Kun sairasloma todistukseen kirjoitetaan vain koodi eikä diagnoosia niin mistä nämä koodit saisi selvitettyä??
sairasloma koodit
8
11736
Vastaukset
- katso löytyykö
http://www.ahjos.net/luokitus/icd10.htm Ainakin masennustietoja riittää.:)
- MmM
...löytyy Stakesin nettisivuilta nimikkeellä ICD-10 tautiluokitus. Linkitys ei nyt valitettavasti onnistu, mutta sieltä kannattaa ladata tiedosto omalle koneelle.
- Julle 66
file:///C:/DOCUME~1/KYTTJ~1/LOCALS~1/Temp/24_1210836363894.xml.html
http://194.89.160.67/codeserverTES/pui/ViewVersionInfoAction.doAction?version_search_index=2
Tässä osoitteita josta löytyy. - ei yleiseen tietoon
Miksi sinun ne tarvitsisi selvittää??
- oksentelija
Huomasin viestin, koska itse etsin myös tietoja sairaslomakoodeista. Sairasloman koodi voi vaikuttaa siihen saako sairaslomasta palkkaa vai ei. En tiedä, onko tämä työpaikkakohtaista. Olen erään kaupungin työntekijä ja meillä ei tietyllä koodilla varustetuista sairaslomista saa palkkaa.
- nytkyllä
oksentelija kirjoitti:
Huomasin viestin, koska itse etsin myös tietoja sairaslomakoodeista. Sairasloman koodi voi vaikuttaa siihen saako sairaslomasta palkkaa vai ei. En tiedä, onko tämä työpaikkakohtaista. Olen erään kaupungin työntekijä ja meillä ei tietyllä koodilla varustetuista sairaslomista saa palkkaa.
tuntuu että jonkun sairasmielinen työnantaja kyselee nyt koodeja..totta on se että joillain tietyillä koodeilla ei saa palkkaa mutta minulle ainakin on aina kirjoitettu sellainen koodi että rahaa saan..mun työnantaja kanssa kiinnostunut, ellei sitten satu olemaan juuri tämä koodien kysyjä mutta mulle henkilökohtaisesti aivan sama mitä siinä paperissa lukee kun jos on joku vikana niin sitten on! Älkää ainakaan työpaikkakiusaamisesta menkö valittaan, siihen ei koodia löydy. Kipuahan ei voi mitata niin päänsärky on hyvä jos haluaa etäisyyttä töihin. Tosin sitten on nämä mahataudit jotka valitettavasti tulevat ihan pyytämättä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381634Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171