17 Vuotta lasissa ja kokiksi opiskellaan, mutta naama varsinkin poskien alue on usein rasvanen ja finnejäkin löytyy, millä noista ilkimyksistä pääsis? kokeiltu on Clearasilia ja Loreal men expert cleansing geeliä, finneille ei käy mitään ja rasvaisuuskin poistuu vähäksi aikaa vaan.
En kyllä käytä mitään kosteusvoidetta joten ehdottakaa jotain hyvää.
Apua finni ongelmaan
3
1251
Vastaukset 3
- Eucerinia
Moi,
ostin Eucerinin impure skin-sarjan kuorivan puhdistusgeelin, saman sarjan kasvoveden ja kosteusvoiteen. Koko roska maksoi noin 40€, mutta vaikuttavat tosi hyviltä. Kosteusvoide on aika must mikäli meinaa päästä finneistä oikeasti eroon.
Kasvojen pesu aineella, (kasvovesi) ja sitten kosteusvoide päälle, aamuin illoin. Pitäis toimia.
Kyllä ne finnit sulta katoaa aikanaan. Mullakin oli ton ikäisenä sama ongelma, kyllä witutti.- kyllä
minä olen käyttänyty skinorenia ja auttaa joo. Saattaa olla, että kesällä on finnitön ja terve iho. ollaan jo voiton puolella. Kestämistä...
- roacuttan
kyllä kirjoitti:
minä olen käyttänyty skinorenia ja auttaa joo. Saattaa olla, että kesällä on finnitön ja terve iho. ollaan jo voiton puolella. Kestämistä...
Jos todella haluat finneistä eroon ja kestät raskaan kuurin, niin mene ihotautilääkärille ja hae roacuttan kuuria. Finnit lähtee, mutta sitten taas toisaalta itselläni aika ilkeitä sivuoireita kyseisestä kuurista, mm. huulien- ja silmien kuivuminen.
Kuuri muistaakseni 4-6kk. Finnit lähtee takuuvarmasti poies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34604Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427