luoksesi valoa hohtava kauniina naisena jolla on siivet selässä ja sanon sinulle hymyillen että raamattu on satukirja, uskoisitko?
Jos tänä yönä ilmestyn
17
646
Vastaukset
- m-ilian
..suostuttele edes? On kuulema ujo tulemaan luomustensa eteen. Outo hemmo...
Ei tartte hohtaa edes valoa, eikä olla valkonen. Ihan missä muodossa vain, kunhan teet sen kaikkitietävänä 100%:sti niin, että se menee mulla jakeluun 200%:sti. - sillä
"8 Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu. [1. Kor. 16:22]
9 Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."(Gal.1)- Eternal Space Man
keksi helvetin vedenpitävän aivopesuohjelman. Kaikki jotka sanovat toisin kuin rooman valtion päämiehet joutuvat helvettiin. Toistan roomalaisten satukirjan epäilystä joutuu helvettiin. Toistan joudut helvettiin. Toistan helvettiin. Helvetti.
- nunchaku-overlord
Eternal Space Man kirjoitti:
keksi helvetin vedenpitävän aivopesuohjelman. Kaikki jotka sanovat toisin kuin rooman valtion päämiehet joutuvat helvettiin. Toistan roomalaisten satukirjan epäilystä joutuu helvettiin. Toistan joudut helvettiin. Toistan helvettiin. Helvetti.
liittyi tuohon tekstiin?
- Echolalia
Eternal Space Man kirjoitti:
keksi helvetin vedenpitävän aivopesuohjelman. Kaikki jotka sanovat toisin kuin rooman valtion päämiehet joutuvat helvettiin. Toistan roomalaisten satukirjan epäilystä joutuu helvettiin. Toistan joudut helvettiin. Toistan helvettiin. Helvetti.
???????????????
- M@k3
Echolalia kirjoitti:
???????????????
Tekemällä kristinuskosta valtakunnan(tunnettu maailma) ainoan uskonnon rooman keisari Konstaninus keräsi kaikki uskonnolliset rahavirrat yhteen koriin, eli itselleen.
Ymmärrätköhän nyt tuon paavalin enkeli tekstin tarkoituksen, vai pitääkö vielä vääntää rautalankaa? - M@k3
nunchaku-overlord kirjoitti:
liittyi tuohon tekstiin?
Jotenkin kiristys pelottelu rahastus mutkan kautta.
- Echolalia
M@k3 kirjoitti:
Tekemällä kristinuskosta valtakunnan(tunnettu maailma) ainoan uskonnon rooman keisari Konstaninus keräsi kaikki uskonnolliset rahavirrat yhteen koriin, eli itselleen.
Ymmärrätköhän nyt tuon paavalin enkeli tekstin tarkoituksen, vai pitääkö vielä vääntää rautalankaa?Konstantinus eli itsekin kastamattomana, joten siinäkin mielessä ajatus aika mahdoton. Toisaalta Rooma ei ollut koko tunnettu maailma ja lisäksi Roomalla oli veronkanto-oikeus...
Lisättäköön vielä sekin, että ei noihin aikoihin tilastoitu ihmisiä. Kun alueen hallitsija tunnusti jotain, se oli alueen tunnustus.
Noin lyhykäisesti ja sinällään ei pidä vääntää rautalankaa, mutta voit sen tehdä. Selkiytys on aina paikallaan...
- Huhhahhei
kun et ilmesty.
- meikäläiselle
ilmestyy mies naiseksi pukeutuneena, niin:
1.Enpä taida pitää kauniina
2.Olen bilettämässä ihan väärässä mestassa
Ja jos vielä hymyilet, et saa tilaisuutta sanoa että raamattu on satukirja.
T:tosiuskis halleluja - peri(n)uskoton
Raamattu on satukirja. Se on todistettu tällä palstalla jo monta kertaa:)
- hammarhjarta
..vielläkään oikeaksi... ei tiedemiesten juttuja tai uskovien kirjoja...
turhaan tässä edes kilpailla,kumpi oikeassa tai väärässä!!
mieleen tullee ikuinen jinging ja janging, valon ja pimeyden, hyvän ja pahan kamppaillu kun kattelen tätä inttua... uskon ja ateismin välillä.
eläkäämme elämämme minne polkumme johtavatkin..
sen jälkeen kai on kai vastauuksen aika.. - peri(n)uskoton
hammarhjarta kirjoitti:
..vielläkään oikeaksi... ei tiedemiesten juttuja tai uskovien kirjoja...
turhaan tässä edes kilpailla,kumpi oikeassa tai väärässä!!
mieleen tullee ikuinen jinging ja janging, valon ja pimeyden, hyvän ja pahan kamppaillu kun kattelen tätä inttua... uskon ja ateismin välillä.
eläkäämme elämämme minne polkumme johtavatkin..
sen jälkeen kai on kai vastauuksen aika..Oikeaksi todistaminen on vaikeaa, mutta kyllä joitain asioita voidaan silti vääräksi todistaa.
Kuten, että raamattu kertoessaan kahdesta asiasta erilailla, ei sentään voi olla oikeassa niissä molemmissa versioissa:)
Muutoin samaa mieltä tästä inttämisen hyödyllisyydestä. Asia kuitenkin muuttuu silloin kuin ihmisiltä vaaditaan rahallisia suorituksia uskonsa todistamiseksi ja homma alkaa vaikuttaa petoksen tunnusmerkit täyttävältä toiminnalta.
- Uskontorajoitteinen
ehkä ...
- Atte Ateisti
Jotain sellaista taisin viime yönä nähdäkin, mutta ei se Raamatusta puhunut mitään...
yhtä paljon kuin joulupukkiin. Terveisiä vaan Korvatunturille. Lapset ovat olleet kiltisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492