Upm-kymmene myy voikkaan tehtaan koneet Intiaan.
Tästä on salainen sopimus olemassa.Esim muut suomen yksiköt ovat valmiit ostamaan erilaisia osia voikkaalta,mutta ei myydä,koska sopimus on tehty muualle
Voikkaa
6
845
Vastaukset 6
- justiinsa
Vanha juttu .Voikkaalaiset on pyyhitty kartalta.sillä isot pojat käärivät rahat omaan pussiin ja valtiolta loput...ja kansa uskoo Herroja
- myyty
Ette vaan vielä tiedä, mutta itepähän hommasitte Ahosen ja rupesitte äliseen...nythän teil on aikaa katella peillii.....
- jokra
Kato ite peiliin,näät perseen.
- Anonyymi00005
Paperiliitto ja Teollisuusliitto ajavat lakkoilullaan työpaikkoja ulkomaille. AKT:n ja Teollisuusliiton kuukauden satamalakko oli viimeinen niitti monelle yrittäjälle. Lakoilla ei ole saavutettu mitään vuosiin.
Never forget, kuinka Metallin (nykyinen Teollisuusliitto) ja Paperiliiton pomot ajoivat Suomen syvään lamaan 1990-luvun alussa kieltäytymällä yhteiskuntasopimuksesta. Se on ollut liittopomojen ykkösmoka sataan vuoteen.
Hyvä kuunnella ja katsoa välillä itse Martti Ahtisaaren puhe Helsingin Paasitornissa demareille, hae ystävän kirje puhe, Martti Ahtisaari. Nobel-palkittu suurmies vaikuttavaa vielä hauda takaakin. - Anonyymi00006
Täyttä sontaa ja huuhaata, diibadaabaa koko lässytys.
Voikkaa ja huikkaa.
Sleepy Sleepers.
Talkoo-Taavetti - Anonyymi00007
Juuri niin !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546