Tahtoo nuorta miestä

nainen 45

Minä kysyn nyt puolestani että miten nelikymppinen saa iskettyä nuoren miehen?Auttaako asiaa et jos nainen on nuorekkaasti pukeutunut/ikäistään nuoremman oloinen?
Miehen ikä saisi olla n.22-30.
Missä yleensäkin voi tavata noinkin nuoria miehiä kun discoissa tunnen olevani yli-ikäinen vaikka juuri tuosta musiikista tykkäänkin?

48

11863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • My Way

      yrittää iskeä itseään paljon nuorempaa miestä, on todella säälittävä. Kurja katsella hommaa esim ravintolassa, "mummo" yrittää huppelissa iskeä semmoista parikymppistä "poikaa"... ei kestä ei kestä.

      • susan.

        Älä nyt oo tommonen tiukkapipo!

        Hei, elämää tää vaan on!

        Hyvä, vanhemmat naishenkilöt, HYVÄ!!

        Ja tsemppiä nuorten miesten metsästyksessä!:)


      • Kielletty hedelmä

        Ollaan tyttöporukassa usein seurattu epätoivoisten nelikymppisten naisten iskemisyrityksiä. Pojat vain nauraa ja pilkkaa naista hänen selänsä takana. Joku saattaa mennäkin vanhemman naisen mukaan, voi sitten kehuskella että on saanut vanhempaa. Useimmiten vaan sitten kertovat miten oli löysät paikat, roikkuvat rinnat, vatsaa ja reittä ym ym. Naiset kai ovat tyytyväisiä kun ovat saaneet nuorta lihaa. Yök.


      • moni nuori mies jopa ihailee

        nelikymppisten naisten ryppyjä jotka kertovat kokemuksesta, kypsyydestä.

        Miksi luonto on järkännyt niin että nelikymppiset naiset ja kakskytviisvuotiaat miehet ovat samalla elämänsä huipulla?

        Rohkea rokan syö....niinkuin vaari-kultani tapasi sanoa.


      • niitähän saa..
        Kielletty hedelmä kirjoitti:

        Ollaan tyttöporukassa usein seurattu epätoivoisten nelikymppisten naisten iskemisyrityksiä. Pojat vain nauraa ja pilkkaa naista hänen selänsä takana. Joku saattaa mennäkin vanhemman naisen mukaan, voi sitten kehuskella että on saanut vanhempaa. Useimmiten vaan sitten kertovat miten oli löysät paikat, roikkuvat rinnat, vatsaa ja reittä ym ym. Naiset kai ovat tyytyväisiä kun ovat saaneet nuorta lihaa. Yök.

        Pistipä silmään heti lauseke"tyttöporukalla"se jo kertoo teistä paljon,ohhoh mitä kateutta se jo kertookaan,kunhan aikuistutte ehkä tajuatte miksi edelleen te liikutte vaan tyttöporukoissa??Ei vanhempien,eikä edes yli5kymppistenkään tartte epätoivoisesti roikkua ja yrittää iskee ittelleen nuoria miehiä,nehän ne pörrää meidän ympärillä kun mehiläinen hunujas.Eikä siinä useinkaan haeta vaan hetken huvia,niinkuin nuorempien pimatsujen kanssa,usemmiten ne johtavat pitkä-aikaiseen suhteeseen,avioliittoonkin.Jos te joskus kuulisitte "kikattelijat"mitä nää nuoret miehet teistä puhuu,taitais suu mennä edes joskus suppuun TEILLÄKIN.


      • nirppanokkia
        Kielletty hedelmä kirjoitti:

        Ollaan tyttöporukassa usein seurattu epätoivoisten nelikymppisten naisten iskemisyrityksiä. Pojat vain nauraa ja pilkkaa naista hänen selänsä takana. Joku saattaa mennäkin vanhemman naisen mukaan, voi sitten kehuskella että on saanut vanhempaa. Useimmiten vaan sitten kertovat miten oli löysät paikat, roikkuvat rinnat, vatsaa ja reittä ym ym. Naiset kai ovat tyytyväisiä kun ovat saaneet nuorta lihaa. Yök.

        Pelkäätsä kenties, että 4-kymppinen nainen on kilpailija nuoremmille? Pelkoon saattaa olla aihetta, sillä monet vanhemmat naiset ovat hyvinhoidettuja JA heillä on elämänkokemusta, jota nuorilta nirppanokka-eevabrauneilta ei löydy. Kireä perse ei välttämättä houkuttele pidempään suhteeseen. Ai niin, mutta ethän sinä voi sitä tietää, koska et vielä tajua, mikä on ihmissuhde.


      • Anonyymi
        Kielletty hedelmä kirjoitti:

        Ollaan tyttöporukassa usein seurattu epätoivoisten nelikymppisten naisten iskemisyrityksiä. Pojat vain nauraa ja pilkkaa naista hänen selänsä takana. Joku saattaa mennäkin vanhemman naisen mukaan, voi sitten kehuskella että on saanut vanhempaa. Useimmiten vaan sitten kertovat miten oli löysät paikat, roikkuvat rinnat, vatsaa ja reittä ym ym. Naiset kai ovat tyytyväisiä kun ovat saaneet nuorta lihaa. Yök.

        Kyllähän 20 kymppinen nainen on kuuma MUTTA kun sitä jutyua ei jaksa kuunnella. Suurin ongelma on kun akku loppuu kännykästä. Ei perk. 40-45 vuotias nainen joka on sinut kroppansa kanssa on maailman seksikkäin. Ja heidän kanssaan voi jotain puhuakin. T:Mikko 32v.


      • Anonyymi
        Kielletty hedelmä kirjoitti:

        Ollaan tyttöporukassa usein seurattu epätoivoisten nelikymppisten naisten iskemisyrityksiä. Pojat vain nauraa ja pilkkaa naista hänen selänsä takana. Joku saattaa mennäkin vanhemman naisen mukaan, voi sitten kehuskella että on saanut vanhempaa. Useimmiten vaan sitten kertovat miten oli löysät paikat, roikkuvat rinnat, vatsaa ja reittä ym ym. Naiset kai ovat tyytyväisiä kun ovat saaneet nuorta lihaa. Yök.

        Ei se niin mee mää oon nyt 41 mut ku 18 vuotiaana raahasin 56 vuotiaan naisen kotia niin en varmaan koskaan oo saanu niin hyvää seksiä


      • Anonyymi
        niitähän saa.. kirjoitti:

        Pistipä silmään heti lauseke"tyttöporukalla"se jo kertoo teistä paljon,ohhoh mitä kateutta se jo kertookaan,kunhan aikuistutte ehkä tajuatte miksi edelleen te liikutte vaan tyttöporukoissa??Ei vanhempien,eikä edes yli5kymppistenkään tartte epätoivoisesti roikkua ja yrittää iskee ittelleen nuoria miehiä,nehän ne pörrää meidän ympärillä kun mehiläinen hunujas.Eikä siinä useinkaan haeta vaan hetken huvia,niinkuin nuorempien pimatsujen kanssa,usemmiten ne johtavat pitkä-aikaiseen suhteeseen,avioliittoonkin.Jos te joskus kuulisitte "kikattelijat"mitä nää nuoret miehet teistä puhuu,taitais suu mennä edes joskus suppuun TEILLÄKIN.

        Vai lieneekö mielistelyä puolin ja toisin riippunee keneltä milloinkin yrittävät pesää saada usei nuoremmat kai on vanhempien naisten kanssa siksi että voisivat näiltä jotain oppia sängyssä jolla voisivat si yrittää tehdä vaikutuksen nurempaan nuorempiin tyttöihin kuka kyseisessä tilanteessa lopulta nauraa ja kenelle ja kenenkä selän takana


      • Anonyymi
        Kielletty hedelmä kirjoitti:

        Ollaan tyttöporukassa usein seurattu epätoivoisten nelikymppisten naisten iskemisyrityksiä. Pojat vain nauraa ja pilkkaa naista hänen selänsä takana. Joku saattaa mennäkin vanhemman naisen mukaan, voi sitten kehuskella että on saanut vanhempaa. Useimmiten vaan sitten kertovat miten oli löysät paikat, roikkuvat rinnat, vatsaa ja reittä ym ym. Naiset kai ovat tyytyväisiä kun ovat saaneet nuorta lihaa. Yök.

        tuu mun kanssa. Mulla seisoo


      • Anonyymi
        moni nuori mies jopa ihailee kirjoitti:

        nelikymppisten naisten ryppyjä jotka kertovat kokemuksesta, kypsyydestä.

