17 Vuotta lasissa ja kokiksi opiskellaan, mutta naama varsinkin poskien alue on usein rasvanen ja finnejäkin löytyy, millä noista ilkimyksistä pääsis? kokeiltu on Clearasilia ja Loreal men expert cleansing geeliä, finneille ei käy mitään ja rasvaisuuskin poistuu vähäksi aikaa vaan.
En kyllä käytä mitään kosteusvoidetta joten ehdottakaa jotain hyvää.
Apua finni ongelmaan
3
1221
Vastaukset
- Eucerinia
Moi,
ostin Eucerinin impure skin-sarjan kuorivan puhdistusgeelin, saman sarjan kasvoveden ja kosteusvoiteen. Koko roska maksoi noin 40€, mutta vaikuttavat tosi hyviltä. Kosteusvoide on aika must mikäli meinaa päästä finneistä oikeasti eroon.
Kasvojen pesu aineella, (kasvovesi) ja sitten kosteusvoide päälle, aamuin illoin. Pitäis toimia.
Kyllä ne finnit sulta katoaa aikanaan. Mullakin oli ton ikäisenä sama ongelma, kyllä witutti.- kyllä
minä olen käyttänyty skinorenia ja auttaa joo. Saattaa olla, että kesällä on finnitön ja terve iho. ollaan jo voiton puolella. Kestämistä...
- roacuttan
kyllä kirjoitti:
minä olen käyttänyty skinorenia ja auttaa joo. Saattaa olla, että kesällä on finnitön ja terve iho. ollaan jo voiton puolella. Kestämistä...
Jos todella haluat finneistä eroon ja kestät raskaan kuurin, niin mene ihotautilääkärille ja hae roacuttan kuuria. Finnit lähtee, mutta sitten taas toisaalta itselläni aika ilkeitä sivuoireita kyseisestä kuurista, mm. huulien- ja silmien kuivuminen.
Kuuri muistaakseni 4-6kk. Finnit lähtee takuuvarmasti poies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713124Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823599Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952884Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361359Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2721351Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441279Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121236Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121147- 801031
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923