poikani kuolema

anne-maria.nalle9

2.11.06 kuoli vanhin poikani. Minulla on sitten 2 poikaa vielä jäljellä. viime keskiviikkona oli siunaus, ja menin arkulle katsimaan, oliko se varmasti poikani, se oli mulle tärkeätä.
Nyt olen sisältä ihan tyhjä. Ja pidän tätä elämäni käännekohtana, tosin en tiedä toivunko tästä tilastani, ja kauanko se vie, että jaksaisi edes tiskata.
Kertokaa minulle jos jotain tiedätte,tai onko keltään kuollut laosi?

6

2707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuolema..
    • Outilinnea

      Kysy hiljaisuudelta surusi määrää,
      kysy vielä sittenkin kun olet kyselemiseen kyllästynyt.
      Se kyllä vastaa -
      joskus viikkojen-
      joskus vuosien-
      joskus vuosikymmenien päästä.

      Tämä oli tyttäreni muistokirjoitus.
      Tapauksesta on jo 4 vuotta..
      suru ei unohdu mutta muuttuu kauniiksi muistoiksi.

      Voimia Sinulle !

    • adina(se jonka oikea nimi o...

      hmm, minulta ei ole kuollut poika, minun äidiltäni on joten veli siis... se oli hirveää, olin silloin n.6v ja kyllä siitä toipuu vaikka välillä ei jaksa elää :')

    • On niin suur

      Tuska, jota kukaan ei tahtoisi omalla kohdallaan
      kokea ! Sen vuoksi pyydä apua läheisiltäsi, niiltäkin joita et ole tavannut viimeaikoina.
      Jos ihminen sanoo " Otan osaa " ota se vastaan
      ainakin aluksi ihan kuin se tulisi hänen
      sydämestään.
      joidenkin päivien, viikkojen kuukausien ja vuosien jälkeen
      huomaat keneltä ne tuli todella sielusta.
      Surutyö on hirvittävää ja hirvittää sanoa
      sinulle, että se on kestettävä.Ja vaikka nyt tuntuu
      mahdottomalta ajatella, niin mahdottomastakin selviää. Unohtaa ei voi koskaan. Siunausta

    • Wen

      Oman lapsen kuolema on vaikein asia elämässä, mistä meidän tulee jotenkin selviytyä. Jotkut eivät selviydy koskaan. Suru on aina sydämessä. Miten muut pojat jaksavat? Onko sinulla voimia huomioida heidän surunsa? Hakeudu keskustelemaan johonkin sururyhmään oman jaksamisesi vuoksi. Puhuminen helpottaa.

    • Tuittu\

      Otan osaa suruusi.
      Minun itseni kohdalla ollut melkein sama tilanne.
      Elämäni varrella on tapahtunut rankkoja asioita. Minun perheessäni on ilmennyt paljon sairauksia jotka ovat murtaneet minut moneen otteeseen. Veljelläni on todettu kolme kertaa syöpä viimeisen 5 vuoden aikana, äidilläni on huomattu sydänvika ja pääverisuonen pullistuma jotka ovat väsyttäneet äitiä,minua ja perheenjäseniäni paljon. Äidillä on ollut nuorena aivoverenvuoto,joten minulla on kohtuulliset vaara saada sama parikymppisenä niin kuin äitini sai. mutta sitä en stressaa enkä aiokaan stressata.

      Tuntuu vain että perheemme luhistuu vielä jonain päivänä niin pahasti että ei tilannetta pysty korjaamaan. Äidin tilasta kuulimme pari viikkoa sitten. Viikot ovat menneet jotenkin ohi, en ole tehnyt oikeastaan mitään, tuntuu että elämä olisi jotenkin pienellä katkolla. Äidin tilasta ei tiedetä miten tulee käymään, veljen tila on myös pikkuisen epävarma uusiutuuko syöpä taas uudestaan.. tuntuu että perhettämme koetellaan koko ajan uusilla sairauksilla.

      Sinä joka olet menettänyt poikasi, en voi uskoakaan kuinka tuskallista sinulla on tällä hetkellä. Täytyy vaan yrittää jaksaa ja jatkaa elämää, vaikka se niin hullulta tällä hetkellä kuulostaakaan.
      Itse jankutan tätä itselleni, ja osaksi se myös auttaa.
      Elämä jatkuu, muistetaan hyvät ja huonot muistot rakkaasta, niin rakas ihminen on aina mukana minne meneekään, hän ei koskaan kuole.

      Jaksamista sinnepäin :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe