Mikään kansa ei ole koskaan antanut itse itselleen pilkkanimeä.
Suomi on suomalaisten itse maalleen antama nimi, koska ulkomailla Suomen nimi on Finland
Suo oli muinais -Suomessa halveksittu paikka, koska sinne upotettiin rikollisia eikä siksi voi kuvitella että muinas Suomalaiset olisivat nimittäneet itseään Suo-miehiksi.
Ainoa vaihtoehto Suomi nimen alkuperäksi on Suomijat ,eli kovat soturit, millä nimellä Lounais suomalaiset kutsuivat itseään joskus 200 jkr.
Suomia sana tarkoittaa nykysuomen sanakirjan mukaan hakata,piestä,ruoskia jne.
Suo-miehet on siksikin mahdoton alkuperä Suomi nimelle ,että lounais-Suomessa on vähän soita.
Lounais suomalaiset eivät voineet olla "Suo-miehiä" koska lounais-Suomessa ei juuri ole soita vaan laajoja savikkoja ,jotka sopivat hyvin pelloiksi ja Lounais-Suomi onkin Suomen vilja-aitta
Ja siitä ollaan varmoja ,että Suomi on alkuaan tarkoittanut vain lounaisinta osaa maastamme
Suomi nimen alkuperä on "Suomijat" eli
3
133
Vastaukset
- joita
täällä Suomessa asui 200 jkr. eivät osanneet vielä puhua, sitten vasta kun Ruotsalaiset nykyihmiset sekosivat maailman viimeisiin neandertaalirodun jäänteisiin, niin jälkeläiset oppivat mongertamaan jotain, jota suomenkieleksi voi sanoa ja joka oikeista ihmisistä kuulostaa edelleen huvittavalta. Todistettuna pidetään, ettei neandertaaleilla ollut muinaisia kuninkaita vaan olivat ainoastaan pieniä luonnosta eläviä perheyhteisöjä, mikä näkyy vieläkin lyhyenlännän persjalkaisen suomalaisen käytöksessä haluna asua omissa oloissaan mökeiksi kutsutuissa alkeellisissa olosuhteissa, ja sitten kun se lastu tulee sitä virtaa pitkin, niin nähdään suomalaisneandertaalien luonto omimmillaan.
- 2joita
täällä Suomessa asui 200 jkr. eivät osanneet vielä puhua, sitten vasta kun Ruotsalaiset nykyihmiset sekosivat maailman viimeisiin neandertaalirodun jäänteisiin, niin jälkeläiset oppivat mongertamaan jotain, jota suomenkieleksi voi sanoa ja joka oikeista ihmisistä kuulostaa edelleen huvittavalta. Todistettuna pidetään, ettei neandertaaleilla ollut muinaisia kuninkaita vaan olivat ainoastaan pieniä luonnosta eläviä perheyhteisöjä, mikä näkyy vieläkin lyhyenlännän persjalkaisen suomalaisen käytöksessä haluna asua omissa oloissaan mökeiksi kutsutuissa alkeellisissa olosuhteissa, ja sitten kun se lastu tulee sitä virtaa pitkin, niin nähdään suomalaisneandertaalien luonto omimmillaan.
- Suo-Ukko
Menepä teorioinesi kysymään vaikka yliopiston kielitieteilijöiltä ja historian tutkijoilta mitä mieltä he ovat.
Ettet vain olisi saanut vaikutteita Sigurd Wettenhovi-Aspan runsaasti huomiota herättäneistä teorioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501613Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761365- 281148
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891104- 89996
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee191934Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi123921Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20871- 82831
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71824