Kertokaa Lapinjärven koulutuskeskuksesta

tuleva sivarimies

Olisin kiitollinen, jos joku sivarina ollut voisi vähän kertoa millaista aikaa Lapinjärvellä oli koulutusjakson aikana. Mikä oli hyvää mikä huonoa?

22

5283

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angel

      Aluksi se tuntui vähän pöljältä lähteä sinne, mutta mukavaa siellä oli. Toisten mielestä asuinolot oli järkyttävät, mutta kyllä mun mielestäni olis voinut vaikka toisenkin kuukauden siellä viettää :)

      Huonoa oli välillä vähän tylsähköt luennot, mutta tietysti oli hyviäkin luentoja. Ja tietysti viihtyvyyteen vaikuttaa vuodenaika, jolloin olet menossa sinne. Itse olin kesällä, ja silloin pystyi olemaan pihalla ja silleen, mutta jos menee talvella, olot saattaa hiukan verran ankeat olla!

      Ruoka oli hyvää, eli ei tarvinnut kyllä nälkää nähdä! Ja rutiineihin tottui äkkiä.

      • Joel

        Jouduin viettämään viime vuonna 3kuukautta lapinjärvellä.Aika oli raskainta elämässäni.Tämä johtui siitä että ryhmässäni oli useita homoseksuaaleja.Alkuaikoina touhu oli pelkkää ehdottelua ym. pientä.Mutta lopulta homma meni jatkuvaksi kähminnäksi.Saunassa minut sitten joukolla raiskattiin.Useamman miehen voimin.Minut vapautettiin kesken palveluksen F43 koodilla.


      • Lefa
        Joel kirjoitti:

        Jouduin viettämään viime vuonna 3kuukautta lapinjärvellä.Aika oli raskainta elämässäni.Tämä johtui siitä että ryhmässäni oli useita homoseksuaaleja.Alkuaikoina touhu oli pelkkää ehdottelua ym. pientä.Mutta lopulta homma meni jatkuvaksi kähminnäksi.Saunassa minut sitten joukolla raiskattiin.Useamman miehen voimin.Minut vapautettiin kesken palveluksen F43 koodilla.

        Minullakin on samankaltaisia kokemuksia lapinjärveltä vuodelta 97.Ei taida olla meno muuttunut.Ihme kun kukaan ei siihen puutu.


      • PKH
        Lefa kirjoitti:

        Minullakin on samankaltaisia kokemuksia lapinjärveltä vuodelta 97.Ei taida olla meno muuttunut.Ihme kun kukaan ei siihen puutu.

        Seuraavan kerran kun trollaat yritä selvittää edes vähän tosiasioita. Ainakin minä ihmettelen mitä sinä siellä lapinjärvellä olet vuonna 1997 touhunnut (niin, eihän siellä paljon muuta ole kuin sivarikeskus). Ottaen huomioon että siviilipalveluskeskus siirrettiin Vaasasta lapinjärvelle vasta vuonna 1998.


      • Lefa
        Lefa kirjoitti:

        Minullakin on samankaltaisia kokemuksia lapinjärveltä vuodelta 97.Ei taida olla meno muuttunut.Ihme kun kukaan ei siihen puutu.

        Menin siis sivariin 97 ja kokemukseni lapinjärveltä ovat tosiaan vuodelta 98.


      • Lefa

        Miksi haluat repiä vanhat haavat auki rehentelemällä teoillasi.Voisimmeko joskus tavata ja keskustella.Voisimme vielä sopia asiat.


    • Peku ja Mats

      Olimmelapinjärvellä vuonna 99.Löysimme siellä toisemme.Lainmuutoksen myötä saatoimme virallistaa suhteemme viime vuonna.

      • pepe

        siinä perussivareita!!!!!!!!!!!!suomi on ylpeä teistä?


    • tj0 tosimies

      jos olet homo ja haluut pilata elämäs mene sivariksi!!!

      • Sivari

        Perustele miten sivari pilaa elämän?


      • Natsa
        Sivari kirjoitti:

        Perustele miten sivari pilaa elämän?

        Katso raukka peiliin,niin näet pelkurin jota ei armeijaan huolittaisikaan.


      • Sivari
        Natsa kirjoitti:

        Katso raukka peiliin,niin näet pelkurin jota ei armeijaan huolittaisikaan.

        Kun katson peiliin näen hyvin toimeentulevan, korkeasti koulutetun miehen jolla on elämässä asiat hyvin, voin myös todeta että palkkani on suurempi kuin sinulla vaikka ei raha minulle mitään merkitsekään, pääasia että sitä on.

        Armeijaan olisivat huolineet RUK asti. Muu ei kuulema olisi tullut kyseeseen meikäläisen papereilla.


      • Rukin käynyt
        Sivari kirjoitti:

        Kun katson peiliin näen hyvin toimeentulevan, korkeasti koulutetun miehen jolla on elämässä asiat hyvin, voin myös todeta että palkkani on suurempi kuin sinulla vaikka ei raha minulle mitään merkitsekään, pääasia että sitä on.

        Armeijaan olisivat huolineet RUK asti. Muu ei kuulema olisi tullut kyseeseen meikäläisen papereilla.

        Sinullapa hyvät paperit on jos niiden perusteella olisit rukkiin päässyt,kutsunnoissako tämä jo kerrottiin.Tunnut olevan todellinen Hannu Hanhi.Tuntuu siltä että sinulle kutsuntalääkäri ehdotti sivariin menoa ettei tarvitse kirjoittaa sinulle vapautusta koodilla F43.


      • Sivari
        Rukin käynyt kirjoitti:

        Sinullapa hyvät paperit on jos niiden perusteella olisit rukkiin päässyt,kutsunnoissako tämä jo kerrottiin.Tunnut olevan todellinen Hannu Hanhi.Tuntuu siltä että sinulle kutsuntalääkäri ehdotti sivariin menoa ettei tarvitse kirjoittaa sinulle vapautusta koodilla F43.

        Tämä kerrottiin armeijassa kun oli haastattelut ja keskusteltiin muistaakseni vääpelin kanssa, tuohon aikaanhan oli vielä testit kutsunnoissa ja niiden tulokset koulumenestys katsottiin.

        Kutsuntalääkäri ilmoitti että palveluskelpoisuusluokka on A. Se on sitä vieläkin.


      • Sivari
        Rukin käynyt kirjoitti:

        Sinullapa hyvät paperit on jos niiden perusteella olisit rukkiin päässyt,kutsunnoissako tämä jo kerrottiin.Tunnut olevan todellinen Hannu Hanhi.Tuntuu siltä että sinulle kutsuntalääkäri ehdotti sivariin menoa ettei tarvitse kirjoittaa sinulle vapautusta koodilla F43.

        Tämä kerrottiin armeijassa kun oli haastattelut ja keskusteltiin muistaakseni vääpelin kanssa, tuohon aikaanhan oli vielä testit kutsunnoissa ja niiden tulokset koulumenestys katsottiin.

        Kutsuntalääkäri ilmoitti että palveluskelpoisuusluokka on A. Se on sitä vieläkin.


      • Luutnantti
        Sivari kirjoitti:

        Tämä kerrottiin armeijassa kun oli haastattelut ja keskusteltiin muistaakseni vääpelin kanssa, tuohon aikaanhan oli vielä testit kutsunnoissa ja niiden tulokset koulumenestys katsottiin.

        Kutsuntalääkäri ilmoitti että palveluskelpoisuusluokka on A. Se on sitä vieläkin.

        Vai vääpeli lupasi sinut kutsunnoissa rukkiin asti.Minulle varmasti sama vääpeli lupasi pv:n komentajan tehtävät,mutta en ole ylennyt kuin reservin luutnantiksi 25vuotiaana.Naapurissani asuva sokeaReetta epäili minusta tulevan vielä potkukelkkapataljoonan komentaja.Voi tosin olla että sinä ylenet ko. tehtävään ennen minua.


      • Anonyymi
        Natsa kirjoitti:

        Katso raukka peiliin,niin näet pelkurin jota ei armeijaan huolittaisikaan.

        Homonartsi ole hiljaa, mutsias pumppaava juoppo kuulee...


    • Sivari -98

      Rakennuksena aivan asiallinen talo. On vanha alkoholistiparantola. Luennot tyylin mukaisia. Osa kiinnostavia ja osa vähemmän kiinnostavia. Niinhän se on elämässäkin. Epämiellyttävintä oli kuitenkin homoseksuaalisesti suuntautuneiden kavereiden lähentelyt. Muutamia raiskaustapauksia sattui mutta niistä ei puhuttu "sivarimaineen" takia. Saunaan ei kannata mennä, jos et ole varma, että on heteroiden vuoro ja heteroja on aina vähemmistö.
      reggaeta kuunneltiin ja poltettiin, sitä kyllä löytyi. Kyllä sen kuukauden kestää.

    • Sadankomitea

      Paikkana aivan ok. talo on vanha alkoholistiparantola, ehkä vähän kasarmimainen, ikävä kyllä. Luennot ok. epämiellyttävintä oli kuitenkin homoseksualistien lähentelyt. Muutama raiskauskin sattui, kun nuori heiveröinen mies ei pystynyt laittamaan vastaan. Minun ryhmässäni oli suhteellisen paljon homoja ja se kyllä näkyi ja tuntui. Jouduin illanvietossa lyömäänkin elämäni ensimmäisen kerran, kun lähentelyt olivat niin intensiivisiä. Kyllä sen kuukauden kestää.

      • sivari

        Olin kax vuotta sitte kolme kuukautta Lapinjärvellä ja mun huomio oli se et enemmä siel kyllä oli homofobiaa sairastavia ku ite niitä.Varmaa enemmä ku koko siinä Lapinjärve kylässä yhteensä.


    • s01

      Mua ei onnex kukaan kyllä lähennelleyt koulutuskeskuksella, mutta kerran yks kamu ehdotti seksiä - ja olin koko ajan luullut sitä heteroks. Olen kuullut kyllä raiskauksista. Kyllä sen kestää jos vaan pilveä riittää ja pystyy jaksamaan aikaisia herätyksiä.

    • sivariksiko

      Pitääkö paikkansa, että Lapinjärvellä on vieläkin ovettomat vessat? Niin oli 2003 erään blogin kirjoittajan mukaan, joka oli ottanut kuviakin ovettomista vessoista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      375
      3369
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      165
      1399
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1208
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe