Kokemuksia netti treffeistä?

Pettynyt

Oon alkanu miettii Hakeeko chateist ja netistä vaan epätoivoset,häiriintyneet ja rumat ihmiset seuraa? Itse olen 25-vuotias nainen enkä mikään noista,vaan fiksu,enkä epätoivoinen todellakaan,vaik mua sellasena pidetään kun haen seuraa niistä.Seurani saan livestäkin,baarit ei kauheasti enää vedä puoleensa,eikä se porukka mitä siel liikkuu.Oon sit muutamia tyyppei tavannu netin kautta.Sitä ihmettelen suuresti miksi tyypit valehtelee siel nin paljon? Tyypit kehuu olevansa tosi komeit,sit ku livenä nähny ni karkuu melkei saa juosta,ku sielt joku ylipainonen,ruma tulee.Ikäkään ei ole se mitä on sanonu.Ja vapaata kun hakee ni tietysti varatut vastaa.En tajua mitä iloa ne siit saa ku feikkaavat.Totuus tulee ilmi viimeistää kun face to face tapaa,eihän niit tunnu ees hävettävän kun eivät ole sitä mitä ovat väittäneet.Ja kaikki näit tapauksia ainaki mun kohalla.Tai sit jos ulkonäkö ollu vähääkää kohallaa ni on muuten vaa joku sekopää ollut.En tajua niit tyyppei yhtää.OOn sen todennu,että ei sielt seuraa kandee hakea.Kellää vastaavia kokemuksia ois kiva kuulla?Onko vaa idiootit seuranhaku foorumeis?

51

20115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla oli treffi-ilmo (n)

netissä aikoinaan. Saldo: n. 13 yhteydenottoa miehiltä...2:lle vastasin (ei menty treffeille asti ees)...loput 11 oli ihan muuta mitä ilmossani hain (ihan radikaalisti erilaisia...jos hain vaikka tummaa, pitkää, ei yli 25v, niin nää 11 oli luokkaa: vaalea, 165cm ja 35 v). Eli sellaisia, jotka oli varmaan ees lmoani lukematta pistäneet viestiä tulemaan :( Ja tietty muutamalla oli se viesti lyhyt ja ytimekäs "Saanko naida sua?". Ei kts.

Ainoa jonka kans juttelin pitempään oli mun oma valkkaamani mies (jonka ilmoon vastasin itse siis vieraana.). Siitä ei tullut mitään parin vkon kirj. jälkeen.

Ja siihen loppui seuranhakuni netistä. Oikeesta elämästä vaan.

• rehellinen mies..

Kun ei pääse edes treffeille.

• hgggggjf

pitempiä maileja, tuo esiin parempia puoliasi, tee heikkouksistasi mahdollisuuksia. esim jos olet tanssitaidoton, ehdota tanssikursseille menoa! Kokemusteni perusteella rehellinen kannattaa ehdottomasti olla, selviäähän asiat kuitenkin aikanaan. semppiä!

• KybänDude
        hgggggjf kirjoitti:

pitempiä maileja, tuo esiin parempia puoliasi, tee heikkouksistasi mahdollisuuksia. esim jos olet tanssitaidoton, ehdota tanssikursseille menoa! Kokemusteni perusteella rehellinen kannattaa ehdottomasti olla, selviäähän asiat kuitenkin aikanaan. semppiä!

Totuus nettitreffeistä: http://www.seksikaupat.net/kymmenen-salaisuutta-treffipalveluista/

• kuin minä

Ja voin sanoa kolmen dettitreffin jälkeen, että netissä pyörii liiankin kauniita naisia. Aina ollaan eka vaihdettu kuvat. Suoraan sanottuna haluaisin tavata jonkun vähän "tavallisemman". Oon mies 21v.

• lhflifiviolfhiölkjgl,jbk.,gk ö

muista. naisia haluttaa aivan yhtä paljon kuin miestä,

• pohjoisen tyttö

Olen kolmekymppinen nainen, ja Suomi24:n kautta treffannut tähän mennessä 4 miestä. Jokaisen kanssa on vaihdettu kuvat etukäteen (tai mulla onkin kuvallinen profiili). Kahdella miehellä oli kuvaton ja kahdella kuvallinen profiili.

Kaikki miehet olivat aivan tavallisia, fiksuja, työssäkäyviä miehiä. Ekan kanssa käytiin ostoksilla, toisen ja kolmannen kanssa lenkillä, neljännen kanssa vietettiin lauantai-ilta parin oluen parissa.

Kaikki treffit olivat ok, ei voi sanoa pahaa sanaa kenestäkään. Kolme miehistä olivat minusta kiinnostuneita, mutta minä en heistä:( Ei vain tullut "sitä" tunnetta. Neljänteen mieheen ihastuin itse, mutta hän taas ei minuun.

Eli mulla ei ole varsinaisista treffeistä ollenkaan negatiivisia kokemuksia. Toki "omituisiksi" tyypeiksi on muutama paljastunut, joiden kanssa olen viestejä vaihtanut, vaikka ensin vaikuttivat ihan ok-tyypeiltä. Heitä en ole sitten treffanutkaan ollenkaan.

