Miksi ette voi hyväksyä

Tulin huomaamaan että joittenkin miesten on etenkin todella vaikea hyväksyä toisten onnea, miksi on näin? itselleni on sattunut muutama esimerkki sen jälkeen kun kerroin että olen mennyt kihloihin. Heti sai kuulla että olen huijannut heitä,ja miksi en voinut odottaa ja kaiken huippu on se että on haukuttu jopa huoraksi ja ehdoteltu tapaamista ja että pettäisin kumppaniani ja kun sanon että en todellakaan petä häntä niin heti tulee että ei se saa mitään tietää sitä ym, minkä hemmetin takia pitää varattuja naisia olla heti iskemässä, onhan niintä sinkkujakin olemassa, tai yritättekö vaan testata että kuinka luotettava on.
Miksi ei voisi sen sijaan olla iloinen toisen puolesta ja siitä hyvästä kuitenkin pitää ystävinä yhteyttä, mutta eihän se missään tapauksessa joillekin ihmisille sitten sovi millään. Tämä ei tietenkään koske kaikkia, on niitä ollut sellasiakin jotka ovat todellakin olleet iloisia ja sanoneet että voi kuinka kivaa ja toivottaneet onnea.
Olen paljon pyörinyt netissä vuosien aikana ja nytkin löysin rakkaani netin kautta, ja vaikka meillä onkin kaukosuhde niin me luotamme todellakin toisiimme ja kumpikaan meistä ei voisi sietää pettämistä. Niinku sanoin jo tuossa aikasemmin, vaikka onkin varattu niin aina voi olla ystäviä sekä miehissä että naisissa, eihän siinä pitäisi mitään väärää olla? mille teistä muutes tuntuisi että jos olisitte löytäneet jo oman kullan ja sitten joku nainen rupee heti vikittelemään ja ehdottelemaan ym ym? olisitteko niin tyhmiä että pettäisitte kumppanianne?

8

1693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotkut sen enempää miehet kuin naistekaan eivät pysty platoniseen ystävyyteen vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Tapaamasi miehet eivät ole oikeasti olleet ystäviäsi vaan ovat kärkkyneet pöksyihisi. Kun mahdollisuus seksiin kanssasi hupeni kihloihinmenosi myötä, heitä harmittaa ja ovat kateellisia.

• okalinnut

Miksi nämä miehet puhuvat sinulle, että olisit heitä huijannut? Mitä sinun olisi vapaana ihmisenä pitänyt odottaa, jos kerran sinulla ei mitään suhdetta tms. ole heidän kanssaan ollut? Mitä elekielen viestejä tai sanottuja lupauksia olet heille aiemmin antanut? En usko, että kuka tahansa mies, tuttu tai tuntematon, voisi noin vain kuvitella, että heitä on huijattu, jos kerran mitään "säpinää" ei ole ollut.

Millainen tämä kaukosuhde on? Onko se sinusta suhde ylipäätään, jos toista ei näe?? Oletko varma, että toinen on tosissaan myös? Puhuahan voi mitä vain...

Minulla on ystäviä molemmista sukupuolista ja luulen, että voisin tippua tuolilta, jos joku ystävä minulle noin sanoisi. Siksi uskon, että syy tähän kaikkeen löytyy peilistä. Sori vaan.

• Me ollaan tavattu ja tämä on aito suhde, ei todellakaan pelkkä netti rakkaus, ja tullaan tapaamaan uudestaankin.

• okalinnut
        solis kirjoitti:

Me ollaan tavattu ja tämä on aito suhde, ei todellakaan pelkkä netti rakkaus, ja tullaan tapaamaan uudestaankin.

Oletin kyllä, että olette tavanneet, mutta ajattelin asiaa käytännössä. Eikö suhde ole sellainen, jossa ollaan toisen kanssa? No, jos sinä olet onnellinen noin, niin hyvä sitten niin. Mutta mihin se rakkaus johtaa ja kuinka kauan kestää? Miksi käyt baareissa tms. jos sinulla on seuraa? Ymmärrän kyllä, että siellä "käyt tuulettumassa", se vaan ei ole minun paikkani suhteessa. Minä vietän aikaa sen suhteeni kanssa.

Esitit palstalla kysymyksen. Sait vastauksen, miksi suutut minulle ja muille vastanneille. Emmehän tiedä tilanteestasi mitään muuta kuin sen mitä kerrot ja sen perusteella muodostamme mielikuvan. Halooo...tämä on netti!

• niin saatanan tampioita

Munista hirteen. Itse miehenä olen oppinut vihaamaan kusipäisiä isottelijoita, vetäisin mieluusti turpaan heitä, nyrkillä, en isolla melallani, joten repikää siitä latentit alfahomourokset. Eiköhän se ole tullut jo selväksi, että miehet, ehkä eritoten Suomessa, ovat pelkoisia paskahousuja. Ihmettelen että ne kuitenkin löytävät seuraa jopa. Mutta joo siis, perseestähän sellainen kateellinen kyräily on, taitaa käydä niiden urpojen (olemattomalle) itsetunnolle, että taas on yksi naaras vähemmän heidän mielikuvitushaaremissaan. Jotenkin mua todella ärsyttää sellanen munallaan ajattelu. Mutta tää on selkeesti taistelu, mitä en voi voittaa.

• ......

piti sanomani MELKOISIA paskahousuja....kukaties ehkä pelkoisiakin?

• scale

olisi ollut jo koomisuuden rajoja hipova, olis voinu vetää vaikka hernettä nenään, paitti onneksi en ole mikään alfahomouros (mikä muuten on latentti?)

• Saaga-neiti

Miksi ihmeessä vielä roikut täällä sitten, kun olet Kultasi löytänyt? Taidat olla aika yksikertainen ja aika *blondi*....Mitäs jos keskittyisit pitäämään sitä kaukosuhdettasi yllä. Sinusta saa sen käsityksen että olet huomion kipeä ja itsekäs ihminen, joka haluaa mahdollisimman monta miestä talutusnuoraansa.
      Sekin kertoo jotain Sinusta, että menit ensimmäisillä treffeillä kihloihin, en usko että tunnet *Rakastasi* kunnolla, ethän näiden kirjoitustesi perusteella ollut hänen kanssaan edes kovin pitkään kirjoitellut, vai pelehditkös monen kanssa yhtäaikaa?
      Toivotan Onnea joka tapauksessa...

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4011
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2283
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      131
      1760
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1454
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1094
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      714
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      701
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      671
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      658
    Aihe