Aivan mahtava toi lasten Jippii-kuoro joka kiertää suomea kouluilla ja seurakunnissa.
MENKÄÄ IHMISET PERHEINEEN KUUNTELEMAAN !!
Aivan mahtavaa kun iso lapsikuoro laulaa reippaita ja koskettavia lauluja..... ja ääntä lähtee :)
Jippii-kuoro aivan ihana !
8
3149
Vastaukset
- jaahajassoo
Eli jälleen yksi lapsikuoro, joka laulaa liian matalalta niin, että lapset pystyvät huutamaan stemmansa "kiinteästi". Äänen huollosta ei tietoakaan.
- Jippiifani
Joo jippii on paras kuoro minkä tiiän. :D
- assu
Jippii kuoro esiintyy Hartwall areenalla 3.11 eli nyt sunnuntaina klo 16.00!! Kaikki mukaan luvassa ennennäkemätön 1000 päinen lastenkuoro!!
- sinnu
muistakaa myös helluntai herätyksen juhla juhannuksena keuruulla konferenssissa. siellä tapaa myös jippii esiintyä! :)
- +++++++
minkä ikäisiä lapsia siinä laulaa voisiko joku antaa tietoa mm. minkä kaupungin kuoro se on ja lasten ikä
- sinnu
laulajia on monen ikäisiä 4-16 luulisin. joka puolella suomea on jippii kuoroja, ja niiden yhdistyttyä tulee suuri jippii kuoro. ettikää netistä
- ansku-11
Sä joka sanoit että laulajien ikä on jotain 4 - 16 olit ihan väärässä! Koska Jippiissä voi olla monen ikäisiä esim 1 - 20! Ja muuten jippii-kuoro on ruotsissa -,Tampereella-,Rovaniemellä - ,Espoossa kaupungeissa tietääkseni muuten on muissakin mutta sanoin vaan ne.T:Jippii kuorossa oleva tyttö!
- Ansku-11
Minä olen JIPPII-kuorossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815