pyydän kaikkia jotka ovat menettäneet sukulaisen.. lukemaan. siskoni on tänäaamuna saanut sydänkohtauksen syystä jota ei tiedetä 26 vuotiaana.. hänellä on pieni lapsi.. nyt hän on koomassa ja selviytymis prosentti olematon. Olemme olleen nyt yhteyksissä kaikki sisarukset eripuolelta suomea, ja vaikka käsiä ei tule ristittyä, nyt sen teimme.. pyydän että kaikki jotka voivat tilanteen kuvitella, tuntemattomatkin ihmiset.. ristitään kätemme ja katsotaan onko rukouksessa voimaa! kiitos osallistuville.
en ole uskovainen itse, mutta menetys tuntuisi kohtuuttoman suurelta.. tahdon nyt uskoa johonkin!
rukouksen voimaa?
24
4035
Vastaukset
- mmmm.
omituista, ettet ole uskossa ja silti rukoilet.
ketä rukoilet?- erakkopelle
niin.. sitä tässä nyt testaillaan.. mua pelottaa niin vietävästi, että pakko kokeilla että toimiiko se, koska haluan uskoa kuitekin että toimii.. nyt olis hyvä hetki näyttää että en ole väärässä.. voi olla että se rukous oli vain psyykkeen tasausta kriisin hetkellä.. mutta jos se toimii ja jne.. mun maailma voi muuttua.. on toi menettämisen pelko kuitenkin sen verran iso asia..
mä en tiedä mitä rukoilen, mä kokeilen. Koska nyt mun elämässä on hetki, jolloin mä en voi enää muuta, kukaan ei voi.. mikään ei voi.. pitää kokeilla sitä äärimmäistäkin. vaikka eivät ole uskossa. Se tuo turvallisuutta elämään. Hyvä tapa, jonka voi lapsillekin opettaa.
- Atte Ateisti
purje kirjoitti:
vaikka eivät ole uskossa. Se tuo turvallisuutta elämään. Hyvä tapa, jonka voi lapsillekin opettaa.
...ei siitä haittaakaan liene...ainakaan jos hiljaa rukoilee...
Älä silti tule minun lapsilleni rukoilemaan. Atte Ateisti kirjoitti:
...ei siitä haittaakaan liene...ainakaan jos hiljaa rukoilee...
Älä silti tule minun lapsilleni rukoilemaan.kuule sinun hommasi kasvattaa lapsesi, niin kuin hyväksi näet. Ei ole mikään helppo juttu, mutta ihania ovat...:)
Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut ja sinun perhekuntasi pelastuu, sanotaan Raamatussa Apostolien teoissa 16:31
Rukoile Isää, Jeesuksen nimessä vaikka Psalmin 23 sanoin. Olen lukenut Jesaja 53 ääneen halvaantuneen setäni vuoteen vieressä, hän oli päässsyt teholta vuorokausi aikaisemmin. Siinä häntä hyvästellessäni, tarrautui hän kiinni minuun ja ymmärsin, että hänellä oli hätä sielustaan. Rukoilin, että hän saa kaikki syntinsä anteeksi Jeesuksen nimessä. Sitten hän rauhoittui. Setäni elää vieläkin ja on voinut koko ajan paremmin, viisi vuotta jo.- tervehtymisestä
Älä anna katteettomia lupauksia.
Itse antaisin menetyksen kohdanneelle myötätuntoa, en turhaa toivoa tilanteessa jossa toivoa ei ole.
Ja osanottoni. Nuoren elämän katoaminen tuntuu suurelta tuhlaukselta. Mutta keinomme vaikuttaa siihen ovat mitä ovat. tervehtymisestä kirjoitti:
Älä anna katteettomia lupauksia.
Itse antaisin menetyksen kohdanneelle myötätuntoa, en turhaa toivoa tilanteessa jossa toivoa ei ole.
Ja osanottoni. Nuoren elämän katoaminen tuntuu suurelta tuhlaukselta. Mutta keinomme vaikuttaa siihen ovat mitä ovat.on myös toivoa. Rukouksessa on aina ihmeitä tekevää voimaa, kun tietää osoitteen, ketä rukoilee...
Jumalan puhelinnumeroksikin kutsuttu Psalmi 50:15 kuuluu näin: Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.
- nettisivuille
Hei Sinä alkuperäinen, lähetä esirukouspyyntö
Pirkko Jalovaaran Rukousystävät ry:n sivuille, osoite: www.rukousystavat.fi.
Monet ovatr saaneet sieltä (yllättävän) avun. Ihmeitä voi aina tapahtua.
Rukoilen sisaresi toipumisen puolesta. Toivotaan ja rukoillaan parasta. - luo katseesi ylös korkeuksi...
Olen pahoillani elämän aiheuttamasta surustasi tällä hetkellä. Toivon kuitenkin sinulle ja siskoillesi jaksamista ja toivottavasti sinulla on ihmisiä ympärillä, joista välität ja jotka välittävät, rukoilemassa ja toivomassa.
antakaa toisillenne voimaa ja pitäkää toisistanne kiinni. puhukaa ja huutakaa. antakaa surunne ja toivonne kuulua, lähettäkää se lintuna ilmaan ja ottakaa se elämänä takaisin. - lapi89
Menetin sukulaisen, vaikka rukoilin.
Rukoillessa tulee vain pahempi olo.
ei kannata,ainakaan Raamatun Jumalaa rukoilla, sitä ei ole.
eroakirkosta.fi auttaa.- Crommower
Rukoilu on turhaa. Oma ukki kuoli pois 6v sitten 65v iässä. Oli hyvässä fyysisessä kunnossa, ei polttanut/juonut jne. Taista vielä olla jonkin sortin kiihtokristitty, en oo aivan varma, mutta mikään "normaali" kristitty hän ei ollu. Yksinkertainen leikkaus piti olla, mutta päin vittua se kumminkin meni. 2kk koomassa ja sitten kuoli yllättäen pois. Lääkärit olivat ymmällään.
Sukulaiset toivoi parasta ja rukoilivat hänen puolestaan, mutta täysin turhaan. - olenollut
Minä olen joutunut onettomuuteen, ajoin pyörällä mäkeä alas ja en paljon koskaan kai välittänyt tuleeko autoja vai ei, Sitten kerran auto vain tuli ja syöksyin auton kylkeen. Minut vietiin ambulanssilla sairaalaan, ja äidiltä oon kuullut jotain että mun olis pitäny olla (olikohan se 2vuotta) niin sairaalassa toivuttuani, Mutta tadaa, ei tarvinnutkaan kuin 1hassu viikko tai jtn tuollee :)
Kuulemani mukaan puolestani oltiin rukoiltu helluntai seurakunnassa ja tais olla konferenssissakin :)
En tiedä mitä mulle olisi voinut tapahtua ku muutenkaan en ollut kovin kiinnostunut uskonasioista silloin.
Mutta jeesus pelasti! :) - Maximuxi
Kun usko loppuu,tulee katkeruus ja petetty olo. Kuolemalla oli tarkoitus. Etsi se. Siitä saat avun. Jumala ei jätä mitään sattuman varaan.
- -Enkeli-
Ja pyydän Jeesusta avuksenne.
- Rukoilija
Jumala on mielistynyt kaikkeen kipuun heikkouteen ja sairauteen, siellä missä on murtunut sydän ja särkynyt mieli siellä hän haluaa olla lohduttamassa.
http://fathersloveletter.com/Finnish/
http://fathersloveletter.com/fllpreviewfinnish.htm
http://fathersloveletter.com/fllpreviewlarge.html
http://fathersloveletter.com/flllanguages.html- lapi89
"Ei niin
Kirjoittanut: Crommower 28.11.2006 klo 11.07
Rukoilu on turhaa. Oma ukki kuoli pois 6v sitten 65v iässä. Oli hyvässä fyysisessä kunnossa, ei polttanut/juonut jne. Taista vielä olla jonkin sortin kiihtokristitty, en oo aivan varma, mutta mikään "normaali" kristitty hän ei ollu. Yksinkertainen leikkaus piti olla, mutta päin vittua se kumminkin meni. 2kk koomassa ja sitten kuoli yllättäen pois. Lääkärit olivat ymmällään.
Sukulaiset toivoi parasta ja rukoilivat hänen puolestaan, mutta täysin turhaan.
"
Tuollaisestiko Jumala auttaa? Vie kiduttavasti lähimmäisen pois?!
Eroa Jumalan ikeestä!
www.eroakirkosta.fi! - Rukoilija
lapi89 kirjoitti:
"Ei niin
Kirjoittanut: Crommower 28.11.2006 klo 11.07
Sukulaiset toivoi parasta ja rukoilivat hänen puolestaan, mutta täysin turhaan.
"
Tuollaisestiko Jumala auttaa? Vie kiduttavasti lähimmäisen pois?!
Eroa Jumalan ikeestä!
www.eroakirkosta.fi!Jumala loppuen lopuksi päättää ihmisen elinpäivien määrän.
Myös moni lapsi on nukkunut pois jo pienenä ja Jumala otta heidät luokseen. Sallikaa lasten tulla minun tyköni sanoi Jeesus Kristus.
Jos uskovan kroppa kuolee niin ei se ihminen kuole, Jeesus on hänen syntien sovittaja.
Elämä jatkuu rajan toisella puolellla. Jeesus kuoli jotta saisimme rauhan ja iankaikkisen elämän.
Joskus on Jumalan mielestä parempi että ihminen lähtee taivaan kotiin Isän luo aikaisemmin.
Isä on kaiken edeltä käsin suunitellut, ei yksikään hius putoa ihmisen päästä jos Jumala ei sitä salli.
Vihollinen tappaisi koko maailman ihmiset niin nopeasti kuin pystyisi jos Jumala ottaisi ihmiskunnan päältä suojauksensa pois.
Viholliselle on se ja sama kenen kautta se pystyy toimiaan tekemään maan päällä.
Ymmärän sen että läheiset suree, mutta jos he ovat uskossa niin suuri on jälleen näkemisen riemu taivaassa. Jossa nähdään myös kaikki ne historia aikana eläneet pyhät henkilöt jotka Isä on pelastanut Poikansa työn kautta.
Kaikkea hyvää sinulle
T: Rukoilija
- mamidummy
aivan kamalaa,olen todella pahoillani.itsekkään en ole kovin uskovainen,mutta kun sain tietää olevani raskaana hankalassa tilanteessa niin aloin rukoilemaan...kyllä se auttaa:)rukoilen siskonne puolesta.
voimia - Toivossa elävä...serkkutyttö
Sisaresi puolesta, Luojaamme herättämään Sisaresi.
Minulla on samanlainen suru Serkku-Tyttöni puolesta, hän on maannut nyt kuukauden liikenneonnettomuuden uhrina koomassa. Rukoilin molempien puolesta. Kannattaa jutella kaikenlaista kun käyt Sisaresi vuoteen äärellä, sillä hän kuulee, näin minä uskon. Voimia ja sisua odottamiseen. - sinkkumies-30+
Jos voisin vain vaihtaa siskosi osaa, niin voisin kuolla hänen puolestaan. Minulla ei ole mitään menetettävää, ei puolisoa, ei lapsia, ei mitään. On se kumma että aina kunnon ihmiset lähtee aina täältä ennemmin. Tätini kuoli vain 46 vuotiaana ja jätti jälkeensä teini-ikäisen pojan.
Mutta uskoisin että kohtalon ivan jumala antaa mulle vitun pitkän rangaistuksen jä elän yksinäisenä gyypenä vielä 110-120 vuotiaanakin täällä, sillä en ikinä edes sairastu mihinkään. - nainen PK-seudulta
- minä*
Voimia sinulle ja läheisille. Siunausta!
- ruusunnnuppu14
Jumala oikeesti kuulee rukoukset ja tekee tahtonsa siskossas. Usko siihen!
nimim. Jumalan ihmeestä parantunut.
Voimia teille. Jatka rukousta, rukoile Jeesusta!
Mäkin rukoilen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108