Tarvo Laakso

MaNi

Mitäs mieltä ootte Tarvo Laakson tulkitsemista biiseistä? Mistähän löytyisi CD... Esim. Krusifiksin juurella on aika menevä biisi!

11

1532

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herramrks

Tarvo on pioneeri ja uranuurtaja. Kuulin juttua että se olis eduskuntaan tyrkyllä?
      Harmi että ei osu vaalipiiriini.

• persoonia, joita

enää on. Sanoo mitä ajattelee, eikä kiertele ja kaartele. Tätä olen hänellä aina ihaillut. Asuu mielestäni Tampereella, on siellä pappina mutta keikkailee vielä ahkerasti.

• samasta aiheesta kirjoitus

• Mä täält vaan

Krusifiksin juurella on upee biisi ja Tarvolla on aina myös kantaaottava sanoma biiseissä.

• kannattaa sinnikkäästi etsiä

t. divaridyykkari =)

• * * *

Tarvo kirjoittelee biisejä ahkeraan ja cd:itä on ilmestynyt tälläkin vuosituhannella. Lisäinfoa löydät hänen kotisivuiltaan
        http://www.elisanet.fi/tarvo.laakso/

Sivujen kautta sai muistaakseni tilata levyjäkin.

• Tarvon

Tarvo Laakson kotisivuilla sanotaan näin:

"Suurin osa kristillisistä kirjakaupoista myy levyjäni. Tsekkaa! Vanhimpia levyjäni on kuulemma löytynyt joistakin divareista.
      Kysy myös kotiseurakuntasi työntekijöiltä!
      Tarvon CD-levyistä tällä hetkellä saatavissa:
      RITARIPERHO
      MÄ KOTIIN YÖLLÄ TUUN
      KALAVALE JA KANTELIJATAR
      TUNTURIMAA

Varmimmin saat levytilauksesi perille kirjoittamalla minulle kortin, jossa kerrot, mitä haluat ja laitat selkeästi täydelliset yhteystietosi. Saat minut kiinni myös puhelimitse:
      http://www.elisanet.fi/tarvo.laakso/tilaus.htm

• Mervi_
    • m.beard

levyllä on nimibiisin lisäksi myös muita hienoja, minun mielestä pari jopa parempaa tai siis ainakin sellaista mistä henk.koht. pidän enemmän. Kokoelmistani löytyy tämä lp-levy eli siis alkuperäinen vinyyli siistissä kunnossa ja hyvin soi. Levyn mukana kiva paperi jossa laulujen sanat.

• Anonyymi

Tarvo oli huipputyyppi! Soitteli kitsrss ja lauloi nuorisolle tarkoitetussa Varttikirkossa, jota pidettiin Kalevan Kirkossa 1970- luvun alkupuolella parina iltana viikossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2159
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2132
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1612
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      126
      1533
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      471
      1329
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      84
      1110
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      54
      951
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      901
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      234
      824
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      358
      821
    Aihe