Suuri Meikki-Gallup

tell me now

Kertokaa aikojen parhaat meikit.

Mikä meikkivoide levittyy parhaiten, ja peittää parhaiten?

Millä poskipunalla saatte kauniit heleät posket?

Mikä ripsari saa sinunkin ripsesi loistamaan?

Kajalkynä, joka ei töhrää ja sotke silmiä?

Huulikiilto/puna, johon voit aina luottaa?

Kuinka peität näpyt, arvet, tummat silmänaluset?

Omat kokemukset, hyvät ja huonot.

Ja viimeinen lisäkysymys:
Mistä hitosta saa pinkin pinkkiä( tai vähän tummempaa), fuksiaa luomiväriä?
Taisi mennä muodista.
Silti tumma pinkki taas tunkee vaatteisiin. Kurkatkaa Seppälän ja H&M:n mallistoja. Taas on pinkki, tai fuksia, tai tumma pinkki...mikä onkaan... muodissa siellä.

18

9211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MF is the best

      Mikä meikkivoide levittyy parhaiten, ja peittää parhaiten?
      -MaxFactorin FaceFinity tai Last Performance.

      Millä poskipunalla saatte kauniit heleät posket?
      -Maybellinen expertwear blush.(ainoa Maybellinen edes jonkin verran hyvä tuote)

      Mikä ripsari saa sinunkin ripsesi loistamaan?
      -MaxFactorin Masterpiece.

      Kajalkynä, joka ei töhrää ja sotke silmiä?
      -MaxFactorin Kohl Pencil.

      Huulikiilto/puna, johon voit aina luottaa?
      -MaxFactorin LipFinity -huulipuna,huulikiiltoihin ei voi koskaan luottaa,parempi ostaa luonnollisen näköinen huulipuna(vaikka MF LipFinity Nudes)arkikäyttöön kuin törsätä rahaa huulikiiltoihin,jotka eivät pysy huulilla kovinkaan pitkään.

      Kuinka peität näpyt, arvet, tummat silmänaluset?
      -Eipä juuri ole peitettävää...teen vain hyvän meikkipohjan ja siinä se.

      Omat kokemukset, hyvät ja huonot.
      -Hyviä kokemuksia meikeistä tulikin jo tuolla edellä...huonoin oli Maybellinen joku purkissa oleva moussemainen meikkivoide,ei sitten yhtään pysy naamalla ja takaa mattapintaa(minulla on sekaiho),Maybellinen maskarat taas varisevat ja liimaavat ripset yhteen saaden aikaan ns.hämähäkkisilmät.

      Lisäkysymykseen en valitettavasti osaa vastata.

    • vastauksia

      Mikä meikkivoide levittyy parhaiten, ja peittää parhaiten?
      - Mineraalimeikki: Everyday Minerals, semi-matte ja matte

      Millä poskipunalla saatte kauniit heleät posket?
      - Everyday Mineralsin Chit Chat

      Mikä ripsari saa sinunkin ripsesi loistamaan?
      - Haussa vielä

      Kajalkynä, joka ei töhrää ja sotke silmiä?
      - Mikään ei ole vielä töhrännyt, halpiksia käytän vuoronperään

      Huulikiilto/puna, johon voit aina luottaa?
      - Maybelline Watershine Diamondsit

      Kuinka peität näpyt, arvet, tummat silmänaluset?
      - Everyday Mineralsin Multi-tasking concealer

      Ja viimeinen lisäkysymys:
      Mistä hitosta saa pinkin pinkkiä( tai vähän tummempaa), fuksiaa luomiväriä?
      - Kurkkaa tuolta:
      http://pureluxecosmetics.com/wst_page19.html
      esim. Smug. Lisää on valikkojen takana (vähän sekava sivusto, mutta todistetusti toimitukset sujuu reilun parin dollarin postimaksuilla).

    • Glasshanded

      Mikä meikkivoide levittyy parhaiten, ja peittää parhaiten? ; Näin nuorenpana ihmisenä tulee joskus käyteltyä äitini meikkivoiteita, jos omat on lopussa. Äiti ostaa aina laadukkaanpia ja kalliimpia meikkivoiteita, ja usein ne ovat parenpia kuin omani, vaikkakin joskus hieman tummia. Itse käytän halpoja Anytimen meikkivoiteita, vaaleinta ja toisiksi vaaleinta sävyä, hyvin se pysyy sekin, vaikkei paljoa peitäkään. Onneksi peitepuikko ja puuteri on keksitty. ;>

      Millä poskipunalla saatte kauniit heleät posket?
      ; Poskipunaa en juurikaan käytä, olen tummatukkainen ja kovin vaaleaihoinen, tuloksena on 'pikkutyttö äidin meikkipussilla' - efekti. Ei kiitos näin nuorena. Tosin omistan semmoisen vaaleanruskeahkon poskipunan, jota tulee joskus käytettyä.

      Mikä ripsari saa sinunkin ripsesi loistamaan? ; Maxfactor Masterpiece, ehdoton. Mietin kyseisen ripsivärin ostamista hirvittävän kauan, kun pelkäsin, ettei se 'toimi' samalla tavalla miulla, kalliskin kun oli. Mutta toimi, ja todellakin oli ostamisen arvoinen.

      Kajalkynä, joka ei töhrää ja sotke silmiä? ; Hmm, kaikki kajaalit töhrää ainakin hieman ajan kuluessa.

      Huulikiilto/puna, johon voit aina luottaa? ; monta.

      Kuinka peität näpyt, arvet, tummat silmänaluset?
      ; Anytimen peitepuikko on sopiva, kera puuterin.

    • Nainen 26

      Mikä meikkivoide levittyy parhaiten, ja peittää parhaiten?

      Cliniquen Perfectly Real -meikkivoide levittyy erittäin hyvin, ja sulautuu nätisti ihon omaan väriin. Peittävin johon olen törmännyt on Joe Blascon meikkivoidenappi.

      Millä poskipunalla saatte kauniit heleät posket?

      Itse olen rakastunut YSL:n Touce Blush Fard du Jour'iin. Varsinkin heleän vaalearoosa sävy nro 2 toimii minun poskillani erittäin hyvin.

      Mikä ripsari saa sinunkin ripsesi loistamaan?

      Arkikäytössä käytän tällä hetkellä Max Factorin 2000 calories, juhliin ja silmien korostamiseen käytän L'orealin Double Extension -ripsaria. Olen kokeillut tuplasti kalliimpia ripsareita, mutta yksikään ei saa ripseni säihkymään kuten tuo.

      Kajalkynä, joka ei töhrää ja sotke silmiä?

      Minulla ei ole ikinä, yli 10v kestäneen "meikkausurani" aikana, törmännyt kajaliin joka töhrää tai sotkee. Jopa HM:n halpa kajali toimii hyvin. Käytössä on kuitenkin Lumenen kajalit, suosikkini on suklaanruskea sävy nro 2.

      Huulikiilto/puna, johon voit aina luottaa?

      Lancômen Juicy Tubes -huulikiiltoon voi aina luottaa, ja niitä löytyykin n. 10 erisävyisenä meikkipussistani. Huulipunaa käytän harvemmin, käytössä tällä hetkellä L'orealin joku puna (en muista nimeä enkä jaksa hakea sitä laukusta) :)

      Kuinka peität näpyt, arvet, tummat silmänaluset?

      Näppyjä ei onneksi enää juuri ole, eikä arpiakaan. Tummiin silmäaluksiin käytän ennaltaehkäisevästi ja hoitavasti Biotherm Hydra Detox -silmänympärysvoidetta. Tuo yllä mainitsemani Joe Blasco toimii hyvin silmäalusten peittäjänä tarvittaessa.

      Omat kokemukset, hyvät ja huonot.

      Lumenen Crystal Radiance ihosävyn heleyttäjä on aivan mainio tuote meikkivoiteen tai -puuterin alle.

      Sekä Diorin ja Lumenen meikkipuuterit ovat oivia arkimeikissä, jolloin ihon ei tarvitse olla virheetön eikä täynnä pakkelia. Dior on ehkä vähän "kuivempi" tuote, mutta Lumene taas huomattavasti halvempi.

