Masentaa todella paljon

resnev

Minua masentaa todella paljon.Minulla on paha olo. Minulla ei ole edes yhtään ystävää kaikki ystävät ovat unohtaneet minut laitoin sähköpostin vaihto ilomoituksen mielnterveys yhdistys taimen kotisivuille ja vieläpä syyskuun numeroon vastauaksia sain kuitenkin paljon mutta kun kerroin että masennusta sairastan enkä halua missään tapauksessa seurustelu suhteita niin silloin kaikki ystävät jättivät minuneikä minulla ole enää yhtään sähköposti ystävää niitä oli sentään kahdeksan ja nyt ei ole ensinmmäistäkään.Mistähän mielenterveyskuntoutuja saa sähköposti ystäviä??Minulle kävi niin että minun kaikki ystävät joita sain vastauksia niin ne jätti minut luulen niiden vihaavan ja inhoavan minua ihan siksi että olen sairas ja masentunut ihminen.Luulen että minua inhotaan ihan sen takia että en halua seurustella ukkojen kanssa sentakia jään ilman ystäviä ihan varmasti.En kyllä enää ikinä laita sähköpostin vaihto ilmoitusta mihinkään lehteen kun kerran kaiki ihmiset vihaa minua.Niiltä ukoilta en ole vastauksia saanut syyskuun jälkeen.Epäilempä että ne ei kestä minun masennusta tai jotakin.Minut on jättänyt kaikki minun ystävät tamän saman vuoden aikana olen menettänyt usean ystävän lappeenrantalainen oposkelun aikainen ystävä inhoaa minua sydänjuuriaan myöten yksi ystävä soittelee minulle mutta minä en halua hänelle vastailla kun ei olla oltu yhteydessä toukokuun jälkeen joten miksi olisin sitten nytkään häneen yhteydessä puoleenvuoteen ei olla yhteydessä oltu joten miksi minun sille pitäisi sitten vastata puhelimeen??Olen päättänyt vain sitkeästi olla pitämättä sähköposti ystäviini yhteyttä kun ne minua vihaa ja inhoaa.Minulla on todella paha olo.Onneksi minulla on sentään harrastukseni uiminen,sauvakävely,ulkoilu,taiji eli kiinalainen aamuvoimistelu,kirjeiden,korttien vesijumppa vesijuoksu työväinyhdistyksessä aktiivi toiminta,mielenterveys uhdidstyksessä aktiivi toiminta, jumppapallolla jumpat,joten pakenen arkea omiin harrastuksiini.Onneksi minulla niitä sentään on.Ystävä puuttuu mutta harrastuksia on sitäkin enemmän sentään.Joten jatkan tätä yksinäsen naisen elämää etenpäin olen 28v sinnkku ja todella yksinäinen. Kärsin masennuksesta ja ystävänpuuttesta kaikista pahinta on kun ystävät ovat kääntäneet selkänsä minulle.Pahalta tuntuu joo.Ajoittain makaan ihan vain kotonoa ja itken.Onneksi voi purata tänne omaa pahaa oloaan.Tää on todella hyvä palsta kun saa pahaa oloaan purata.Eilen illalla olin niin masentunut että nukuin illalla sängyllä puolitoista tuntia ihan keskellä iltapäivää.En ole tapanani pitänyt nukkua keskellä iltapäivää.Tänä aamuna minua msensi mutta onneksi kävin lenkillä raittiissa ulkoilmassa niin se vähän piristi minua.Huomenna minulla on onneksi taas vesijumppa.No mutta nyt lopetan menen hetkeksi lepäämään.Jos vaikka päiväkirjaa kirjoittelisi?? Eipähän sitten muuta.

4

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laittaa ilmoitukseen

tiedot millaista seuraa etsii ja kertoa omista
      olotiloista, niin silloin voisi paremmin saada
      juuri sellaisen ystävän kuin haluaa?
      Ainakin Sinulla on monipuolinen harrastusvalikoima
      Itse olen myös yksinäinen ja masentunut, mutta
      en harrasta mitään.
      Jos ystäväsi yritti Sinuun yhteyttä, olisi ollut
      hyvä vastata, ehkä Hänellä on ollut jotain esteitä, joidenka takia ei ole aikaisemmin ottanut yhteyttä tai sitten Hän on odottanut Sinun soittoasi? Ehkä joku sähköposti ystäväsikin odottaa, että tekisit aloitteen ja pitäisit yhteyttä?

• ambivalenttineN

Mäkin kärsin masennuksesta ja yksinäisyydestä! Tuntuu, että jos ois ees yks ystävä niin tää olo vois vähän helpottuu. Mutta ei niitä ystäviä puussa kasva.

Eilen ja tänään mua on masentanut taas vaihteeks ihan hirveesti ja oon itkenyt tosi paljon. En ees jaksanut raahautua töihin. Kaikki vaan sattuu ja tuntuu vaikeelta. Mäkin tykkään liikkua tosi paljon ja se onneks auttaa vähän. Mutta ei se masennusta ja yksinäisyyttä täysin poista, niinkuin hyvin tiedät itsekin.

Jos haluat vaihtaa ajatuksia kanssani, niin laita ihmeessä mailia tulemaan. Maili osoitteeni löydät profiilistani. Olen 24v. sinkku nainen joten mä en ainakaan oo sua iskemässä :)

• Sinulla on hyviä harrastuksia, jotka monelta masentuneelta puuttuvat.
      Uinti ja ulkoilmassa kävely auttavat. Monet masentuneet ovat ulkopuolisen auttajan varassa.

Varmaankaan tämä vuodenvaihteen pimein aika ei ole mt- ja itsetunto-ongelmista kärsiville helppoa.
      Itsenäisyyspäivästä enää pari viikkoa talvipäivänseisaukseen.
      Sitten lähdemme taas pitenevän päivän suuntaan. Ehkä saamme lumipeitettäkin maisemaa valkaisemaan.

Tsemppiä kaikille masentuneille!!!!!!!

• masentunut123

kuullosti tutulle!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2577
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2263
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      111
      1941
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1926
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1653
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      146
      1220
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1095
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      26
      1085
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1051
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      999
    Aihe