Aloitin työt suuressa ulkomaankauppaa harrastavassa
firmassa johon liittyy mm. raskaan kuljetuskaluston hankinta ulkomailta. Aloitin työt firmassa vuosi sitten varaosapuolella josta minulla on entuudestaan
kokemusta n. 5 vuotta josta 3vuotta myymäläpäällikkönä. Kerkesin tekemään varaosatyötä
uudessa yrityksessä
n.1kk kun toimitusjohtaja huomasi kielitaitoni eräässä asiakasneuvottelussa. Jolloin hän ehdotti suurempaa vakanssia. Nyt vastaan koko yrityksen ulkomaanyhteyksistä ja kierrän eurooppaa firman laskuun, minulla on firman puhelinetu ja oma toimisto kaikkine mukavuuksineen. Ainut ongelma on että liksa on 2000€kk brutto/ ulkomaanpäivärahat.
Onko tämä liksa mielestänne kohdallaan ottaen huomioon työn vaativuuden? Esim Euroopassa olen istunut erilaisissa neuvotteluissa isojen johtajien kanssa näköalatoimistoissa puhuen erittäin teknistä englantia.
Itse en ottanut palkkaa puheeksi ylennyksen tullessa koska odotin johtajan itse aloittavan keskustelun siitä. No kyllä palkka nousikin ilman eri sanomista mutta vain 200€.
Nyt olen ajatellut että kun vuosi on täynnä niin taidanpa käydä hieman pomon juttusilla.
Mutta millaista palkkatasoa voin mielestänne pyytää?
Vastaavan hlön palkka
Onko näin
4
1894
Vastaukset
- justså
niin, oletpa palkkakuopassa ja syvällä.
pyydä nyt aluksi palkka sinne 3000 tietämiin ja kato mitä pomo tuumaa, oikea palkka huitelee siellä 4300 - 5000e tietämillä. Hullu tuollaista työtä halvalla tekee... - Harrastelija.
"Aloitin työt suuressa ulkomaankauppaa harrastavassa
firmassa "
No jos firma vaan harrastaa, niin ei tietenkään ole ihme että maksaa palkkaa myös ihan harrastepohjalta.- ei ole koskaan tarpeeksi
Sanotaanko nyt että "harjoittaa".
- pomon puheille
jos toi sun kirjoitus on totta. Itse saan tukussa varaosamyynnistä 2300€ pelkkänä varaosamyyjänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059