Ja nyt kerätään sitten yhteen listaan kaikki hyvät ideat erilaisille treffeille! :) Kaipaan itse ideoita, ja voisinpa muutaman jakaakkin.
-Romanttisesti luistelemaan kahdestaan. Mukaan vaikka termarillinen kaakaota. :) Vaihtoehtoisesti hiihtämään, laskemaan pulkkamäkeä etc.
-Tehkää ruokaa yhdessä, tai kokkaa treffikumppanillesi.
-Järjestä piknik. Kesällä puistoon tai vaikka takapihalle. Talvellakin voi piknikin järjestää jos vaatetta laittaa tarpeeksi, tai järjestää piknikin vaikka olohuoneen lattialle.
-Jos suhde on jo intiimi, voi kikkailla kynttilöillä jne. Kylpyhuoneesta saa romanttisen kun antaa tulikuuman veden valua suihkusta 5-10min -> höyryä. Sit vain valot pois ja pari kynttilää. ;)
Välittämisestä ja huomioinnista siinä on vain kyse. Kaikki puolisoitaan, ja treffikumppaneitaan yllättämään. Tietysti voittehan mennä vaan kahville, tai jotain muuta yhtä tylsää. :P
Mut tosiaan, lisä vinkkejä kehiin!!
Treffi-ideat
7
14699
Vastaukset
- AleksiM
Retki luontoon kauniina päivänä on todellakin hyväksi havaittu vinkki, varsinkin kun sopivalla paikalla ottaa repusta esiin termarin ja pullat.
Sitten yhdessä harrastamaan lähteminenkin voi toimia, esim joskus mentiin ihan tuosta vaan tanssimaan yhdessä kun huomattiin että molemmat olivat jokseenkin tanssitaitoisia. Tanssitreffit :)
Ruokaakin on tullut laitettua useampaankin otteeseen. Se on aina varma nakki jos osaa laittaa ruokaa. En tiedä miten käy jos ei osaa :D
Öh, tulipas vaan kerrattua noita sun ideoita, mutta nämä on käytännössä kokeiltu ja havaittu toimiviksi! Välillä on sitten mukava mennä ihan kahvittelemaankin. - Yhdessä oleminen tärkeintä
miksi pitää keksiä niin hirveesti ohjelmaa treffeille. Tärkeintä on se toinen ihminen. Eipä siinä paljon ympäristöllä, paikalla eikä tekemisellä ole väliä.
Treffikumppanin kanssa voi yhdessä miettiä sitä tapaamista, näin olen aina itse tehnyt. Jonkun kanssa ollaan päädytty sitten sinne Esson baariin, mikä on ollut molempien mielestä se vihoviimeinen paikka.
Outo minusta miten monella ihmisellä ei ole minkäänlaista kekseliäisyyttä. Olisi tosi tyhmää tapailla ihmistä, jonka täytyy netissä kysellä muilta treffineuvoja ym.
Enemmän luottamusta itseenne ja vuorovaikutusta sen toisen kanssa !!!- AleksiM
Ei pyörää tarvitse uudelleen keksiä. Kaverit tietää paljon hyviä ideoita mitä treffeillä voi tehdä ja heiltä kannattaa kysyä. Sama pätee myös kysymiseen netistä.
Vuorovaikutukseen toisen kanssa kuuluu myös itsensä tekeminen mielenkiintoiseksi ja haluttavaksi. "Kekseliäs" treffipaikka antaa välittömästi positiivisen mielikuvan toisesta ja siitä onkin sitten hyvä lähteä tutustumaan paremmin! Kävely kauniissa talvimaisemassa antaa heti positiivisia väreitä, toisin kuin jossain likaisessa kapakassa notkuminen. Joillakin varmasti toisin päin, minulla näin päin :)
Aika outoa minusta sanoa ettei ympäristöllä, paikalla ja tekemisellä ole paljon väliä. Ei kannata olettaa että heti ensinäkemältä molemmat pääsevät samalle aaltopituudelle ja pystyvät sulkemaan koko ympäristön pois ajatuksistaan.
- Treffeille menossa
"-Romanttisesti luistelemaan kahdestaan. Mukaan vaikka termarillinen kaakaota. :) Vaihtoehtoisesti hiihtämään, laskemaan pulkkamäkeä etc."
Ei ole luistimia tai suksia eikä kyllä jäitäkään tai lunta missä hiihtää.
"-Tehkää ruokaa yhdessä, tai kokkaa treffikumppanillesi."
Olisi ihan jees, mutta tuntuu siltä että nykynaiset eivät hirveästi välitä tästä. Ehdotin että käytäisiin syömässä, mutta en saanut vastakaikua.
"-Järjestä piknik. Kesällä puistoon tai vaikka takapihalle. Talvellakin voi piknikin järjestää jos vaatetta laittaa tarpeeksi, tai järjestää piknikin vaikka olohuoneen lattialle."
Nyt on talvi ja loskakelit, joten kävelyt yms. ovat poissuljettu vaihtoehto ainakin muutaman päivän ajaksi.
"-Jos suhde on jo intiimi, voi kikkailla kynttilöillä jne. Kylpyhuoneesta saa romanttisen kun antaa tulikuuman veden valua suihkusta 5-10min -> höyryä. Sit vain valot pois ja pari kynttilää. ;)"
No ei olla vielä näin pitkällä :(
Niin että mitä tässä sitten keksisi treffeille.
Ei minulla kyllä mitään hätää ole, viihdymme hyvin yhdessä nokakkain tuijotellen toisiamme silmiin ihan pelkän kahvikupinkin äärellä. Olisihan se kuitenkin kiva jos olisi jotain sellaista mukavaa tekemistä, jota ei ihan joka päivä harrasta.- OnnenBambu26
Kyllä itsekin vietän suurimman osan treffeistäni ihan vain jossain kahvilassa, ja joskus on ihan hauska päätyä juurikin sinne Esson baariin, koska se toinen ihminenhän siinä on tärkein niinkuin joku sanoikin. Mutta kyllä mielestäni sellainen erilainen ja mielekäs miljöö elävöittää tilannetta kummasti, ja antaa kuvan siitä että on nähnyt treffien eteen vähän vaivaa ja on kiinnostunut. Ja samanlaista vaivannäköä ja kiinnostusta ihmistä kohtaanhan se on jos yrittää itse niitä ideoita keksiä, kyselee kavereilta ideoita tai katselee netistä. eiks je? :)
- Kaipaan
Mies jolle haluaisin ehdottaa jotain tälläistä haluaa vain sänkyyn ja panoseuraa. Sille sitten sanois että lähetään luistelemaan.
- sitten vaikka
että taidenäyttelyyn. Been there, done that. Kiristä lähtemään kerran "perinteisillä treffeillä". Jos ei lähde tai naama on kuin v väärinpäin niin potku persauksille ja adios amigo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214