Pituus

nimimerkki

Mitä mieltä olette? Minkä pituinen on ihannemiehesi. Haittaako jos mies on lyhyt tai erittäin pitkä (2m)?

20

3296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipste

Ei haittaa pätkääkään jos on pitkä. Olen itse pitkä 171 niin vain plussaa se pituus. Mutta olen kyllä seurustellut useamman vuoden minua reilusti lyhyemmän miehen kanssa myös. Eikä mua kiinnosta hetkeäkään jos se on jonkun mielestä huvittavan näköstä.Tosin tällä hetkellä mies 190 cm..

• itse 172/67

kaksi metriä ja 100kg olis aika mukava. Viel jos olis hyvä ryhti ja hiukka harmaata hiuksissa. Aah..

• ...

lyhyistä, mutten mielellään lyhyemmistä kuin itse (160cm). Kivempi kun on "samalla tasolla" miehen kanssa, ettei tarvii kurkotella :D

• ....

Tykkään aika pitkistä miehistä, mielellään ittiäni pitemmistä. Kauheesti en yli 2m välitä, ku näytän ite kääpiöltä vieressä.

• marie_

Ihannemies 175-185 cm, itsellä pituutta 169.

• mirstaakkeli

juupelis semmonen 180 cm ja ehkä vähän yli ois kiva. Ite oon myös 169 cm.
        Nyt kyllä, just hiukkasen itteeni pitempi , mitattu ei oo mut oisko ööö 175 korkeintaan ja KELPAA vallan mainiosti.
        Ei sillä muuten oo kai kauheesti väliä kuhan ei oo mua lyhyempi.

• nanna2322

Mun mielestä miehen ja naisen pituusero on se "juttu"...

Eli jos nainen esim.160cm, niin optimipituinen mies olisi n. 170-175. Itse olen 163cm ja mies 174cm, ja hyvin pyyhkii =)

• Kiva lukea teidän kommentteja pituudesta. =)

• mieltä

että eipä tuolla pahemmin väliä--- eipä sitä kannata pituuden perusteella ruveta kumppania valkkaamaan!!!

Meillä semmonen 5 senttiä mies pidempi... riittää mulle... en ois kyllä kauheen pitkästäkään tykännyt, mutten kauheen lyhyestäkään.....

Tuntuu joskus että se on ennemminkin miehille ongelma jos on lyhyempi tai mielestään "liian lyhyt"... vai onko naisillekkin???

• DitaVonBlonde

tykkään sekä itseni pituisista että yli kaksimetrisistä miehistä. kyllä se kiinnostus lähtee muista asioista.

Olen n. 155 senttiä pitkä ja sulhaseni n. 185cm... :DD hyvin pyyhkii, vaikka välillä ihmisiä hymyilyttääkin ;D meidän suhteeseen pituusero sopii kuin nakutettu, ja antaa myös vetovoimaa puolin toisin. silti lyhyet miehet on ihan yhtä jees. ovat lutuisia :DDD

• pituutta riittävästi

Oma mies 183cm ja just hyvä! Itse 165cm. Lyhyet miehet ei ole sytyttäneet koskaan.

• ginipiika

Itse olen 177, ja tuntisin itseni jättimäiseksi itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Ukkoni on kai 188, muttei tunnu kovin pitkältä. Olisipa todella SIISTIÄ tuntea joskus olevansa pieni ja hento, mutta siihen tarvitaan kai joku Hagrid- tyyppinen heppu :(

• on lyhyt

Mies tulee miehen mittoihin ylitettyään yli 193 senttiä ja elopaino semmoset 110 kiloa. mitä suurempi sen parempi.

• ShebanKuningatar

Olen itse pitkä naiseksi (178 cm käytän lähes aina korkokenkiä), joten kovin lyhyet miehet eivät sykähdytä. Miehen tulee olla vähintäänkin minun mittaiseni, mielellään saa olla pidempikin. Ylärajaa ei sitten olekaan...

Olen tosin seurustellut itseäni lyhyempien kanssa, itseäni pidempien kanssa ja nykyinen on saman pituinen. Eli ei se lopulta ole siitä koosta kiinni... Ainoa kerta kun miehen pituudella oli merkitystä, oli juuri tuon itseäni reilusti pidemmän miehen kanssa. Silloin sain kerrankin tuntea itseni pieneksi ja hetoiseksi. Oli se vänkä tunne;)

• En ole seurustellut itseäni pidemmän kanssa. Hassua... On sitten ollut lyhyttä ja pitkää naista kumppanina.

• aikuinen nainen

Kyllä ihannemieheni on vähintään 188 cm.
      Kiloja voi olla vaikka 120 jos se on kuntoilulla ylläpidettyä eikä löllyvää kaljamahaa.

• 171 eikä häiritte

188 on hujoppi

• lyyti 2

Ehdottomasti 165-175cm ei kiitos hujoppeja ja muita "machoja".

• 175-185

175-185 cm. Liian lyhyet tai pitkät ei kiinnosta. Ei myöskään liian lihaksikkaat tai lihavat. Miehen tulee olla selkeästi hahmotettava kompakti paketti ja sopivasti miehekäs. Mun mielestä liian bodatut tai pitkät ei enää näytä ihmisiltä.

• Jossuuu25

lyhyet miehet näyttää poikasilta nuorena ja vanha sellasilta pönäköiltä pikku taapertajilta. Pitkää sen olla pitää! Kaikkein pahin yhdistelmä on lyhyt (alle 175cm) ja paksu tai lyhyt ja liian bodattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      192
      1368
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      761
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      320
      614
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      595
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe