Mistä Kuopiosta löytyy tee-se-itse autonpesuhalli? Onko jossain huoltoasemalla, tai muualla?
Maxi-Kodintukun lähettyvillä oleva paikka on sulkenut talveksi toimintansa.
Missä TI autonpesupaikka Kuopiossa?
5
753
Vastaukset
- itse-pesijä
Unohtui mainita, että Neulamäessä toimivan autopesulan yhteydessä ollut TI-halli on suljettu.
- itse-pesijä
Ja Petosen Ysi5 aseman vieressä toiminut tee-se-itse halli on siirtänyt toimintansa (autokaupan ti-hallin) Suonenjoelle.
- itse-pesijä
Jos ei kerran pääse itse pesemään, on kai pakko turvautua koneelliseen pesuun. Mikähän on halvin kuran ja ravan huuhtelupaikka Kuopiossa?
1. Cittarilla harjaton painepesu 6,90eur.
2. Shell Niiralassa yö-pesut puoleen hintaan.
3. Mitä muita?
Olen sitä mieltä että useasti pesty auto on parempi maalipinnalle kuin pitkään kuraisena ja sitten joku lähes 20euron tehopesu.
Eli mitä halvemmalla peruspesun löytää, sitä useammin sitä tulee siellä pesussa käytettyä.- Pirssikuski
Cittarin pesut 4 euroa kappale 10 pesun erässä, tosin vain taksimiehille. Mutta eivät suinkaan myy jos vain sanot olevasi taksimies...
- jusutsu
Hei,
oliko tuoreempaa tietoa tähän asiaan? Siis itsepesupaikkaa, ei tarvi välttämättä painepesuria tai muita romppeita. Pelkkä vesiletkukin riittäis.
Ei ole niin hyviä kokemuksia noista huoltoasemien pesuloista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773661
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261367- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941043Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191038- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90989Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk105907- 62775