Olen suunnitelllut ostavani nykysen henkilöautoni tilalle pakettiauton. Kuinka paljon erilaisia maksuja, ns. dieselvero ja vuotuinen käyttömaksu joutuu yksityishenkilö maksamaan?
Mulla on se käsitys että "dieselveroa" noin 150 euroa vuodessa ja "käyttömaksua" noin 120 euroa? Menikö oikein?
(Please ei mitään linkkejä autoverolakiin tai aken sivuille, en kuitenkaan osaa tulkita niiden kapulakieltä oikein :)
Pakettiauton dieselvero?
Henkilöautokuski
6
9594
Vastaukset
- diselisti
käsityksesi on ihan oikein ...
- jjk
86 euroa d vero ja 89 euroa käyttömaksu vuodessa mazdassa
- hi-age
mul hiasevm93 vero90e 92e
- pysyä
niiden pikkuautojen parissa kun et vielä edes osaa lukea ja laskea. Aken sivuilla kerrotaan selvällä suomenkielellä montako euroa/päivä jokaiselta alkavalta 100kg:lta polttoaineveroa jne.
Aken sivuilla on jopa laskuri tuolle ajoneuvoverolle.- verotuksessa
Eipä varmaan mene kauaa, kun yksityiskäytössä olevat dieselpakun omistajat maksavat kalliimpaa dieseliä. Rahastustapa muuttuu, mutta kyllä minun kaltaiset siipeilijät putoaa pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921