kovin sanoittaja?

Punk is Punk

Kuka on Suomen kovin punk-sanoittaja? Oma ääni menee Marko Tienhaaralle.

15

1344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr. Oldschool

Mä oon ihaillut Pelle Miljoonan ja Yarin sanoituksia.

Uudemmista olen aina pitänyt Laman Epen sanoituksista.

• .,.,.,

Mitkäs Laman biisit on Epen sanottamia????

• Zacha

Minä.

• ...

abduktion mikko.

• make

Samaa mieltä. Ei nää mut ymmärrä hyvän päälle.

• sad21

Mutta tuo jälkimmäinen tietty selkeemmin edustaa vain ja ainoastaan punkkia.

• jarkkosamovaara

...mutta Veskulla on enemmän julkaistua tuotantoa.. Koivulahdelta en oo koskaan kuullu kun sen jonkun joulubiisin, paitti sen omilta kotisivuilta ja Fortuna pändin sivuilta, eikä toi Koivulahti vissiin mitään punkkia tee, tai en ainakaan oo kuullu/nähny.

• Kansa taisteli

Jos laitetaan suomalaiset punk / hardcore -tekstittäjät kilpasille millä tahansa mallilla mitattuna, niin Terveiden Käsien sanataidetta, josta Läjä on ansiokkaasti aina vastannut, ei voi mitenkään ohittaa.

Läjä on työstänyt kohta 30 vuotta niin väkevää sanottavaa, ettei nuoremmista oikeastaan ole vastusta.

Toki jo aiemmin mainittu Epe (Lama), Tino (Unicef), Juissi (Maaseudun tulevaisuus) ja monet muut ansaitsevat kiitoksensa ja sen että heidät muistetaan, mutta tuotantojen suppeus ja sen heittelevähtivämpi taso ei ole verrannollinen mr. Äijälän tekemään pioneerityöhön.

• Kumma kansa

...Marko hyviä sanoja tekee. Lisäks hyviä on myös Neuroottiset pelimannit lyriikat, Turun taudin,Aivolävistyksen,Kohun Lättä,Akupunktio,Pohja...

• prinssi-inkoo

Mä tunnen Inkoon :D:D:D

• Eqqunen

Paras sanottaja suomes on tietty Riistetytyhtyee Vibian. Se kirjoottaa suoraa eikä mitää taidejuttuu

• Eino Jeesus

Kuunnelkaa L.A.M.F-bändin sanoituksia ja tulkaa sitten uudestaan tänne kertomaan suosikkinne.

• gdfy

Nuori Kaunis Kapinallinen

• mefisto

Shitter Limited yhtyeen laulajalle!!!!

• inkoo

Tästä asiasta ei voi kiistellä mutta tuossa joku taannoin kyseli kuka on suomen kovin punk sanoittaja
      ja kiistelemättä asiasta Neuroottisten pelimannien keulahahmo Niko Inkiläinen (Inkoo) vie kaikki mennen tullen tässä hommasa ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      108
      5541
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      96
      4819
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      139
      4762
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2199
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      117
      2041
    6. 106
      1790
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1567
    8. Martina harrastaa tänäänkin liikuntaa

Ei ole krapulaa hänellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      371
      1308
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1141
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      218
      1112
    Aihe