Automme perään ajettiin. Peräänajaja tunnusti heti syyllisyytensä ja erimielisyyksiä ei ollut. Vahinkoilmoitukseen hän oli myös ilmoittanut olevansa syyllinen peräänajoon, mutta oli kuitenkin sepittänyt jotain aivan ihmeellistä, sillä vakuutusyhtiön ratkaisu oli, että automme vaurioita ei korvata. Nyt yli kuukauden selvittelyn jälkeen on pystytty todistamaan vastapuolen tarinat valheeksi. Vakuutusyhtiö korvaa automme vahingot.
Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta. Saako vahinkoilmoitukseen kirjoitella mitä tahansa valheita, ettei siitä aiheutuvasta ylimääräisestä harmista ja kustannuksista ole korvausvelvollinen.
Kertokaa jos jollain on yhtä uskomattomia kokemuksia.
Onko vahinkoilmoituksessa valehtelu sallittua
2
1421
Vastaukset
- Jani
siihen mitä tahansa saa kirjotella. kyllä siinä lukee että kuvaus tapahtuneesta. Tuossa tapauksessa voi joutua hyvällä tuurilla käräjille.
Itse olen oppinut että pidän vahinkoilmoituksia autossa mukana, jos jotain käy niin paperit tehdään paikan päällä, ja itse vien ne vakuutusyhtiölle.
itselleni kävi kerran silleen että auton keulaa peruutettiin huoltoaseman pihalla. peruuttaja oli samana päivänä saanut kortin.
soitin poliisit paikalle. no niillä ei ollut mitään intoa tehdä mitään. peruuttaja myönsi syyllisyyden kuitenkin, ja ilmoitti vievänsä paperit.
no seuraavana päivänä mieli muuttui, ja ilmoitti että ei hän ole aiheuttanut mun autoon mitää vaurioita,. ehkä etuvilkun voi myöntää. se nimittäin meni ihan siruiksi. no sitten tämän sankarin isä vielä soitteli ettei hän vie mitään ennekuinnäkee auton. Sitten meni mulla hermot, ja sanoin( huusin) että vittu on se kumma että ekana rikotaan, ja ei oteta vastuuta. ja sulla ei ole mitään tarvetta nähdä autoa. sen on jo korjaamo nähnyt. sen jälkeen paperit kyllä meni yhtiölle.
kaikkiaan uusiksi meni etuvalot,puskuri yms (4000 mk).
tämän takia opin tuon jutun että paperit itselle samantien. ettei kertomuksia tai tunnustusta enää vaihdella. - Anonyymi
Rasismikortti toimii tässäkin... uskomatonta. Ja uhkaus vetää vakuutukset pois vakuutusyhtiöstä, kun kyseessä on yritys isommalla kalustolla, näkyy toimivan! Vakuutusyhtiöiden tutkijat päättävät lopputuloksen, vaikka eivät näe muuta, kuin kertomukset, jotka ovat ristiriidassa keskenään, eli toinen puhuu totta ja toinen täyttä pskaa. Jälkimmäisellä viittaan kommentin alkuosaan. Oikeus ei toteudu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869