Mikä Suomen kylpylä on mielestänne ilmapiiriltään ja tarjonnaltaan sopiva nuorille, tarkoitan 20-30v. ihmisille? Eli ei täynnä eläkeläisiä kuntoutushoidoissaan ja että löytyy muutakin toimintaa kuin altaissa makoilu. Olen kiitollinen asiallisista vastauksista.
Mitä kylpylää suosittelette?
3
1447
Vastaukset
- nauttinut
Mielestäni kaikissa kylpylöissä toimii kuntoutusta eläkeikäisille sekä myös työikäisille ihmisille. Niiden toiminnallahan kylpylät suurin osin ns.pysyy pystyssä.Paljon on myös firmoja jotka kurssittavat työntekijöitään sekä pitävät muutaman päivän pituisia kokouksiaan kylpylöissä ja samalla tarjoavat virkistystä työntekijöilleen. Kylpylät ovat myös perhekohteita mutta myös tarjoavat esim. nuorille naisille ns.hemmottelulomia ja prinssessahoitoja ym. muita erikoisuuksia. Joten näistä ihmisjoukot koostuvat kylpylöihin.Suosittelen Ikaalisten kylpylää,joka ilta on vielä tanssit...
- naattija
Itse olen käynyt tropiikissa, eedenissä ja katinkullassa. Katinkulta on paras! Siellä on karaokeeta jos tykkää siitä!
- BubbleBubble
joo no,melkein joka kylpylässähän käy eläkeläisiä...mutta,yks semmonen aika nuorekas kylpylä vois olla naantalin kylpylä,joskin se on melko kallis. ja onhan sielläkin niitä eläkeläisiä. mutta ei varmaan ihan pilvin pimein,ei ainakaan sillon ku viimeks ite kävin. ja se tais olla ny viime kesänä...jos aikusempaa paikkaa etitte,nii en ainakaan suosittelis caribiaa turussa. siellä nimittäi on semmosta pikkupenskaa joka toinen varmaa. ainaaki lapsii on 98% 100:sta:D
siis minkä ikäsii ny tahansa,mut lapsii kuiteski. ja melko nuhjusta,vähä kulahtanu paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231146
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen257997Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15869- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie32758