mistä rap lippiksiä ja du-rageja?

OKgo

Niin mistä löytyis rap lippiksii ja du-rageja? Oisko esim. jumbossa tai foorumis jotai kauppoi?

tai oisko kellään myynnis? sellasen perus huivin myös ostaisin, joka menis pään ympäri :)

laittakee tänne ilmotusta.

115

70405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä ihmees

      Minkä ihmeen takia sä sellasia haluaisit ? Älä ihmeessä osta... varsinkaan duragia.

      • OKgo

        no kettuakos sua kiinnostaa haluanko mä sellasen vai en. jos sä et halua sellasta ni et halua, mä haluan.


      • älä ihmees

      • ämC

        turvat tukkoon hevarinpenikat, kukin pukeutuu miten tahtoo. kyl mä mieluummi käytän isoi vaattei ku jtn säälittävää kirei stripparin pöksyi


      • Magic mushroom
        ämC kirjoitti:

        turvat tukkoon hevarinpenikat, kukin pukeutuu miten tahtoo. kyl mä mieluummi käytän isoi vaattei ku jtn säälittävää kirei stripparin pöksyi

        On vitun paljon rennompia.


      • gfdhgdhf

        www.deffshop.de ja varkaudessaa buffalo jeans shop


      • hiph0pp
        Magic mushroom kirjoitti:

        On vitun paljon rennompia.

        ja aika vitusti komeempia


      • B.I.G
        ämC kirjoitti:

        turvat tukkoon hevarinpenikat, kukin pukeutuu miten tahtoo. kyl mä mieluummi käytän isoi vaattei ku jtn säälittävää kirei stripparin pöksyi

        Ämc puhuu asiaa! Vitu hevarit. "Gangstas don't dance they boogie" C walk 4 life


      • Anonyymi
        ämC kirjoitti:

        turvat tukkoon hevarinpenikat, kukin pukeutuu miten tahtoo. kyl mä mieluummi käytän isoi vaattei ku jtn säälittävää kirei stripparin pöksyi

        Tää kaveri puhuu asiaa


    • gangsta86_
      • nakinkuori

        kato laminasta...


    • OKgo

      noi kaks tiesinki, mut toi keskimmäine oli iha uus, kiitti siitä ; >

      • rytjutdy

        kellä vittu kiinnostaa ostaa jotain "räppilippiksiä" saatana....vitun rikas paska


      • srfsdtrteryretyery
        rytjutdy kirjoitti:

        kellä vittu kiinnostaa ostaa jotain "räppilippiksiä" saatana....vitun rikas paska

        sillä mitään väliä oo onko rikas, noit tirehtööri kamoi saa nyt halvallaki.
        mut toivon et jokainen 50centtiä kuunteleva M kokonen XXXL kuteisiin pukeutuva poljetaan rotkoon, ja ei en ole hevari, kuuntelen räppiä


      • Kimi. M
        srfsdtrteryretyery kirjoitti:

        sillä mitään väliä oo onko rikas, noit tirehtööri kamoi saa nyt halvallaki.
        mut toivon et jokainen 50centtiä kuunteleva M kokonen XXXL kuteisiin pukeutuva poljetaan rotkoon, ja ei en ole hevari, kuuntelen räppiä

        ja pyh!!! mitä pahaa siinä on että käyttää isoi vaatteita?? jokaisen oma asia?? ite oon kans rappari ja kokoni on joku S ja käytän M-XL:n vaatteita... mutta mitä väliä miten kukikin pukeutuu?


      • hopper
        Kimi. M kirjoitti:

        ja pyh!!! mitä pahaa siinä on että käyttää isoi vaatteita?? jokaisen oma asia?? ite oon kans rappari ja kokoni on joku S ja käytän M-XL:n vaatteita... mutta mitä väliä miten kukikin pukeutuu?

        se ei tee susta räppärii jost käytät isoi vaatteita jne. sillo oot hoppari. räppäri on se joka tekee musiikkia ja hoppari on joka pukeutuu kuin räppäri siinä on ero.


      • en kerro
        rytjutdy kirjoitti:

        kellä vittu kiinnostaa ostaa jotain "räppilippiksiä" saatana....vitun rikas paska

        niit on niin monii esim:syndicate,pro spot,pointguard,turnin point,bronx,waldo`s,kill city sport,popot,shoptetuan...