        Miksi luonto on järkännyt niin että nelikymppiset naiset ja kakskytviisvuotiaat miehet ovat samalla elämänsä huipulla?

        Rohkea rokan syö....niinkuin vaari-kultani tapasi sanoa.

        Kypsyydestä? Entäs nuorten miesten epäkypsyys ja kokemattomuus?
        Nuoret miehet ovat nuoria ja ihania..., mutta aika epäkypsiä. Söpöjä nuoria komistuksia ehkä ovat, mutta samalla myös epäkypsiä ja lapsellisia (niinkuin jotkut nuoret ovat).

        Mielestäni sellaiset naiset ovat pervoja pedofiileja, jotka seurustelevat itseään paljon nuorempien miesten kanssa. ..


    • saa iskettyä

      urheilu-ja liikunta-tapahtumista,jos ei juottolapaikat kelpaa.

    • tsättään

      netissä niitä on

    • Nuorempi mies

      Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että on tosi hieno asia että vanhemmalla naisella riittää tahtoa ja rohkeutta iskeä nuorempi mies. Toimiva ja kaunis yhdistelmä. Hyvää kokemusta miehelle.

      • Anonyymi

        Nuoret saisivat katsoa itseään peiliin, kuinka läskit hyllyvät lanteilla, käsivarret ovat spagettia, eikä ole rahaa ja varallisuutta saatikka käytöstapoja.

        Hyväkuntoinen, koulutettu ja varakas kypsä nainen, joka on tyylikäs ja kohtatelias on huippuseuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret saisivat katsoa itseään peiliin, kuinka läskit hyllyvät lanteilla, käsivarret ovat spagettia, eikä ole rahaa ja varallisuutta saatikka käytöstapoja.

        Hyväkuntoinen, koulutettu ja varakas kypsä nainen, joka on tyylikäs ja kohtatelias on huippuseuraa.

        Sen takia nuoret menevät töihin että kerryttää sitä varallisuutta


    • Joku nuori mies

      Jostain olen lukenut että mies on eroottisessa mielessä parhainmillaan siinä 17-19-vuotiaana. Nainen taas 30-40 vuotiaana. Eikö näin ollen ap:n halut ole ihan luonnollisia ja toimivia?

      • Anonyymi

        Taisi mennä roolit väärinpäin. Naiset ovat eroottisessa mielessä parhaimmassa iässä 17-19 vuotiaana ja miehet 30-40 vuotiaana, tai ehkä miehille parempi luku olisi 25-35 vuotiaana.


    • LK.

      Mikä saa noin vanhan naisen kiinnostumaan noin paljon nuoremmista miehistä? Onko sulla menossa joku keski-iän kriisi? Onko sellainen "ei helvetti mä olen vanha, mutta mulla on teinitytön mieli ja nuorta lihaa pitäisi saada, että tunnen itseni taas enemmän nuoreksi"?

      • Anonyymi

        Päinvastoin. Komeat nuoret ovat kaunista katseltavaa. Huonostikäyttäytyvät läskit ja ylimieliset- heissä ei ole mitään kiinnostavaa.


    • m-32v.

