Marokkolaiset miehet??

MinQ

oon nyt nähny yhtä marokkolaista noin 3 kk silloin tällöin. Nyt häneltä on mennyt asuinpaikka joittenkin riitojen takia. Hän on pyytänyt saada tulla luokseni asumaan, maksaisi kuulemma puolet vuokrasta..Sanoin että asiaa pitää miettiä, niin hän suuttui. Kertokaa joku kenellä on kokemuksia marokkolaisista miehistä. Millaisia ovat, pettäjiä vaiko uskollisia. Sen olen ymmärtänyt että miehen mukaan pitää mennä muuten suuttuu. Tuskin olen häntä luokseni asumaan ottamassa, olis vaan kiva kuulla joitain kokemuksia muilta...

95

21394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marokkolaiset miehet!

      Aikas sovinistisia ovat.. Noin yleensäkin. Suhtautuminen naisen rooliin parisuhteessa on melkoisen omistava. Nainen siivoaa, tekee ruokaa, hoitaa lapset ja on saatavilla aina, kun mies seksiä itse haluaa. Keskustelun jalotaito ei kuulu heidän tapoihinsa. Mies on kirjaimellisesti Herra talossa. Itse mennee paljon. Sukulaiset ovat kaikkikaikessa. Heille lähetetään rahaa Marokkoon ja tuetaan elämää siellä. Vaimon tarpeista viis.. Jos mennään lomalle ja nähdään sukulaisia pitkästä aikaa on laukku täynnä tuliaisia. Moni tulee suomeen B-Statuksella eli oliskelija oleskeluluvalla.. Sitten onkin kiire löytää tarpeeksi hyväuskoinen nainen joka menee vielä naimisiin. rakkautta vannotaan. Noh! samankaton alla elämä muuttuu... Nainen tekee kaiken. Mies haluaa usein, vaan rahaa ja moni vaattii jopa lapsilisät ja kotihoidontuet omalle tililleen. kotona ei olla paljon. Omat ystävät niin tärkeitä. Ja jos ollaankin niin Arabiakanava on kokoajan päällä, tai istutaan tietokoneen kimpussa. he haluavat saada, vaan pysyvää oleskelulupaa jotta voiuvat jäädä suomeen. Naista käytetään hetken hyväksi ja sitten mies tekee sikatempun, tai katoaa. Usein mukana on myös henkinen, tai fyysinen väkivalta. usein vedotaan uskontoon.. Paskat! Kulttuuri se on joka on niin vanhoillinen ja sovinistinen. Kolme ystävääni on kokenut sen helvetin mihin Marokkolainen mies kykenee.. Kaikilla toistunut samakuvio.. En ole rasisti. Minulla on paljon ulkolaisia ystäviä. Tämä nyt on, vain näkemääni ja kokemaani.. Neuvoisin sinua olemaan varovainen! Älä tee hätiköityjä päätöksiä. Itsesi vuoksi. Jos tuo mies sinusta todella välittää hän jaksaa odottaa sinua.. Mitä riitoja hänellä oli jotta asunto meni? Muista! Riitaan tarvitaan aina kaksi osapuolta.. Todennäköisesti hän on joko riidanhaluinen, tai agressiivinen. Hänellä tuntuu olevan pelkoperseessä, jos voi niin sanoa. Mitä isellesi tulevaisuudelta haluat? Tuskin miestä joka haluaa olla pomo talossasi ja lisäksi haluaa hallita sinua.. terveisin: Juuri sosionomiksi valmistunut ja sivusta seurannut.

      • MinQ

        on jo käyttänyt...juuri haukkumalla ja sanomalla että en tiedä mistään mitään, you are stupid! ja fuck you! voi kuinka ihana mies :)


      • berbeeri

        Joo, kuuloostaa tutulta. Vaikka olenkin mies ja seurustelin marokkolaisen miehen kanssa.
        Tää ihan samanlainen. Pää täynnä omia ongelmia joista ei voinut keskustella. Yritin auttaa häntä minkä voin. Mikään ei kelvannut ei koulutus paikat mitä järjestin ei kelvanneet samoin työpaikat joita järjestin. Ei vaivautunut opetelemaan edes suomea vaikka oli asunut täällä jo neljä vai viisi vuotta ja ollut kolme vuotta naimisissa suomalaisen naisen kanssa. Suomen "systeemi" on paska hän vain toisti. Kaiken olisi pitänyt tulla "ilmaiseksi". Laiska paska sanon minä. Tehköön loppuikänsä hantihommia jos ei mu kiinnosta. Täällä hänellä olisi kaikki ovet ja mahdollisuudet auki. Kaverit niin tärkeitä häipyi välillä pariksipäiväksi. Kertoi kuinka ihoaa naida naisia. Nai mielummin takapuoleen ja väkisin, tykkää kun naista vähän sattuu. Sitten vielä valehtelu joka välillä oli ihan uskomatonta. Meni itsekkin sekaisin mitä kellekin oli valehdellut. Parempi pysyä kaukana niistä.
        Vaikka meillä oli ihanatkin hetkemme vaakakupissa painoi enemmän ne negatiiviset asiat. Luottamuksen puute yms.
        Terveisiä Hassanille


      • pensselitäti
        MinQ kirjoitti:

        on jo käyttänyt...juuri haukkumalla ja sanomalla että en tiedä mistään mitään, you are stupid! ja fuck you! voi kuinka ihana mies :)

        Eikö sinua yhtään naurata, kun lähes lukutaidoton puskajussi haukkuu sinua, maailman parhaan peruskoulun käynyttä henkilöä, typerykseksi?


      • oppia ikä ja kaikki!
        pensselitäti kirjoitti:

        Eikö sinua yhtään naurata, kun lähes lukutaidoton puskajussi haukkuu sinua, maailman parhaan peruskoulun käynyttä henkilöä, typerykseksi?

        pensselitäti! viisautta on muunkinlaista eikä vain kouluja käyneellä ihmisellä oletko kuullut koskaan esim:elämänkokemus,elämäkoulu jne..toki olet..elämän oppi koulu on yksi niistä parhaimmista joka opettaa ihmistä ja aivan varmasti kantapään kautta :) vaikka olisit kouluja käynyt,et silti ymmärtäisi välttämättä "yhtään mitään" toki eihän se hienoa ole eikä kohteliasta haukkua ketään typeräksi.


      • pensselitäti
        oppia ikä ja kaikki! kirjoitti:

        pensselitäti! viisautta on muunkinlaista eikä vain kouluja käyneellä ihmisellä oletko kuullut koskaan esim:elämänkokemus,elämäkoulu jne..toki olet..elämän oppi koulu on yksi niistä parhaimmista joka opettaa ihmistä ja aivan varmasti kantapään kautta :) vaikka olisit kouluja käynyt,et silti ymmärtäisi välttämättä "yhtään mitään" toki eihän se hienoa ole eikä kohteliasta haukkua ketään typeräksi.

        Viisautta on tietenkin monenlaista, ja sitä voi hankkia monin tavoin.
        Tiedätkö, missä puheenaoleva mies on hankkinut niin paljon viisautta, että tietää sinun olevan typerys?


    • ja vakavasti

      Siis mennyt asuinpaikka riitojen takia. Kysymys on silloin häädöstä eli maksamattomista vuokrista tai entinen tyttöystävä on heittänyt pihalle tai kaverit ovat kyllästyneet maksamattomaan luuseriin.
      Jos otat hänet ja tekee muuttoilmoituksen, niin ulos et saa vain sanomalla, sitten haet käräjäoikeudesta yhteisasumisen lopettamista, voi mennä paikkakunnasta riippuen 3-6kk.
      Pettäjiä vai uskollisia, niin kauan voivat olla jopa uskollisia, kun teet kaikki hänen mielensä mukaan, et tapaa yhtään ystävää, kukaan ei soita sinulle, teet hyvin kotityöt, et naputa, jos tapailee paljon kavereita tai viihtyy netissä, elätät ja annat rahaa hänen köyhille sukulaisilleen sinne jonnekin ja voi siltikin katsoa oikeudekseen hieman hyppiä rajan toiselle puolelle.
      Jos haluat eksoottisen miehen, niin älä sorru asunnottomaan luuseeriin, on niitä työssäkäyviä, koulutettujakin ulkkiksia.

      • MinQ

        Kiitos kaikille asiallisista viesteistä. Hän asui veljensä kanssa samoilla pihoilla kanssani ja olen käynyt heidän luonaan monta kertaa. Tuli jotain riitaa veljensä kanssa. Nyt asuu jonkun toisen naisen luona mutta ei kuulemma pidä hänestä..joop. En todellakaan aio ottaa häntä asumaan luokseni, on todellakin vaikuttanu välillä niin oudolle. kiitti viel viesteistä. :) hauskaa joulun odotusta kaikille


      • yleensäkin
        MinQ kirjoitti:

        Kiitos kaikille asiallisista viesteistä. Hän asui veljensä kanssa samoilla pihoilla kanssani ja olen käynyt heidän luonaan monta kertaa. Tuli jotain riitaa veljensä kanssa. Nyt asuu jonkun toisen naisen luona mutta ei kuulemma pidä hänestä..joop. En todellakaan aio ottaa häntä asumaan luokseni, on todellakin vaikuttanu välillä niin oudolle. kiitti viel viesteistä. :) hauskaa joulun odotusta kaikille

        Parempi pitää kaks huussollia ja raha-asiat erillään.


      • Marokossa
        MinQ kirjoitti:

        Kiitos kaikille asiallisista viesteistä. Hän asui veljensä kanssa samoilla pihoilla kanssani ja olen käynyt heidän luonaan monta kertaa. Tuli jotain riitaa veljensä kanssa. Nyt asuu jonkun toisen naisen luona mutta ei kuulemma pidä hänestä..joop. En todellakaan aio ottaa häntä asumaan luokseni, on todellakin vaikuttanu välillä niin oudolle. kiitti viel viesteistä. :) hauskaa joulun odotusta kaikille

        niin alkeellista kuin elokuvass Babel, joka paraikaa pyörii, näkyy ??


    • -------

      asuinpaikka jonkin toisen naisen kämpästä? Jos näin on, niin kannattaa miettiä, mitä tapahtuu silloin kun äijä asuu sun luonasi ja sä et ole vahtimassa. Sitäpaitsi mies näköjään tekeytyy uhriksi jotta pääsee sun luoksesi asumaan. Kyllä näillä marokkolaisilla/algerialaisilla/turkkilaisilla. aina löytyy samaa sukupuolta olevia kavereita joiden luona bunkata siihen asti kun oman kämpän löytää, siis jos haluaa. Siinä samassa kaverijoukossa ne muutenkin viettää joutilasta aikaa.

    • Marokkolaisen tyttö

      Ei mulla vaan mitään vaikeuksia ole ollut?? Itse tapaillut marokkolaista poikaa yli 3kk, ja tässä kun olen muuttamassa, heitti hän että muuttaa minun mukana ja minä kauhistuin ja paukautin suoraan että et todellakaan muuta, yökylään saat kutsuttuna tulla mutta et todellakaan muuta.. Ja mies vain nauroi ja sanoi että kunhan kiusasi, hän ymmärtää että täällä toimitaan vähän erilailla..

      Kuulostaa vähän epäterveelliseltä että mies oikeasti _suuttuu(?)_ siitä että sanot ettet halua hänen kanssaan muuttaa yhteen?

      Pettämisestä tai uskollisuudesta en tiedä, minua hän kutsuu jo omaksi tytökseen, eikä vilkuile muita naisia, ja on esitellyt perheelleen jne, mutta olen itse vetänyt rajan siihen ettemme todellakaan vielä seurustele vakavasti. Jo tokilla treffeillä vedin miehen viivalle siitä että me etenemme HITAASTI. Eli siihen että pettääkö/onko uskollinen en lähde kommentoimaan mitään, varsinkaan vain yhden arabi-kundin kokemuksella.

      Toisekseen, tuolla asuntoasialla ja uskollisuudella ei taida olla mitään tekemistä keskenään..

      Minä olen vetänyt rajoja ja "kiukutellut" ihan miten mieli tekee, eli sanoin heti suhteen alussa että menen miten haluan, milloin haluan ja kenen kanssa haluan, juon alkoholia, käyn baarissa enkä todellakaan peru mitään tai tee mitään vain hänen vuokseen tai koska hän vaatii - ainoastaan jos itseäni huvittaa, eli jos hän haluaa saada minut tekemään jotain niin kannattaa tehdä asiasta niin houkutteleva etten pysty kieltäytymään.. Ja näin hän on toiminut. ^_^ Kun tulee kukkapuskan kanssa pyytämään sunnuntai-aterialle perheensä kanssa niin onhan siinä melkein jo pakko pyörtää suunnitelmansa lähteä baarikierrokselle lauantai-yönä (kerran olen tällaisen syömisenkin perunut viime tingassa töiden takia, eikä mies siitä hermostunut)...

      Ei ole kertaakaan suuttunut vaikka ollaan keskusteltu vaikka mistä noista aroista aiheista, esim. "miksi muslimimiehet käy vieraissa" tai lyömisestä..

      Itse en ainakaan haluaisi tavata enää miestä jonka kanssa ei saa tehdä itse sitä mitä haluaa, olla oma itsensä? (Ja jos on, niin mies suuttuu..)

      Kannattaa seurailla vähän miehen käytöstä, ja jos homma jatkuu niin korkkarit kainaloon ja karkuun.

      • just just..

        Olet siis tapaillut kundia jo peräti yli 3kk...ja niin kivasti ja suvaitsevasti hän hyväksyy kaikki sinun "rajanvedot", kiukuttelut, menemiset ja tulemiset...no kiva-kiva.
        Miksipä ei "hyväksyisi"? Eihän hän siinä mitään menetä että on mukava joo-joo-mies - antaapahan sinulle illuusion, että olet jotenkin "niskan päällä" suhteessanne...ja pystyy näin oleskelemaan kanssasi leppoisasti. Mutta turha luulla, että hän olisi oikeasti mikään idioottimainen lammas - pitkäpinnainen hän voi kyllä olla.
        Älä ole sinisilmäinen. Sinun ei tarvitse kuin onnen huumassani siitä, että olet löytänyt "harvinaisen helmen" (muiden pahoista puheista huolimatta) mennä naimisiin hänen kanssaan.
        Kokeile ihmeessä.
        Tulee sitten näkemystä sinulle vähän tohon uskollisuusasiaankin.
        Heräät vähän.
        Tiedän mistä puhun.


      • Suomessa?

        Tuo on kyllä aika tyypillistä käytöstä, jos miehellä ei ole oleskelulupaa Suomessa. Onko hänellä? Kauan hän on asunut Suomessa? Hänen perheensäkin asuu Suomessa (isä, äiti, sisarrukset)? Marokkolainen mies ei kyllä yleensä hyväksy tuota käytöstä jo siksi, että esim. kotimaassaan hänelle naurausivat jo lampaat ja vuohetkin. Miehellä on siellä "jonkinlainen kunnia" jota sitten raivokkaastikin puolustellaan...;)

        Selvitä nuo kyseiset asiat niin olet jo paljon viisampi ;)


      • MinQ

        On todellakin epätervettä suuttua tollaisesta. Nyt asuu sitten jonkun toisen tytön luona, joka kuulemma antoi jo avaimetkin ko. miehelle :) hän pyysi minua käymään kahvilla ja vei minut tämän tytön asunnolle...Yritti jotain tytön makuuhuoneessa mutta sanoin ei. Sanoin ettei edelleenkään voi muuttaa luokseni ja hän rupesi tyyliin haukkumaan mua tyhmäks yms. kiva tyyppi. sovittiin ettei enää nähdä, koska jos tyttö jonka luona hän asuu saa tietää hän lentää sieltäkin kämpästä ulos. joo että sellasta.


      • MinQ
        Suomessa? kirjoitti:

        Tuo on kyllä aika tyypillistä käytöstä, jos miehellä ei ole oleskelulupaa Suomessa. Onko hänellä? Kauan hän on asunut Suomessa? Hänen perheensäkin asuu Suomessa (isä, äiti, sisarrukset)? Marokkolainen mies ei kyllä yleensä hyväksy tuota käytöstä jo siksi, että esim. kotimaassaan hänelle naurausivat jo lampaat ja vuohetkin. Miehellä on siellä "jonkinlainen kunnia" jota sitten raivokkaastikin puolustellaan...;)

        Selvitä nuo kyseiset asiat niin olet jo paljon viisampi ;)

        asunut suomessa, mun mielestä noin puol vuotta, mutta siis en tarkkaan tiedä kun olen tuntenut vasta 3 kk. eikä olla ikinä noista asioista puhuttu. Hänen veljensä asuu myös suomessa, molemmat vissiin opiskelee jotain tietokone alaa..hmm?


      • soimaan!
        MinQ kirjoitti:

        asunut suomessa, mun mielestä noin puol vuotta, mutta siis en tarkkaan tiedä kun olen tuntenut vasta 3 kk. eikä olla ikinä noista asioista puhuttu. Hänen veljensä asuu myös suomessa, molemmat vissiin opiskelee jotain tietokone alaa..hmm?

        Nyt hälytyskellot soimaan. Suomessa vasta puolivuotta asunut täysin marokkolaisen/arabikasvatuksen saanut mies ei käyttäydy noin ellei takaajatuksena ole jotain..Hänen täytyy siis vuosittain hakea viisumia ja joka kerta todistaa, että elämiseen tarvittavat 5000 - 6000 euroa löytyvät tililtä. Muuten ei saa opiskelupaikkaa ja oleskelulupaa Suomeen ensinkään. Jos hän on naimisissa ei tarvitse olla rahoja tilillä, päinvastoin voi olla oikeutettu suomalaiseen opintotukeen.

        En haluaisi olla pahanilmanlintu, mutta selvittele vähän hänen taustojaan ja yleensä arabimies ei hyväksy noita luettelemiasi asioita ainakaan muksematta. Muista myös, että se mitä hän kertoo voi olla aivan puppua, totuudenrakkaus ei ole siellä maassa ihan samassa jamassa kuin se on Suomessa..Veljensä avulla hän on tullut Suomeen ja oikein muuten se ei järjesty kuin hommaamalla opiskelupaikan, vaimoa tuskin kirjeillä saa, muuta kuin ihan "hölmön"..

        Selvittele taustoja jos vain voit ja anna hänen maksaa kahvittelunne ym. Arabimaissa se on miehen itsestäänselvä tapa ja älä missään nimessä maksa hänelle. Voin olla väärässäkin, mutta tarkkaile tilannetta..Mitä alaa hän opiskelee, onko ammattikoulussa/ammattikorkeakoulussa/yliopistossa? Jos on kahdessa jälkimmäisessä ja edistyykin opinnoissaan pisteeni hänestä nousee, mutta jos ensimmäisessä ei nouse....


      • MinQ
        soimaan! kirjoitti:

        Nyt hälytyskellot soimaan. Suomessa vasta puolivuotta asunut täysin marokkolaisen/arabikasvatuksen saanut mies ei käyttäydy noin ellei takaajatuksena ole jotain..Hänen täytyy siis vuosittain hakea viisumia ja joka kerta todistaa, että elämiseen tarvittavat 5000 - 6000 euroa löytyvät tililtä. Muuten ei saa opiskelupaikkaa ja oleskelulupaa Suomeen ensinkään. Jos hän on naimisissa ei tarvitse olla rahoja tilillä, päinvastoin voi olla oikeutettu suomalaiseen opintotukeen.

        En haluaisi olla pahanilmanlintu, mutta selvittele vähän hänen taustojaan ja yleensä arabimies ei hyväksy noita luettelemiasi asioita ainakaan muksematta. Muista myös, että se mitä hän kertoo voi olla aivan puppua, totuudenrakkaus ei ole siellä maassa ihan samassa jamassa kuin se on Suomessa..Veljensä avulla hän on tullut Suomeen ja oikein muuten se ei järjesty kuin hommaamalla opiskelupaikan, vaimoa tuskin kirjeillä saa, muuta kuin ihan "hölmön"..

        Selvittele taustoja jos vain voit ja anna hänen maksaa kahvittelunne ym. Arabimaissa se on miehen itsestäänselvä tapa ja älä missään nimessä maksa hänelle. Voin olla väärässäkin, mutta tarkkaile tilannetta..Mitä alaa hän opiskelee, onko ammattikoulussa/ammattikorkeakoulussa/yliopistossa? Jos on kahdessa jälkimmäisessä ja edistyykin opinnoissaan pisteeni hänestä nousee, mutta jos ensimmäisessä ei nouse....

        Siis mitä luettelemiani asioita hän ei hyväksy? En tiedä missä koulussa opiskelee. Hän sanoi alussa kun tavattiin olevansa kotoisin italiasta, ja nimekseen toisen nimensä. Totuus on että äitinsä on marokkolainen ja isä on todennäköisesti italialainen. Hän puhuu kuitenkin vain arabiaa ja nyt kun tiedän hänen oikean nimensä, se on perus marokkolainen. En tunne edes häntä kovin hyvin. tiedän että hänellä on naisia paljon. Väitti että jos saa muuttaa luokseni hänellä ei ole enää ketään muita kuin mut (on varmaan sanonut saman tytölle jonka luona nyt asuu ja silti vie mut salaa sinne kahville kun toinen on duunissa) mutta joka tapauksessa en aio nähdä häntä enää. olkoon!Liikaa päänvaivaa tollaisista tyypeistä.


      • lkjgoirxv
        MinQ kirjoitti:

        Siis mitä luettelemiani asioita hän ei hyväksy? En tiedä missä koulussa opiskelee. Hän sanoi alussa kun tavattiin olevansa kotoisin italiasta, ja nimekseen toisen nimensä. Totuus on että äitinsä on marokkolainen ja isä on todennäköisesti italialainen. Hän puhuu kuitenkin vain arabiaa ja nyt kun tiedän hänen oikean nimensä, se on perus marokkolainen. En tunne edes häntä kovin hyvin. tiedän että hänellä on naisia paljon. Väitti että jos saa muuttaa luokseni hänellä ei ole enää ketään muita kuin mut (on varmaan sanonut saman tytölle jonka luona nyt asuu ja silti vie mut salaa sinne kahville kun toinen on duunissa) mutta joka tapauksessa en aio nähdä häntä enää. olkoon!Liikaa päänvaivaa tollaisista tyypeistä.

        Sen verran tunnen marokkolaisia täällä Suomessa, että lähes poikkeuksetta kaikki ilmoittavat olevansa joko italialaisia tai ranskalaisia =).
        Itsetunnon puutettako...

        Jos marokkolainen mies ei osaa arabian lisäksi ranskaa, on hän todellakin täysin kouluttautumaton omassa kotimaassaan! Tai sitten hän ei ole Marokon arabeja vaan kuuluu berbereihin, jotka yleisesti puhuvat berberinkieltä ja arabiaa.

        Miten ihmeessä hän on tänne Suomeen ylipäätään päässyt, jos hänellä ei ole mitään opintoja omassa maassaan?? Ei kai Suomen yliopistot ihan pässiä opiskelemaan ota?? Oletko varma, ettei taustalla kuitenkin olisi jotain avioliittoa suomalaisen kanssa..?

        Se mitä marokkolaisista noin yleisesti tiedän, niin aika kovia ovat pettämään, juomaan, juhlimaan, pahoinpitelemään ja muutenkin vaimoaan kyykyttämään...

        Poikkeuksiakin tietysti löytyy, mutta tälläiset kokemukset lähipiiristäni...


      • viestini
        just just.. kirjoitti:

        Olet siis tapaillut kundia jo peräti yli 3kk...ja niin kivasti ja suvaitsevasti hän hyväksyy kaikki sinun "rajanvedot", kiukuttelut, menemiset ja tulemiset...no kiva-kiva.
        Miksipä ei "hyväksyisi"? Eihän hän siinä mitään menetä että on mukava joo-joo-mies - antaapahan sinulle illuusion, että olet jotenkin "niskan päällä" suhteessanne...ja pystyy näin oleskelemaan kanssasi leppoisasti. Mutta turha luulla, että hän olisi oikeasti mikään idioottimainen lammas - pitkäpinnainen hän voi kyllä olla.
        Älä ole sinisilmäinen. Sinun ei tarvitse kuin onnen huumassani siitä, että olet löytänyt "harvinaisen helmen" (muiden pahoista puheista huolimatta) mennä naimisiin hänen kanssaan.
        Kokeile ihmeessä.
        Tulee sitten näkemystä sinulle vähän tohon uskollisuusasiaankin.
        Heräät vähän.
        Tiedän mistä puhun.

        uudestaan ja mieti sisältöä. En tiedä mistä vedit nuo "helmi"-jutut... Ensimmäinen vastaukseni näköjään poistettiin palstalta, vaikka siinä kumosin ihan asiallisesti hatusta vetämäsi väitteet.


      • jupsie
        MinQ kirjoitti:

        On todellakin epätervettä suuttua tollaisesta. Nyt asuu sitten jonkun toisen tytön luona, joka kuulemma antoi jo avaimetkin ko. miehelle :) hän pyysi minua käymään kahvilla ja vei minut tämän tytön asunnolle...Yritti jotain tytön makuuhuoneessa mutta sanoin ei. Sanoin ettei edelleenkään voi muuttaa luokseni ja hän rupesi tyyliin haukkumaan mua tyhmäks yms. kiva tyyppi. sovittiin ettei enää nähdä, koska jos tyttö jonka luona hän asuu saa tietää hän lentää sieltäkin kämpästä ulos. joo että sellasta.

        Pari vuotta sitten seurustelin marokkolaisen opiskelijapojan kanssa. Seurustelimme lähes vuoden. Olin 21-vuotias ja hän halusi mennä kanssani naimisiin. En suostunut. Hän alkoi kutsumaan minua valehtelijaksi ja hänen mielestään olin vain tuhlannut hänen aikaansa. Vielä ennen seurustelun loppua hän kertoi minulle kuinka paljon hän minua rakastaa ja että hän ei voi elää ilman minua, koska olen ilmaa jota hän hengittää. Muutaman kuukauden päästä seurustelun loputtua hän muutti toisen neitokaisen kanssa yhteen ja meni naimisiin eli se siitä rakkaudesta. Hän meni naimisiin juuri ennen opintojensa päättymistä. Ja hänellä oli aina vaikeuksia rahan kanssa. Hän sanoi aina että jos todella rakastan häntä minun on PAKKO mennä naimisiin hänen kanssaan. Ei kuitenkaan juonut eikä ollut naisiinmenevä.


      • 7 vuoden kokemus
        soimaan! kirjoitti:

        Nyt hälytyskellot soimaan. Suomessa vasta puolivuotta asunut täysin marokkolaisen/arabikasvatuksen saanut mies ei käyttäydy noin ellei takaajatuksena ole jotain..Hänen täytyy siis vuosittain hakea viisumia ja joka kerta todistaa, että elämiseen tarvittavat 5000 - 6000 euroa löytyvät tililtä. Muuten ei saa opiskelupaikkaa ja oleskelulupaa Suomeen ensinkään. Jos hän on naimisissa ei tarvitse olla rahoja tilillä, päinvastoin voi olla oikeutettu suomalaiseen opintotukeen.

        En haluaisi olla pahanilmanlintu, mutta selvittele vähän hänen taustojaan ja yleensä arabimies ei hyväksy noita luettelemiasi asioita ainakaan muksematta. Muista myös, että se mitä hän kertoo voi olla aivan puppua, totuudenrakkaus ei ole siellä maassa ihan samassa jamassa kuin se on Suomessa..Veljensä avulla hän on tullut Suomeen ja oikein muuten se ei järjesty kuin hommaamalla opiskelupaikan, vaimoa tuskin kirjeillä saa, muuta kuin ihan "hölmön"..

        Selvittele taustoja jos vain voit ja anna hänen maksaa kahvittelunne ym. Arabimaissa se on miehen itsestäänselvä tapa ja älä missään nimessä maksa hänelle. Voin olla väärässäkin, mutta tarkkaile tilannetta..Mitä alaa hän opiskelee, onko ammattikoulussa/ammattikorkeakoulussa/yliopistossa? Jos on kahdessa jälkimmäisessä ja edistyykin opinnoissaan pisteeni hänestä nousee, mutta jos ensimmäisessä ei nouse....

        Ukosta ei päässyt eroon kun vaihtamalla itse maata ja nimeä. Hänelle otti kunnian päälle kun itse päätin olla tuhlaamatta lyhytta elamaani hanen pompoteltavanaan.Eipa tarvi enaa äijää pelätä kun ollaan rapakon toisella puolella ja Atlantin valtameri välissä.


      • berbeeri
        MinQ kirjoitti:

        Siis mitä luettelemiani asioita hän ei hyväksy? En tiedä missä koulussa opiskelee. Hän sanoi alussa kun tavattiin olevansa kotoisin italiasta, ja nimekseen toisen nimensä. Totuus on että äitinsä on marokkolainen ja isä on todennäköisesti italialainen. Hän puhuu kuitenkin vain arabiaa ja nyt kun tiedän hänen oikean nimensä, se on perus marokkolainen. En tunne edes häntä kovin hyvin. tiedän että hänellä on naisia paljon. Väitti että jos saa muuttaa luokseni hänellä ei ole enää ketään muita kuin mut (on varmaan sanonut saman tytölle jonka luona nyt asuu ja silti vie mut salaa sinne kahville kun toinen on duunissa) mutta joka tapauksessa en aio nähdä häntä enää. olkoon!Liikaa päänvaivaa tollaisista tyypeistä.

        Joo,
        Tapailin yhtä marokkolaista puoli vuotta. aluksi se sanoi olevansa turkkilainen. Ja nimekseen Hassan (ei oikea nimi) mutta käytin sitä aina.
        Olen siis mies ja meillä oli seksisuhde joka muuttuu välillä vakavaksikin. Asusti minun luona vaikka hänellä oli oma asunto. Luotttamusta ei ollut koska hän oli bi-seksuaali. Ja viikonloput viipelsi ties missä. Oli kyllä mujstasukkainen minun menoista.


      • berbeeri
        lkjgoirxv kirjoitti:

        Sen verran tunnen marokkolaisia täällä Suomessa, että lähes poikkeuksetta kaikki ilmoittavat olevansa joko italialaisia tai ranskalaisia =).
        Itsetunnon puutettako...

        Jos marokkolainen mies ei osaa arabian lisäksi ranskaa, on hän todellakin täysin kouluttautumaton omassa kotimaassaan! Tai sitten hän ei ole Marokon arabeja vaan kuuluu berbereihin, jotka yleisesti puhuvat berberinkieltä ja arabiaa.

        Miten ihmeessä hän on tänne Suomeen ylipäätään päässyt, jos hänellä ei ole mitään opintoja omassa maassaan?? Ei kai Suomen yliopistot ihan pässiä opiskelemaan ota?? Oletko varma, ettei taustalla kuitenkin olisi jotain avioliittoa suomalaisen kanssa..?

        Se mitä marokkolaisista noin yleisesti tiedän, niin aika kovia ovat pettämään, juomaan, juhlimaan, pahoinpitelemään ja muutenkin vaimoaan kyykyttämään...

        Poikkeuksiakin tietysti löytyy, mutta tälläiset kokemukset lähipiiristäni...

        Joo. En tiedä mistä johtuu. Varmaan eivät halua sitoutua ja jättää mitään "jälkiä" itsestään.
        Minulla oli suhde tälläisen kanssa ja aluksi oli valehtelua. Mutta sitten kertoi totuuden. Oli ollut naimisissa suomalaisen naisen kanssa. Kovia ovat juhlimaan ja pettämään ja valehtelemaan ja salailemaan asioita. Ainakin Agadirin alueelta tulleet jotka ovat jo pienestä pitäen tottuneet "huijaamaan" turisteja. Mutta tämä yksilö jonka tunsin oli sellainen hyväksikäyttäjä että oksat pois. Nyt hänellä on jo varmaan uusi uhri jota liehittelee. Muutenkin laiska ja saamaton. Rahan olisi pitänyt tulla kuin taivaasta. Ei vaivautunut opiskelemaan kunnolla suomen vaikka on jo asunut täällä 4 vuotta. Mikään koulutus paikka jota esitin hänelle ei ollut hyvä. Raha-asiat rempallaan. jne


      • pensselitäti
        MinQ kirjoitti:

        Siis mitä luettelemiani asioita hän ei hyväksy? En tiedä missä koulussa opiskelee. Hän sanoi alussa kun tavattiin olevansa kotoisin italiasta, ja nimekseen toisen nimensä. Totuus on että äitinsä on marokkolainen ja isä on todennäköisesti italialainen. Hän puhuu kuitenkin vain arabiaa ja nyt kun tiedän hänen oikean nimensä, se on perus marokkolainen. En tunne edes häntä kovin hyvin. tiedän että hänellä on naisia paljon. Väitti että jos saa muuttaa luokseni hänellä ei ole enää ketään muita kuin mut (on varmaan sanonut saman tytölle jonka luona nyt asuu ja silti vie mut salaa sinne kahville kun toinen on duunissa) mutta joka tapauksessa en aio nähdä häntä enää. olkoon!Liikaa päänvaivaa tollaisista tyypeistä.

        Ihanko tosissasi väität, että mies "vie" sinut toisen ihmisen kotiin salaa tämän poissaollessa? Miten se tapahtuu? Niskaperseotteellako?
        Pahoin pelkään, että olet sinne omin jalkoinesi ängennyt. Etkö tajua, että sellainen on rikollista toimintaa? Onkohan hän muuten "vienyt" sen toisen tytön sinun asunnollesi kun sinä olet poissa?


      • Noniinpäniin

        Tästä sun sanomisesta viestissäsi:

        "Minä olen vetänyt rajoja ja "kiukutellut" ihan miten mieli tekee, eli sanoin heti suhteen alussa että menen miten haluan, milloin haluan ja kenen kanssa haluan, juon alkoholia, käyn baarissa enkä todellakaan peru mitään tai tee mitään vain hänen vuokseen tai koska hän vaatii - ainoastaan jos itseäni huvittaa, eli jos hän haluaa saada minut tekemään jotain niin kannattaa tehdä asiasta niin houkutteleva etten pysty kieltäytymään."

        Huhhuh, tajuatko edes, että itse käyttäydyt juuri niin, kun moititte näiden ulkomaalaisten miesten käyttäytyvän?

        En yhtään ihmettele, kun kuulen ulkomaalaisten miesten sanovan suomalaisista naisista, että ovat itsekeskeisiä, määräileviä, hankalia jne.Sitähän tuo suomalaisen naisen "tasa-arvo" ja" itsenäisyys" on.

        Tähän voisi sanoa vain yhden vanhan sananlaskun, joka pätee näihin MOKU-suhteisiin todella todella osuvasti:

        Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.


      • kuka ?
        MinQ kirjoitti:

        On todellakin epätervettä suuttua tollaisesta. Nyt asuu sitten jonkun toisen tytön luona, joka kuulemma antoi jo avaimetkin ko. miehelle :) hän pyysi minua käymään kahvilla ja vei minut tämän tytön asunnolle...Yritti jotain tytön makuuhuoneessa mutta sanoin ei. Sanoin ettei edelleenkään voi muuttaa luokseni ja hän rupesi tyyliin haukkumaan mua tyhmäks yms. kiva tyyppi. sovittiin ettei enää nähdä, koska jos tyttö jonka luona hän asuu saa tietää hän lentää sieltäkin kämpästä ulos. joo että sellasta.

        voisitko kertoa nimen?etunimi riittää.


    • abderrahman

      Joo on näyttöä:
      Marokkolaismies meni suomalaisen itseään vanhemman naisen kanssa naimisiin. Tällä keinolla se pääsi Suomeen. Täällä mies pani vaimonsa paksuksi ja samanaikaisesti eli yöelämää diskoissa. Sillä oli vakituinen tyttöystävä vaimonsa ystäväpiiristä.

      Kun tilanteen karmeus paljastui, niin vaimo uhkasi mennä poliisin puheille ja passittaa miehen kotimaahansa. Mies tuli häntä koipien välissä takaisin kotiin ja jätti (?) naisissa käymisen.

      Sitten kävi niin että miehen muslimiystävät alkoivat vaatia tältä vaimonsa käännyttämistä islamiin. Ensi se oli suostuttelua, sitten vaatimista ja lopulta väkivaltaa.

      Lopulta nainen pakeni lapsensa kanssa turvakotiin. Tapaus on niin tuore, etten tiedä sen viimeisiä käänteitä lukuun ottamatta sitä, että mies on uhannut siepata lapsen ja viedä sen kotimaahansa kas kun lapset kuuluvat islamissa miehelle.

    • berbeeri

      Joo,
      Tapailin yhtä marokkolaista puoli vuotta. aluksi se sanoi olevansa turkkilainen. Ja nimekseen Hassan (ei oikea nimi) mutta käytin sitä aina.
      Olen siis mies ja meillä oli seksisuhde joka muuttuu välillä vakavaksikin. Asusti minun luona vaikka hänellä oli oma asunto. Luotttamusta ei ollut koska hän oli bi-seksuaali. Ja viikonloput viipelsi ties missä. Oli kyllä mustasukkainen minun menoista.Kyllä se oli sellainen pettäjä. siirtyi aina salaa puhumaan keittiöön kun puhelin soi. Sillä oli niitä panoja (miehiä ja naisia) joka kaupungin osassa ja salaili asioita. Ruoka ja juoma kyllä kelpasi. Oli meillä toki hauskojakin aikoja. Mutta kyllä sen ajatukset olivat ihan sekaisin elämästä.

    • berbeeri

      Joo,
      Tapailin yhtä marokkolaista puoli vuotta. aluksi se sanoi olevansa turkkilainen. Ja nimekseen Hassan (ei oikea nimi) mutta käytin sitä aina.
      Olen siis mies ja meillä oli seksisuhde joka muuttuu välillä vakavaksikin. Asusti minun luona vaikka hänellä oli oma asunto. Luotttamusta ei ollut koska hän oli bi-seksuaali. Ja viikonloput viipelsi ties missä. Oli kyllä mustasukkainen minun menoista.

      • semmoista se on

        voivoi!


    • on marokkolainen

      enkä todellakaan ymmärrä mistä te oikeen revitte noita "marokkolaiset pettää ja hakkaa ja ryyppää" juttuja??
      No, tietty varmasti tuollasiakain löytyy, niinkun ihan JOKA kulttuurista ja maasta. Entäs ne suomalaiset matti meikäläiset ku juopottelevat ja pettävät ja hakkaavat?

      Tiedän paljon hyviä tapauksia marokkolaisista miehistä, oma mieheni hyvä esimerkki siitä, millainen OIKEA marokkolainen mies on. Rehellinen, ystävällinen ja kiltti kaikille. Ei juo eikä katsele vieraita naisia. Koskaan ei ole tarvinut tuntea oloaan turvattomaksi miehen lähellä, päinvastoin. Marokossa tapaamani miehet ovat oikeastaan suurin osa olleet tälläisiä hyviä miehiä, tiedä sitten mikä saa osan muuttumaan täällä. Olen toki kuullut myös niistä huonoista miehistä, joita kannattaa karttaa.. baarissa ja kahviloissa kuluu kaiket ajat ja laiskistuvat eivätkä käy töissä/koulussa. Meitä on joka lähtöön..Älkää kuitenkaan yleistäkö kaikkia Marokkolaisia tuollaisiksi.

      • jepu jep

        Mukavaa kun löytyy tällaisiakin esimerkkejä! Tai siis joku viitsii kirjoittaa positiivisiakin kokemuksia.

        Mullakin on marokkolainen mies eikä hänestä ole mitään sellaista valitettavaa, mikä liittyisi marokkolaisuuteen. Meillä on oman käsitykseni mukaan normaali parisuhde.

        Minunkin Marokossa tapaamani perheenisät/aviomiehet vaikuttivat suurimmaksi osaksi oikein ystävällisiltä. Mieheni mielestä yleensä maanmiestensä käyttäytyminen on suoraan verrannollinen koulutukseen.

        Varsinkin alussa meille tuli keskinäistä kärhämää (tulee vieläkin) väärinymmärryksistä. Tulemme eri kulttuureista, joissa standardit ovat erilaiset. Minä näen elämän eri tavalla kuin hän.


      • achdi

        no tosiaanki oma mieheni on samankaltainen huomaavainen ja ei yhtää mitää pettäjä tyyppiä perhe on tärkeä niin kuin islam uskosilla onkin ja ei se uskonto pettäjäksi ihmistä tee vaan ihmisen omat toimet..no kuitenkin oma mieheni ei ikinä ole nostanut kättään lyödäkseen tai muutakaan vastaavaa vaan itse huolehtii että meillä on kaikki hyvin! ja mieheni ystävätkin on hyviä ihmisiä ja yksi omistaa jopa omaa hyvin menestyvää kahvilaa ja on hyvistä perheistä..ei mitään väkivalta tyyppejä..joka paikassa niin suomessakin on niitä jotka hakkaa omiaan sairaala kuntoon.. ei vain marokossa ta i turkissa tai afrikassa


      • kannabis9
        achdi kirjoitti:

        no tosiaanki oma mieheni on samankaltainen huomaavainen ja ei yhtää mitää pettäjä tyyppiä perhe on tärkeä niin kuin islam uskosilla onkin ja ei se uskonto pettäjäksi ihmistä tee vaan ihmisen omat toimet..no kuitenkin oma mieheni ei ikinä ole nostanut kättään lyödäkseen tai muutakaan vastaavaa vaan itse huolehtii että meillä on kaikki hyvin! ja mieheni ystävätkin on hyviä ihmisiä ja yksi omistaa jopa omaa hyvin menestyvää kahvilaa ja on hyvistä perheistä..ei mitään väkivalta tyyppejä..joka paikassa niin suomessakin on niitä jotka hakkaa omiaan sairaala kuntoon.. ei vain marokossa ta i turkissa tai afrikassa

        entäs se kannabiksen poltto,senkin hyväksyt.


      • Anonyymi

        Marokkolaisten joukossa on myös hyviä ja kunnon perheenisiä, ahkeria, vaimoa ja vanhempia ihmisiä kunnoittavia ja auttavia. Kunnollisen vävypojan anoppi jo 40 vuotta.


    • al maghreb

      itse olen marokkolainen mies ja petin mailman kauneinta tyttöystävääni ja kadun sitä todella paljon olisin valmis riistämään henkeni jos se jotain auttaisi, mutta iki maailmassa et voisi fyysisesti satuttaa naista ja itse tykkää mennä naisen päätöksillä saa ite rentoutua kun nainen päättää kaikesta fyysinen väki valta ei kuulu kulttuurimme jollain on tapana yleistää näin voinhan minäki yleistää saman lailla suomalaisia miehiä että tulevat kännissä kotiiin ja hakkaavat vaimonsa vaikka asia ei näin ole, jos mies on uskovainen marokkolainen muslimi hän ei iki maailmassa saisi satuttaa pettää tai alistaa koska sen uskonto kieltää

      • tyhmä(kö?)

        itse olin marokossa (agadirissä) 2viikon lomalla ja tutustuin yhteen rastapäähän. meillä oli toooosi kivaa aikaa yhessä vaikkaki se suuttu ihme asioista, ensin oltiin molemmat samoilla linjoilla että ollaan vaan kavereita. mutta vissiin siellä ei oikeasti sellasta käsitettä ole miehen ja naisen välillä.
        ollaan tekstailtu ja meilailtu pari kuukautta ja kauheesti se rakkautta julistaa.

        oon lähössä uudelle lomalle samaseen paikkaan ja mietinnässä ois että venyiskö tää loma pidemmäksiki aikaa, ehkä 2-3kuukaudeksi.
        selväksi olen kuitenki tehny että vaikka loma venyiski ni suomeen oon kuitenki takas tulossa ja suomeen jään asumaan. että meistä ei paria tule ja asia on ainaki meileissä ja puhelimessa ollu miehelle ihan ok asia.

        luettuani näitä viestejä alkanu vähän epäilyttää vaikka en nyt uskokkaan että k.o mies ikinä mitään pahaa mulle tekis.

        tähän pitää liittää nyt kysymys että jos loma venyis ni tarvinko oleskeluviisumin ja mistä sen sellasen saa ?


      • rrr
        tyhmä(kö?) kirjoitti:

        itse olin marokossa (agadirissä) 2viikon lomalla ja tutustuin yhteen rastapäähän. meillä oli toooosi kivaa aikaa yhessä vaikkaki se suuttu ihme asioista, ensin oltiin molemmat samoilla linjoilla että ollaan vaan kavereita. mutta vissiin siellä ei oikeasti sellasta käsitettä ole miehen ja naisen välillä.
        ollaan tekstailtu ja meilailtu pari kuukautta ja kauheesti se rakkautta julistaa.

        oon lähössä uudelle lomalle samaseen paikkaan ja mietinnässä ois että venyiskö tää loma pidemmäksiki aikaa, ehkä 2-3kuukaudeksi.
        selväksi olen kuitenki tehny että vaikka loma venyiski ni suomeen oon kuitenki takas tulossa ja suomeen jään asumaan. että meistä ei paria tule ja asia on ainaki meileissä ja puhelimessa ollu miehelle ihan ok asia.

        luettuani näitä viestejä alkanu vähän epäilyttää vaikka en nyt uskokkaan että k.o mies ikinä mitään pahaa mulle tekis.

        tähän pitää liittää nyt kysymys että jos loma venyis ni tarvinko oleskeluviisumin ja mistä sen sellasen saa ?

        eli ilman viisumia voit oleskella Marokossa kolme kuukautta.


      • achdi

        näin on!! :)


    • inzgan

      kiitos

    • berberivaimo

      Tiedoksi : arabit Marokossa puhuvat arabiaa ja ranskaa, berberit sen sijaan berberiä, arabiaa JA ranskaa. Jos on saanut minkäänlaista kasvatusta ja Koraani koulun käynyt.

      Näillä kahdella (siis arabeilla ja berbereillä) ei useinkaan "mene hyvin keskenään" he kun ovat niin erilaisia, varsinkin Suomessa. Heillä on erilainen katsonta naista kohtaan, ja heidän vapaudestaan.

      • 4343

        Oletko ihan oikea berberi vai vain berberin vaimo? Nimimerkistäsi voisi päätellä, että olet berberikulttuurin edustaja. Mikä tuo ero berbereiden ja arabien "katsannoissa" on?


      • kerro

        kerro miten berberit kohtelevat suomalaista naista vaimona?


    • rakastunut

      itse olen kaksi vuotta asunut yhdessä Marokkolaisen miehen kanssa,ja olen korviani myöten rakastunut,vain yksi ongelma ,hän ei halua lasta,koska hänellä Marokkolaisen ex vaimon kanssa on jo kaksi lasta.Toivoisin nii lasta,jos tiemme erovat syy on tämä .ei muu .Raastan häntä ja paljon.

      • vauvakuume

        kiva ,onnea ja hyvä jos saat miehen pään kääntymään.jospa vauvankin saisit.


      • 2121
        vauvakuume kirjoitti:

        kiva ,onnea ja hyvä jos saat miehen pään kääntymään.jospa vauvankin saisit.

        Vastasit sitte itsellesi. How cool is that? Huomaa, kun katsoo viestien ajoitusta ja välimerkkien välilyöntien käyttöä. Synkkää yksipuhelua keskellä yötä.


      • 7+2
        2121 kirjoitti:

        Vastasit sitte itsellesi. How cool is that? Huomaa, kun katsoo viestien ajoitusta ja välimerkkien välilyöntien käyttöä. Synkkää yksipuhelua keskellä yötä.

        Oikeassa olet :D

        Oikeastaan aika surullista, että hänen piti itse itselleen laittaa kannustusviesti asiasta...


      • sala rakasko

        onko nimi khalid?Mies ystäväni on Marokosta ja pitää haremia.


      • sinulle

        suurin osa polttaa kannabista ja juoksevat aina kavereiden kanssa ulkona,että sillai.


      • pois9

        kerro etunimi ,heillä tapana pitää useampaa naista,minunkuin poikaystävällä 2 lasta ex vaimon kanssa,mutta on paljon poissa,niin missä?


    • eieiei...

      Ei kannata.Kokemuksen rinta äänellä...

    • varoituksensana

      Olen kuullut hieman juttua että eräässä kaupungissa marokkolaisilla naimisissa olevilla miehillä on kämppä jonne vievät baarista naisia ja harrastavat, ylläri, seksiä. Sitte jakavat kavereidensa kanssa kaiken, asennot yms. Jopa lyövät vetoa baarissa kuinka äkkiä nainen antaa. Ei tietenkään _kaikki_ marokkolaiset tee tätä mutta tämä ällömpi kasti kyllä. Pettäminen kuulema virkistää avioliittoa...miehen osalta.

      Voin sanoa että vaikeita tapauksia. Omalla kohdalla ongelmaksi muodostui mm. miehen kaveripiiri, uskonto - kun se muslimivaimo on vaan parempi, tyttöystävä-käsite, kun ei kerrota perheelle tai kavereille että tapailee jotain tyttöä, haaveilu muutosta takaisin marokkoon tai ranskaan ensi kuussa tai sitten vasta 5v tai 10v päästä kun ei tykätä asua suomessa, epävarmuus että missähän mies mahtaa kulkea, väärinkäsitykset, kun ei osata suunnitella tulevaisuutta, ollaanko sitä nyt tosissaan vai vain väliaikainen leikkityttöystävä... sanoisin että miettikää kahdesti hyvät naiset ennenkö sekoatte marokkolaiseen mieheen. Voihan se alkuun olla niin ihana, komea, kohtelias, eksoottinen, hyvä sängyssä, luvata maat ja taivaat ja palvoa sinua = täydellinen mies, mutta todellisuus tipauttaa maahan sitten ja melkosen lujaa. Että moro. Olen yhä siis tämän miehen kanssa mutta suhde on hieman vaakalaudalla kun ei näytä olevan yhteistä tulevaisuutta meillä...
      En yleistä. Riippuu niin ihmisestä nämäkin asiat. Omia kokemuksiani vain.

      • kannabis

        olisi kiva tietää nimi.polttaako kannabista?Marokkolaiset polttaa kannabista,sen takia heitin poikaystäväni pihalle.


    • berberinvaim2o

      Eri asia Marokon arabit ja Marokon berberit. Arabi mies teettaa kaiken tyon vaimollaan, berberi miehet eivat.
      Tietysti Casablancan ja Agadirin miehet ovat naita rattomiehia, gigoloita, ei siis vakavasti otettavia.

      Suomessa asuu suuri maara berbereja, monet naimisissa olevia ja kunnioitettavia, kayvat kaljoilla kavereiden kanssa eivatka naisia etsi eika haluakaan. Se on vain tama Suomen kulttuuri sellaista etta nuoret tytot vakisin tyrkyttaa itseaan niille, tarjottimella tuu mun luo jne. joka puolestaan on antanut suomalaisille naisille niin huonon maineen.
      Etta katsokaa keta syytatte - on niita suomalaisia miehiakin jotka pettaa yms. Ei siis vain ulkomaalaisia.

      ITseaan ja perhettaan kunnioittava marokkolainen mies ei vie vaimoaan johonkin halpaan baariin juopottelemaan, niinkuin suomalaiset tekee.

      Jos mies valehtelee jo heti alussa, nimensa, syntyperansa niin ei kivalta nayta. Huijari on.

      • refsdfsd

        "Se on vain tama Suomen kulttuuri sellaista etta nuoret tytot vakisin tyrkyttaa itseaan niille, tarjottimella tuu mun luo jne. joka puolestaan on antanut suomalaisille naisille niin huonon maineen."

        BUAHAHAHAHAHAAAAA

        "ITseaan ja perhettaan kunnioittava marokkolainen mies ei vie vaimoaan johonkin halpaan baariin juopottelemaan, niinkuin suomalaiset tekee."

        HAHAHAHHAHHAAAA

        2 mainoita yleistystä pistäpäs lisää päivän piristykseksi :D


      • 235234

        "ITseaan ja perhettaan kunnioittava marokkolainen mies ei vie vaimoaan johonkin halpaan baariin juopottelemaan, niinkuin suomalaiset tekee."

        Ihan kauheita me suomalaiset. Siis sääkin veisit vaimos johonkin halpaan baariin juopottelemaan, jos olisit mies! Ihan kauheeta!! Ja varmaan ne suomalaiset naisparat viedään sinne baariin kaiken lisäks väkisin ja väkipakolla myös kaadetaan niiden kurkkuun kaljaa. Naiset kun eivät muuten lainkaan harrastaisi moista. Onneksi on marokkolaiset miehet, jotka vie vaimonsa vain ja ainoastaan kaikkiin hyviin ja ihaniin jutskiin ja hommeleihin, joissa he voivat viulumusiikin soidessa osoittaa vaimoilleen sellaista ylitsetursuavaa, sokerihuurrettua kunnioitusta ja rakkautta, josta ei suomalainen osaa edes nähdä unta.


    • Ayisha

      Olin Marokkolaisen (ei arabin vaan Marokon alkuperäisväestöön kuuluvan) kans naimisissa 12v ja hän oli asunut ikänsä Ranskassa, opiskellut Suomessa insiööriksi. Fiksu mies. Siivosi, laitooti ruokaa, hiihti, luisteli, saunoi, joi kossua, kaljaa, viiniä jne...oli ihminen...Meille sit vaan kuitenkin tuli ero, koska MINÄ= Suomalainen nainen petin häntä. Halusin itse eron....mutta en ole koskaan lakannut rakastamasta häntä...enkä varmaan ikinä mene uusiin naimisiin ja rakastu enää...ja tästä jo 8v...hän oli suuri rakkauteni. Mokasin itse.... Ei me suomalaiset olla yhtään sen parempia kuin muutkaan. Meissäkin on vikaa.

    • mie vaa

      Missähän välissä Marokkolainen mieheni kerkeisi minua pettämään? Menee 7:ltä töihin ja tulee töistä 17-18. Haluaa viettää vapaa-aikansa perheen kanssa. Minä saan passittaa välillä hänet ulos "tuulettumaan", koska jokaisella on oikeus muuhunkin kuin vain työhön ja kotiin. Hän vaan ei halua lähteä ilman minua, joten mahdollisuus "tuulettumiseen" löytyy vain kerran parissa kuukaudessa. Meillä on neljä lasta, joista kolme on minun aikaisemmasta suhteesta ja yksi yhteinen.

      Tää ketju on aika vanha, mutta pakko oli kommentoida. Ei kaikki Marokkolaiset todellakaan ole naisenhakkaaja/petturimiehiä jotka haluavat elää vain "sossunelättinä". On myös sellaisia jotka haluavat elättää perheensä. Mieheni ei pidä siitä, jos minä käytän palkkaani laskujen maksuun tai ruokaostoksiin. Hänestä tuntuu silloin, ettei hän tee tarpeeksi perheensä eteen. Itse en taas sulata sitä, että mieheni maksaisi kaiken. Kompromissi tehtiin... Minä saan maksaa jotain pieniä laskuja ja pieniä ruokaostoksia.

      • tq3ggf

        "Missähän välissä Marokkolainen mieheni kerkeisi minua pettämään? Menee 7:ltä töihin ja tulee töistä 17-18."

        No siinähän on heti melkein puoli vuorokautta hyvää peliaikaa.


      • mie vaa
        tq3ggf kirjoitti:

        "Missähän välissä Marokkolainen mieheni kerkeisi minua pettämään? Menee 7:ltä töihin ja tulee töistä 17-18."

        No siinähän on heti melkein puoli vuorokautta hyvää peliaikaa.

        Töitä tehdessään?


      • w324d
        mie vaa kirjoitti:

        Töitä tehdessään?

        Ohessa, ohessa. Kun pelimies sanoo, että hänellä on työsuhde, niin kannataa kysyä, että onko ihan platoninen vain.


    • mie vaa

      :D jos niitten muorien kans haluu vehtailla nii iha vapaasti

      • 5e66

        Ihanaa, että sä oot noin avarakatseinen!


    • kysymysvain

      Sanokaapa kokeneemmat...

      Olen tapaillut nyt casablancalaista viimeset 5kk. Hän on asunut Suomessa 3v. Hän huolehtii minusta, tekee ruokaa, tekee kotitöitä mun luona, huolehtii jos olen sairaana, tulee mun luo vaikka myrskyssä kävellen ja sanoo tykkäävänsä minusta (rakkaus on ehkä liian suuri sana vielä). Hän tietenki roikkuu ulkomaalaisten kavereidensa kanssa silloin tällöin mutta suurimman osan ajasta hän on minun kanssa. Hän sanoo että jotku hänen kavereistaan on 'pahoja' ja ei niin parhaita kavereita. Juhlivat ja käyvät naisissa yms. Mutta olen kuullut ettei hän käy naisissa. Hänen mielestään jokaisessa kulttuurissa on pahoja ja hyviä ihmisiä, jos jotku marokkolaiset on pahoja niin ei se tee kaikista niistä pahoja.
      Hän ei ymmärrä ihmisiä (joitakin kavereitansa) jotka menee naimisiin nopeasti ja hänestä on järkevää tutustua naiseen ensin ennenkuin kosii tätä. Hän on melko uskovainen mutta ei kumminkaan mikään himouskovainen. Hän sanoo että hänellä ei ole mitään ongelmaa minun uskonnon kanssa kun olen kristitty.

      Tiedän että hän on aikapaljon hmm jutellut naisille baarissa ja näin, mutta on rauhoittunut eikä tykkää käydä baareissa enää. Ja vaikka yritän häntä houkutellakkin niin ei hän lähde. Hän sanoi että etsi tyttöä ja sitten hän löysi minut ja lopetti etsimisen. Joskus hän nappailee kaljaa minun tai kavereidensa kanssa. Olen joskus melko vaikeakin tapaus mutta hän ei ole säikähtänyt ja haluaa aina puhua asiat läpi. Helpoin olisi varmasti hänelle vain hankkiutua eroon minusta, mutta ei hän halua vaan kestää minun vaikeudet. Hän jakaa kaikki hyvät ja pahat asiat minun kanssani koska ei voi puhua niistä kavereillesa kun eivät ole niin läheisiä.

      Ollaan tätä nykyä vähän niinkuin vanha pariskunta jo. Joskus on ihan järkyttävää miten ollaan niin samanlaisia ihmisiä ja kaikki natsaa yhteen. Olen kuullut marokkolaisista paljon pahaa että alan jo häntäkin epäilemään kaikesta... sanokaapa mielipiteenne asiaan? Tiedän että itsehän päätän elämästäni mutta turvaudun nyt muiden apuun hieman. Kuulostaapa koko teksti tyhmälle mutta ymmärrätte pointin, kirjoitan nopeasti tämän töissä.

      • 3q32

        Ei viiden kuukauden perusteella vielä voi toisen "tosiluonnetta" tietää. Siinä on vielä alkuhuuma ja uutuudenviehätys päällä. Nähdään toinen kaikin puolin ihanana, ja esitellään itsestäkin niitä parhaita puolia. Ja jos toinen jotain haluaa peittää, niin hän pystyy sen peittämään.

        Vähän huolestuttavalta kuulostavat noi jutut siitä, miten "jotkut kaverit ovat pahoja" ja kuinka itsekin on ollut innokas ottamaan kontaktia naisiin baareissa. Tuskin hän on pelkän filosofisen keskustelun toivossa mimmejä jututtanut. Kavereiden mustamaalaaminen ei ole koskaan hyvä juttu, mutta varsinkin näiden naisten pyörittelystään tunnettujen kaverien kohdalla se on ihan rutiinitoimenpide, kun yritetään hälventää epäilyksiä omalta kohdalta. Aika alkeellinen taktiikka, sanoisin. Mutta jos toimii niin toimii.

        Ota rauhallisesti ja etene hitaasti. Tutustu mieheen perinpohjaisesti. Nämä neuvot pätevät tietysti kaikkiin, mutta aivan erityisesti kovin erilaisista kulttuuritaustoista tulevien ihmisten kohdalla.


      • kysymysvain
        3q32 kirjoitti:

        Ei viiden kuukauden perusteella vielä voi toisen "tosiluonnetta" tietää. Siinä on vielä alkuhuuma ja uutuudenviehätys päällä. Nähdään toinen kaikin puolin ihanana, ja esitellään itsestäkin niitä parhaita puolia. Ja jos toinen jotain haluaa peittää, niin hän pystyy sen peittämään.

        Vähän huolestuttavalta kuulostavat noi jutut siitä, miten "jotkut kaverit ovat pahoja" ja kuinka itsekin on ollut innokas ottamaan kontaktia naisiin baareissa. Tuskin hän on pelkän filosofisen keskustelun toivossa mimmejä jututtanut. Kavereiden mustamaalaaminen ei ole koskaan hyvä juttu, mutta varsinkin näiden naisten pyörittelystään tunnettujen kaverien kohdalla se on ihan rutiinitoimenpide, kun yritetään hälventää epäilyksiä omalta kohdalta. Aika alkeellinen taktiikka, sanoisin. Mutta jos toimii niin toimii.

        Ota rauhallisesti ja etene hitaasti. Tutustu mieheen perinpohjaisesti. Nämä neuvot pätevät tietysti kaikkiin, mutta aivan erityisesti kovin erilaisista kulttuuritaustoista tulevien ihmisten kohdalla.

        Tuo on ihan totta. Olen tietenkin ollut vähän epätoivoinen ja otin selvää hänestä hänen selän takana. Tiedän, aika kieroa mutta epätoivossa sitä tekee kaikenlaista. Hänestä sanottiin että hän on rauhallinen ja kiltti mutta hänen kaverit on jotkut melkosia törkyläjiä ja he käyttää hyväksi tätä minun miestä lainailee rahaa, autoa yms. Ei hän ole oikeastaan mustamaalannut muita kuin niitä joihin on katkassu välit kun ei ole jaksanu katsoa sitä niiden menoa. Hän sanoo myös että hänellä on oma elämä ja heillä oma eikä niiden jutut kuulu sille eikä hänen heille. En nyt lähde puolustamaan häntä mutta kunhan kirjoitan... Hän alussa peittelikin kaikenlaisia epäkohtia itsessään. Hän ei esimerkiksi näyttänyt tulista luonnetta, ei puhunut uskonnostaan tai omalla kielellään minun kuullen tai ollut mustasukkainen mutta olen sen nyt monta kertaa nähnyt mutta hän leppyy nopeasti. Ja jos jotain pahaa joskus tapahtuu, hän lentää kartanolle kun leppäkeihäs. Ja tuo mustasukkaisuus on lähinnä semmoista pientä ei mitään hermoraivareita vedä.

        Vai semmosta ne tekee... itsellehän on vieraita nämä naistenpyörittelijöiden tavat joten ois hyvä tietää. Onko muita tyypillisiä taktiikkoja? Että tiedän olla hieman varuillani. Kyllä tällä hetkelläkin kiinnitän huomiota kaikkeen poikkeavaan mutta kaikki epäilykset vetää aina vesiperän.

        Jep, näin olen tehnyt ja aion vastasuudessakin. Elän päivä kerrallaan enkä sen enempää suunnittele tulevaisuutta jos tämä meniskin plörinäksi koko homma. Tottakai hän on ihana mutta pikkuhiljaa se arki alkaa sieltä jo näkyä ja alkuhuuma loppua.


      • Psykon uhri
        3q32 kirjoitti:

        Ei viiden kuukauden perusteella vielä voi toisen "tosiluonnetta" tietää. Siinä on vielä alkuhuuma ja uutuudenviehätys päällä. Nähdään toinen kaikin puolin ihanana, ja esitellään itsestäkin niitä parhaita puolia. Ja jos toinen jotain haluaa peittää, niin hän pystyy sen peittämään.

        Vähän huolestuttavalta kuulostavat noi jutut siitä, miten "jotkut kaverit ovat pahoja" ja kuinka itsekin on ollut innokas ottamaan kontaktia naisiin baareissa. Tuskin hän on pelkän filosofisen keskustelun toivossa mimmejä jututtanut. Kavereiden mustamaalaaminen ei ole koskaan hyvä juttu, mutta varsinkin näiden naisten pyörittelystään tunnettujen kaverien kohdalla se on ihan rutiinitoimenpide, kun yritetään hälventää epäilyksiä omalta kohdalta. Aika alkeellinen taktiikka, sanoisin. Mutta jos toimii niin toimii.

        Ota rauhallisesti ja etene hitaasti. Tutustu mieheen perinpohjaisesti. Nämä neuvot pätevät tietysti kaikkiin, mutta aivan erityisesti kovin erilaisista kulttuuritaustoista tulevien ihmisten kohdalla.

        Tapasin berberimiehen v. 2003. Sen jälkeen olimme vain kavereita, koska seurustelin silloin vakavasti. Suhteen päätyttyä han kuitenkin halusi minut tyttöystäväkseen. Ensin hän kertoi, että äitinsä on ruotsalainen ja isä intiaani. sisarelleni hän kertoi olevansa espanjalainen ja eräälle muulle ranskalainen. Tajusin jokseenkin heti, että hän valehteli minulle paljon. Yhtä-akkiä sain tietää, että oli ollut parisuhteessa toisen suomalaisen, samalta paikkakunnalta olevan naisen kanssa n. 15 vuotta. Ja samalla aikaa kaksi kertaa naimisissa. Kummastakin avioliitosta oli lapsi. Toinen naisystävä jätti hänet pian tiedon saatuaan. Minä et välittänyt, koska minua kohtaan hän oli erittäin ystävällinen. Aloin kuitenkin ihmetellä miksi hän poisti nimeni facebookilta ja teki eston emailiini. Lopulta hän myös deletoi minut skypeltä. Menin googleen, jotta olisin saanut tietää hänen osoitteensä, ja sieltähän se löytyikin ja löytyi myös paljon muuta. Hänellä oli suhde Kanadalaiseen naiseen, joka oli hänelle raskaana ja heidän oli määrä mennä naimisiin. Hän sai kuitenkin keskenmenon, koska sai tietää, että miehellä oli kaksi eri rakastajatarta Kanadassa, toinen hänen kotikaupungissaan. Lisäksi miehellä oli lapsi myös toisen Kanadalaisen kanssa. Tämän kaiken ilmaannuttua halusin keskustella hänen kanssaan. Hän tuli luokseni ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut ja raiskasi minut peräsuoleen erittäin väkivaltaisesti, ulvoin ja huusin kuin eläin!!! Saman oli tehnyt tälle pitkäaikaiselle naiselleen!

        Koskaan ei tuonut tuliaisiksi muuta kuin viinaa, ruoka kyllä kelpasi tosi hyvin. Mies oli totaalinen pummi, enkä voi edes sietää häntä enää silmissäni! Hän ei ollut uskonnollinen ja hän kävi myös ns. maksullisissa. Minulle ja eräälle toiselle tartutti myös sukupuolitaudin!

        Kuka tollasen haluaa! Oli niin hyvä näyttelijä, et eipähän tarvinnut teatterikorkeakouluun satsata! (Oli muuten myös hirveän saita!)
        TOTAALINEN PSYKOPAATTI! En ole tollasesta kuullut koskaan mistään!


      • avioliittoko tarvita
        3q32 kirjoitti:

        Ei viiden kuukauden perusteella vielä voi toisen "tosiluonnetta" tietää. Siinä on vielä alkuhuuma ja uutuudenviehätys päällä. Nähdään toinen kaikin puolin ihanana, ja esitellään itsestäkin niitä parhaita puolia. Ja jos toinen jotain haluaa peittää, niin hän pystyy sen peittämään.

        Vähän huolestuttavalta kuulostavat noi jutut siitä, miten "jotkut kaverit ovat pahoja" ja kuinka itsekin on ollut innokas ottamaan kontaktia naisiin baareissa. Tuskin hän on pelkän filosofisen keskustelun toivossa mimmejä jututtanut. Kavereiden mustamaalaaminen ei ole koskaan hyvä juttu, mutta varsinkin näiden naisten pyörittelystään tunnettujen kaverien kohdalla se on ihan rutiinitoimenpide, kun yritetään hälventää epäilyksiä omalta kohdalta. Aika alkeellinen taktiikka, sanoisin. Mutta jos toimii niin toimii.

        Ota rauhallisesti ja etene hitaasti. Tutustu mieheen perinpohjaisesti. Nämä neuvot pätevät tietysti kaikkiin, mutta aivan erityisesti kovin erilaisista kulttuuritaustoista tulevien ihmisten kohdalla.

        voisiko joku kertoa miten on tänä päivänä,jos mies ja nainen ei ole naimisissa,Marokossa,niin voivatko harrastaa seksiä keskenään,vai vaatiiko avioliiton.siis paikalliset keskenään?


    • kysymysvain

      Tosin nyt tuli päätös tälle suhteelle eilen. Sain kuulla että tämä kulkee mun selän takana baarissa vaikka _niin_ inhoaa baareja ja humalaisia ihmisiä. Ja olipa yrittäny jotain vanhaa hoitoakin pokata siellä. Keräsin tavarat kasaan ja saa tulla ne hakemaan tänään...

      • Big surprise!

        Ylläripylläri.


    • never ever tunisia:(

      no minä en ainakaan luota tunisialaisiin miehiin enään en koulutettuun enkä kouluttamattomaan..nimenomaan koulutettu mies käyttäytyi niin sikamaisesti,että oksat pois.ei se opiskelu näköjään käytöstapoja ja viisautta anna välttämättä.tämä likka maksoi oppirahat! lipevä kieli kylläkin on ja kehua osaavat mutta pyh.tyhjät sanat ei paljoa maksa tässä maailmassa tytöt olkaa varovaisia.kaikkea ei kannata uskoa mitä suolletaan.se raha ja ammatti ei välttämättä takaa yhtään mitää,että olisi mies parempi kuin köyhempi mies :( onneksi ei vihille keretty astella se vielä tästä uupuisi

    • never never..

      jatkoa.....vaikka ei kyse ollut tässä osiossa tunisilaisista,niin kerroinpa nyt oman mielipiteeni kuitenkin.kokemusella.

    • kysymysvain

      Tunisialaiset menee vähän samaan syssyyn mun kaupungissa marokkolaisten kanssa. Ovat paljon tekemisissä toistensa kanssa. Yksi tunisialainen väitti olevansa italiasta ja kerto ties mitä nimiä naisille. Kerran jopa tyyppiä baarissa hieman tarkkailin niin heilasteli neljän eri naisen kanssa siellä. Toinen tunisialainen on naimisissa suomalaisen naisen kanssa ja vauva tulossa mutta nainen on kauhea pirttihirmu niin saa sillä tavalla pidettyä miehen kurissa, kai.
      Eipä näistä tiedä. Mutta valitettavan usein tapaus osoittautuu huijariksi tai petturiksi. Kulkevat salaa ties missä ja ties mitä tekemässä. Onneksi pääsin itse eroon tuosta marokkolaisesta huijarista, jolle olin näköjään vain lelu ja ajanviete. Sanovat mitä haluat kuulla ja lupaillaan maat ja taivaat. 'Mennään sinne ja sinne, tehdään sitä ja tätä'. Sitte kun aika koitaa tyyppiä ei näy ja kun soitat ja kun lopussa suostuu vastaamaan; 'Olen kaverin kanssa kahvilla.' Todella tärkeäksi tunnet itsesi tuossa vaiheessa. Samaten kun ei esitellä perheelle tai kavereille...
      Ei enää koskaan.

    • moimoijees

      Täällä sitä vaa valitetaan. Sen sijaan että valitatte täällä keskustelu palstalla että miten kauheita ne teidän miehet on nii voisitte vaikka lopettaa sen seurustelusuhteen, järjenkäyttö sallittua....

      • Psykon uhri

        Valtittavasti kaikkien niiden naisten kokemukset, joita olen saanut kuulla marokkolaisista, berbereistä ja tunisialaisista ovat samanlaisia. Eräskin kaverini seurusteli vuosia mukavana pitämänsä tunisialaisen kanssa ja juuri ennen häitä yhteys katkesi, syy: mies oli naimisissa. Tämä riivatun berberi olisi halunnut myös minut muuttamaan yhteen kanssaan, mutta älysin olla muuttamatta. Nämä kaikki 'tähän' kategoriaan kuuluvat miehet metsästävät vain ns. päänahkoja ja elausta naisen kustannuksella, kunnes häviävät kuin pierut Saraan! Niin on paljon salattavaa ja sitoutumiskyvyttömyyttä, eivät kestä salaisuuksiensa tulevan ilmi. Älä hyvä ihminen muuta yhteen manipuloijan kanssa! Esim. hänen suuttumuksensa on silkkaa manipulointia tunteidesi kustannuksella. Heille 'peli' on tärkeämpää kuin itse nainen, jonka kanssa vehtaavat!


      • Psykon uhri
        Psykon uhri kirjoitti:

        Valtittavasti kaikkien niiden naisten kokemukset, joita olen saanut kuulla marokkolaisista, berbereistä ja tunisialaisista ovat samanlaisia. Eräskin kaverini seurusteli vuosia mukavana pitämänsä tunisialaisen kanssa ja juuri ennen häitä yhteys katkesi, syy: mies oli naimisissa. Tämä riivatun berberi olisi halunnut myös minut muuttamaan yhteen kanssaan, mutta älysin olla muuttamatta. Nämä kaikki 'tähän' kategoriaan kuuluvat miehet metsästävät vain ns. päänahkoja ja elausta naisen kustannuksella, kunnes häviävät kuin pierut Saraan! Niin on paljon salattavaa ja sitoutumiskyvyttömyyttä, eivät kestä salaisuuksiensa tulevan ilmi. Älä hyvä ihminen muuta yhteen manipuloijan kanssa! Esim. hänen suuttumuksensa on silkkaa manipulointia tunteidesi kustannuksella. Heille 'peli' on tärkeämpää kuin itse nainen, jonka kanssa vehtaavat!

        Ps. En ole millään tavoin rasisti ja mukaviakin pohjoisafrikkalaisia löytyy, mutta minun tapauksessani vaan kavereina. Itse en enää samaan halpaan mene! Oli rankka opetus, yritti kaikin tavoin käyttää hyväkseen, minä en saanut kuin seksiä ja sekin huonoa (luuli olevansa suurikin macho), luulin, ettei ollut koskaan ollut kenenkään naisen kanssa. Minulle ei antanut mitään! Ei henkisesti, psyykkisesti eikä fyysisesti. Rahat kyllä kelpas. Ei kuitenkaan varastanut minulta mitään.


    • UteliasUunoUU

      Iänikuinen viesti. Olisikohan ap:llä kerrottavaa miten asuntoasian kanssa kävi??

    • Aloittaja otti

      luokseen asumaan ja teki lapsen jotta mies varmasti saisi oleskeluluvan. Ja nyt vinkuu miten mies muuttui häiden jälkeen. Tämä on vaan arvaus, mutta niinhän helposti käy kun kummallakaan ei ole kaikki muumit laaksossa. Tuli vaan mieleen kannattaiskohan suomalaisten miesten katsoa ulkomaalaisia naisia? Onko niitä ulkomailla ja millaisia ne on?
      Nim. Kehä-3 ulkopulelle en ole ehtinyt, mutta ajanut pari kertaa.

      • Psykon uhri

        Tiedän muutaman tapauksen, jossa vanhempi suomalainen mies on mennyt naimisiin pohjoiseteläamerikkalaisen naisen kanssa, saaneet lapsen ja häipänneet putipuhtaaksi vedetyn miekkosen luota. Jos haluat absoluuttisesti uskollisen vaimon, ota lähempää! Tai arabi. Tai suomalainen. Tai kuka vaan. Kaikki olemme yksilöitä, mutta tieteyt kansalaisuudet ovat kasvaneet ns siihen, että toinen hlö on pelkkä resurssi. Se joka kusettaa parhaiten on heidän kulttuurissaan paras! Kato 'älykäs' vedättää 'itteensä tyhmempää'! Tämä on mentaliteetti!


      • Psykon uhri
        Psykon uhri kirjoitti:

        Tiedän muutaman tapauksen, jossa vanhempi suomalainen mies on mennyt naimisiin pohjoiseteläamerikkalaisen naisen kanssa, saaneet lapsen ja häipänneet putipuhtaaksi vedetyn miekkosen luota. Jos haluat absoluuttisesti uskollisen vaimon, ota lähempää! Tai arabi. Tai suomalainen. Tai kuka vaan. Kaikki olemme yksilöitä, mutta tieteyt kansalaisuudet ovat kasvaneet ns siihen, että toinen hlö on pelkkä resurssi. Se joka kusettaa parhaiten on heidän kulttuurissaan paras! Kato 'älykäs' vedättää 'itteensä tyhmempää'! Tämä on mentaliteetti!

        Mikäli olen ymmärtänyt arabikulttuurin miesten toiminnot oikein, kaikki heidän toimintansa perustuvat naisen hyväksikäyttöön: nainen on miehen objekti, esine, omaisuus, jota voivat käyttää miten mieli lystää. Jos rakastuvat oikeasti, ovat erittäin mustasukkaisia. Heidän mielestään lapset kuuluvat etuoikeutetusti heille. Heille lapsi on oman persoonan ja narsistisuuden jatke. Tämä voi perustua myös siihen, että useissa arabivaltioissa avioliitot ovat järjestettyjä esim serkusten kesken. Ymmärrän senkin, että haluaisivat valitata olla kenen kanssa tahtovat. Moniavioisuus on rikkaille miehille sallittu. Heidän on pystyttävä elättämään vaimonsa ja kaikki heidän synnyttämänsä lapset. Lisäksi tulevat jalkavaimot muut tyttöystävät. Joissakin ab valtioissa tällainen toiminta on kielletty, mutta perinteet jatkuvat.


      • Täytyytietää
        Psykon uhri kirjoitti:

        Mikäli olen ymmärtänyt arabikulttuurin miesten toiminnot oikein, kaikki heidän toimintansa perustuvat naisen hyväksikäyttöön: nainen on miehen objekti, esine, omaisuus, jota voivat käyttää miten mieli lystää. Jos rakastuvat oikeasti, ovat erittäin mustasukkaisia. Heidän mielestään lapset kuuluvat etuoikeutetusti heille. Heille lapsi on oman persoonan ja narsistisuuden jatke. Tämä voi perustua myös siihen, että useissa arabivaltioissa avioliitot ovat järjestettyjä esim serkusten kesken. Ymmärrän senkin, että haluaisivat valitata olla kenen kanssa tahtovat. Moniavioisuus on rikkaille miehille sallittu. Heidän on pystyttävä elättämään vaimonsa ja kaikki heidän synnyttämänsä lapset. Lisäksi tulevat jalkavaimot muut tyttöystävät. Joissakin ab valtioissa tällainen toiminta on kielletty, mutta perinteet jatkuvat.

        Normaaleissa perheissä poika oppii arvostamaan äitiä, suojelemaan siskoja, ja sitten kuin kasvaa isoks arvostaa ja suojelee naista. Mustasukkaisuus ei ole mikään geeni, mustasukkaisia löytyy joka paikasta. Lapset kuuluvat heille, kyllä, maassa maan tavoin. Mutta kukaan ei estä äitiä, jos kerran rakkaudesta oli alunperin kyse. Arabivaltiossa sukulaiset eivät saa mennä naimisiin ja ennen häitä AINA tehdään veritesti varmistakseen että eivät ole sukua toisilleen. Vaikka vaimo olisi mistä päin maalmaa silti testi suoritetaan. Moniavoisuus on sallitua, kyllä, ja täytyy olla ensimmäisen vaimon suostumus että saa ottaa toisen.
        Täytyy tietää vähän enemmän jos asioista huutaa, moni lukee ja uskoo ihan mitä vaan.


    • Psykon uhri

      Toivottavasti olet jättänyt hänet. Leikkii tunteillasi ja manipuloi!

    • onnea

      kuulostaa aika naivilta tuo ,jos mietit voitko ottaa miestä ylipäätään luoksesi asumaa,siis oletko edes itse valmis parisuhteeseen,jos haluat itsellesi Maokkolaisen miehen niin valmistu siihen että ongelmia tulee olemaan,siis koetellaan rajusti sinun mielen tervettäsi,åahimillaan ovat niin sukulais rakkaita että siskot ja veljet menee aina sinun edelle,ja voit varautua myös siihen että mies ei tule joten sekään ei ole vierasta että mies on paljon poissa,ja vähintään 5 kertaa viikossa on mielummin siskonsa luona hierottamassa itseään kuin sinun ja veli tai sisko menee serkkunsa kanssa naimisiin,ja pääset sitten suvun jatkoksi,mutta sinua ei koskaan hyväsytä sukuun.Ainahan parempia serkkuja löytyy naitavaksi ,olet vain tilapäis ratkaisu ,loppupeleissä serkku valitaan puolisoksi.

      • 42432342

        Oletko katsonut aloituksen vuosilukua? Tuskinpa asia on aloittajalle enää ajankohtainen, monelle muulle toki kyllä.


    • oman tien kulkija

      4 vuotta olen ollut yhdessä Marokkolaisen miehen kanssa,se aika ollut yhtä helvettiä,sinä aikana veljensä meni serkkunsa kanssa naimisiin ja syntyi heille sairas lapsi,sitten hän lähti pariisiin ja soiitti menee siellä naimisiin 12 vuotiaan tytön kanssa,ja takaisin tuli ja me jatkettiin yhdessä kaikki rahansa kähettää ex vaimolleen Marokkoon,ei auta minua lasten hoidossa ,minä ostan kaikki ruuat ja elätän hämtä,mutta hän polttelee nyt kannabista ja senkun sain selville,niin päätökseni olen tehnyt jätän sen miehen,baareissa istuu töiden jälkeen ja menee mielumin siskon luokse hierottavaksi ja sekin täyttä totta,siskonkin mies on jossain muualla Espanjassa töissä,turha luulla Marokkolaisita parempaaa,ja erossa vie lapset isä,niin kävi eka liitossani Marokkolaisen kaanssa,joten rakkaudesta huolimatta ,nyt pakko pitää pääni ,haluan hänestä eroon.

      • 2+7

        Joko olet väsynyt provoilija tai sitten muuten vain täysin hukassa elämäsi kanssa. Miten se ny tollai meni? Olisiko seuraavana vuorossa marokkolainen nro 3?


      • uusi maan osa
        2+7 kirjoitti:

        Joko olet väsynyt provoilija tai sitten muuten vain täysin hukassa elämäsi kanssa. Miten se ny tollai meni? Olisiko seuraavana vuorossa marokkolainen nro 3?

        Ei seuraava on Aasialainen,ja ei kannabiksen polttaja.


      • 2234234
        uusi maan osa kirjoitti:

        Ei seuraava on Aasialainen,ja ei kannabiksen polttaja.

        Ai sulla on seuraava äijä jo kierroksessa, vaikka et ole vielä eronnutkaan.


    • topp1

      Heippa

      Olen Marokkolainen, opiskelin suomessa vaihto oppilaana, jonka jalkeen lahdin takaisin marokkoon . Jokaisessa maassa loytyy hyvia ja huonoja ihmisia. Minulla on yritys marokossa ja paljon turesteja kay minun luona. Alykkaat suomalaiset eivat yleista
      T kaikille

      • Noinyleensä

        Sanoisin että joskus yleistäminen on nimenomaan älykästä. Nähdä metsä puilta. Yleisesti on näin, ja sitten on vain jokunen poikkeus. Se mikä täällä on huono ihminen, on siellä kelvollinen.


    • esimerkki12

      Minulla on yksi kaveri helsingissä 'yleistän' sanomalla että hän on idästä. Ja hän oli kertonut joskus 'ole varovainen, tiedät että tunnen täällä suuremman osan maahanmuuttajista koska olen itse samanlainen, ja omasta kokemuksesta voisin kertoa että tunnen monen marokkolaisen täällä, joka on laiska, joka ei halua tehdä töitä, niillä on mielessä pelkästään se että saisi nopeasti rahaa jostain. Suurin osa tekee 'bisnestä' ja tarkoitan että jos joku maksaa hänelle esim. Puolet tietokoneen hinnasta ja sitten kertoo koneen mallin, niin viikon tai parin aikana sitten hän etsii ja varastaa sen koneen.'
      Minä en voi puhua jokaisesta marokkolaisesta, eikä itselläni ole kokemusta, mutta nämä ovat hyvän ystävän sanoja, ja hänelle on monesti tarjottu kaikenlaisia tavaroita 'halvalla' varastettavaks. Että noin.

    • KalevalanKullevo

      Marokkolainen mies tappoi Hämeenlinnassa joskus -90 luvun taitteissa nuoren naisen Haratiellä ja vei jätesäkissä ruumiin Padasjoelle josta myöhemmin löytyi.
      Mies karkasi Marokkoon, joka ei luovuttanut surmaajaa.

      • Anonyymi

        On nimiä hara tiellä ja Padasjoella on ainakin sympolikaa


    • Anonyymi

      Älä usko häntä,,,tapasin nuoren Marokolaisen miehen pyysi hankkimaan paperit naimisiin menoa varten ja annoin rahaa hänelle ja pyysin myös häntä hankkimaan paperit paskat hän mitään papereita hankkinut tuhlasi rahat ystävien kanssa ,,,hän pyysi myös rahaa hankkiakseen rekkakortia kävi kyllä autokoulun mutta ei ole edelleenkään työssä viettää aikansa muiden naisten kanssa netissä lähettää minulle väärällä kielellä viestejä paskamainen huijari ,,,lopettakaa keskustelut heidän kanssa vain ne Marokolais miehet jotka ovat työssä ovat rehellisiä,,,,miehen nimi on Hicham El Ouizi asuu Sefroussa kaupunki Marokossa jos törmäät häneen keskustele hetki hän kertoo rakastavansa sinua ja haluaa naimisiin sen jälkeen alkaa pyytämään rahaa jos näin käy kerro terveiset Merjalta hänen " vaimoltaan" ole varovainen heidän kanssa

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe