Pari viikkoa sitten 20 miestä jahtasi koirineen päiväkaupalla vaarallista ja pelottavaa 200 kg villisikaurosta. Lopulta makuuhuoneen ikkunasta ammuttiin yöllä kauraämpärin ääreltä pieni naaras.
Nämä viimeiset susi-jupakat puolestaan osoittavat
1. maakuntalehtien ja muidenkin medioiden ammattitaidon tason ja pyrkimykset ympäristöasioissa. Samalla on käynyt ilmi,
2. mikä on -täällä neissäkin melskaavien - metsästäjien luonnontuntemuksen ja harkinnan taso. Jokainen voi päätellä, missä määrin vastaavat todellisuutta ne tarinat, joissa näyttö on hysteerikkojen ja tietämättömien puheiden varassa.
Hysteriaa lietsovat ja asiantuntemattomat tulee TÄYSIN sulkea ympäristöä koskevan päätöksenteon ja toimenpiteiden ulkopuolelle.
http://www3.keskisuomalainen.net/servlet/page?_pageid=67&_dad=portal30&_schema=PORTAL30&file=sahkeuutiset/4782315.html
Miten on ylipäänsä mahdollista, että valtio voi antaa julkista omaisuutta olevan eläimen tappoluvan joillekin epämääräisille porukoille, joiden tekemistä ja sanomisista on vastuu kuulijalla?
Maakuntalehtien
11
559
Vastaukset
Sulle selitys,Poliisilla,Armeijalla ei kokemusta näistä hommista,elikkä hommat hoitaa metsästäjät jolla asiaan ylivoimainen kokemus,asiantuntemus.Näihin muihin jorinoihin en viitsi haaskata aikaani.
- kerpiililtä
Kyllä se asiantuntemus ja maltti sekä ajattelukyky on nähty taas. Itse kirjoitit "suden istutussyvyydestä Suomen luonnossa" julkisesti. Oliko asiallista ja asiantuntevaa mielestäsi?
kerpiililtä kirjoitti:
Kyllä se asiantuntemus ja maltti sekä ajattelukyky on nähty taas. Itse kirjoitit "suden istutussyvyydestä Suomen luonnossa" julkisesti. Oliko asiallista ja asiantuntevaa mielestäsi?
Selitys,jos susi istutetaan 70cm syvälle,susi on ja pysyy Suomen luonnossa,ja asia on fakta mihin se sieltä lähtis.Tämän asiallisuuden jätän lukijan arvioitavaksi,asiantuntevaan vastaan edelleen,että fakta.
- tulee mieleen
kerbiili62 kirjoitti:
Selitys,jos susi istutetaan 70cm syvälle,susi on ja pysyy Suomen luonnossa,ja asia on fakta mihin se sieltä lähtis.Tämän asiallisuuden jätän lukijan arvioitavaksi,asiantuntevaan vastaan edelleen,että fakta.
kettutytöt ja muut yhden asian kiihkoilijat näistä sinun kirjoituksista.
tulee mieleen kirjoitti:
kettutytöt ja muut yhden asian kiihkoilijat näistä sinun kirjoituksista.
Varovainen johtopäätösten kanssa,saattaapi mennä piuhat sekaisin,sitten on ite piru merrassa.
- tuolla
kerbiili62 kirjoitti:
Varovainen johtopäätösten kanssa,saattaapi mennä piuhat sekaisin,sitten on ite piru merrassa.
tarkoitit?Eikö saa olla eri mieltä kanssasi?Kenellä on piru kohta merrassa?Rupeaa kuullostamaan mielenkiintoiselta.
- erotuomari-
tuolla kirjoitti:
tarkoitit?Eikö saa olla eri mieltä kanssasi?Kenellä on piru kohta merrassa?Rupeaa kuullostamaan mielenkiintoiselta.
siitä hyviä nämä nettikeskustelut että pahapäiset juntturat eivät kuitenkan yllä lyömään toisiaan...
;)) tuolla kirjoitti:
Hyvä,vaivaitusitko hieman,laita hakuruutuun kerbiili62,lueskele ajatuksella ja rauhassa kaikki metsästys,luonnonsuojelu puolelle kirjoittamani viestit.Ota pieni piru huomioon ja kerro sitten julkisesti olenko lintu vai kala.Mitäpä minä semmoisille kirjoittelen,jotka ovat kaikessa samaa mieltä ja vastailevat"joo".Jos hiukan vaivaitusit?
erotuomari- kirjoitti:
siitä hyviä nämä nettikeskustelut että pahapäiset juntturat eivät kuitenkan yllä lyömään toisiaan...
;))Keskeytä vielä oon just saamassa niskalenkin.
- minä en viitsi
kerbiili62 kirjoitti:
Hyvä,vaivaitusitko hieman,laita hakuruutuun kerbiili62,lueskele ajatuksella ja rauhassa kaikki metsästys,luonnonsuojelu puolelle kirjoittamani viestit.Ota pieni piru huomioon ja kerro sitten julkisesti olenko lintu vai kala.Mitäpä minä semmoisille kirjoittelen,jotka ovat kaikessa samaa mieltä ja vastailevat"joo".Jos hiukan vaivaitusit?
lukea sinun aikaisempia kirjoituksiasi enempää, nämä riittävät. Et vastannut kysymykseeni, joten anti olla. Yleensä kiihkeää vakaumusta puolustetaan ymmärrettävästi ja kunnon väittelyllä. Vaihda nimimerkkisi vaikka Kameleontiksi. Minä menen nyt nukkumaan, aamulla on aikanen herätys. Öitä sinullekkin.
minä en viitsi kirjoitti:
lukea sinun aikaisempia kirjoituksiasi enempää, nämä riittävät. Et vastannut kysymykseeni, joten anti olla. Yleensä kiihkeää vakaumusta puolustetaan ymmärrettävästi ja kunnon väittelyllä. Vaihda nimimerkkisi vaikka Kameleontiksi. Minä menen nyt nukkumaan, aamulla on aikanen herätys. Öitä sinullekkin.
Minä juuri pelkäsin,Kameleontti passais mielestäni oikein hyvin,koska en aina ymmärrä itsekään mitä kirjoitan.Öitäpä vaan,mene heti nukkumaan,että voit antaa täysipainoisen työpanoksen yhteiskunnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666391
- 715818
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1345045- 624035
- 143895
- 383309
- 713093
- 642957
- 792725
- 492027