Huomenna on tiedossa taas yhdet treffit.... saas nähdä natsaako sitte molemmilla:)

• Netti deitti

Tosiaan... Ajattelin loman jälkeen, ystäväni suosituksesta, kokeilla netti treffejä... Noh, tein profiilin ja sainkin yllättävän paljon vastauksia vaikka profiilini olikin kuvaton.
      Kävin treffeillä ja kaikki kokemukseni yhtä lukuun ottamatta olivat samaa luokkaa sinun kokemustesi kanssa. Ihmiset eivät olleet sitä mitä kirjoittivat olevansa. Tuntuu tosiaan kummalliselle kun totuus tulee aina ilmi siinä vaiheessa kun siellä treffeillä ollaan, ja treffit on nähty ensimmäisen minuutin aikana. Vaikka sanotaan ettei ulkonäkö merkkaa kaikkea, mutta rehellisesti sanoen toki sillä on suuri merkitys siinä vaiheessa kun tavataan. Onneksi emme myöskään kaikki pidä samanlaisista ihmisistä.Mutta rehellinen kannattaisi olla.
      Kokemuksistani johtuen poistin oman profiilini ja päätin etsiä seurani muilla tavoin.. Totesin, että saman asian ajaa jos kysyn suoraan joltain kiinnostavalta ihmiseltä: "lähdetäänkö kahville" jossain kaupungilla tai baarissa. Arvion voi tehdä puolin ja toisin heti paikan päällä. Tottakai torjumisiakin varmasti tulee, mutta mitä siitä. Emme edelleenkään ole jokaisen tyylisiä ihmisiä... Kannatan siirtymistä todelliseen elämään...

• maat...

Hei!

Olen tavannut kahta miestä nettitreffien kautta. Ensimmäinen tapaaminen tapahtui kahviossa ja tiesin jo mennessäni, että ko. henkilö on samalla työnantajalla kuin minä. No, ensisilmäyksellä totesimme tietääkseni kumpikin, ettei suhteelle tule jatkoa. Kuitenkin tutustuimme rauhassa ja juttelimme valitettavasti aika paljon työstäkin, mutta muustakin. Olen sitä mieltä kohdaltamme, ettei kummassakaan "mitään vikaa", mutta emme vaan toisillemme siten sopivia. Laitoimme myöhemmin toisillemme tekstareita ja muutama soittokin, mut siihen se on sitten jäänyt eli ns. kaveritasolla. Moikataan, jos nähdään ja kuulumiset vaihdetaan. Luulen, ettei hän ollut ihan päässyt vielä entisen suhteen päättymisestä selville ja oli myös ujo.

Toista henkilöä tapasin muutaman kerran. Hän asui läheisellä paikkakunnalla ja täällä käydessään kävi kahvilla. Ei siitäkään sitten sen enempää, eli en ollut varmaan se oikea. Ei hänkään minusta ensin oikein kiinnostavalle tuntunut, mutta tutustuttuamme olisin voinut vielä katsoa, miten asia kehittyy..

Nyt en ole paljon treffeillä käynyt. Yhden kirjoittelun lopetin, kun tuli puhe tapaamisesta. En jaksa uskoa, että hänkään....

• Kuva kuvasta

Parhaiten vastauksia tulee jos laitatte kuvallisen profiilin. Pyytäkää aina se kuva ensin.

Ei ole mitään järkeä mennä sokkotreffeille kun se kuvan saanti on kuitenkin todella helppoa.

• sinkkum-73
        Kuva kuvasta kirjoitti:

Parhaiten vastauksia tulee jos laitatte kuvallisen profiilin. Pyytäkää aina se kuva ensin.

Ei ole mitään järkeä mennä sokkotreffeille kun se kuvan saanti on kuitenkin todella helppoa.

Kirjoittelitte siitä, että ensin pitäisi vaihtaa kuvat. Miksi? Etsittekö itsellene sopivan luonteista kumppania vai ulkosesti miellyttävää henkilöä, jota kaupungilla kehtaa näytellä? Ehkä hieman provosoiduin, mutta itseäni ihmetyttää AIKUISTEN (yli 25v) halu vaihtaa aina ensin kuva. Loppujen lopuksi tärkeintä on, synkkaako henkisesti-JOS, niin kyllä kemiatkin kolahtaa.
        Ja - on olemassa ihmisiä, jotka EIVÄT VOI työnsä takia kuviaan nettiin laittaa, tuntematta ensin toista. Näin tutustuminen kariutuu jo ensi alkuunsa. Vai mitä ajattelisitte esim. siitä, että mennessänne asioimaan komisarion/rehtorin/kirkkoherran tms. tunnetun henkilön kanssa tunnistaisitte ko. henkilön treffipalstojen hakuilmoituksista???

• johnwoo

on paras vaihtoehto ja vielä virka aikaan.

