Bravoni integroitu kello/radio olivat menneet pimeäksi, kun auto seisoi kolme viikkoa.
Osaako joku neuvoa, kuinka se aktivoidaan takaisin. Koodi minulla on mutta kuinka pääsen syöttämään sen kun näytöt ovat vain pimeänä ?
Kello ja radio pimeenä
9
817
Vastaukset
- jjkk
en ole koskaan kuullutkaan et noissa integroiduissa soittimissa olis muka koodikin? onko se sun koodi tosiaaankin siihen soittimeen vai se koodi jolla ohitetaan ajonesto hätätapauksissa?
- reserva
se koodattu...varmistin vielä delta-autosta...tosin selvisi että se koodi mikä mulla on ei ollutkaan radioon, mutta joka tapauksessa tarvitsen koodin että voin palauttaa radion toiminnot ja sen saa rahalla delta-autosta, jos sitä ei itseltäni löydy.
- Bravo 1,6 ELX
Ei ainakaan -01 alkuperäisessä radiossa ole koodia. Ja , jos on niin en ole ainakaan tarttenut sitä, vaikka on seisonut ilman virtaa. Auton mukana oli vain ajonesto koodi.
- jjkk
mulla ihan sama juttu ja ei mitään koodia soittimeen.turha niitä soitinromuja olis koodatakkaan,niitähän nakellaan päivittäin roskiinkin.
Ensi torstaina (23.11.2006) Lidlin myymälöihin tulee RDS-autoradio, joka soittaa myös MP3-tiedostoja CD-levyiltä, muistikortilta tai USB-muistitikulta. 30 radioaseman tallennus. Mukana kaukosäädin ja etupaneelin säilytyskotelo. 3 vuoden takuu.
Sopisikohan tuo Bravoon/Bravaan?- jjkk
tietenkin sopii asennuskehikon kanssa.
- reserva
jjkk kirjoitti:
tietenkin sopii asennuskehikon kanssa.
Onkohan tuo vaikea asentaa....vanha ei näytä ainakaan lähtevän ihan helpolla pois...vaatinee jonkun erikoistyökalun
- jjkk
reserva kirjoitti:
Onkohan tuo vaikea asentaa....vanha ei näytä ainakaan lähtevän ihan helpolla pois...vaatinee jonkun erikoistyökalun
osta se deltasta niin pyydä ne samaan hintaan irroittamaan sen soittimen. kyl ne sen tekee yleensä.
- Bravo 1,6 ELX
Kysy tuolta: www.ftcf.org eli Fiat Tunung Club Finland. Siellä on hyvät neuvot ja on niitä ollut myynnissäkin siellä.Deltassa on ainakin ja jos en väärin muista niin n.20€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519