Ennen joulupukin tuloa?

Shamu

Kuukauden kuluttua joulu on ohi ja joulupukkikin käynyt.Miten teillä on viikko mennyt?Aiheuttaako pikkujoulukausi ongelmia vai onko kauhea loppukiri menossa ennen joulupukin tuloa?!

Mulla ei niin hyvät tulokset:
Aloituspaino:127,1kg (31.7.2006)
Paino tänään:121,2kg
Viikkomuutos: 0,8kg
Kok.pudotus:-5,9kg

Alkuviikko meni ihan mukavasti ruokailun ja lenkkeilyn suhteen,mutta torstaina tuli noita pieniä vastoinkäymisiä ja semmoista yleistä alakuloa ja vanhasta tottumuksesta lohduttauduin syömällä.En ennen pitänyt itseäni tunnesyöjänä mutta nyt kun olen opettellut uusia elämäntapoja on pakko tunnustaa että sitä vikaa on minussa aika paljon.Täytyy vaan opetella kanavoimaan ne tunteet jotenkin muuten kuin ruokaan,tulla vaikka tänne purkamaan pahaa oloa :)
Kyllä se sitten sunnuntaina helpotti.Mutta vahinko oli jo tapahtunut ja lauantaina oli pikkujoulut...Alkoholista pysyttelin aika hyvin erossa (1 drinkki),mutta ruokaa meni sitten vähän liikaa,varsinkin jälkiruokaa...
Liikunta okei 1 lenkki ja sali jäi välistä mutta kyllä se tällä viikolla taas korjaantuu.
Tsemiä vaan kaikille ja kirjotelkaahan kuulumisia =)

5

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *auringonkukka*

      paino mutta laskee kuitenkin. Tsemppiä vaan meille kaikille!
      Alkupaino: reipas 100 tammikuussa 2006.
      Viimeksi kirjoittaessa:90,3kg (21.11.2006)
      Tänään:89,4kg..Jihuu, alle 90kg ja kuntopyöräilyllä hikoiltu yli 300 kilokaloria, päälle lihastreeniä ja vatsalihasrääkki lopulta 1h saunahikoilu. Olo on kuin uudestisyntyneellä ja motivaatio vaan kasvaa joulua odotellessa =)
      Viikonloppuna olisi matka sukuloimaan mutta taidan pitää kuitenkin pintani enkä innostu ruuasta. On tämä sellaista itsekuria vaativaa ettei hennoisi antaa takapakille mahdollisuutta.
      Joskus vielä mahdun noihin vanhoihin farkkuihin, sen olen päättänyt mutta silloin on oltava köykänen ja mahaton.

      Ihanaa iltaa jokaiselle pienien purtavien parissa, porkkana -ja lanttutikkuja narskuttaen
      *hymyin auringonkukka*

    • Restless-

      Mä en nyt kyllä ole vaakalla viel kunnolla käynyt. Mutta veikkaanpa että samoissa lukemissa edelleen mennään. Mä tyrin aina nää hyvät viikot viikonloppuina, meni taas pizzaa ja suklaata oikein pahemman kerran. Ja enkäs sitten sunnuntaina jaksanut jumppaankaan. Eilen sentään olin ja tänäänkin menen ja huomenna. Tsemppiä on ja löytyy aina viikolla, mutta nytkin on viikonlopulle jo tiedossa viinin kittaamista ja muuta juhlintaa. Uusia vaatteita pitäisi kyllä vkonloppuna mennä ostamaan. Toivottavasti siitä lisämotivaatiota ja jouluksi joko uusi jakkupuku tai mekko pitää saada päälle. Toivotaan parasta :)

      Käynpä vaakalla tässä joku toinen päivä ja ilmoittelen. Missä kaikki muut? Älkää nyt luovuttako vaan rohkeesti tuloksia oli ne sitten hyviä tai vähän huonompia. :)

    • Juu, kuukauden kuluttua joulu on juhlittu ja melkein jo ollaan uuden vuoden puolella.

      Huonosti meni viime viikko. Olin koko viikon töissä (olen siis työtön jos ei joku vielä tiennyt) ja meni pasmat vähän sekasi. Kävin silti parina päivänä lenkillä. Viikonloppuna olin hoitamassa veljen tyttöä kun veli & vaimokkeensa olivat laivalla pikkujouluissa. Tuliaisia toivat..Suklaata, mikä on tällä hetkellä aivan pahin paheeni.

      Nyt olen vähän saanut tsemppiä päälle. Sunnuntaina ja eilen kävin juoksulenkillä. Tänään sain korkkareista rakot jalkoihin, mutta aijon silti mennä lenkille. Luultavasti vain kävelen, ettei rakot mene pahemmaksi.

      Uusista lenkkareista haaveilen...Mutta en raaski ostaa, koska nykyiset ostin viime keväänä ja maksoivat 130€!! Suksiakin olen katsellut. Monot löytyvät, mutta sukset täytyis ostaa. Pitää katsoo jos joulun jälkeen on jotain tarjouksia niin vois ostaa. Jos niit sit tulis käytettyy enemmän ku kaks kertaa koko elämän aikana :)

      Koirakuumettakin täältä löytyy. Miehen kanssa haaveillaan cockerin pennusta, mutta en tiedä jääkö pelkäksi haaveiluksi...Sen kanssa ainakin olisi pakko mennä lenkille :)

      Paino nousi 71 kiloon, mutta tänään vaaka näytti jo 70kg, eli luultavasti oli vaan nesteit ym.

      Eli
      Tiedot
      Pituus: 168cm.
      Lähtöpaino syyskuun 2005 alussa: 91kg.
      Paino tänään: 70kg.
      Tavoitepaino: 65-68kg.

      Toivon, etten taas jämähdä tohon 70 kiloon vaan että pääsen siitä alaspäin. Ja nyt toivottavasti sinne alle 69kilon! Ennen joulupukin tuloa-tavoitetta ei ole, mutta ens kesäksi olis tavotteena toi 65. Katotaan miten ämmän käy.

      Tsemppii kaikille! :)
      -Kirsikka

    • Siru

      Tiedot
      Pituus: 163cm
      Aloituspaino: 105kg (3.6.2006)
      Paino 23.11. 86kg
      Paino nyt: 86kg
      Lopullinen tavoite: 64kg

      Eipä tässä muutamassa päivässä ole muutoksia painoon tullut. Viikonloppuna tuli juotua kuoharia ja olutta, mutta onneksi ei näy painossa. Joulu tavoitteena on nyt 85kg. En ota paineita, koska tässä on edessä vielä yhdet pikkujoulut ja jouluhan on vain kerran vuodessa. Hyvää viikkoa kaikille.

    • auringonkukkamekkokin

      kiinteytyy ja pienentyy..
      Paino tänään: 88,7kg mutta varmasti on senttejä lähtenyt ainakin mielikuvissa. Olo tuntuu kevyeltä ja pirteältä =)

      Tsemppiä muillekin laihduttajille. Joulukuuta on vielä kivasti jäljellä ja itsenäisyyspäivänä saa käyttää koko päivän liikunnaniloon. Me onnistumme varmasti!
      *Auringonkukkaloistoa ja hymyjä*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      2211
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      178
      1708
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1366
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1248
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      161
      1207
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      47
      919
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      899
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      58
      750
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      712
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      668
    Aihe