• Ex-nettideittailija n79

No niinpä, itselläni on sellaisia kokemuksia nettitreffeistä, että kundi on lähettänyt itsestään "mahdollisimman edustavan" kuvan ja valehdellut pituudestaan yläkanttiin, sitten kun ollaan nähty niin ei kyllä ole kiinnostanut paljoakaan...Onneksi löysin sitten baarista miehen, tulipahan nähtyä samantien minkälainen "oikeasti" on...

• että baarista

löytyi mies siletähän ne parhaat miehet löytyy niinkuin naisetkin.

• olemus

Hei!

Kukaa voi tietää omasta ulkonäöstä mitään,
      onko ruma vai komea ? Valehteleminen taas ei o
      kiva koska se paljastuu kuitenkin. Kyllä
      luulen että yksi kahdesta kymmenestä onnistuu.
      Parempi muoto tapamiseen on esim. laivamatkat
      tai joku muu matka. Oletko hakenut oikeasta
      paikasta? Moi!

• omaa viestiäni toisaalla

koska olen kanssasi samoilla linjoilla:

Itsetuntokysymyskin
        tuo oman muodon määrittely

Jos luen ilmon, jossa mies etsii normaalipainoista naista, olen varma, että olen liian lihava. Jos mies etsii muodokasta naista, olen varma, että olen liian laiha. Jos mies etsii sopusuhtaista - mikä se on? En ikinä tunnu vastaavan miehen ilmoittamia mittoja. Omassa arviossani.

Jos laitan cm/kg näkyviin, pelkään, että se alkaa odottaa jotain missiä. Eikä pituus/paino kerro mitään siitä, mihin kohtaan se paino asettuu. Ainoa, joka kertoisi jotain, olisi kuva (vaikka valokuva lihottaa), mutta sitähän ei hevin nettiin uskalla laittaa.

• .................

Minulla pelkästään positiivista kokemusta ja parisuhteessa sieltä löydetyn miehen kanssa. Tosin en edes vastaillut niille miehille, jotka kehuivat itsensä "todella komeiksi" ja muilla extreme-ylistyssanoilla. En tiedä kävikö minulla sitten erikoinen tuuri, mutta se treffi, jonka netistä löysin, ei valehdellut mistään asiasta ja muutenkin laadukas pakkaus. Ja mitä niitä vastauksia luin, niin kyllä siellä muitakin vastaavanlaisia tuntui olevan, varmaksi en osaa sanoa kun en perehtynyt heihin sen enempää.

Noissa kannattaa käyttää sitä omaa päätään, jos mies vaikuttaa 101 prosenttisen täydelliseltä, niin todenäköisesti valehtelee, sillä vielä sitä täydellistä ihmistä ei tältä pallolta ole löytynyt...

• Morjens!

Morjens!
      Hassua etten sanoisi, pistit silmääni suoruudellasi.
      Itsekkin ihmettelen näitä "huijari" puhujia jotka ilman mitään kontrollia puhuvat "paskaa". No omapa on häpeänsä. Kerran kun valehtelee, aina valehtelee, niin se vain on.
      Mikä lie oikea selitys tälle ilmiölle, ku en oo asiantuntija enkä koskaan kirjoita näihin. Periaatteessa ei nytkään seuran takia, mutta kirjoitit hauskasti, "idiootit". Siinäpä jännä sanamuoto hullu-jussille.
      Sulla on ilmeisen hyvin asiat, olet fiksu nuori nainen elämä edessä. Nauti vapaudestasi sillä sekin aika koittaa kun löydät elämäsi rakkauden. Löytyy se sitten mistä tahansa. Keskustellahan aina voi, itsekkin pidän siitä, mutta että tavata, se on sitten taas toinen juttu.

• että kaikissa ihmisissä on ...

ja ne ei muutu mikskää vaikka niin haluaisit
      ei löydy mr.perfectiä
      koskaan
      sori... niin se vaan on

• ................

Kerran menin netistä bongatun kanssa sokkotreffeille. 25-vuotias mies, pienen lapsen yksinhuoltajaisä, jolla ei siis aikaa/halujakaan notkua baareissa. Kuten ei itsellänikään. Oli mukavan näköinen. Luonteesta nyt ei ensitapaamisella mitään voinut sanoa, mailit häneltä antoivat tosi hyvän kuvan luonteesta jne. Ei valehdellut mitään. Ja siitä se ajatus niinku lähti ja yhdessä eletty nyt jo monta vuotta - tyytyväisenä.

Tuon mies heti kiinnitti täysin huomioni vastauksista enkä siten kiinnittänyt huomiota paljoakaan muihin vastaajiin. Kyllä sieltä jotain selvästi ei-sopivia, varattujakin vastaili, mutta eihän minun onneksi heille tarvinnut vastata ja väkisten tavata. Tosin mä en ikinä olis tuollaista "tosi komeaksi" itsensä kehujaa lähtenyt tapaamaankaan.

Itse voin henk.koht. taas todeta sun kanssa päinvastaista eli ehdottomasti omalla kohdallani kannatti: Löysin huomaavaisen, fiksun, jalat maassa olevan, vastuullisen ja lempeän miehen, joka kaiken lisäksi vieläpä mielyttää silmää. Ja olen varma, että mulla olisi kestänyt ikuisuus löytää itselleni yhtä hyvä tapaus.

Oletko sinä idiootti (olithan nettideitissä)? Itse en pidä itseäni idioottina saati miestäni. Sulla vaikuttaa olevan kauhean stereotyyppinen ja lapsellinenkin käsitys nettideittiä käyttävistä. Toki jos menet lankaan niihin "liian hyvää ollakseen totta"-viesteihin niin kait sitä todenäköisimmin huonosti käy.

Jos mies ei olisi antanut minun arvioida itsekseni hänen ulkonäkönsä tai antanut vaikka valokuvan puhua puolestaan, vaan olisi hehkuttanut heti ensimmäisissä viesteissä ulkonäköään, niin kyllä se ois mua vastakarvaan sillä silittänyt ja antaisi jopa vähän omahyväisen kuvan (tiedän, että siellä miesten täytyy aika paljon markkinoida itseään, mutta itseeni ei olisi uponnut). En itsekään tykkää korostaa omaa ulkonäköäni ja takertua tuollaiseen seikkaan vaan lähinnä luonteeltaan minulla sopivaa miestä lähdin etsimään. Tykkäsin enemmän siitä, kun sain itse todeta, että ompas mieluisan näkönen pakkaus kuin että se olisi minulle kerrottu.

No ei ollut vastaavanlainen kokemus, mutta kokemus kuitenkin.

• Olen joulupukki...

Tekstisi perusteella luulet itsestäsi aika paljon liikaa, et osaa edes yhdyssanoja ja kirjoituksesi kuulostaa lähinnä humalaisen teinin soperrukselta. Kannattais varmaan mennä takaisin niihin seduloihin.

• ainaskin mulla

Kyllä mun viimeisin deitti ainakin oli ihan normaali...kertoi jo alkuunsa olevansa hiukan ylipainoinen, mutta se ei mua haitannut. Kasvoja katsoin ne kuuluisat 2,5 minuuttia, hyväksyin ja ihastuin. Tunne oli molemminpuolinen..Treffeille lähdettiin vaihtamatta kuvia - vain muutaman viestin jälkeen.

• MINSUTAKIN

Seksiäktä kun on vähän mahaa.

• säikähtänyt

Olen samaa mieltä kanssasi. Itselläni on kokemus joka on todella karmea
      Alkuun kirjoiteltiin, soiteltiin ja viimein tavattiin. Kaikki meni alussa ihan ok.
      Muutaman viikon päästä tuli esiin todellinen piru. Pahoinpiteli minut tosi kurjaan kuntoon. Onneksi henki säästyi. Asia meni oikeuteen ja sai tuomion.
      Yllätys, yllätys! Tämä sama mies on edelleen Suomi24-sivuilla hakemassa naista.
      Profiili ei todellakaan kerro totuutta. Tämä kaveri kertoo hienosti harrastuksistaan, joihin käyttääkin hormooneja ja sitten on "vintti" sekaisin.
      Varokaa hyvät naiset!!

• aivan joo

Juu älä viitsi valehdella kuitenkaan

• Kokemus tämäkin.

Lähes kaks vuotta olen ollut treffipalveluissa tarjolla siis oon mies ja hetero ja kiinnostus on ollu suurinpiirtein nolla. Mikkeliin oisin päässy bileisiin, mutta tarkkaa paikkaa ei kerrottu. En viitsinyt lähteä tarkistamaan asiaa. Mahtavaa proosaa tuosta voisi saada, mutta käytänössä tuskin paljoakaan.

Sen huomasin, että ihmisiä saattoi yllättävän hyvin luokitella. Esim. sosiaaliset suhteet katkaisseet kotiäidit, A-luokkaa eli prinssejä hakevat, "Vain sinä puutut akateemiset uratykit", joille mies olisi tuskin aikatauluun mahtunut, mustasukkaiseksi todennäköisesti äityvät ja sillä lailla. Selkeästi silmiinpistävin piirre oli kuitenkin laajasti harjoitettu markkinointi ja idealismi. Ensin ajattelin sen olevan tahallista, mutta nykyisin epäilen, ettei ihmiset oikein tunne itseään eivätkä peiliin katsele, vaikka elämmekin yksilökeskeistä ja narsistista aikaa. Kyllä varmaan tahallaankin siellä kaunisteltiin ulkonäön tilaa ja luonnetta ja harrastuksia, mutta enpä tiedä miten kauas valheella alkanut suhde sitten voi kantaa.

En sano, että rehellisyyteni vei minulta mahdollisuudet, koska en ole varma saako monikaan mies treffipalstoilta seuraa enkä toisaalta edes ymmärrä mitä naiset haluavat? Esim. absolutismi ei ole mikään pieni etu vaan suuri haitta naisen hakemisessa kuten joskus lapsellisesti luulin. Mutta on toi totta, että ihmiset kovasti markkinoi itseään ja johtaa harhaan toista, tapahtui se sitten tahallaan tai ei. Tavallaan se on ainakin sikäli huono, että koko nettideittailun maine kärsii eikä ominaisuuksilla ole mitään arvoa. Itse jätin ulkonäkökehut nopeasti kokonaan pois, vaikkei ne täysin katteettomia olleet, koska se ei vaan ollu järkevää kehua. Kukaan ei enää luota, jos sanoo olevansa hyvännäköinen ja itsestään huolehtiva. Lukija tulktsee sen "jaa taas yks pellen näkönen luuseri lisää" eli tämähän vie paljon pohjaa koko kehumishommalta pois. Itsekin kirjoitin olevani taitava laulaja, kirjoittaja ja puhuja, mutten siis usko kenenkään sitä uskoneen ja mitä väliä. Minulle riittää, että ammatilaiset ja minä itse uskon. En tosiaan tiedä, mikä naista kiinnostaa. Olen kyllä kuullut naisten valituksia siitä minkälaisia huonot miehet ovat, muttei se näytä läheskään aina johtavan eroon tai siihen, että seuraava mies olisi erilainen. Ehkä toi valitus on vain jotain turhaa länkytystä tai huomionkipeyttä ilman, että parivalinta kuitenkaan perustuisi siihen, että hakisi toisenlaista. Eli jos kokee olevansa pahoillaan siitä, että mies on aina ruudussa kiinni katsomassa jääkiekkoa, niin lopulta sellainen mies on silti aina parempi kuin sellainen jota ei urheilu kiinnosta tai katsoo kilpavoimistelua.

• Kummissaan

Itse olen ollut pariin otteeseen deittisivuilla hakien kumppania. Kuvaani en ole laittanut sivuille vaan antanut sen henkilöille, joista kiinnostuin. Eräs heistä sanoikin, että postilaatikkoni olisi tukossa, jos kuvani olisi kaikkien näkyvissä. Olen ikäistäni nuoremman näköinen ja minua kehutaan kauniiksi. Saan yleensä kyllä huomiota missä liikunkin, mutta en suinkaan ole ylpeä vaan voisin sanoa, että monet ikävät kokemukset ovat saaneet minut epäilemään naisellisuuttani ja viehätysvoimaani. No olen tavannut netistä noin 10 miestä, joista heti ensitapaamisen jälkeen tiesin ettei jatkoa tule, en itse halunnut. Sitten tapasin miehen, joka todella kolahti, hän laitteli mukavia viestejä ja kertoi ihastuneensa vaikka emme edes olleet treffeillä (kuvia vaihdoimme). Vaihdoimme puh.nrot soiteltiin ja puhuttiin pitkiä puheluita, vaikutti tosi hyvälle. Treffattiin ja vielä treffien jälkeen hän kertoi hyvistä fiiliksistään tapaamisestamme, olin kuulemma seksikäs ym. ja kutsui mökillensä. Suunniteltiin seuraavaa tapaamista yhteiselle lomaviikollemme. Pariin päivään en sitten hänestä kuullutkaan, kunnes tuli viesti, ettei kipinää tuntunutkaan mitä pitkään suhteeseen tarvitaan. Olin täysin tyrmistynyt!!!!! Mitä oikein tapahtui, miksi hän käänsi kelkkansa niin yht'äkkiä. Syyllistän omaa persoonaani tapahtuneesta mutta ystäväni eivät sen usko pitävän paikkaansa, koska "olet kaunis, lämmin, huumorintajuinen, ystävällinen nainen". Kaiken kukkuraksi tuolla tapaamisellamme hänen poikansa oli mukana, hän oli niin innokas tapaamaan, että halusi mökkireissulleen sen järjestää ja näin ollen lapsi oli mukana. Mieleni tekisi pyytää uutta tapaamista, hän kiinnosti minua todella ja haluaisin kyllä kuulla kasvokkain enkä pelkällä textarilla kipinän puutteesta. (ei hän kyllä tapaamisellamme vaikuttanut tympääntyneeltä, päin vastoin kertoi, ettei olisi malttanut pitää näppejään erossa). Miehet, miehet, osaatteko kertoa mitä tapahtui?

• Eilisen teeren poika
        Kummissaan kirjoitti:

Itse olen ollut pariin otteeseen deittisivuilla hakien kumppania. Kuvaani en ole laittanut sivuille vaan antanut sen henkilöille, joista kiinnostuin. Eräs heistä sanoikin, että postilaatikkoni olisi tukossa, jos kuvani olisi kaikkien näkyvissä. Olen ikäistäni nuoremman näköinen ja minua kehutaan kauniiksi. Saan yleensä kyllä huomiota missä liikunkin, mutta en suinkaan ole ylpeä vaan voisin sanoa, että monet ikävät kokemukset ovat saaneet minut epäilemään naisellisuuttani ja viehätysvoimaani. No olen tavannut netistä noin 10 miestä, joista heti ensitapaamisen jälkeen tiesin ettei jatkoa tule, en itse halunnut. Sitten tapasin miehen, joka todella kolahti, hän laitteli mukavia viestejä ja kertoi ihastuneensa vaikka emme edes olleet treffeillä (kuvia vaihdoimme). Vaihdoimme puh.nrot soiteltiin ja puhuttiin pitkiä puheluita, vaikutti tosi hyvälle. Treffattiin ja vielä treffien jälkeen hän kertoi hyvistä fiiliksistään tapaamisestamme, olin kuulemma seksikäs ym. ja kutsui mökillensä. Suunniteltiin seuraavaa tapaamista yhteiselle lomaviikollemme. Pariin päivään en sitten hänestä kuullutkaan, kunnes tuli viesti, ettei kipinää tuntunutkaan mitä pitkään suhteeseen tarvitaan. Olin täysin tyrmistynyt!!!!! Mitä oikein tapahtui, miksi hän käänsi kelkkansa niin yht'äkkiä. Syyllistän omaa persoonaani tapahtuneesta mutta ystäväni eivät sen usko pitävän paikkaansa, koska "olet kaunis, lämmin, huumorintajuinen, ystävällinen nainen". Kaiken kukkuraksi tuolla tapaamisellamme hänen poikansa oli mukana, hän oli niin innokas tapaamaan, että halusi mökkireissulleen sen järjestää ja näin ollen lapsi oli mukana. Mieleni tekisi pyytää uutta tapaamista, hän kiinnosti minua todella ja haluaisin kyllä kuulla kasvokkain enkä pelkällä textarilla kipinän puutteesta. (ei hän kyllä tapaamisellamme vaikuttanut tympääntyneeltä, päin vastoin kertoi, ettei olisi malttanut pitää näppejään erossa). Miehet, miehet, osaatteko kertoa mitä tapahtui?

Kyseinen mies tapasi monta muutakin naista ja tipautti sinut pois listoiltaan kun oli ensin varmistanut jokun toisen naisen itselleen. Siihen saakka kannattaa lupailla niille kaikille 5 muullekkin naiselle kuu taivaalta.
        Ei tässä mitään ihmeellistä ole, näin toimivat kokeneet miehet ja naiset.

• mistä stoppi?
        Eilisen teeren poika kirjoitti:

Kyseinen mies tapasi monta muutakin naista ja tipautti sinut pois listoiltaan kun oli ensin varmistanut jokun toisen naisen itselleen. Siihen saakka kannattaa lupailla niille kaikille 5 muullekkin naiselle kuu taivaalta.

Samankaltaista epäilen. Ei se "kipinä" muuten yhtäkkiä lopu ellei toisaalla kipinöi vieläkin enemmään..

• ei kokenut deittailija
        Eilisen teeren poika kirjoitti:

Omasta mielestään rehellisyys on kaiken a ja o,eikä pelaile ihmissuhdepelejä, no saahan sitä sanoa. Kertoi vielä lopettaneensa kaikki muut, kun tahtoi katsoa miten meidän asia etenee. En voi kyllä ymmärtää miten tunnuin sitten niin epämiellyttävälle!!! Harmittaa, kun ennätin jo järjestää asiat niin, että pääsen häntä tapaamaan - tulikin viesti, että good bye.

• kannatetaaan
        ei kokenut deittailija kirjoitti:

Omasta mielestään rehellisyys on kaiken a ja o,eikä pelaile ihmissuhdepelejä, no saahan sitä sanoa. Kertoi vielä lopettaneensa kaikki muut, kun tahtoi katsoa miten meidän asia etenee. En voi kyllä ymmärtää miten tunnuin sitten niin epämiellyttävälle!!! Harmittaa, kun ennätin jo järjestää asiat niin, että pääsen häntä tapaamaan - tulikin viesti, että good bye.

No mutta sehän on juuri sitä rehellisyyttä - kertoo onko muita juttuja tai kertoo, että ei ole. Ei se sitä tarkoita, jos ei ole muita juttuja meneillään, että tämä uusi deitti olisi juuro se oikea. Deittailun periaate on löytää sellainen ihminen, johon ihastuu. Itselläkin on jo viidet treffit olleet - kolmesta on jäänyt hyvät ystävät, yhteen en enää pidä yhteyttä ja tähän viimeiseen vasta ihastuin..muihin ei vain kohlahtanut sellaista tunnetta. Minusta se oli rehellistä kertoa. Tämän viime deittini kun näin, niin olin parissa minuutissa pudota polvilleni..jokin hänessä vain veti minua puoleensa..selittämätöntä..
        Rehellistä ja moraalista on kertoa, jos on muitakin juttuja. Ei nettideiteilläkään ole syytä tai tarvetta loukata ketään. Ne jutut satuttaa - tunsit tyypin tai et!

• niinpä ja ohhoh

totta :)

• bevölkig
        Kummissaan kirjoitti:

Samainen on tapahtunut täälläkin, ja aivan yhtä kummissaan olen. Joten et aivan yksin ole kokemuksinesi.
        Ikävä fiilis ja maku jäi.
        Enkä todellakaan usko että noin toimii kokeneet tyypit, vaan selkeästi itsekkäät tyypit.

• mami_67

Kaksi ja puoli vuotta sitten menin rohkeasti ensimmäistä ja viimeistä kertaa treffeille netin kautta. Onneksi. Ollaan onnellisesti yhdessä ja mentiin kihloihin puoli vuotta sitten. Joskus se osuu kohdalleen....

• quotient

touch;

• right

train;

• Sofi55

Minulle tulee niin paljon "feikkiviestejä", joku kiusaa, on laittanut useita eri-ikäisiä profiileja, jokaisessa profiilissa on lainauksia minun profiilistani. Epäilen ex-mieheni olevan asialla, viestit ovat täysin idioottimaisia. En enää tiedä, mihin uskoa. Kuinka pystyy tekemään useampia profiileja???

Kuinka pystyisin muuttamaan nimimerkkini? Auttakaa naista mäessa. kiitos

• Anonymous_

Eiköhän tuo liene onnistu tekemällä uuden nimimerkin (siis käyttäjätilin). Jos palvelu ei salli kuin yhden per e-mail yms. niin luot uuden ja käytät sitä. Tuskin noissa sen kummempia käyttäjätunnistuksia tehdään.

• EI NIMIERKKIÄ

Varsinkin diettalusta. se jos mikä ei ainakaan kannata, kun on vielä pehana niin kallistakin. Jos alle euron pystyisi tunnissa diettaamaan niin hyvä olisi.

• jjiik

Hämmästyttävää! Kaikkihan olisivat valmiit tapaamaan kaltaisesi anteliaan tyypin, joka ei keskity pihistelemiseen.

• työssäkäyvä ja nätti

nuori nainen ja löysin sattumalta netistä nuoren miehen, joka on kaikkea sitä, mitä olen etsinytkin. Hän ei ole kehunut missään vaiheessa ulkonäköään, mutta lähetti kuvansa ja siitä hetkestä lähtien olen ollut hänestä erittäin kiinnostunut ;) Ei siellä todellakaan ole vain rumia ihmisiä... Toki suurin osa on muttei kaikki!

• position

atom; levitra online; cialis online discount; cafergot; strattera controlled substance; baclofen; cymbalta;

• syllable

east; zimulti 20mg; cialis; cheap cigarette kent; retin a acne scar; strattera; buy cigarette parliament; very cheap cigarettes; stromectol order sheep pills cap tablets;

• nljobw
    • ..........

kannattais tavata face to face mahd. nopeasti, ettei pääse syntymään vääriä luuloja.
      Itse en harrasta kirjoittelemista ennen treffejä kovin paljon, joten pettymyksiäkään luonteen tai ulkonäön suhteen ei ole tullut. Tai tottakait on myönnettävä, että välillä on treffejen jälkeen pettynyt olo, kun mies ei ollut oikean tyyppinen ihminen, mutta se ei johdu siitä, että hän olisi valehdellut tai huijannut minua.

• sdthdeth

Mulla on ollut profiili reilun vuoden, tosin välillä olen ollut poiskin deitistä. Olen kirjoitellut varmaan reilusti yli sadan naisen kanssa ja lähettänyt kuvani suurimmalle osalle heistä (mulla siis kuvaton profiili). Noin 30-40% on halunnut jatkaa kirjoittelua kuvan saamisen jälkeenkin. Jos nainen on muutaman viestin ja kuvien vaihdon jälkeen vielä tuntunut kiinnostavalta, olen ehdottanut puhelimessa juttelua, sillä puhelimessa tutustuu mielestäni toiseen paljon paremmin kuin viestitellessä.

Kahta lukuunottamatta kaikki, joille olen ehdottanut soittelua, ovat olleet valmiita antamaan puh.nronsa. Osa jopa samana päivänä, kuin 1. viesti on vaihdettu. Jos puhelimessa juttelu on tuntunut molemmista kivalta, olen yleensä ehdottanut aika pikaista tapaamista, sillä kokemus on osoittanut, että livetapaaminen on se, joka ratkaisee tuleeko jutusta mitään vai ei.

Olen tavannut reilut 20 naista livenä ja yhtä tapaamista lukuun ottamatta kaikki treffit ovat olleet mukavia tapahtumia, ei vain ole sattunut niin, että molemmilla olisi kolahtanut. Itse olen noista tapaamistani ollut ehkä jossain määrin ihastunut viiteen tai kuuteen ja uskoisin, että 3 tai 4 muuta olisi ollut tosi kiinnostunut tapaamaan minut uudelleen, mutta tosiaan tunne ei ole ollut molemminpuolinen. Loput treffit ovat olleet sellaisia, että varsin pian molemmille on selvinnyt, että jutusta ei tule mitään kaveruutta enempää.

Että minusta kyllä deitistä voi tavata järkeviä ihmisiä. En tiedä sitten onko meissä miehissä enemmän sekopäitä kuin naisissa...? :)

• Sinkkutäti

Sama minulla paitsi, että olen nainen. Muutaman vuoden oli silloin tällöin profiili ja varmaan melkein sadan kanssa vaihdoin viestejä. Tapasin n. 30 - 40 miestä (en muista enää tarkkaa lukua). Heistä vajaa puolet olisi ollut jollain tavalla minusta kiinnostunut, mutta minä en heistä. Minä olisin ollut muutamasta kiinnostunut, mutta he eivät taas minusta. Loput oli sellaisia ettei kummaltakaan puolelta löytynyt kiinnostusta. Yhtään ei ollut sellaista, että olisi ollut molemminpuolista kiinnostusta.

Muutamia fiksuja tyyppejä oli, muutamia omituisia ja pari sekopäätäkin (mt-ongelmaisia). Järkeviä voi tavata, mutta yhtä lailla niitä outojakin tai muuten vaan epämiellyttäviä. Mutta valitettavasti ei kovin positiivinen kuva jäänyt tästä koko nettideittitouhusta. Se käsitys vahvistui, että "parhaat on jo viety". Ja "isojako" tapahtui alle kolmikymppisenä. Itse olen jo päälle nelkyt.

• näästampere

Totta joka sanaa mitä sanot!
      Mä löysin treffi palvelusta erän, joka sanoi olevansa vapaa, lähes alkoton ja muutenkin normaali kaveri. Tavattiin ja oli tosi mukavaa, työssä käyvä ja todellakin vapaa. Puolen vuoden jälkeen alkoi viat tulen esiille: alkoholisti joka jatkuvasti kävi A-klinikalla, etsi seuraa ja tapaili muita netista vaik jo seurustelimme, mielenterveys ongelmainen, manisdepressivinen ja persoonallisuus häiriöinen. Joten kyllä netistä löyttyy vain sekoo porukka joilla enemmän ja vähemmän ongelmiä. En enää ikinä etsi mistään treffi/netti palveluista ketään, en edes ajan vietto mielessä. Ole varovainen! en halua edes vihamiehelle sellaista kohtelua minkä koin sen ihmisen kanssa. !

• viisastunut täti

Aika pitkään kesti, ennenkuin huomasit nuo negatiiviset asiat treffikaverisasi?
      Plussaa sinänsä, jos on päässyt alkosta eroon ja käy AA:ssa, eikö siitäkään kertonut sinulle?

En minäkään deittaile enää, vajaa vuosi riitti,eikä se riipu missä palvelussa on maksullisissa vai maksuttomissa, huuhaata kaikki.

Voipihan olla, että sen oiken näilläkin palstoilla kohtaa, mutta täytyy olla tosi sinnikäs ja paksunahkainen, että jaksaa.Minä en jaksanut.

• työ_mies84

kerronpa mitä mulle kävi viikon loppuna. ostin perjantaina kaljaa ja päätin rohkaistua ja menin eräälle deitti sivulle etsimään seuraa. löysinkin sitten samasta kaupunkista naisen joka tahtoi tavata heti seuraavana päivänä. kuumotuksen aste oli yli 9000 hevos voimaa. otin seuraavana päivänä rohkaisuksi viinaa ja lähdin tapaamaan deittiäni. hän oli aikaisemmin kysynyt olenko töissä ja kerroin olevani siwassa töissä. treffeillä hän kuitenkin uteli asiasta enemmän ja oli pakko myöntää että olen siwassa vain työ harjoittelijana. nainen suuttui ja sanoi ettei se ole oikeaa työtä ja haukkui minut pummiksi kun saan kelasta eläkettä ja asumis tukea. oikea mies kuulemma tulee toimeen omillaan (ei saa mitään tukia mistään). masentaa niin paljon. kävin 3 vuotta kauppista että olisin pätevä hyllyttämään siwassa maito purkkeja. naiset ei kuitenkaan arvosta työtäni vaikka olenkin vaan työ harjottelussa.

• suosittelennnnnn

Huvikseni päätin itsekin laittaa ilmoituksen deittisivustolle, ja kuuden miehen kanssa olen sieltä ollut treffeillä. Ainostaan yhdet treffit olivat niin karmea kokemus, että mieli olisi tehnyt paeta heti miehen nähtyäni (sitä en siis kuitenkaan kehdannut tehdä). Mies ei vastannut yhtään netissä saamaani mielikuvaa, ja oli joka tavalla varsin vastenmielinen sekä ulkomuodoltaan että jutuiltaan. Muut miehet ovatkin sitten olleet ihan ns. normaaleja ja treffit ovat olleet ihan mukavia kokemuksia, vaikkei olekaan niin sanotusti "kolahtanut", eikä olla tavattu uudestaan. Paitsi viimeisen tapaamani miehen kanssa olen nyt menossa kolmansille treffeille :P

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1769
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1628
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1373
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      928
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      918
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      914
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      872
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe