kehoanalyysivaatko humpuukia?

onko?

onko joku saanut apua laihdukseensa (motivaatiota) noista ns. kehoanalyysivaaoista mitä esim. Hobby Hall myy? Vai onko ne vaan taas humpuukia?

15

1261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole humpuukia

      Tyylikäs turvalasinen / harjattu teräs diagnostiikkavaaka mittaa painon 100g tarkkuudella sekä näyttää kehon rasvaprosentin, nesteen sekä suhteellisen lihasmassan määrän.
      Tiedätkö oikeasti kuinka hyvin kuntoilusi tai dieettisi vaikuttaa? Tuloksia syntyy keskipitkällä aikavälillä - nopeat muutokset ovat yleensä vain kehostasi poistunutta nestettä! Kun painosi ja rasvaprosenttisi laskevat samanaikaisesti, dieettisi toimii - rasvamassasi vähenee. Toisaalta, jos painosi nousee keskipitkällä aikavälillä ja kehosi rasvaprosentti laskee tai pysyy samana olet muodostanut arvokasta lihasmassaa!

      Yhdellä mittauksella normaalin painon mittauksen ohessa näet myös, sen oletko saavuttanut tavoitteesi - polttanut rasvaa tai kehittänyt lihasmassaa. Vaaka, johon ihastut ja jonka ominaisuuksien jälkeen tavalliseen vaakaan et enää halua koskea! Suosittelemme!

      Vaaka laskee kehon painon sekä nesteen, rasvan ja lihasten osuuden biosähköisen impedanssianalyysin (BIA) avulla. BIA-analyysi mahdollistaa kehon kudosten laskemisen heikon, täysin huomaamattoman ja vaarattoman sähkövirran avulla. Arvot voidaan määrittää mittaamalla sähköinen vastus (impedanssi) ja laskemalla vakiot ja henkilökohtaiset arvot (ikä, pituus, sukupuoli, aktiviteettitaso). Lihaskudos ja vesi johtavat sähköä erittäin hyvin ja niiden vastus on sen vuoksi alhaista. Rasvakudoksen sähkönjohtavuus on sen sijaan alhaista, sillä rasvasolut eivät korkean vastuksen vuoksi johda lähes lainkaan sähköä.

      Beurer tarjoaa terveystuotteita yli kahdeksankymmenen vuoden kokemuksella. Tuotteissa yhdistyy korkea laatu tinkimättä tyylikkyydestä. Erittäin laadukkaissa vaaoissa on viiden vuoden takuu

      • Anonyymi

        Mikä mittari mittaisi kehon sähkönjohtavuutta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mittari mittaisi kehon sähkönjohtavuutta?

        Eristysmittarilla tai vastusmittarilla. Galvanometriä käytetään valheenpaljastimena.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paras on pihtimitta jossa on erikseen asteikko alavatsaa ja ylävatsaa varten. Ne pitää vaan merkata alekkain vihkoon lyijykynällä sivun oikealle puolelle. Siitä näkee kehon koostumuksen. Minun kehonkoostumukseni on veitsenterävä. Te taidatte olla lihavia.

      • Anonyymi

        Vitun pöljä painu vittuun.Pilaat täällä kaikilta mahdollisuuden saada erittäin korkeatasoista tietoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun pöljä painu vittuun.Pilaat täällä kaikilta mahdollisuuden saada erittäin korkeatasoista tietoa

        Kiitoksia. Jos tuo on mielestäsi korkeatasoista ajatustenvaihtoa, niin ole hyvä ja jatka sitä jossakin muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia. Jos tuo on mielestäsi korkeatasoista ajatustenvaihtoa, niin ole hyvä ja jatka sitä jossakin muualla.

        Tämä oli taas sen pilailijan viesti, joka todennäköisesti kommentoi itseään, eli käski itse itseään painumaan vittuun. Hän on ilmeisesti vahvasti neuroottinen, epäilen päähänpinttymiä ja pakkoajatuksia. Oikea MKH ei olisi käyttänyt liioittelevaa erittäin-sanaa, eli meni nettikeskustelun sotkeminen taas häneltä överiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli taas sen pilailijan viesti, joka todennäköisesti kommentoi itseään, eli käski itse itseään painumaan vittuun. Hän on ilmeisesti vahvasti neuroottinen, epäilen päähänpinttymiä ja pakkoajatuksia. Oikea MKH ei olisi käyttänyt liioittelevaa erittäin-sanaa, eli meni nettikeskustelun sotkeminen taas häneltä överiksi.

        Olipa korkeatasoista tämäkin tieto.


    • Anonyymi

      Miksi ostaa tällaisia laitteita, kun näitä kehonkoostumusmittauksia on usein tarjolla ihan ilmaiseksikin. Kävin viime huhtikuussa lähikaupan ja lähiapteekin tarjoamassa kehon koostumusmittauksessa ja nyt tuli postissa apteekin mainos ja siinä taas tieto, että tammikuussa olisi tällainen ilmainen mittaus tarjolla. Olen joskus käynyt myös kuntosalilla tällaisessa mittauksessa eikä sekään maksanut kuin muutaman kympin. Tällaisia mittauksia ei normaalisti ole tarve edes kovin usein tehdä, minä nyt olen vähän useammin mittauksissa käynyt koska olen pudottanut painoa ja olen yrittänyt häätää vyötäröltä sitä viskeraalista rasvaa.

    • Anonyymi

      Olen käynyt vuosittain samassa InBody vekottimessa.
      Olen ikääntyvä ilmiö ja minua kiinnostavat lihasmassan katoamiskohteet ja rasva %:n muutos kuten myös vatsantelon viskeraalin muutos.
      Lihasta katoaa nopeammin kuin rasvaa joten suhde muuttuu epäedullisemmaksi vaikka rasvat ovat viitealueiden alapäässä. Viskeraali jopa reilusti alle yleisen tavoitetason.
      Toimivathan nuo tiedot kannusteina elintapojen ja treenien suunnittelussa.
      Paino, paino, paino! Syyskuu 2:n viikon ryyppyjakson aikana painoni laski n. 5kg. Hui kun hienoa! 80kg > 75kg! Jostakin syystä en ole onnellinen.

    • Anonyymi

      Täällä annetaan VÄÄRÄÄ tietoa.Minulla on oikeaa.Olen ensi kuussa tikkulaiha.Ei tarvi akullisia monon lämmittimiä vaan lisätehoa rasvanpoistamiseen perinteellisellä menetelmällä saa kun käyttää infertterigeneraattoria ja akrekaattia.Semmosta kun vetää perässä suolla ilman pyöriä tai suksilla tai pyörällä ilman satulaa niin laihtuu HUOMATTAVASTI enemmän kuin jos käyttää akkukäyttöisiä mononlämmittimiä tai pihtimittaa.Jos ei jaksa liikkua niin voi pitää finerkkerigeneraattoria olohuoneessakin ja kiinnittää sen mononlämmittimeen.Siinä poistuu 0.021 enemmän proteeniä alavatsasta ja korestroolia 0.086 ylävatsasta.Minä TIEDÄN miten LAIHTUU.ÄLÄ ole sohvaperuna ja usko humpuukilaihdutuksiin.

      • Anonyymi

        Painu vittuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu vittuun

        Samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu vittuun

        Hyvä idea!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe