viestejä? Olin etsimässä linkkejä Alan Jacksonin musiikkiin, tiedän että täällä oli niitä!
Hitsit, siivoisivat mieluummin noi ikäryhmien keskustelupalstat, eikä näitä asiapalstoja!
No mistä mä nyt löydän linkkejä Alanin musiikkia kuunnellakseni? *mököttää*
Miks täältä on poistettu
4
1010
Vastaukset
- Yonder
Mä ainakin käyn YOUTUBE lta etsimässä kuntryvideoita, kun ei niitä oikein muuten näe.
Alan Jacksonin melkein kaikki löytyy sieltä...- tarkempi osoite?
mä seilaan aika vähän netissä. Onks se joku www.com,fi,net vai mikä???
- Yonder
tarkempi osoite? kirjoitti:
mä seilaan aika vähän netissä. Onks se joku www.com,fi,net vai mikä???
You Tuben osoite on: www.youtube.com
Oikealla ylhäällä on search - palkki, johon voi laittaa hakusanaksi vaikka Alan Jackson. Sieltä löytyy toki muutakin huttua, haastatteluja, kotivideointeja Jacksonin biiseistä ynnä muuta hakusanaan viittaavaa. - kiitoksia
Yonder kirjoitti:
You Tuben osoite on: www.youtube.com
Oikealla ylhäällä on search - palkki, johon voi laittaa hakusanaksi vaikka Alan Jackson. Sieltä löytyy toki muutakin huttua, haastatteluja, kotivideointeja Jacksonin biiseistä ynnä muuta hakusanaan viittaavaa.linkistä, meen kyl katselemaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616