      Isadoralla oli ainakin vielä viime vuonna neljän värin luomiväripaletti jossa yksi väreistä on fuksia. Ehkä se on vieläkin myynnissä?

    • nayuta

      Kertokaa aikojen parhaat meikit.

      Mikä meikkivoide levittyy parhaiten, ja peittää parhaiten?
      - Grimasin valkoisessa tuubissa oleva meikkivoide on minulla toiminut parhaiten. Peittää hyvin ja pysyy hyvin, levitystä täytyy hieman harjoitella, kun sitä mene helposti liikaa.

      Millä poskipunalla saatte kauniit heleät posket?
      -Yhtä toimivaa tuotetta en ole löytänyt, tosin en paljon etsinytkään. Käytän Grimasin pinkkiä luomiväriä ja aavistus saman firman pinkkiin heijastavaa helmiäisluomiväriä päälle. Bilettämään mennessä tuota helmiäisitä voi laittaa hiukan enemmän. Poskiluun alle laitan myös Grimasin punaruskeaa luomiväriä.

      Mikä ripsari saa sinunkin ripsesi loistamaan?
      -Olen käyttänyt vuosia Maybellinen Volum Extremeä, en tiedä onko sen parempaa vai ei, pitäisi joskus kokeilla..

      Kajalkynä, joka ei töhrää ja sotke silmiä?
      -Lyran valkoinen kajal on ollut ihan hyvä, muista sen merkin väreistä en tiedä. Et kysellyt erikseen rajausaineista, niin kerronpas nekin tässä samalla; Rimmelin nestemäinen eyeliner on ehdoton huippu, tykkään myös Anytimen värillisistä rajauskynistä.

      Huulikiilto/puna, johon voit aina luottaa?
      -MaxFactor LipFinity pysyy oikeasti vaikka tekisi mitä, harmi vain kun sävyvalikoima on niin nihkeä. :/

      Kuinka peität näpyt, arvet, tummat silmänaluset?
      -Lumenen valokynällä.

      Ja viimeinen lisäkysymys:
      Mistä hitosta saa pinkin pinkkiä( tai vähän tummempaa), fuksiaa luomiväriä?
      -Grimasilta. :)

      • lady marmelade

        Mikä meikkivoide levittyy parhaiten, ja peittää parhaiten? Chanel innocent meikkivoidepuuteri

        Millä poskipunalla saatte kauniit heleät posket? Lumenen vaahtoposkipuna

        Mikä ripsari saa sinunkin ripsesi loistamaan? HR:n Lash queen

        Kajalkynä, joka ei töhrää ja sotke silmiä? Lumene

        Huulikiilto/puna, johon voit aina luottaa? MAC

        Kuinka peität näpyt, arvet, tummat silmänaluset?Diorin skinflash valokynä


    • Julie8

      Kertokaa aikojen parhaat meikit.

      Mikä meikkivoide levittyy parhaiten, ja peittää parhaiten?

      Jane Iredale, puristepohja. (olen 21 v., minulla on sekaiho, josta löytyy jonkun verran peitettävää)

      Millä poskipunalla saatte kauniit heleät posket?

      Make Up Store (pysyy tosi hyvin, useita sävyjä :)

      Mikä ripsari saa sinunkin ripsesi loistamaan?

      Vedenkestävä Max Factoryn "Lash Lift" (sinikultainen putkilo)

      Kajalkynä, joka ei töhrää ja sotke silmiä?

      Lumene. Lumenelta käytän myös nestemäistä rajauskynää

      Huulikiilto/puna, johon voit aina luottaa?

      Lorealin Color Riche (ei kuivata huulia :)

      Kuinka peität näpyt, arvet, tummat silmänaluset?

      Tummat silmänaluset ja näpyt peitän Make Up Storen Cover All Mix -paletilla, joista sekoittelen oikeat sävyt.

      Omat kokemukset, hyvät ja huonot.

      Ja viimeinen lisäkysymys:
      Mistä hitosta saa pinkin pinkkiä( tai vähän tummempaa), fuksiaa luomiväriä?

      Make Up Storelta

    • Grimas!

      * Mikä meikkivoide levittyy parhaiten, ja peittää parhaiten?

      Sekoitan itse meikkivoiteeni, koska olen hirvittävän vaalea ja vielä sellainen kellertävä :P Laitan Exuviancen vaaleinta ja sekaan vähän Grimasin sävyä G0 ja MakeUp Storen keltaista. --> Täydellinen sävy, muttei kovin peittävä. Peittävämpi saadaan käyttämällä pohjana Maxfactorin lasting performancea tai Grimasin tummempaa sävyä. Suosittelen myös muita vaaleaihoisia sekoittamaan omansa, jos ei kaupasta löydy valmiina sopivaa.



      * Millä poskipunalla saatte kauniit heleät posket?

      Itseasiassa: minä käytän poskilla rasvaista huulipunaa, häivytän ja tasoitan hyvin. ostin aikani voidemaisia poskipunia mutta sitten tajusin, että käyhän tämä näinkin, meikkilaukku kun on pieni. Laitan punan ennen irtopuuteria, niin se pysyy sitkeästi.



      * Mikä ripsari saa sinunkin ripsesi loistamaan?

      Nivean Lash Revolution. Se kuminen harja on nerokas keksintö. Vedenpitävä versio ei todellakaan ole vedenpitävä, mutta ei ihan heti lähde valumaan sateessa.


      * Kajalkynä, joka ei töhrää ja sotke silmiä?

      Minä kostutan vedellä pientä sivellintä ja otan luomivärin reunasta. Tulee pehmeä rajaus.


      * Huulikiilto/puna, johon voit aina luottaa?

      Ei ole löytynyt täydellistä vielä.



      * Kuinka peität näpyt, arvet, tummat silmänaluset?

      Laittamalla meikkivoidetta näpyn päälle pienellä siveltimellä. Tumman silmänalusen saan parhaiten piiloon, kun piilotan huolella nenänvierestä sen kohdan, kun silmänalusen ja norm. ihonvärin raja on selvimmillään.


      Omat kokemukset, hyvät ja huonot.

      Hyvä kasvovoide herkkäihoiselle: Weledan mantelisarja.

      Grimasilla on ihan mahtavat, värittömät, edulliset irtopuuterit! Kokeile, jos löytäisit Grimasilta myös tuota kyselemääsi luomivärisävyä. Siellä niitä on kaikenlaisia ihmeellisiä, kummallisia. Itsellä on Grimasilta kaksi luomiväriä, eivät tunnu kuluvan käytössä mihinkään, tosi paljon pigmenttiä.

      • valkonaama

        Itselläni on juuri tämä liian vaalea iho ongelma. Ja vaikka Lorealkin tuputti markkinoille suomalaisten ihojen värit, niin pah! En edes ole mikään kauhean valkea, mutta vaaleimmassa sävyssä (Infallible) olen kuin hiekka-aavikkojen kuningas.
        Nyt sekoittelen turhaan ostamaani Infalliblea Lumenen vanhaan Pale Mooniin, jota ei enää kylläkään myydä. On se kumma ettei voida tehdä rohkeasti täysin vaaleita meikkivoiteita.
        Lumenen puutereille annan kyllä kiitosta, ne ovat melko vaaleita.


      • Grimas!

        Toivottavasti neuvoistani on hyötyä :) Pakko jatkaa tätä hössäämistä vielä, jos vaikka innostut kokeilemaan.

        Eli minulla on Grimasin meikkivoidetta valkoisessa tuubissa, sävyä G0, jota käytetään lähinnä teatterissa Rokokoonäytelmissä ja kuoleille. Saan sitä siirrettyä toiseen tuubiin puristamalla ilmaa ulos puolitäydestä tuubista, sitten kaadan Grimasin tuubista meikkivoidetta toiseen tuubiin, päästämällä samalla vähitellen puristusotetta, jolloin toinen tuubi imaisee voiteen. Olen myös kokeillut sellaisia pieniä purnukoita, mitä myydään esim. Sokoksella, mutta niissä meikkivoide kuivaa. Nyt minulla on käytössä sellainen pikkainen 30 ml:n tuubi, jossa tuli voidenäyte. Se on tosi hyvä, meikkivoidetta tulee kerrallaan sopiva määrä muutamaksi kuuksi - on varmasti hyvää, talveksi vaaleampaa, kesäksi vähän tummempaa. Sekoitan meikkivoiteen heiluttamalla tuubia voimakkaasti, vaan jos voide ei sekoitu, pistän tuubin reiästä pitkän neulan tai ohuen sukkapuikon ja sekoittelen meikkivoiteen siten.

        Säilytän voiteet jääkaapissa, joten ne säilyvät pidempään: niitä kun ei kulu paljon, etenkään Grimasia ja sitä Make Up Storen keltaista.

        Suosittelen käytettäväksi sellaista meikkivoidetta, joka on jo itsestään aika keltasävyinen ja peittävä, koska Grimas on vaaleanpuna/valkeapohjaista ja Make Up Storen voide ei ole peittävää.

        Itselläni on ollut sekoituksissa käytössä L'Orealin Matte Cashmere ---> EI TOIMI, kertakaikkiaan, menee kököksi ja epätasaiseksi, kun sekoitetaan Grimasiin.

        Max Factorin Lasting Performancesta ja Grimasista tulee hyvä, tasaisesti ja suht mataksi levittyvä sekoitus, mutta tosi kylmäsävyinen, vaaleanpunaisen valkea, joten keltaista joutuu lisäämään ja voiteesta ei tule peittävää.

        L'orealin Infalliblesta (vai mikä se oli, se sarja jossa oli miljoona eri sävyä) ja Grimasista tulee hyvä, mutta ei kovin mattapintainen sekoitus.

        Exuviancesta ja Grimasista tulee tyyris, mutta erityisen hyvin levittyvä ja ihoystävällinen sekoitus, kosteuttava ja aurinkosuojakerroin mukana. Exuviance on jo itsessään yllättävän vaaleata, se vaalein sävy, joten Grimasia ja keltaista ei tarvitse lisätä kuin ihan vähän.

        Suosittelen erikseen vielä Grimasin irtopuutereita sinulle, niitä värittömiä. Ne eivät tummenna meikkivoidetta, lainkaan. Ovat edullisia, tulevat valtavissa purnukoissa.


      • listaatko
        Grimas! kirjoitti:

        Toivottavasti neuvoistani on hyötyä :) Pakko jatkaa tätä hössäämistä vielä, jos vaikka innostut kokeilemaan.

        Eli minulla on Grimasin meikkivoidetta valkoisessa tuubissa, sävyä G0, jota käytetään lähinnä teatterissa Rokokoonäytelmissä ja kuoleille. Saan sitä siirrettyä toiseen tuubiin puristamalla ilmaa ulos puolitäydestä tuubista, sitten kaadan Grimasin tuubista meikkivoidetta toiseen tuubiin, päästämällä samalla vähitellen puristusotetta, jolloin toinen tuubi imaisee voiteen. Olen myös kokeillut sellaisia pieniä purnukoita, mitä myydään esim. Sokoksella, mutta niissä meikkivoide kuivaa. Nyt minulla on käytössä sellainen pikkainen 30 ml:n tuubi, jossa tuli voidenäyte. Se on tosi hyvä, meikkivoidetta tulee kerrallaan sopiva määrä muutamaksi kuuksi - on varmasti hyvää, talveksi vaaleampaa, kesäksi vähän tummempaa. Sekoitan meikkivoiteen heiluttamalla tuubia voimakkaasti, vaan jos voide ei sekoitu, pistän tuubin reiästä pitkän neulan tai ohuen sukkapuikon ja sekoittelen meikkivoiteen siten.

        Säilytän voiteet jääkaapissa, joten ne säilyvät pidempään: niitä kun ei kulu paljon, etenkään Grimasia ja sitä Make Up Storen keltaista.

        Suosittelen käytettäväksi sellaista meikkivoidetta, joka on jo itsestään aika keltasävyinen ja peittävä, koska Grimas on vaaleanpuna/valkeapohjaista ja Make Up Storen voide ei ole peittävää.

        Itselläni on ollut sekoituksissa käytössä L'Orealin Matte Cashmere ---> EI TOIMI, kertakaikkiaan, menee kököksi ja epätasaiseksi, kun sekoitetaan Grimasiin.

        Max Factorin Lasting Performancesta ja Grimasista tulee hyvä, tasaisesti ja suht mataksi levittyvä sekoitus, mutta tosi kylmäsävyinen, vaaleanpunaisen valkea, joten keltaista joutuu lisäämään ja voiteesta ei tule peittävää.

        L'orealin Infalliblesta (vai mikä se oli, se sarja jossa oli miljoona eri sävyä) ja Grimasista tulee hyvä, mutta ei kovin mattapintainen sekoitus.

        Exuviancesta ja Grimasista tulee tyyris, mutta erityisen hyvin levittyvä ja ihoystävällinen sekoitus, kosteuttava ja aurinkosuojakerroin mukana. Exuviance on jo itsessään yllättävän vaaleata, se vaalein sävy, joten Grimasia ja keltaista ei tarvitse lisätä kuin ihan vähän.

        Suosittelen erikseen vielä Grimasin irtopuutereita sinulle, niitä värittömiä. Ne eivät tummenna meikkivoidetta, lainkaan. Ovat edullisia, tulevat valtavissa purnukoissa.

        Kävin Grimasin sivuilla, mutta koska siellei hirveänä ole selostetta tuotteista, eikä kunnon kuvia, siis vain väritäplät, niin jos listaat puuterit ja voiteet nimen ja värin kera.
        Sen GO-sävyn löysin. Kyllä jos teatterissa noilla töhrätään, niin pitäis arkimeikinkin onnistua.
        Innostuin kyllä, koska haluan todella sekoittaa oman värini, kun sitä ei näytä mistään löytyvän.
        Ja hyvät, laadukkaat ja edulliset tuotteet kelpaa aina :)


      • Grimas!
        listaatko kirjoitti:

        Kävin Grimasin sivuilla, mutta koska siellei hirveänä ole selostetta tuotteista, eikä kunnon kuvia, siis vain väritäplät, niin jos listaat puuterit ja voiteet nimen ja värin kera.
        Sen GO-sävyn löysin. Kyllä jos teatterissa noilla töhrätään, niin pitäis arkimeikinkin onnistua.
        Innostuin kyllä, koska haluan todella sekoittaa oman värini, kun sitä ei näytä mistään löytyvän.
        Ja hyvät, laadukkaat ja edulliset tuotteet kelpaa aina :)

        Mainiota :)

        Eli Grimas: Foundation, sävy G0. EI se creme -versio, joka on Blascomainen nappi.

        Irtopuuterit:

        Make-Up Powder 150 g (!), se on sellaista vähän kellertävää, mutta ei kellastuta meikkiä, hienojakoisempaa, kuin

        Transparent Powder (60 g, mutta samankokoinen pönikkä, isompi kuin ananaspurkki), joka näyttää valkoiselta, mutta ei jää valkoiseksi, ellei sitä laita ihan älyttömiä määriä, ei muuta voiteen sävyä ei niin yhtään.

        Toivottavasti sekoittelu onnistuu. Se keltainen, jota käytän on

        Make Up Storen Liquid Make-Up (Hypoallergenic) ja pohjassa lukee Foundation Amber Toner. Se on ihan oikeasti keltaista. Neliskanttinen pullo sumuista lasia, käytetään vissiin neutralisoimaan jotain punaisuutta tai sinisyyttä yms. Tätä kuluu tosi vähän, sama pullo, vielä puolillaan jo muutama vuotta.

        Kannattaa pitää jääkaapissa.

        Onnea sekoitteluun!


    • meikkaajatar

      -meikkivoide max factorin facefinity (jaha, en muista nimeä!)

      - maybellinen poskipuna (nimi taas kadoksissa)

      - Nivea Beauten ripsari Lash revolution

      - en käytä kajalia, silmät ei kestä

      - Lumenen Berry fun- huulipunat

      - en peitä näppyjä tms. vaikka niitä on. Suht tasainen meikkivoide peittää ihan riittävän hyvin

      - maybellinen ja anytimen ripsareilla ei tee yhtään mitään ja lumenen meikkipuuterit on liian pinkkiin taipuvaiset. Lisäksi saan lumenen meikkivoiteista ja voiteista näppyjä! Maybellin mainostaa suomalaisia sävyjä, mut ne on silti liian tummia minulle!
      Rimmelin poskipunilla on hyvä hinta/laatusuhde!!

    • Titi85

      Mikä meikkivoide levittyy parhaiten, ja peittää parhaiten?

      = itse pidän kovasti Maybelline Dream Matt Mousse vaahtomeikkivoiteesta, kalleimmista tuotteista Cliniquen, Lancomen ja Helena Rubisteinin meikkivoiteet lähellä sydäntä, kun on varaa =)

      Millä poskipunalla saatte kauniit heleät posket?

      = Rimmelin aurinkopuuteri

      Mikä ripsari saa sinunkin ripsesi loistamaan?

      = Maybelline Volume express(vedenkestävä), varsinkin nyt tämä uudistettu versio. Itse arvostan tuuheuttavia ripsivärejä koska pituutta on jo. Myös Helena Rubisteinin Lash Queen on ihana ja Lancome Hypnose ripsari.

      Kajalkynä, joka ei töhrää ja sotke silmiä?

      = Maxfactor Coulour Perfection eyeliner, levittyy ihanasti ja pysyy koko päivän. Ei teroiteta. Lumenet on myös todella hyviä.

      Huulikiilto/puna, johon voit aina luottaa?

      = Rimmel Vinyl Lip ja Loreal Glam Shine

      Kuinka peität näpyt, arvet, tummat silmänaluset?

      = kolmiosaisella peiteväripaletilla jossa on vihreä, oranssi ja rusehtava peiteväri, mm. Lumenen uusi sellainen.

      Omat kokemukset, hyvät ja huonot.

      = Itse en pidä melkeimpä mistään Lorealin tuotteista, eivät vaan sovi minulle. Ja heidän kaikissa meikkivoiteissaan on öljyä, joten eivät tahdo millään pysyä iholla.

      Maxfactor ja Isadora tarjoavat todella hyväpigmenttiset luomivärit edullisesti.

      Jos käytät ripsentaivuttajaa osta aina sellainen, jolla on "pitkä kroppa" ja jonka tyynyt ovat kumia, ei silikonia!

      Siinäpäs toistaiseksi kaikki =))))

    • galluppiin

      Hej!
      Mun vastaukset:
      1. Mikä meikkivoide levittyy parhaiten, ja peittää parhaiten?
      -Lumenen spraymeikkivoide
      2. Millä poskipunalla saatte kauniit heleät posket?
      -Rimmelin poskipunalla
      3. Mikä ripsari saa sinunkin ripsesi loistamaan?
      -Rimmelin (se punainen kotelo, en muista nyt sen nimeä)
      4. Kajalkynä, joka ei töhrää ja sotke silmiä?
      -En käytä
      5. Huulikiilto/puna, johon voit aina luottaa?
      -Lumenen läpinäkyvä huulikiilto, en käytä huulipunaa paljon
      6. Kuinka peität näpyt, arvet, tummat silmänaluset?
      -Tummat silmänaluset peitän Lumenen valokynällä, arvet samalla mutta myös Anytimen peitepuikolla

      Lisäkysymys: en tiedä :)

    • eiurg

      Kertokaa aikojen parhaat meikit.
      * 50-luvun meikki oli lähinnä omaa meikkaustyyliä..ainakin silmämeikin kohdalla=)

      Mikä meikkivoide levittyy parhaiten, ja peittää parhaiten?
      *fluidimainen/nestemäinen meikkivoide..oon kokenu lumenen hyväksi, mut se riippuu ihan ihósta et mikä sopii

      Millä poskipunalla saatte kauniit heleät posket?
      *aprikoosin värinen on hyvä, jos sitä laittaa vähän...

      Mikä ripsari saa sinunkin ripsesi loistamaan?
      *tietty mahd. tuuhentava ripsari

      Kajalkynä, joka ei töhrää ja sotke silmiä?
      *ei sellasta oo...mut vinkki! puuteroikaa silmä/luomi huolella, niin kestää tuo kajalkynä pidempää..nestemäinen eyeliner kaikkein paras kunhan antaa sen kuivua iholle...

      Huulikiilto/puna, johon voit aina luottaa?
      *anytime kiillot

      Kuinka peität näpyt, arvet, tummat silmänaluset?
      *peittyvät parhaiten tietty neutralisoijilla, mutta hyvä huolellinen pohja ja puuterointi

      Omat kokemukset, hyvät ja huonot.
      joitain huonoja kun on tehty koulussa tai lapsena harjoteltu sotkemista...hyvä oli kun ite tein onnistuneen koetyön

      Ja viimeinen lisäkysymys:
      Mistä hitosta saa pinkin pinkkiä( tai vähän tummempaa), fuksiaa luomiväriä?
      Taisi mennä muodista.
      *PINKKI tulee muotiin hurinalla! löydät sitä ihan meikkifirmojen kautta...hesasta saat mahtavia pinkkejä Make up store liikkeestä. Hinnakasta, mutta LAADUKASTA

    • gulps

      Mikä meikkivoide levittyy parhaiten, ja peittää parhaiten?

      Kryolanin Dermacolor Camouflage=> täysi peitto
      Blascon kiinteä värivoide
      Cinema Secretsin kiinteä värivoide

      Millä poskipunalla saatte kauniit heleät posket?

      Grimasin napeilla


      Mikä ripsari saa sinunkin ripsesi loistamaan?

      L'orealin Longitude
      Rimmelin Volume jotakin

      Huulikiilto/puna, johon voit aina luottaa?

      Revlonin Colorstay
      Oriflamen eri punat
      Lumenen punat näitä on paljon..

      Kuinka peität näpyt, arvet, tummat silmänaluset?

      Kryolanilla (kts ed)

      Omat kokemukset, hyvät ja huonot.

      Grimasin luomivärit ovat hinta/laadultaan parhaat
      Body shopin siveltimet ovat parhaat
      Grimasin irtopuuterit (ja kiinteät puuterit) ovat erittäin hyviä
      Grimasin meikkikynät ovat hyviä (paitsi huonot tupet jotka lohkeilevat)
      Grimasin nestemäinen värivoide on parempaa kuin kiinteät creme- tai camouflage voiteet
      Avonin tuotteet heikkoja

    • MiMe

      Mikä meikkivoide levittyy parhaiten, ja peittää parhaiten?
      Kummankin vastaus on Maybelline new york FIT ME

      Millä poskipunalla saatte kauniit heleät posket?
      Elite paris SECRET SHEEKS...

      Mikä ripsari saa sinunkin ripsesi loistamaan?
      Kaikki ripsarit sopii oikein käytettyinä mutta oma suosikki on w.seven LASHED UP jos haluaa normaalin näköiset tuuheat ja pitkät ripset

      Kajalkynä, joka ei töhrää ja sotke silmiä?
      w.seven DRAW THE LINE mutta pidän enemmän tussikajaaleista

      Huulikiilto/puna, johon voit aina luottaa?
      Kiilteistä Eveline cosmetic COLOR CELEBRITIES nmr.573, punista Moda Velvet lipstick nmr157 ja huulirasvoista Maybelline new york BABY LIPS pink punch

      Kuinka peität näpyt, arvet, tummat silmänaluset?
      Natusan Sinkkivoidetta alle ja Lumene Natural Code 2 In 1 SPOT DELETE COVER päälle

      Omat kokemukset, hyvät ja huonot.
      Sinkkivoide kelpaa melkein mihin vaan ja monta vuotta vanhoja/kaverille lainattuja tuotteita ei ole hyvä käyttää

      Ja viimeinen lisäkysymys: Pinkkejä luomivärejä löytyy nettikaupoista ja ja isommista luomiväripaleteista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe