Ennen joulupukin tuloa?

Shamu

Huhuu?Missäs ootte?Mun tulokset on tässä
Aloituspaino (31.7.06):127,1kg
Paino tänään:120,4kg
Viikkomuutos:-1,4kg
Kok.pudotus:-6,7kg

Koska edellinen viikko oli niin huono ja tällä viikolla oli paluu arkeen,niin sillä kai pudotusta tuli noin reilusti.Hyvillä mielin!JA vyötäröltäkin on hävinnyt tähän mennessä jo 9 senttiä =) Peilistäkin jo huomaa että oho onpas maha jo pienempi.Taas jaksaa jatkaa!!!
Syömiset oli viikolla niin kuin pitikin.Yksi kävelylenkki jäi välistä mutta kahdesti kävin lenkillä,yksi jumppa ja yksi kuntosalikäynti.
Kun tämä keskustelu on hiipunut niistä kun minä tulin mukaan,niin kysyisinkin että onko syynä:A.Ei ole aikaa käydä täällä B.Kun ei ole osallistujia ei viitsi itsekään käydä kirjoittamassa C.Joku muu
Mulla on toi B.Ehkä se vaan pitää alkaa itsekin kirjoittelemaan enemmän jospa se tästä taas vilkastuu.Tai sitten harrastan yksinpuhelua ;)
Jaksamista teille muille ja loppukiriä,joulupukki tulee jo viiden viikon kuluttua =)

9

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jees.....

      31.10 90kg200g

      Paino tänään:88
      Viikkomuutos:-800g
      Kok.pudotus:-9kg


      aloitus paino 97kg en muista päivää kesäkuu206

    • Siru

      Tiedot:
      Pituus: 163cm
      Aloituspaino: 105kg (3.6.2006)
      Paino nyt: 86,8kg
      Kok. pudotus: -18,2kg
      Lopullinen tavoite 64kg
      Viikko sitten olin kirppiksellä myymässä isoksi käyneitä vaatteita ja kauppa kävi hyvin. Vaatekaapista kaivelen sopivia vaatteita onneksi niitä on ettei heti tarvitse ostaa uusia. Olen polkenut kuntopyörällä lähes päivittäin ja käyn jumpassa kerran viikossa. Mukavaa viikkoa kaikille.

    • Restless-

      En tiedä miten tässä on nyt näin päässyt käymään, mutta jaksan kyllä edelleen liikkua ja harrastaa, muttamutta... Ne syömiset. Tulee popsittua milloin mitäkin välipaloja tai rasvaisia iltapaloja. Suklaata ja välillä muutama sipsikin, en koskaan ota kerralla paljoa, mutta kun niitä menee kädestä suuhun muutaman kerran päivässä, lähes päivittäin niin huonosti menee. Yritän keksiä motivaatioita ja olen keksinytkin muttei mikään auta. :(

      Tulokset siis. Samassa painossa edelleen!!

    • Yksin uurastaminen on työlästä

      En aio antaa periksi. Kuinka kummassa työkykyinen ja kaikin tavoin suoriutumisvoittoinen ihminen ei saa itseään kuriin!! Vihastuin saamattomuuteeni ja itsekurin puutteeseeni ja aloitin tammikuussa 2006, tein uudenvuodenlupauksen ja siitä se alkoi..Tieni parempaan minäkuvaan.
      Aloituspaino (2.1.2006) 101,2kg
      Tänään 90,3kg
      Tavoite jouluksi on se, mihin yllän tällä omalla tahdillani. Sauvakävelen ja kuntoilen kotijumapalla, viime viikolla aloitin saliharjoittelun. Wokkipannu on loistava keksintö ja marjarahka vie pahimman himon. Rusinat ja auringonkukansiemenet tyydyttävät makeannälän. Lapset ovat projektistani innoissaan eivätkä koskaan syö nähteni mitään hyvää paitsi pullanleivontapäivänä. En laske kaloreita. Juon pulloittain vettä, siis hanavettä mutta kivempi litkiä sitä pullosta =) Täytyy keksiä kaikkea millä itseään voi motivoida ja huiputtaa olemaan sitkeä.

      Olen aika tiukka itselleni ja päättänyt olla 40-kokoinen ensi vuoden syyskuussa kun täytän 40 vuotta =)Toivon sydämestäni meille jokaiselle parasta menestystä. Kannustetaan toisemme meille sopivimpaan painoon ja ansaitsemaamme hienoon elämään! *Auringonkukkamekko*

      • Eli siis totta kai mukaan voi tulla!!! Toivottavasti uuden/uusien tulo vähän piristyttäisi tätä meidän keskustelua!!!

        Todella hienoa jos pystyt pudottamaan painoa "Tavoite jouluksi on se, mihin yllän tällä omalla tahdillani"- ajatuksella...Mä en siihen oikein pysty/pystyny.

        Mutta todellakin tervetuloa ja tsemppiä!
        -Kirsikka


      • *auringonkukkamekko*
        Kirsikk.a kirjoitti:

        Eli siis totta kai mukaan voi tulla!!! Toivottavasti uuden/uusien tulo vähän piristyttäisi tätä meidän keskustelua!!!

        Todella hienoa jos pystyt pudottamaan painoa "Tavoite jouluksi on se, mihin yllän tällä omalla tahdillani"- ajatuksella...Mä en siihen oikein pysty/pystyny.

        Mutta todellakin tervetuloa ja tsemppiä!
        -Kirsikka

        Tervetulotoivotuksesta! Tuntuu hyvältä päästä porukkaan, jossa kaikki oikeesti ja tosissaan yrittää tehdä itselleen jotakin. Kävin juuri ruokatunnilla työpaikan kuntosalissa polkemassa pois 156 kilokaloria ja tekemässä vatsalihaksia. Pakko suorittaa etukäteen sillä ne ikävät päivät taitavat tehdä tuloaan kun koko maha turpoo silmissä eikä mahdu housuihin..

        Minusta jokainen pudotettu 100-grammanen on tulosta ja siksi en huolestu pudotusnopeudesta. Tietysti joulukuun sukulaisvierailulle ryntäävä 85-kiloinen auringonkukka olisi mukavampi kuin 90-kiloinen niin että tsemppiä kyllä riittää. Motivaatiokin elää selkärangassa joten eikun liikuttelemaan sitä pienin aaltomaisin keikutuksin =o)
        Nyt herkuttelemaan raejuustolla ja porkkana-ananasraasteella

        Hymyjä ja intoa meidän sakille


    • Juu, siis täälä ollaan! Tulokset on about samat...Syömiset ei oo muuttunu, vaikka yritin..eli kaikkee hyvää tekee mieli ja sitä on tullut myös syötyä. Liikunta..Noh..on jääny vähiin..kun vertaa, että about 2kk sitten kävin joka päivä lenkillä!

      Keskustelun hiipumiseen on syynä mun kohdallani ainakin B ja C. Ja c on se, että ei oikein tee mieli kirjoitella tänne kun toi paino on ja pysyy samassa, ja motivaatio on hukassa...ja mieli on maassa jne.

      Olo on oikeasti aika masentunut. Toivon, että pian piristyn ja sitten löydän motivaationkin uudelleen.

      Huomenna yritän töiden jälkeen jaksaa lähteä lenkille..toivottavasti juoksulenkille...Sielä kun on jo lumet sulanu, niin voi juosta rauhassa pelkäämättä, että kaatuu.

      Kuulumisiin!
      -Kirsikka

    • Täällä minäkin vielä roikun ja koitan painoani pudottaa, vaikka se näyttää enemmänkin nousevan kuin putoavan... :// Kai täytyy vaan uskoa että sen kadonneen itsekurin vielä jostain löytää.

      Pituus: 158 cm
      Aloituspaino: 104,8 kg
      Paino viimeviikolla:104,0 kg
      Paino nyt: 104,6 kg
      Viikkomuutos: 600 kg :///////
      Tavoitepaino jouluksi:95 kg ja jotain päälle

      Voi kauhee, nyt en kyllä millään saavuta tota tavoitepainoani jouluksi! Täytynee suurentaa sitä sinne 100 kg korville... On taas tullu mähryttyy ties mitä kiellettyä, rasvasta ja epäterveellistä.
      Itsekuri motivaatio täysin kadoksissa.

      Toivottavasti tää meijän hieno ketjumme ei nyt oo hiipumassa? ;) Pysykääs mukana kaikki, vaikka olisittekin repsahtaneet ja lihoneet!
      Eli isot tsempit teille!

    • Siru

      Nyt on pakko tuulettaa. Punnitsin tänään itseni ja nyt on joulu tavoite saavutettu eli 86kg, nyt on lähtenyt -19kg.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      64
      2674
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      195
      1881
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1624
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1407
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      165
      1308
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      85
      1244
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1019
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      790
    9. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      777
    10. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      56
      771
    Aihe