Kello ja radio pimeenä

reserva

Bravoni integroitu kello/radio olivat menneet pimeäksi, kun auto seisoi kolme viikkoa.
Osaako joku neuvoa, kuinka se aktivoidaan takaisin. Koodi minulla on mutta kuinka pääsen syöttämään sen kun näytöt ovat vain pimeänä ?

9

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjkk

en ole koskaan kuullutkaan et noissa integroiduissa soittimissa olis muka koodikin? onko se sun koodi tosiaaankin siihen soittimeen vai se koodi jolla ohitetaan ajonesto hätätapauksissa?

• reserva

se koodattu...varmistin vielä delta-autosta...tosin selvisi että se koodi mikä mulla on ei ollutkaan radioon, mutta joka tapauksessa tarvitsen koodin että voin palauttaa radion toiminnot ja sen saa rahalla delta-autosta, jos sitä ei itseltäni löydy.

• Bravo 1,6 ELX

Ei ainakaan -01 alkuperäisessä radiossa ole koodia. Ja , jos on niin en ole ainakaan tarttenut sitä, vaikka on seisonut ilman virtaa. Auton mukana oli vain ajonesto koodi.

• jjkk

mulla ihan sama juttu ja ei mitään koodia soittimeen.turha niitä soitinromuja olis koodatakkaan,niitähän nakellaan päivittäin roskiinkin.

• Ensi torstaina (23.11.2006) Lidlin myymälöihin tulee RDS-autoradio, joka soittaa myös MP3-tiedostoja CD-levyiltä, muistikortilta tai USB-muistitikulta. 30 radioaseman tallennus. Mukana kaukosäädin ja etupaneelin säilytyskotelo. 3 vuoden takuu.

Sopisikohan tuo Bravoon/Bravaan?

• jjkk

tietenkin sopii asennuskehikon kanssa.

• reserva
        jjkk kirjoitti:

tietenkin sopii asennuskehikon kanssa.

Onkohan tuo vaikea asentaa....vanha ei näytä ainakaan lähtevän ihan helpolla pois...vaatinee jonkun erikoistyökalun

• jjkk
        reserva kirjoitti:

Onkohan tuo vaikea asentaa....vanha ei näytä ainakaan lähtevän ihan helpolla pois...vaatinee jonkun erikoistyökalun

osta se deltasta niin pyydä ne samaan hintaan irroittamaan sen soittimen. kyl ne sen tekee yleensä.

• Bravo 1,6 ELX

Kysy tuolta: www.ftcf.org eli Fiat Tunung Club Finland. Siellä on hyvät neuvot ja on niitä ollut myynnissäkin siellä.Deltassa on ainakin ja jos en väärin muista niin n.20€.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10212
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6803
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4887
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4537
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      71
      4237
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3799
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2878
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36