      Niin kyllähän se pieni seikkailu kävis, semmoinen tyttömäinen look, hyvin itsestään huoltapitävä siro nainen, pitkät hiukset ym ;)

    • Mies 25

      Minäpä kysyn puolestani, mistä tällainen 25v mies saisi tuollaisen kypsän 4-kymppisen naisihmisen? Täytyy sanoa, että itsestään huoltapitävä, näyttävä ja itsevarma vanhempi nainen vetoaa meikäläiseen huomattavasti enemmän kuin omanikäiset kypsymättömät ikiteinit. Keski-ikäisestä naisesta usein huokuu jotakin puoleensavetävää. Olisiko se sitä elämän tuomaa itsevarmuutta ja tietoa siitä mitä haluaa?

      Että onnea vaan metsästykseen, kyllä meitä nuorempia miehiä täällä on jotka etsiskelevät aikuista naista!

      • nainen-46

        niin...en tiedä onko tuo muoti-ilmiö vai mikä, mutta ainakin minulle riittäisi noita nuorempia miehiä...siis todella alle 30v. Hiukan hirvittää...enkä ole mikään farkkuihin pukeutuva missi mittainen "nuorekas neito" vaan muodokas...enempi xl ja ihan klassisesti pukeutuva aikuinen nainen. Minulle raja on ehdottomasti 10 vuotta nuorempi...sen alle tuntuu jo perverssille.


    • Löydät..

      Parhaiten.. menet vaikka oman kaupunkisi chattiin täällä suomi24:sessa ja alat jutella poikien kanssa joitten kanssa tahtoisit tuhmata ;)

    • M.I.L.F:iä

      Ihan mistä baarista vain löydät varmasti nuoren miehen jolla ei ole tyttöystävää, mutta panemisen halut on kovat. Kaikki eivät tietysti syty vanhempiin naisiin, mutta suurin osa kyllä, ellei ole täysin rupsahtanut.

    • lady51

      Vanhempi nainen ja nuori mies sopivat yhteen hyvinkin. Nainen alkaa yli 45 vuotiaana olla seksuaalisesti huipussaan ja nuorilla miehillä riittää potenssia. Tietenkin kauhean suuri ikäero on haitaksi muuten ja ihmisistähän loppupeleissä kaikki on kiinni. Itse olen parikin kertaa seurustellut itseäni n. 14 v nuorempien miesten kanssa ja kerrallaan muutaman vuoden. Elämään on toki mahtunut muutakin kuin parivoimistelukurssi. On ollut yhteisiä ja omia menoja. Ero ei ole tullut miesten puolelta, eivät he ole välittäneet iästä mitään.
      Ihanaa on ollut. Aion kokeilla uudestaankin. Eiköhän olisi ikäryhmätreffien aika, siinä olisi ohjelman tuottajille hyvä sauma.

    • Anonyymi

      Samalla kun kirjoittelette täällä toiset jo nussii toisiaan onnellisesti, nuoremmat kypsempiä ja toisinpäin puolin toisin...milloin mitenkin


      NIM TOISET TEKEE, TOISET PUHUU

    • Anonyymi

      tuu hakee oon 15

    • Anonyymi

      Saahan sitä haluta. Tuolla on pari miljardia nuorta miestä, jotka kovasti haluaisivat sitä kaunista nuorta naista. Mutta katos vaan, joku heimo tuli ja tärveli läntisen maailman nuoret naiset. Nyt on rumat musteet nahassa ja pervometallirenkaa nenässä ja nänneissä ja hiukset kuvottavan vihreät tai siniset. Että täydestä meni petos ja huiputus näihin nuoriin naisiin... ja joskus näköjään vähän vanhempiinkin.

      Kun nainen on noin korkeassa keski-iässä (45) niin SMV eli sexual market value hiipuu aika alas, ellei sitä sitten ole sattumalta fyysisesti hyvin hyvin nuorekkaassa muodossa. Se on toki harvinaista.

      Nuoret kundit haluaa tietysti nuoria naisia. Se on DNA asia, se on geeneissä ja näin kuuluukin olla, sillä jos miehet pitäisivät seksuaalisesti vanhoista naisista niin emme olisi koskaan lisääntyneet. Vanhat naiset eivät voi lisääntyä, vain nuoret voivat.

      Luonto on ainut ja viimeinen totuus näissäkin asioissa, vaikka joku ulkopuolinen heimo muuta väittää ja valehtelee.

      Ne miehet, jotka ovat kiinnostuneita vanhoista naisista ovat joko ihan pervoja tai muuten henkisesti jotenkin häiriintyneitä, sillä on täysin luonnotonta olla _seksuaalisesti_ kiinnostunut vanhasta lisääntymiskyvyttömästä naisesta.

      • Anonyymi

        No, onneksi elämme kulttuurissa, jolloin monet luonnottomat asiat kuten suomi24:ssä kirjoittelu ovat mahdollisia. toki jos luonnollisuutta kaipaa niin voi poistua luonnollisempien harrasteiden pariin.


    • Anonyymi

      mikä vka kuuskymppisessä on ? lpaset kasvatettu ja saa jäädä eläkkeelle.. nää on n sekopäisä nää kommentit

      nainen on parhaimmillaan neljäkymppsenä ku ei vielä lapsa ja pakat on tiukkoina

    • Anonyymi

      Rohkeasti vaan ruumiin muodot esiin. Tuon kropasta esiin sen, mikä siinä on parasta ja korostat varsinkin rintoja. Jos olet hoikka, niin tiukkaa päälle. Nuorekas tyyli.

      Toimisi minuun. (29v)

    • Anonyymi

      Vie ja anna pojan vikistä , siitä se pitää . Ole sinä se joka haluaa ja osaa ottaa , siitä ainakin minä nuorena pidin .
      Mikä lie perverssio minua riivasi , sain hienoja kokemuksia ja ihania muistoja .
      Tuota kerskumista ja seläntakana naureskelua ei ollut enempää kuin muissakaan kokemuksissa , joskus tietenkin tuntui että yäk olisipa saanut jäädä tekemättä , mutta silti kai se kannatti .

    • Anonyymi

      Olen viisikymppinen enkä ole iskenyt ketään. Ihan kakskolmikymppiset perässä juoksee että hätistellä saa. Senkus vaan olet panettavan näköinen niin näin noita perskärpäsiä perässä pörrää,olit nuori taikka vanha. Miehet on munansa vieteltävissä. Oma nuori nainen kotona ja omakotitalo rakennusprojekti ja kuumana käy viisikymppiseen jota koko touhu huvittaa🤷‍♀️🤦🏻‍♀️

      • Anonyymi

        Taitaa olla sama efekti kuin minulla, mutta päin vastoin. Olen reilun kolmekymmentä, ja tuntuu että viisikymppistä naista saisi miten vain haluaisi. Kaikenlaisia pubiruusuja joutuu hätyyttelemään eikä tuo sormuskaan niitä näytä häiritsevän. Munan vieteltävissä ne nuokin taitavat olla, eivät vain omansa.


    • ois kiva antaa sulle.

    • saat mut

    • Anonyymi

      Oot fiksu. Oon vähän vanhempi. Ois kiva tavata

    • Anonyymi

      saat mut, mulla oniso, se on kovana sua varten

    • Anonyymi

      Ihan helposti.

    • Anonyymi

      Oon 50v.nainen ja haaveilen 40v. Miehestä .Onko tämä ikäero huono?En todellakaan mistään siloposkisesta pojan klopista haaveile.Nämä 40v.miehet on jotku tosi ,tosi miehekkäitä kaikin puolin muttei kuitenkaan vielä rupsahtaneet.

    • Anonyymi

      saat mut. Asun Jyväskylässä. Mulla on...

    • Anonyymi

      Mua ainakin puumat lähestyy rohkeesti baarissa ja se on vaan kivaa. Anna mennä vaan.

      • Vai niin, missäs baarissa tavattiin..? :-D


    • Anonyymi

      No jopas nyt..

    • Anonyymi

      Mikäs siinä nuorempi mies tai nuorempi nainen vanhemmalle miehelle vaikka hetkeksi.

    • Anonyymi

      Ite pitkästi yli 50 ja nuoret miehet yleensä tehneet aloitteen, eikä siis mitään maksullisia.

    • Anonyymi

      Gambiasta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2027
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1480
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      107
      1463
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      56
      1037
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe