Niin mistä löytyis rap lippiksii ja du-rageja? Oisko esim. jumbossa tai foorumis jotai kauppoi?
tai oisko kellään myynnis? sellasen perus huivin myös ostaisin, joka menis pään ympäri :)
laittakee tänne ilmotusta.
mistä rap lippiksiä ja du-rageja?
116
70567
Vastaukset
- älä ihmees
Minkä ihmeen takia sä sellasia haluaisit ? Älä ihmeessä osta... varsinkaan duragia.
- OKgo
no kettuakos sua kiinnostaa haluanko mä sellasen vai en. jos sä et halua sellasta ni et halua, mä haluan.
- älä ihmees
OKgo kirjoitti:
no kettuakos sua kiinnostaa haluanko mä sellasen vai en. jos sä et halua sellasta ni et halua, mä haluan.
http://img365.imageshack.us/img365/7339/11245692790202hq.jpg
- ämC
turvat tukkoon hevarinpenikat, kukin pukeutuu miten tahtoo. kyl mä mieluummi käytän isoi vaattei ku jtn säälittävää kirei stripparin pöksyi
- Magic mushroom
ämC kirjoitti:
turvat tukkoon hevarinpenikat, kukin pukeutuu miten tahtoo. kyl mä mieluummi käytän isoi vaattei ku jtn säälittävää kirei stripparin pöksyi
On vitun paljon rennompia.
- gfdhgdhf
www.deffshop.de ja varkaudessaa buffalo jeans shop
- hiph0pp
Magic mushroom kirjoitti:
On vitun paljon rennompia.
ja aika vitusti komeempia
- B.I.G
ämC kirjoitti:
Ämc puhuu asiaa! Vitu hevarit. "Gangstas don't dance they boogie" C walk 4 life
- Anonyymi
ämC kirjoitti:
Tää kaveri puhuu asiaa
- gangsta86_
http://www.fishandchips.fi/
http://www.syndicatenetstore.com/
http://www.turnin-point.com/
tos olis jotn liikkeitä suomes mist löytää toivottovasti löytyy noist mielunen lippis- nakinkuori
kato laminasta...
- OKgo
noi kaks tiesinki, mut toi keskimmäine oli iha uus, kiitti siitä ; >
- rytjutdy
kellä vittu kiinnostaa ostaa jotain "räppilippiksiä" saatana....vitun rikas paska
- srfsdtrteryretyery
rytjutdy kirjoitti:
kellä vittu kiinnostaa ostaa jotain "räppilippiksiä" saatana....vitun rikas paska
sillä mitään väliä oo onko rikas, noit tirehtööri kamoi saa nyt halvallaki.
mut toivon et jokainen 50centtiä kuunteleva M kokonen XXXL kuteisiin pukeutuva poljetaan rotkoon, ja ei en ole hevari, kuuntelen räppiä - Kimi. M
srfsdtrteryretyery kirjoitti:
sillä mitään väliä oo onko rikas, noit tirehtööri kamoi saa nyt halvallaki.
mut toivon et jokainen 50centtiä kuunteleva M kokonen XXXL kuteisiin pukeutuva poljetaan rotkoon, ja ei en ole hevari, kuuntelen räppiäja pyh!!! mitä pahaa siinä on että käyttää isoi vaatteita?? jokaisen oma asia?? ite oon kans rappari ja kokoni on joku S ja käytän M-XL:n vaatteita... mutta mitä väliä miten kukikin pukeutuu?
- hopper
Kimi. M kirjoitti:
ja pyh!!! mitä pahaa siinä on että käyttää isoi vaatteita?? jokaisen oma asia?? ite oon kans rappari ja kokoni on joku S ja käytän M-XL:n vaatteita... mutta mitä väliä miten kukikin pukeutuu?
se ei tee susta räppärii jost käytät isoi vaatteita jne. sillo oot hoppari. räppäri on se joka tekee musiikkia ja hoppari on joka pukeutuu kuin räppäri siinä on ero.
- en kerro
rytjutdy kirjoitti:
niit on niin monii esim:syndicate,pro spot,pointguard,turnin point,bronx,waldo`s,kill city sport,popot,shoptetuan...
- jukka mies
rytjutdy kirjoitti:
itsekkin ostin räppilippiksen vaan 3 e!!!!!! ja se oli kopio aidosta
- meitsi on räppäri!
rytjutdy kirjoitti:
mä levytän räppiä en silti kehu itseäni ihan parhaaksi mut olen minusta aika hyvä...en siis omista levytys sopimusta......pidän räppilippiksistä!
- Dyyd77
hopper kirjoitti:
se ei tee susta räppärii jost käytät isoi vaatteita jne. sillo oot hoppari. räppäri on se joka tekee musiikkia ja hoppari on joka pukeutuu kuin räppäri siinä on ero.
eli hevarit on hevareita ja punkkarit punkkareita vaan jos ne soittaa tietynlaista musaa? ook mitä jos pukeutuu ku *hoppari* ja soittaa rokkia?
- hdffghf
Kimi. M kirjoitti:
ja pyh!!! mitä pahaa siinä on että käyttää isoi vaatteita?? jokaisen oma asia?? ite oon kans rappari ja kokoni on joku S ja käytän M-XL:n vaatteita... mutta mitä väliä miten kukikin pukeutuu?
ai rappaak sä taloja?
- dfsfadsgdsgs
Dyyd77 kirjoitti:
eli hevarit on hevareita ja punkkarit punkkareita vaan jos ne soittaa tietynlaista musaa? ook mitä jos pukeutuu ku *hoppari* ja soittaa rokkia?
mitä jos onki dyykkari
- Anonyymi
hopper kirjoitti:
Miks se ei vois olla räppäri, kyllähän Eminemillä on isot vaatteet ja se on räppäri
- Kimi. M
joo tässä ois viel yks www.eastwear.fi
tuo paikka on itiksessä hansasillalla..! aika pikkunen mutta silti ihan ok kauppa...- OKgo
kiitti tost, ja oon kimi m. kans samaa mielt. se on jokase oma asia mite pukeutuu. ja en kyl oo mikää rikas, mut tykkään vaa noist lätsist, et tykätköön muut mistä tykkää . DDDD
- Anonyymi
OKgo kirjoitti:
kiitti tost, ja oon kimi m. kans samaa mielt. se on jokase oma asia mite pukeutuu. ja en kyl oo mikää rikas, mut tykkään vaa noist lätsist, et tykätköön muut mistä tykkää . DDDD
Eiks räppilippikset ja Do-ragit oo just niitä alun perin ”köyhien” vaatteita, tai siihen Hip Hop perustuu
- feissi
tos lahes ois pointguart
- ernu
paljon halvimmat lippikset maksaa ja mist niitä halpoja saa?
- gangster
antakaa ny vinkei mist saa niit durageit
- Anonyymi
gangster kirjoitti:
antakaa ny vinkei mist saa niit durageit
Niin
- Räppimies
Jos haluut löytää lippiksii ja du-ragei ni kantsii käydä rautatienaseman shop tetuanis tai itiksen east wearis.
PS ite ostin du-ragin aseman tetuanist. - asiasiasi
No Top sporteissa myydään ja muissa paikoissa helsingissä ainakin ja eri maissa bulgariassa esim ja hesas jossai sit on jttn netti sivui mist voi tilata ite oon ettimäs niit sivui nyt nii päädyin tänne :D oon ite muuten porvoosta
- aleksi
löytyyks yhtään halvenpii lippiksii??? ja kertokaa jos tiiätte
- gangsta bean
kanttii kattoo 77store.com tai www.turnin-point.com www.shoptetuan.fi/ www.iced-out.biz fun stuff store siinä ois kaikki mun mieleen sopivat paikar jos netti kauppo jaheruu mutta noist kolme on saksalaisii
- räppiJees
haluaisin ihan aidon räp lippiksen. Mulla on Atlanta Bravesin lippis (ei aito räppilippis). Mun äititi sanoo koko ajan et ne maksaa niin paljon et osta! Ärsyttävää...
- henez
räppiJees kirjoitti:
haluaisin ihan aidon räp lippiksen. Mulla on Atlanta Bravesin lippis (ei aito räppilippis). Mun äititi sanoo koko ajan et ne maksaa niin paljon et osta! Ärsyttävää...
Mulla on yks lippis joka makso 40euoroa, mut ajattelin ostaa uuden ennen ku koulut alkaa.. Ja sitten vielä löysät farkut, ison hupparin ja ehkä semmosen huivinki... Ja mitä vitun väliä sillä on miten jokainen pukeutuu. Itse pukeudun kanssa isoihin vaatteisiin ja ei mua kiinnosta jos mua haukutaan uudessa koulussa. Jokainen pukeutuu miten tahtoo. Sitä ei voi toiset määrätä.
- Quts
henez kirjoitti:
Mulla on yks lippis joka makso 40euoroa, mut ajattelin ostaa uuden ennen ku koulut alkaa.. Ja sitten vielä löysät farkut, ison hupparin ja ehkä semmosen huivinki... Ja mitä vitun väliä sillä on miten jokainen pukeutuu. Itse pukeudun kanssa isoihin vaatteisiin ja ei mua kiinnosta jos mua haukutaan uudessa koulussa. Jokainen pukeutuu miten tahtoo. Sitä ei voi toiset määrätä.
tietääkö kukaan mistä sais hyvän näkösii lökäpöksyjä ku mä en taho oikee löytää ja kun tarvii aina jonkun visa kortin nii ei voi tilata jos on ehdotuksii niin kerro!
- e.m
räppiJees kirjoitti:
mee kiteelle kauppakeidakseen sieltä saa aidon 45 eurolla mä sain tokmannilta 5 räppi lippiksen oikee hinta oli jotain 20-30 euroo mut sain 5!!!!!! =) aion ostaa viel 1 räppi lippiksen ja mun pikku veljelläkin on räppil lippis sekin makso 5 euroo mut aidon ostan ainaskin viel mun se 5 euron maksava räppi lippis sen merkki on df jos asut lähel kiteetä niin eikun kiteelle kauppakeidakseen ps. (se on siel kauempana niit muit kauppoi siel sisäl) siel on semmonen yks jossa on kulta kimalletta ja hopea kimalletta ja tosi siisti se on tosi en huijaa aion itekkin ostaa sieltä!!!!!!!!!
- maito mies
Quts kirjoitti:
tietääkö kukaan mistä sais hyvän näkösii lökäpöksyjä ku mä en taho oikee löytää ja kun tarvii aina jonkun visa kortin nii ei voi tilata jos on ehdotuksii niin kerro!
www.topstreetwear.com sielt saa lökäreit ja räppi lippiksii skeittejä ihan mitä vaa kannataa kattoo.
- räppäri raju
henez kirjoitti:
rakastan pukeutuu hoppariks räppilippikset on hienoi mut vaihan kouluu. vanhoi kavereit on samas koulus mut mitä välii. haluun olla hoppari mitä siitä jos joku haukuu jokanen pukeutuu niinku ite haluu.
- myhoulsister
maito mies kirjoitti:
www.topstreetwear.com sielt saa lökäreit ja räppi lippiksii skeittejä ihan mitä vaa kannataa kattoo.
Paras paikka
- Anonyymi
Quts kirjoitti:
Tai oisko muutenkaan mitään Hip Hop -lökäri kauppoja?
- ^Timbba^
Mene net sivustolle googlen kautta nimellä haku Turnin point pääset sivustolle ja etsi lippikset ja voit ostaa lippiksiä saat sieltä tilaamalla ja kauppojen sijainti osotteet löytyvät sivustolta itse en tiedä Du-rageista mutta voin kertoa että niitä saa helsingistä
- Pikku G
Jeps et olisko mtn sellasta kauppaa tampereen suunnalla jossa myytäs durageja?
- tony
mee tänne sivuun sieltä löydät lippikset hupparis sen muun räppi tuotteet: www.wearit.com
- jou jou
mata faka
- ghsgh
ostin polviin asti ulottuvan hupparin.kaverit ei oikee taho ymmärtää isoja vaaatteit
- okukukukuk
v.i.t.t.u minä haluun ny lippiksen ja blin bling koruja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
- 123
mull on ny,la,p ja a lippiksii
- Nimetön
http://www.hatland.com/search2.cfm?searchterm=yankees
tuol on niitä lippiksii - Kysyjäjokakysyy
Mistäs sais ostettuu semmossia räp lippiksen tyylisiä lippiksiä joissa ei ois mitää kuviota tai merkkiä? Siis ihan vaan musta sellanen tasalippainen lippis jossa ei takana sitä reikää? :)
- defil3d
Pystyykö hoodboyz sivulla muuttaa kielen englanniks jos ei pysty niin kertokaa mitä niihin rekistöröitymis kenttiin pitää laittaa kun en osaa saksaa.
- Räppäri
Mäkin haluan sellasen! Ja mahdollisimman halvalla!
- Anonyymi
Riippuu minkä täppärin styles tykkää, ite Eminem (2000 -2004)
- LLauri^
http://www.turnin-point.com/index.cfm/fuseaction/products.main/department/22/setlang/fi/Lippikset
http://www.funstuffstore.com/cat/product_catalog.php?c=345
http://www.switchstance.net/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=8&Itemid=30
http://www.hietalatrading.fi/main.site?action=siteupdate/view&id=3
Siinä ois pari vinkkiä;) jospa sieltä mieleinen löytys ;P- jetu33
http://www.shoptetuan.fi/fin/#index.php?page_id=50&gid=117
Tetuan kauppa löytyy kun menee helsingin keskustan juna asemalle sitte juna tunneliin mee ne liuku portaat tai tavalliset portaat alas mee ovien läpi
ja mee vasemmalle
Toivottavasti autto
- no NIIIN
Kysyisin sitä, että onko noi asematunnelissa sijaitsevan tetuanin lippikset feikkejä?
- Tapiou`
Joo, siel ASEMATUNNELIN shoptetuanis ne lätsät on feikkejä mut hesas on toinenki shoptetuan siin lähel. SIEL on aitoja
- Tetuan on syvältä!
Tapiou` kirjoitti:
Joo, siel ASEMATUNNELIN shoptetuanis ne lätsät on feikkejä mut hesas on toinenki shoptetuan siin lähel. SIEL on aitoja
Tetuanissa on kallista ja tuotteet ovat feikkejä Tässä muutama kunnon kauppa Www.turnin-point.com www.bronx.fi
- lolllo11
Tetuan on syvältä! kirjoitti:
Tetuanissa on kallista ja tuotteet ovat feikkejä Tässä muutama kunnon kauppa Www.turnin-point.com www.bronx.fi
turni pointin käpit ei oo aitoja ostakaa www.topstreetwear.com sieltä löytää halvat cäpit oon tilannu sieltä 2 aitoo cäppii.
- Tietolaari
lolllo11 kirjoitti:
turni pointin käpit ei oo aitoja ostakaa www.topstreetwear.com sieltä löytää halvat cäpit oon tilannu sieltä 2 aitoo cäppii.
Mä tlasin just yhen alesta sellasen aqua värise NY:n Snap backin makso 20€
Ale kestää enää vähän aikaa...
- Quts
juu mä tilaan aina chop tetuan nimisestä kaupasta siel on hyvii vaatteia ja lippiksii käykää ihmeessä kattoon
- big w
hei jyväskyläs on torikeskukses beyond. siel aito lippis on jotai 25$ !!!!!!!!!!!!!
- SDASFASF
big w kirjoitti:
hei jyväskyläs on torikeskukses beyond. siel aito lippis on jotai 25$ !!!!!!!!!!!!!
onko helsingissä enää syndicate liikettä missää?? ku kluuvis oli ainaki enne ja tuskin on avattu sitä samaa ainakaa
- jgiljfgsg123
SDASFASF kirjoitti:
onko helsingissä enää syndicate liikettä missää?? ku kluuvis oli ainaki enne ja tuskin on avattu sitä samaa ainakaa
onko kukaan tilannut tuolta top sweetwearista mitään? itse tilasin lippiksen laskumaksulla, ja en oikeen ymmärrä sitä. ensin tuli lasku, ja milloin tulee itse lippis? :O
- new era
jgiljfgsg123 kirjoitti:
onko kukaan tilannut tuolta top sweetwearista mitään? itse tilasin lippiksen laskumaksulla, ja en oikeen ymmärrä sitä. ensin tuli lasku, ja milloin tulee itse lippis? :O
juu olen tilannut itselleni sieltä lippiksen kyllä se perille tuli ja aikaa meni n 1vk
- NY CÄPPI
jgiljfgsg123 kirjoitti:
sieltä on tullu yks suomi cäppi mulle. paras paikka mitä on tilasin toissa päivänäNY CÄPIN 40euron cäpin kallista mutta hyvää=).
- LESO LESO
jgiljfgsg123 kirjoitti:
oon tillannu sielt 11 cäppii ja aina on tulluPARASPAIKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
NY CÄPPI kirjoitti:
sieltä on tullu yks suomi cäppi mulle. paras paikka mitä on tilasin toissa päivänäNY CÄPIN 40euron cäpin kallista mutta hyvää=).
Oikeesti, nyt niitä Durageja!
- 8 Luokkalainen
http://www.shoptetuan.fi/fin/#index.php?page_id=50&gid= 117 Tässä on Hyvä kauppa tuolta olen tilannut kohta 15 kertaa Nuorisomuoti vaatteita Esim huppareita, Lippiksiä, Farkkuja ja Jtn muutakin mut Tämä on hyvä paikka eikä ole kauheat Hinnatkaan :D PS: Mulla on 5 cap Lippistä DC, SF, Sxf, Ny Ja P :D Eli tuolt vaan tilaamaan
- Cheek - Jos mä oisin sä
Jos olet nörtti ostat tetuaanista Mikä se on? Kallis kauppa jossa tuotteet harvemmin ovat aitoja. Tässä muuuutama kunnon ja haaaalpaaa kauppa www.turnin-point.com Arvostelu: 4tähteä www.bronx.fi Arvostelu: 5tähteä Tetuan Arvostelu: 3tähteä
- Vitun pässi -.-
Cheek - Jos mä oisin sä kirjoitti:
Jos olet nörtti ostat tetuaanista Mikä se on? Kallis kauppa jossa tuotteet harvemmin ovat aitoja. Tässä muuuutama kunnon ja haaaalpaaa kauppa www.turnin-point.com Arvostelu: 4tähteä www.bronx.fi Arvostelu: 5tähteä Tetuan Arvostelu: 3tähteä
Mikä vitun Cheek fani tota sanomaan? Itelläs ei vaan oo varaa noihin muoti vehkeisiin, et sinuna vaan olisin pää kiinni, ja kuuntelisin Cheekkiä (ainoona fanina). ET STFU
- snipu
neweracap.com:ista saa aitoja ja hyviä n.25
- Dumppi95
Tilasin Bronx.fi:stä tälläsen:http://www.bronx.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=7F07405990 :D
- ei kandee
amerikas alle 10e suomes 40e...
mihi ees tarviit...?
sain omani 6e amerikast- Shttt
Amerikas on Mecca merkkisii hattuja aivan saatanasti. Oon tilannu bronxist 5 farkut. Kolmet Bc:t, yhet Mecat ja yhet Karl Kanit. Lippiksii on 11, paitsi käytän vaa jtn neljää. :Dd Kanin huppareita on 2. Bcn 1 ja Lrgn 6. Rahaa menee saatanasti......
- Shttt
Shttt kirjoitti:
Amerikas on Mecca merkkisii hattuja aivan saatanasti. Oon tilannu bronxist 5 farkut. Kolmet Bc:t, yhet Mecat ja yhet Karl Kanit. Lippiksii on 11, paitsi käytän vaa jtn neljää. :Dd Kanin huppareita on 2. Bcn 1 ja Lrgn 6. Rahaa menee saatanasti......
Ja Tetuanin tavarat on aitoo 90% ainekii. Syndicatest en oo varma. Syndicates on kyl Kanin ja Vokalin vaatteit, ne o aitoi..
- peacemans
http://www.hatland.com/search2.cfm?searchterm=yankees
http://www.syndicatenetstore.com/
http://www.turnin-point.com/
www.eastwear.fi
www.shoptetuan.fi/
www.bronx.fi
http://www.neweracap.com/ - MrFunKieD
Vihaan termiä "räppilippis" SE ON BASEBALL LIPPIS... Kuuntelen räppiä, arvostan sitä, mutta pelleksi pukeutumista en ymmärrä.
- gjidry
tillaa new eran sivuilt siel on aidot joku 33.99$ kappale toimitus kulut on 10€ eli:
34$=24€ 10€=34€ 34 ei paha - NEW ERA
gjidry kirjoitti:
tillaa new eran sivuilt siel on aidot joku 33.99$ kappale toimitus kulut on 10€ eli:
34$=24€ 10€=34€ 34 ei pahamiten tilaat new erasta ko ei voi rekisteröityy ko amerikkalaiseks ei oo vaihto ehtoina maana suomee-,-
new eran cäpit on huippui hinnat ki huippui mut ei pysty tilata suomee en ainakaa ite tajunnu oikee - Kiic
NEW ERA kirjoitti:
miten tilaat new erasta ko ei voi rekisteröityy ko amerikkalaiseks ei oo vaihto ehtoina maana suomee-,-
new eran cäpit on huippui hinnat ki huippui mut ei pysty tilata suomee en ainakaa ite tajunnu oikeeValitse ensin iso-britannia, sit ku painat sitä mene kassalle se kysyy viel maata ja siin on suomi vaihtoehtona
- Anonyymi
Jep, eihän millään hiton lippiksellä räpätä
- ripulivaahto
joo kamppiin menet laminaan taikka unionfiveen sieltä löytyy varmasti mieleinen. itse ostan noista kaupoista lähes kaikki vaatteeni hyvät valikoimat minunlaiselleni ihmiselle (niitä lippiksiä olen sieltä ostanut 7)
- :D
mulla on 2 räp lippistä.
- :D
:D kirjoitti:
mulla on 2 räp lippistä.
Siis aitoa.
- espa_
elikkä ite tilasin netin kautta Saksasta ja tuli kaikki capit ja muut vaatteet perille :) ja kaks kertaa tillannu samasta...
osoite: www.hood-boyz.de - Junitec
Sieltä löytyy kaikkee tollasta (paitsi durageja)
- 10000000000000000000
miitä saa tetooinnista
- rap mummo
mistä saa halvalla lippiksiä
- RivAneR
rap mummo kirjoitti:
mistä saa halvalla lippiksiä
Ensinnäkin RÄPpilippis on BASEBALL CAP ja toisekseen virosta saa noita RÄPPILIPPIKSII halvalla mut suurin osa on feikkei...
- Cullin
RivAneR kirjoitti:
Ensinnäkin RÄPpilippis on BASEBALL CAP ja toisekseen virosta saa noita RÄPPILIPPIKSII halvalla mut suurin osa on feikkei...
Nämä eivät ole mitään helvetin räppilippiksiä, vaan ihan pääasiassa Baseball lippiksiä.
- Oiskohan :P
Cullin kirjoitti:
Nämä eivät ole mitään helvetin räppilippiksiä, vaan ihan pääasiassa Baseball lippiksiä.
onkos tämä räppilippis cäppi?
- hj
Oiskohan :P kirjoitti:
onkos tämä räppilippis cäppi?
- XxMegaXx
hj kirjoitti:
Amazonista löydät vaikka mitä ikinä haluatkaan (ei ruokaa :D).
Ja Lidsistä löydät (ehkä kaikkea). Halpoja ovat euroina.
Osoite: www.amazon.com/
Ja joku toinen:
Osoite: www.lids.ca/ - Kineh
XxMegaXx kirjoitti:
Amazonista löydät vaikka mitä ikinä haluatkaan (ei ruokaa :D).
Ja Lidsistä löydät (ehkä kaikkea). Halpoja ovat euroina.
Osoite: www.amazon.com/
Ja joku toinen:
Osoite: www.lids.ca/Onko kellään tietoa, että onko tuolta neweracapilta (http://www.neweracap.co.uk/) ruukannut tulla sähköpostiin viesti sitten, kun paketti on lähetetty?
- Zemputin
Esimerkiksi netissä on monta kauppaa joista voit tilata niitä sivulta: www.neweracaps.com löytyy ja sitten jos kaupasta haluat ostaa siitä 20€-50€ löytyisi hienoja cappejä. kauppa olisi Helsingin Stadiumin kauppa nimeltään Tetuan sieltä löytyy kaikkea rap ja hiphop kamoja.
- Nikkeonvitunhomo
Vituttaa nähdä täällä kommentteja, että "olen räppäri". Jos kuuntelet hiphoppia/rappia tai molempia ja pukeudut kuin HE, et ole räppäri. Olet hoppari.
- baha123
Mistäs sais halvalla hinnalla "Yankees" lippiksiä, mieluiten violetti tai yms? ton tapasia, ja suomesta tottakai :D---> http://www.drcap.co.uk/DrCapNewEra59FiftyCapsHatsSearchResults/tabid/68/searchtype/custom/colour/Purple/ProductID/529/New-York-Yankees-Basic---Purple-New-Era-Cap.aspx
- rap myyjä
mul on semmosii rap lippikksii aika monta mää myyn niitä kaikkia lippiksiä 5e per lippis
- "räppilippis"
voi vittu se ei ole räppi lippis vaan mlb eili major league baseball eli sen on baseball cap räppärit on vaa alkannu käyttää niit menee hermot tähä hommaa ku porukat sanoo niit "räppilippiksiks" vaikka niitä ne eivät ole
- Ganxta's
Katsopas täältä: http://horna.nettikauppaa.fi
Tuolla on ainakin jotain tuon tyyppistä ollut, vaikka siellä lukeekin että rock muotia - pellet
Siiis ***** noloo en tod oo mikää pelle "räppäri" joka käyttäis jotain pesäpallolippiksii :DDD
http://punanaamio.fi/kategoria/14/naamarit-naamiot-ja-silmikot MENKÄÄÄ TONNE tuolt saa samanlaisii maskeja ku LORDILLA |,,| HEVI ON PARASTA- Anonyymi
Ja pah! Hip Hop on paljon parempaan kun joku helvetin HEVI METAL PASKA
- s-aa
Voiko tämmöisiä viestiketjujakin olla? Näköjään. Ihan vaan suurimmalle osalle tiedoksi, että avaaja nyt vaan kysyi "mistä löytyis rap lippiksii ja du-rageja? "
Jaa miten niin suomi24 ei oo teinihelvetti? - wuzimu
tantaa tiida tantaa tiida itel aito.
- gangsta98
wake up and smell the coffee or just aint not to wonder every nothing to see lets get this dance never did they cant hero when its see e ee eeee tantaa tiida tantaa tiida pretend we dead and the city i never return itel aito oon gangsta jättikollarit polvii asti ulottuva huppari määrään kaikkia kaikesta ja mul on aina kaikki valta sit räppicäppei defshopista tai topstreetwearista jou
- Räppäri-poika
Ent jos oma koko onki joku L(mul ei oo) ni pitäiskö sen tyypi muka käyttää jotai xxs
- tisa snapback hats
This is a great post ! it was very informative. I look forward in reading more of your work. Also, I made sure to bookmark your website so I can come back later. I enjoyed every moment of reading it.
- Siin on sivu cäpeill
- Look left ----->FAIL
En usko että kysyjä enää tarvii mitään apua onha siitä jo monta vuotta xDDD
Ainaki Top Street Wearista saa todella monipuolisen valikoiman lippiksiä, cäppejä ja duragseja kaikkea mitkä liittyy Hip-Hoppiin. Myös Rähinä Recordsilla on verkkokauppa, josta saa ostettuja Rähinä cäppejä, paitoja, korvakoruja yms. Myös kaupoista, kuten Seppälästä saa cäppejä.
- Diamond. vogue ._.!
Mörö!
oilisko mitää kauppaa mist sais "Diamond supply Co." ja "Vogue" merkkisiä snapbackkei? halvalla tieteki! :DD - Anonyymi
🐄💩🪰
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019