Vastaavan hlön palkka

Onko näin

Aloitin työt suuressa ulkomaankauppaa harrastavassa
firmassa johon liittyy mm. raskaan kuljetuskaluston hankinta ulkomailta. Aloitin työt firmassa vuosi sitten varaosapuolella josta minulla on entuudestaan
kokemusta n. 5 vuotta josta 3vuotta myymäläpäällikkönä. Kerkesin tekemään varaosatyötä
uudessa yrityksessä
n.1kk kun toimitusjohtaja huomasi kielitaitoni eräässä asiakasneuvottelussa. Jolloin hän ehdotti suurempaa vakanssia. Nyt vastaan koko yrityksen ulkomaanyhteyksistä ja kierrän eurooppaa firman laskuun, minulla on firman puhelinetu ja oma toimisto kaikkine mukavuuksineen. Ainut ongelma on että liksa on 2000€kk brutto/ ulkomaanpäivärahat.

Onko tämä liksa mielestänne kohdallaan ottaen huomioon työn vaativuuden? Esim Euroopassa olen istunut erilaisissa neuvotteluissa isojen johtajien kanssa näköalatoimistoissa puhuen erittäin teknistä englantia.

Itse en ottanut palkkaa puheeksi ylennyksen tullessa koska odotin johtajan itse aloittavan keskustelun siitä. No kyllä palkka nousikin ilman eri sanomista mutta vain 200€.

Nyt olen ajatellut että kun vuosi on täynnä niin taidanpa käydä hieman pomon juttusilla.

Mutta millaista palkkatasoa voin mielestänne pyytää?

4

1880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justså

      niin, oletpa palkkakuopassa ja syvällä.
      pyydä nyt aluksi palkka sinne 3000 tietämiin ja kato mitä pomo tuumaa, oikea palkka huitelee siellä 4300 - 5000e tietämillä. Hullu tuollaista työtä halvalla tekee...

    • Harrastelija.

      "Aloitin työt suuressa ulkomaankauppaa harrastavassa
      firmassa "

      No jos firma vaan harrastaa, niin ei tietenkään ole ihme että maksaa palkkaa myös ihan harrastepohjalta.

      • ei ole koskaan tarpeeksi

        Sanotaanko nyt että "harjoittaa".


    • pomon puheille

      jos toi sun kirjoitus on totta. Itse saan tukussa varaosamyynnistä 2300€ pelkkänä varaosamyyjänä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1217
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1014
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe