Bravoni integroitu kello/radio olivat menneet pimeäksi, kun auto seisoi kolme viikkoa.
Osaako joku neuvoa, kuinka se aktivoidaan takaisin. Koodi minulla on mutta kuinka pääsen syöttämään sen kun näytöt ovat vain pimeänä ?
Kello ja radio pimeenä
9
780
Vastaukset
- jjkk
en ole koskaan kuullutkaan et noissa integroiduissa soittimissa olis muka koodikin? onko se sun koodi tosiaaankin siihen soittimeen vai se koodi jolla ohitetaan ajonesto hätätapauksissa?
- reserva
se koodattu...varmistin vielä delta-autosta...tosin selvisi että se koodi mikä mulla on ei ollutkaan radioon, mutta joka tapauksessa tarvitsen koodin että voin palauttaa radion toiminnot ja sen saa rahalla delta-autosta, jos sitä ei itseltäni löydy.
- Bravo 1,6 ELX
Ei ainakaan -01 alkuperäisessä radiossa ole koodia. Ja , jos on niin en ole ainakaan tarttenut sitä, vaikka on seisonut ilman virtaa. Auton mukana oli vain ajonesto koodi.
- jjkk
mulla ihan sama juttu ja ei mitään koodia soittimeen.turha niitä soitinromuja olis koodatakkaan,niitähän nakellaan päivittäin roskiinkin.
Ensi torstaina (23.11.2006) Lidlin myymälöihin tulee RDS-autoradio, joka soittaa myös MP3-tiedostoja CD-levyiltä, muistikortilta tai USB-muistitikulta. 30 radioaseman tallennus. Mukana kaukosäädin ja etupaneelin säilytyskotelo. 3 vuoden takuu.
Sopisikohan tuo Bravoon/Bravaan?- jjkk
tietenkin sopii asennuskehikon kanssa.
- reserva
jjkk kirjoitti:
tietenkin sopii asennuskehikon kanssa.
Onkohan tuo vaikea asentaa....vanha ei näytä ainakaan lähtevän ihan helpolla pois...vaatinee jonkun erikoistyökalun
- jjkk
reserva kirjoitti:
Onkohan tuo vaikea asentaa....vanha ei näytä ainakaan lähtevän ihan helpolla pois...vaatinee jonkun erikoistyökalun
osta se deltasta niin pyydä ne samaan hintaan irroittamaan sen soittimen. kyl ne sen tekee yleensä.
- Bravo 1,6 ELX
Kysy tuolta: www.ftcf.org eli Fiat Tunung Club Finland. Siellä on hyvät neuvot ja on niitä ollut myynnissäkin siellä.Deltassa on ainakin ja jos en väärin muista niin n.20€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510212
- 816803
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424887- 614537
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714237Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313799- 472878
- 362655
- 402300
- 2161912