varvassormus talvellakin

aina lakatut kynnet

Kuinka moni pitää varvassormuksia läpivuoden?Itselläni on ohkaset kultasormukset molemmissa ukkovaroaiden viereisissä varpaissa läpi vuoden.Syy tähän on et käytän töissä aina korkoasandalettejä tai pistokkaita ja voin pitää varpaat näkyvillä läpivuoden lakattujen varpaankynsien kanssa.

10

1467

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lämmintä...

Meillä pitää olla vähintään nilkan peittävät kengät, jottei hypotermia pääse yllättämään, ja moni pitäisi mielellään villasukkia, jos se olisi etikettiin sopivaa.

Varpaat näkyvillä muuten ovat kesälläkin aika tyhmän näköiset. Varsinkin korkokengistä pilkottaessaan. Varsinkin kynnet lakattuina punaisiksi. Ja varsinkin nilkkakorujen ja sormusten kanssa.

Makuja on moneksi. ;)

• Mikkis58

Hyvin kuvasit kauniit jalat, lakkaukset, korut, kaikki. Kivahan se on jos töissäkin on iloisia ja kauniita väripilkkuja tämmöisenä pimeänäkin aikana.

• .......

Monessa työpaikassa ei sallita paljaita varpaita edes kesällä. Taidat olla strippari...

• Maiju_80

Hei ite olen Töissä Englannissa. olen toimisto työssä. Itse käytän korkosandaaleja läpi vuoden, mutta meillä on pakko pitää myös sukkahousuja läpi vuoden... kaikkeen tottuu.

• mulla kans

mulla on kanssa ohkaset kultikset varpaissa läpi vuoden ja musta ne ainakin sopii lakattujen varpaankynsien kans hyvin ,ainakin ne huomataan hyvin.

• paljaat varpaat

Me kun mentiin kihloihin niin poikakaverini osti mulle kihlasormuksen ja varvassormuksen kun hän pitää niitä seksikkäinä lakattujen varpaankynsien kanssa.Olen aikeissa hankkia toiseenkin jalkaan kanssa sormuksen.

• mari 75

Mä ostin eilen kaksi kultasta ohkasta sormusta varpaisiin kun huomenna on pikkujoulut ja meinaan laittaa sandaalin joista varpaat näkyy.Tosin varpaissa pitää vaihtaa lakat myös punasiksi viel tänään.

• Maiju_80

Mulla on ihan sama idea! tänään on just pikkujoulut. mäkin ostin kaks varvassormusta ja 15den sukkahousut. sopii mukavasti sandaaleitten kanssa.

• Anonyymi

Itse pidän molemmissa ukkovarpaan viereisissä varpaissa sormuksia läpi vuoden.
      Eihän niitä kovin moni näe mutta itse tykkään kyllä pitää.
      Eeli 32V

• Anonyymi

Itse tykkään pitää varvassormusta läpi vuoden. Ja usein lakkaan kynnet mustalla lakalla. Siitä on tullut osa mun omaa tyyliä, ja en välitä mitä muut ajattelevat.
      Juuso27v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      21
      2654
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      108
      2583
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1384
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      126
      1293
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1281
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      304
      1260
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      26
      1018
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      13
      1001
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      979
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      64
      920
    Aihe