      • jukka mies
        rytjutdy kirjoitti:

        kellä vittu kiinnostaa ostaa jotain "räppilippiksiä" saatana....vitun rikas paska

        itsekkin ostin räppilippiksen vaan 3 e!!!!!! ja se oli kopio aidosta


      • meitsi on räppäri!
        rytjutdy kirjoitti:

        kellä vittu kiinnostaa ostaa jotain "räppilippiksiä" saatana....vitun rikas paska

        mä levytän räppiä en silti kehu itseäni ihan parhaaksi mut olen minusta aika hyvä...en siis omista levytys sopimusta......pidän räppilippiksistä!


      • Dyyd77
        hopper kirjoitti:

        se ei tee susta räppärii jost käytät isoi vaatteita jne. sillo oot hoppari. räppäri on se joka tekee musiikkia ja hoppari on joka pukeutuu kuin räppäri siinä on ero.

        eli hevarit on hevareita ja punkkarit punkkareita vaan jos ne soittaa tietynlaista musaa? ook mitä jos pukeutuu ku *hoppari* ja soittaa rokkia?


      • hdffghf
        Kimi. M kirjoitti:

        ja pyh!!! mitä pahaa siinä on että käyttää isoi vaatteita?? jokaisen oma asia?? ite oon kans rappari ja kokoni on joku S ja käytän M-XL:n vaatteita... mutta mitä väliä miten kukikin pukeutuu?

        ai rappaak sä taloja?


      • dfsfadsgdsgs
        Dyyd77 kirjoitti:

        eli hevarit on hevareita ja punkkarit punkkareita vaan jos ne soittaa tietynlaista musaa? ook mitä jos pukeutuu ku *hoppari* ja soittaa rokkia?

        mitä jos onki dyykkari


      • Anonyymi
        hopper kirjoitti:

        se ei tee susta räppärii jost käytät isoi vaatteita jne. sillo oot hoppari. räppäri on se joka tekee musiikkia ja hoppari on joka pukeutuu kuin räppäri siinä on ero.

        Miks se ei vois olla räppäri, kyllähän Eminemillä on isot vaatteet ja se on räppäri


    • Kimi. M

      joo tässä ois viel yks www.eastwear.fi

      tuo paikka on itiksessä hansasillalla..! aika pikkunen mutta silti ihan ok kauppa...

      • OKgo

        kiitti tost, ja oon kimi m. kans samaa mielt. se on jokase oma asia mite pukeutuu. ja en kyl oo mikää rikas, mut tykkään vaa noist lätsist, et tykätköön muut mistä tykkää . DDDD


      • Anonyymi
        OKgo kirjoitti:

        kiitti tost, ja oon kimi m. kans samaa mielt. se on jokase oma asia mite pukeutuu. ja en kyl oo mikää rikas, mut tykkään vaa noist lätsist, et tykätköön muut mistä tykkää . DDDD

        Eiks räppilippikset ja Do-ragit oo just niitä alun perin ”köyhien” vaatteita, tai siihen Hip Hop perustuu


    • feissi

      tos lahes ois pointguart

    • ernu

      paljon halvimmat lippikset maksaa ja mist niitä halpoja saa?

      • gangster

        antakaa ny vinkei mist saa niit durageit


      • Anonyymi
        gangster kirjoitti:

        antakaa ny vinkei mist saa niit durageit

        Niin


    • Räppimies

      Jos haluut löytää lippiksii ja du-ragei ni kantsii käydä rautatienaseman shop tetuanis tai itiksen east wearis.

      PS ite ostin du-ragin aseman tetuanist.

    • asiasiasi

      No Top sporteissa myydään ja muissa paikoissa helsingissä ainakin ja eri maissa bulgariassa esim ja hesas jossai sit on jttn netti sivui mist voi tilata ite oon ettimäs niit sivui nyt nii päädyin tänne :D oon ite muuten porvoosta

      • aleksi

        löytyyks yhtään halvenpii lippiksii??? ja kertokaa jos tiiätte


      • gangsta bean

        kanttii kattoo 77store.com tai www.turnin-point.com www.shoptetuan.fi/ www.iced-out.biz fun stuff store siinä ois kaikki mun mieleen sopivat paikar jos netti kauppo jaheruu mutta noist kolme on saksalaisii


      • räppiJees

        haluaisin ihan aidon räp lippiksen. Mulla on Atlanta Bravesin lippis (ei aito räppilippis). Mun äititi sanoo koko ajan et ne maksaa niin paljon et osta! Ärsyttävää...


      • henez
        räppiJees kirjoitti:

        haluaisin ihan aidon räp lippiksen. Mulla on Atlanta Bravesin lippis (ei aito räppilippis). Mun äititi sanoo koko ajan et ne maksaa niin paljon et osta! Ärsyttävää...

        Mulla on yks lippis joka makso 40euoroa, mut ajattelin ostaa uuden ennen ku koulut alkaa.. Ja sitten vielä löysät farkut, ison hupparin ja ehkä semmosen huivinki... Ja mitä vitun väliä sillä on miten jokainen pukeutuu. Itse pukeudun kanssa isoihin vaatteisiin ja ei mua kiinnosta jos mua haukutaan uudessa koulussa. Jokainen pukeutuu miten tahtoo. Sitä ei voi toiset määrätä.


      • Quts
        henez kirjoitti:

        Mulla on yks lippis joka makso 40euoroa, mut ajattelin ostaa uuden ennen ku koulut alkaa.. Ja sitten vielä löysät farkut, ison hupparin ja ehkä semmosen huivinki... Ja mitä vitun väliä sillä on miten jokainen pukeutuu. Itse pukeudun kanssa isoihin vaatteisiin ja ei mua kiinnosta jos mua haukutaan uudessa koulussa. Jokainen pukeutuu miten tahtoo. Sitä ei voi toiset määrätä.

        tietääkö kukaan mistä sais hyvän näkösii lökäpöksyjä ku mä en taho oikee löytää ja kun tarvii aina jonkun visa kortin nii ei voi tilata jos on ehdotuksii niin kerro!


      • e.m
        räppiJees kirjoitti:

        haluaisin ihan aidon räp lippiksen. Mulla on Atlanta Bravesin lippis (ei aito räppilippis). Mun äititi sanoo koko ajan et ne maksaa niin paljon et osta! Ärsyttävää...

        mee kiteelle kauppakeidakseen sieltä saa aidon 45 eurolla mä sain tokmannilta 5 räppi lippiksen oikee hinta oli jotain 20-30 euroo mut sain 5!!!!!! =) aion ostaa viel 1 räppi lippiksen ja mun pikku veljelläkin on räppil lippis sekin makso 5 euroo mut aidon ostan ainaskin viel mun se 5 euron maksava räppi lippis sen merkki on df jos asut lähel kiteetä niin eikun kiteelle kauppakeidakseen ps. (se on siel kauempana niit muit kauppoi siel sisäl) siel on semmonen yks jossa on kulta kimalletta ja hopea kimalletta ja tosi siisti se on tosi en huijaa aion itekkin ostaa sieltä!!!!!!!!!


      • maito mies
        Quts kirjoitti:

        tietääkö kukaan mistä sais hyvän näkösii lökäpöksyjä ku mä en taho oikee löytää ja kun tarvii aina jonkun visa kortin nii ei voi tilata jos on ehdotuksii niin kerro!

        www.topstreetwear.com sielt saa lökäreit ja räppi lippiksii skeittejä ihan mitä vaa kannataa kattoo.


      • räppäri raju
        henez kirjoitti:

        Mulla on yks lippis joka makso 40euoroa, mut ajattelin ostaa uuden ennen ku koulut alkaa.. Ja sitten vielä löysät farkut, ison hupparin ja ehkä semmosen huivinki... Ja mitä vitun väliä sillä on miten jokainen pukeutuu. Itse pukeudun kanssa isoihin vaatteisiin ja ei mua kiinnosta jos mua haukutaan uudessa koulussa. Jokainen pukeutuu miten tahtoo. Sitä ei voi toiset määrätä.

        rakastan pukeutuu hoppariks räppilippikset on hienoi mut vaihan kouluu. vanhoi kavereit on samas koulus mut mitä välii. haluun olla hoppari mitä siitä jos joku haukuu jokanen pukeutuu niinku ite haluu.


      • myhoulsister
        maito mies kirjoitti:

        www.topstreetwear.com sielt saa lökäreit ja räppi lippiksii skeittejä ihan mitä vaa kannataa kattoo.

        Paras paikka


      • Anonyymi
        Quts kirjoitti:

        tietääkö kukaan mistä sais hyvän näkösii lökäpöksyjä ku mä en taho oikee löytää ja kun tarvii aina jonkun visa kortin nii ei voi tilata jos on ehdotuksii niin kerro!

        Tai oisko muutenkaan mitään Hip Hop -lökäri kauppoja?


    • ^Timbba^

      Mene net sivustolle googlen kautta nimellä haku Turnin point pääset sivustolle ja etsi lippikset ja voit ostaa lippiksiä saat sieltä tilaamalla ja kauppojen sijainti osotteet löytyvät sivustolta itse en tiedä Du-rageista mutta voin kertoa että niitä saa helsingistä

      • Pikku G

        Jeps et olisko mtn sellasta kauppaa tampereen suunnalla jossa myytäs durageja?


    • tony

      mee tänne sivuun sieltä löydät lippikset hupparis sen muun räppi tuotteet: www.wearit.com

      • jou jou

        mata faka


      • ghsgh

        ostin polviin asti ulottuvan hupparin.kaverit ei oikee taho ymmärtää isoja vaaatteit


    • okukukukuk

      v.i.t.t.u minä haluun ny lippiksen ja blin bling koruja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    • loppa
    • 123

      mull on ny,la,p ja a lippiksii

    • Nimetön
    • Kysyjäjokakysyy

      Mistäs sais ostettuu semmossia räp lippiksen tyylisiä lippiksiä joissa ei ois mitää kuviota tai merkkiä? Siis ihan vaan musta sellanen tasalippainen lippis jossa ei takana sitä reikää? :)

    • defil3d

      Pystyykö hoodboyz sivulla muuttaa kielen englanniks jos ei pysty niin kertokaa mitä niihin rekistöröitymis kenttiin pitää laittaa kun en osaa saksaa.

    • Räppäri

      Mäkin haluan sellasen! Ja mahdollisimman halvalla!

      • Anonyymi

        Riippuu minkä täppärin styles tykkää, ite Eminem (2000 -2004)


    • no NIIIN

      Kysyisin sitä, että onko noi asematunnelissa sijaitsevan tetuanin lippikset feikkejä?

      • Tapiou`

        Joo, siel ASEMATUNNELIN shoptetuanis ne lätsät on feikkejä mut hesas on toinenki shoptetuan siin lähel. SIEL on aitoja


      • Tetuan on syvältä!
        Tapiou` kirjoitti:

        Joo, siel ASEMATUNNELIN shoptetuanis ne lätsät on feikkejä mut hesas on toinenki shoptetuan siin lähel. SIEL on aitoja

        Tetuanissa on kallista ja tuotteet ovat feikkejä Tässä muutama kunnon kauppa Www.turnin-point.com www.bronx.fi


      • lolllo11
        Tetuan on syvältä! kirjoitti:

        Tetuanissa on kallista ja tuotteet ovat feikkejä Tässä muutama kunnon kauppa Www.turnin-point.com www.bronx.fi

        turni pointin käpit ei oo aitoja ostakaa www.topstreetwear.com sieltä löytää halvat cäpit oon tilannu sieltä 2 aitoo cäppii.


      • Tietolaari
        lolllo11 kirjoitti:

        turni pointin käpit ei oo aitoja ostakaa www.topstreetwear.com sieltä löytää halvat cäpit oon tilannu sieltä 2 aitoo cäppii.

        Mä tlasin just yhen alesta sellasen aqua värise NY:n Snap backin makso 20€
        Ale kestää enää vähän aikaa...


    • Quts

      juu mä tilaan aina chop tetuan nimisestä kaupasta siel on hyvii vaatteia ja lippiksii käykää ihmeessä kattoon

      • big w

        hei jyväskyläs on torikeskukses beyond. siel aito lippis on jotai 25$ !!!!!!!!!!!!!


      • SDASFASF
        big w kirjoitti:

        hei jyväskyläs on torikeskukses beyond. siel aito lippis on jotai 25$ !!!!!!!!!!!!!

        onko helsingissä enää syndicate liikettä missää?? ku kluuvis oli ainaki enne ja tuskin on avattu sitä samaa ainakaa


      • jgiljfgsg123
        SDASFASF kirjoitti:

        onko helsingissä enää syndicate liikettä missää?? ku kluuvis oli ainaki enne ja tuskin on avattu sitä samaa ainakaa

        onko kukaan tilannut tuolta top sweetwearista mitään? itse tilasin lippiksen laskumaksulla, ja en oikeen ymmärrä sitä. ensin tuli lasku, ja milloin tulee itse lippis? :O


      • new era
        jgiljfgsg123 kirjoitti:

        onko kukaan tilannut tuolta top sweetwearista mitään? itse tilasin lippiksen laskumaksulla, ja en oikeen ymmärrä sitä. ensin tuli lasku, ja milloin tulee itse lippis? :O

        juu olen tilannut itselleni sieltä lippiksen kyllä se perille tuli ja aikaa meni n 1vk


      • NY CÄPPI
        jgiljfgsg123 kirjoitti:

        onko kukaan tilannut tuolta top sweetwearista mitään? itse tilasin lippiksen laskumaksulla, ja en oikeen ymmärrä sitä. ensin tuli lasku, ja milloin tulee itse lippis? :O

        sieltä on tullu yks suomi cäppi mulle. paras paikka mitä on tilasin toissa päivänäNY CÄPIN 40euron cäpin kallista mutta hyvää=).


      • LESO LESO
        jgiljfgsg123 kirjoitti:

        onko kukaan tilannut tuolta top sweetwearista mitään? itse tilasin lippiksen laskumaksulla, ja en oikeen ymmärrä sitä. ensin tuli lasku, ja milloin tulee itse lippis? :O

        oon tillannu sielt 11 cäppii ja aina on tulluPARASPAIKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        NY CÄPPI kirjoitti:

        sieltä on tullu yks suomi cäppi mulle. paras paikka mitä on tilasin toissa päivänäNY CÄPIN 40euron cäpin kallista mutta hyvää=).

        Oikeesti, nyt niitä Durageja!


    • 8 Luokkalainen

      http://www.shoptetuan.fi/fin/#index.php?page_id=50&gid= 117 Tässä on Hyvä kauppa tuolta olen tilannut kohta 15 kertaa Nuorisomuoti vaatteita Esim huppareita, Lippiksiä, Farkkuja ja Jtn muutakin mut Tämä on hyvä paikka eikä ole kauheat Hinnatkaan :D PS: Mulla on 5 cap Lippistä DC, SF, Sxf, Ny Ja P :D Eli tuolt vaan tilaamaan

      • Cheek - Jos mä oisin sä

        Jos olet nörtti ostat tetuaanista Mikä se on? Kallis kauppa jossa tuotteet harvemmin ovat aitoja. Tässä muuuutama kunnon ja haaaalpaaa kauppa www.turnin-point.com Arvostelu: 4tähteä www.bronx.fi Arvostelu: 5tähteä Tetuan Arvostelu: 3tähteä


      • Vitun pässi -.-
        Cheek - Jos mä oisin sä kirjoitti:

        Jos olet nörtti ostat tetuaanista Mikä se on? Kallis kauppa jossa tuotteet harvemmin ovat aitoja. Tässä muuuutama kunnon ja haaaalpaaa kauppa www.turnin-point.com Arvostelu: 4tähteä www.bronx.fi Arvostelu: 5tähteä Tetuan Arvostelu: 3tähteä

        Mikä vitun Cheek fani tota sanomaan? Itelläs ei vaan oo varaa noihin muoti vehkeisiin, et sinuna vaan olisin pää kiinni, ja kuuntelisin Cheekkiä (ainoona fanina). ET STFU


    • snipu

      neweracap.com:ista saa aitoja ja hyviä n.25 €

      • Dumppi95

    • ei kandee

      amerikas alle 10e suomes 40e...
      mihi ees tarviit...?
      sain omani 6e amerikast

      • Shttt

        Amerikas on Mecca merkkisii hattuja aivan saatanasti. Oon tilannu bronxist 5 farkut. Kolmet Bc:t, yhet Mecat ja yhet Karl Kanit. Lippiksii on 11, paitsi käytän vaa jtn neljää. :Dd Kanin huppareita on 2. Bcn 1 ja Lrgn 6. Rahaa menee saatanasti......


      • Shttt
        Shttt kirjoitti:

        Amerikas on Mecca merkkisii hattuja aivan saatanasti. Oon tilannu bronxist 5 farkut. Kolmet Bc:t, yhet Mecat ja yhet Karl Kanit. Lippiksii on 11, paitsi käytän vaa jtn neljää. :Dd Kanin huppareita on 2. Bcn 1 ja Lrgn 6. Rahaa menee saatanasti......

        Ja Tetuanin tavarat on aitoo 90% ainekii. Syndicatest en oo varma. Syndicates on kyl Kanin ja Vokalin vaatteit, ne o aitoi..


    • MrFunKieD

      Vihaan termiä "räppilippis" SE ON BASEBALL LIPPIS... Kuuntelen räppiä, arvostan sitä, mutta pelleksi pukeutumista en ymmärrä.

      • gjidry

        tillaa new eran sivuilt siel on aidot joku 33.99$ kappale toimitus kulut on 10€ eli:
        34$=24€ 10€=34€ 34 ei paha


      • NEW ERA
        gjidry kirjoitti:

        tillaa new eran sivuilt siel on aidot joku 33.99$ kappale toimitus kulut on 10€ eli:
        34$=24€ 10€=34€ 34 ei paha

        miten tilaat new erasta ko ei voi rekisteröityy ko amerikkalaiseks ei oo vaihto ehtoina maana suomee-,-
        new eran cäpit on huippui hinnat ki huippui mut ei pysty tilata suomee en ainakaa ite tajunnu oikee


      • Kiic
        NEW ERA kirjoitti:

        miten tilaat new erasta ko ei voi rekisteröityy ko amerikkalaiseks ei oo vaihto ehtoina maana suomee-,-
        new eran cäpit on huippui hinnat ki huippui mut ei pysty tilata suomee en ainakaa ite tajunnu oikee

        Valitse ensin iso-britannia, sit ku painat sitä mene kassalle se kysyy viel maata ja siin on suomi vaihtoehtona


      • Anonyymi

        Jep, eihän millään hiton lippiksellä räpätä


    • ripulivaahto

      joo kamppiin menet laminaan taikka unionfiveen sieltä löytyy varmasti mieleinen. itse ostan noista kaupoista lähes kaikki vaatteeni hyvät valikoimat minunlaiselleni ihmiselle (niitä lippiksiä olen sieltä ostanut 7)

      • :D

        mulla on 2 räp lippistä.


      • :D
        :D kirjoitti:

        mulla on 2 räp lippistä.

        Siis aitoa.


    • espa_

      elikkä ite tilasin netin kautta Saksasta ja tuli kaikki capit ja muut vaatteet perille :) ja kaks kertaa tillannu samasta...

      osoite: www.hood-boyz.de

    • Junitec

      Sieltä löytyy kaikkee tollasta (paitsi durageja)

    • 10000000000000000000

      miitä saa tetooinnista

      • rap mummo

        mistä saa halvalla lippiksiä


      • RivAneR
        rap mummo kirjoitti:

        mistä saa halvalla lippiksiä

        Ensinnäkin RÄPpilippis on BASEBALL CAP ja toisekseen virosta saa noita RÄPPILIPPIKSII halvalla mut suurin osa on feikkei...


      • Cullin
        RivAneR kirjoitti:

        Ensinnäkin RÄPpilippis on BASEBALL CAP ja toisekseen virosta saa noita RÄPPILIPPIKSII halvalla mut suurin osa on feikkei...

        Nämä eivät ole mitään helvetin räppilippiksiä, vaan ihan pääasiassa Baseball lippiksiä.


      • Oiskohan :P
        Cullin kirjoitti:

        Nämä eivät ole mitään helvetin räppilippiksiä, vaan ihan pääasiassa Baseball lippiksiä.

        onkos tämä räppilippis cäppi?


      • hj

      • XxMegaXx
        hj kirjoitti:

        http://www.hatland.com/


        http://www.hatland.com/

        Amazonista löydät vaikka mitä ikinä haluatkaan (ei ruokaa :D).

        Ja Lidsistä löydät (ehkä kaikkea). Halpoja ovat euroina.

        Osoite: www.amazon.com/

        Ja joku toinen:

        Osoite: www.lids.ca/


      • Kineh
        XxMegaXx kirjoitti:

        Amazonista löydät vaikka mitä ikinä haluatkaan (ei ruokaa :D).

        Ja Lidsistä löydät (ehkä kaikkea). Halpoja ovat euroina.

        Osoite: www.amazon.com/

        Ja joku toinen:

        Osoite: www.lids.ca/

        Onko kellään tietoa, että onko tuolta neweracapilta (http://www.neweracap.co.uk/) ruukannut tulla sähköpostiin viesti sitten, kun paketti on lähetetty?


    • Zemputin

      Esimerkiksi netissä on monta kauppaa joista voit tilata niitä sivulta: www.neweracaps.com löytyy ja sitten jos kaupasta haluat ostaa siitä 20€-50€ löytyisi hienoja cappejä. kauppa olisi Helsingin Stadiumin kauppa nimeltään Tetuan sieltä löytyy kaikkea rap ja hiphop kamoja.

    • Nikkeonvitunhomo

      Vituttaa nähdä täällä kommentteja, että "olen räppäri". Jos kuuntelet hiphoppia/rappia tai molempia ja pukeudut kuin HE, et ole räppäri. Olet hoppari.

    • baha123
    • rap myyjä

      mul on semmosii rap lippikksii aika monta mää myyn niitä kaikkia lippiksiä 5e per lippis

    • "räppilippis"

      voi vittu se ei ole räppi lippis vaan mlb eili major league baseball eli sen on baseball cap räppärit on vaa alkannu käyttää niit menee hermot tähä hommaa ku porukat sanoo niit "räppilippiksiks" vaikka niitä ne eivät ole

    • Ganxta's
    • pellet
      • Anonyymi

        Ja pah! Hip Hop on paljon parempaan kun joku helvetin HEVI METAL PASKA


    • s-aa

      Voiko tämmöisiä viestiketjujakin olla? Näköjään. Ihan vaan suurimmalle osalle tiedoksi, että avaaja nyt vaan kysyi "mistä löytyis rap lippiksii ja du-rageja? "

      Jaa miten niin suomi24 ei oo teinihelvetti?

    • wuzimu

      tantaa tiida tantaa tiida itel aito.

    • gangsta98

      wake up and smell the coffee or just aint not to wonder every nothing to see lets get this dance never did they cant hero when its see e ee eeee tantaa tiida tantaa tiida pretend we dead and the city i never return itel aito oon gangsta jättikollarit polvii asti ulottuva huppari määrään kaikkia kaikesta ja mul on aina kaikki valta sit räppicäppei defshopista tai topstreetwearista jou

    • Räppäri-poika

      Ent jos oma koko onki joku L(mul ei oo) ni pitäiskö sen tyypi muka käyttää jotai xxs

    • tisa snapback hats

      This is a great post ! it was very informative. I look forward in reading more of your work. Also, I made sure to bookmark your website so I can come back later. I enjoyed every moment of reading it.

    • Siin on sivu cäpeill
    • Look left ----->FAIL

      En usko että kysyjä enää tarvii mitään apua onha siitä jo monta vuotta xDDD

    • Ainaki Top Street Wearista saa todella monipuolisen valikoiman lippiksiä, cäppejä ja duragseja kaikkea mitkä liittyy Hip-Hoppiin. Myös Rähinä Recordsilla on verkkokauppa, josta saa ostettuja Rähinä cäppejä, paitoja, korvakoruja yms. Myös kaupoista, kuten Seppälästä saa cäppejä.

    • Diamond. vogue ._.!

      Mörö!
      oilisko mitää kauppaa mist sais "Diamond supply Co." ja "Vogue" merkkisiä snapbackkei? halvalla tieteki! :DD

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe