Vastaavan hlön palkka

Onko näin

Aloitin työt suuressa ulkomaankauppaa harrastavassa
firmassa johon liittyy mm. raskaan kuljetuskaluston hankinta ulkomailta. Aloitin työt firmassa vuosi sitten varaosapuolella josta minulla on entuudestaan
kokemusta n. 5 vuotta josta 3vuotta myymäläpäällikkönä. Kerkesin tekemään varaosatyötä
uudessa yrityksessä
n.1kk kun toimitusjohtaja huomasi kielitaitoni eräässä asiakasneuvottelussa. Jolloin hän ehdotti suurempaa vakanssia. Nyt vastaan koko yrityksen ulkomaanyhteyksistä ja kierrän eurooppaa firman laskuun, minulla on firman puhelinetu ja oma toimisto kaikkine mukavuuksineen. Ainut ongelma on että liksa on 2000€kk brutto/ ulkomaanpäivärahat.

Onko tämä liksa mielestänne kohdallaan ottaen huomioon työn vaativuuden? Esim Euroopassa olen istunut erilaisissa neuvotteluissa isojen johtajien kanssa näköalatoimistoissa puhuen erittäin teknistä englantia.

Itse en ottanut palkkaa puheeksi ylennyksen tullessa koska odotin johtajan itse aloittavan keskustelun siitä. No kyllä palkka nousikin ilman eri sanomista mutta vain 200€.

Nyt olen ajatellut että kun vuosi on täynnä niin taidanpa käydä hieman pomon juttusilla.

Mutta millaista palkkatasoa voin mielestänne pyytää?

4

1916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justså

niin, oletpa palkkakuopassa ja syvällä.
      pyydä nyt aluksi palkka sinne 3000 tietämiin ja kato mitä pomo tuumaa, oikea palkka huitelee siellä 4300 - 5000e tietämillä. Hullu tuollaista työtä halvalla tekee...

• Harrastelija.

"Aloitin työt suuressa ulkomaankauppaa harrastavassa
      firmassa "

No jos firma vaan harrastaa, niin ei tietenkään ole ihme että maksaa palkkaa myös ihan harrastepohjalta.

• ei ole koskaan tarpeeksi

Sanotaanko nyt että "harjoittaa".

• pomon puheille

jos toi sun kirjoitus on totta. Itse saan tukussa varaosamyynnistä 2300€ pelkkänä varaosamyyjänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe