto säkeessä sanotaan kalajoen naiset, erittäin rivo biisi, mies laulaja. kiitoksia
Kalajoen naiset (rivo biisi)
13
24059
Vastaukset
- tntntnatn
tosi rivo onkin, tappikanssa eli ristushan sen vetää.. kuka sen rivouden rajan mihinkin vetää.
- _timpe_
Hehe, ei nyt ihan ollu siitä biisistä kyse mutta olkoon, löysin ehkä kyseisen biisin mutta tosin en saa sitä kuunneltuu mistään :/
- asiantuntija
Gunnar Khickel & Sperminators - Kalajoen naiset
- ei toiminu
Toinen asiantuntija! :) kirjoitti:
Siinä teille torrenti:
http://thepiratebay.org/tor/3579578sendikää mulle tää biisi jos se teiltä löytyy ! kiitos. ottakaa tohon mailiin yhteyttä !!
- moom
ei toiminu kirjoitti:
sendikää mulle tää biisi jos se teiltä löytyy ! kiitos. ottakaa tohon mailiin yhteyttä !!
- juip
mistä sais ton biisin jos viittit pistää osotteen pitäs saada ilmaseks
- biisi 2008
vuoden 2008 ehdoton kesäbiisi!!
- Kalajoen naiset (joen naiset)
On sperma polttavaa, kulli punertaa. Edessäni paljas pillu on aivan karvaton. Kesäloma alkoi hymyillen, pusseissani tunnen sen. Esileikit naisen kuumentaa, tule mukaan vaan.
Kertosäe:
Kalajoen naiset(Kalajoen naiset). Heti panettaa. Miettien et takaa vaiko eest, sänkyyn vain nopeest. Kalajoen naiset(Kalajoen naiset), vain mua odottaa. Tule että tunnen lämmön sen ota suihin hetkinen.
(ähkymistä)
On sperma polttavaa, kulli punertaa.
(No mikä ettei, haha) Edessäni kuudes nainen on, olen voimaton. Kesäloma alkoi hymyillen, unohdin jo runkkauksen. Kesäleikit kortsuja kuluttaa, kun en ilman saa.
Kertosäe ota suihin hetkinen x2 - jejj
jjooo mää tiiän :D kuuntelen sitä nyt! HAUSKA ;DD
- biisikärpänen
kalajoen naiset heti panettaa
- Terska69
Jussi kiireinen
- AnonyymiUUSI
Biisi aiheuttaa naurun kiherrystä yläasteikäisten tyttöjen keskuudessa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106