psyykelääkkeenlopettaminen

lopetin masennuslääkityksen mut edelleen oireilen mitä oireita teillä on lopettamisen jälkeen...itselläni kuumotuksia nivelissä.takaraivokipua..lihas jajännekipua=(
9867
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Minä olen aina lopettanut "seinään" ilman mitään viekkareita. Oletko varma että tuntemuksesi johtuu juuri lääkkeestä? Ei sitäkään kannata ihan kaikesta syyttää.

Äänestä

minulla,vapinaa,sähköiskuja,päässä poksahtaa kun olen nukahtamaisillani,kuuloherkkyyttä,rauhattomuutta,päässä humpsahtelee ym.

Äänestä
  • niiin kauanko siitä kun lopetit?

    Äänestä

  • kipparisen kalle kirjoitti:

    niiin kauanko siitä kun lopetit?

    lopettaa monta kertaa,mutta vieroitusoireiden takia on ollut pakko jatkaa,viimeisestä lopetuksesta yli 3kk,nyt on aika neurologille kun nämä vapinat ym.ei lopu

    Äänestä

  • yrittänyt kirjoitti:

    lopettaa monta kertaa,mutta vieroitusoireiden takia on ollut pakko jatkaa,viimeisestä lopetuksesta yli 3kk,nyt on aika neurologille kun nämä vapinat ym.ei lopu

    niin mulla kuuluu suhauksia korvissa ja lihas ymnivel kipuja..samoin nenä kipu=(,,ei häävii tääkää miettinty pitäiskö aloittaa taa 6kk otin kuinka kauan sinä ja miks aloitit?

    Äänestä

  • oireet kirjoitti:

    niin mulla kuuluu suhauksia korvissa ja lihas ymnivel kipuja..samoin nenä kipu=(,,ei häävii tääkää miettinty pitäiskö aloittaa taa 6kk otin kuinka kauan sinä ja miks aloitit?

    keskivaikean masennuksen hoitoon noin 4v sitten,nyt haluan lopettaa koska en tarvitse niitä enää,enkä halua loppuelämääni masennuslääkkeitä syödä.

    Äänestä

  • lääkettä kirjoitti:

    keskivaikean masennuksen hoitoon noin 4v sitten,nyt haluan lopettaa koska en tarvitse niitä enää,enkä halua loppuelämääni masennuslääkkeitä syödä.

    miten vahva lääkitys?

    Äänestä

  • kipparisen kirjoitti:

    miten vahva lääkitys?

    pienin annostus päivittäin,kyseessä on neurolepti,jota käytetään pieninä annoksina mm.keskivaikean masennuksen hoitoon.

    Äänestä

Itse kokeilin masennuslääkkeiden lopettamista vuoden käytön jälkeen. Ennen lopetusta vähensin itse annosta puoleen, n. kuukaudeksi. Lopettamisen jälkeen sain kamalat oireet mm. outoja hetken kestäviä "katkoksia". Tätä kesti 4 päivää jonka jälkeen oli pakko aloittaa lääke uudelleen että pystyy normaaliin elämään..

Äänestä

Kommentoi aloitusta


kalle kipparinen kirjoitti:

lopetin masennuslääkityksen mut edelleen oireilen mitä oireita teillä on lopettamisen jälkeen...itselläni kuumotuksia nivelissä.takaraivokipua..lihas jajännekipua=(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu