Miksi selässä oleva tatuointini kutiaa/kihelmöi välillä aivan hirveästi? Tatuointi on nyt ollut minulla n.5 vuotta.
Tatuointi kutiaa
6
4046
Vastaukset
- -Traa-
Ollut hieman aiemmin samasta asiasta keskustelua...
Mutta todennäköinen syy on se, että olet allerginen väriaineelle tai sitten tatuointi on hakattu liian syvälle. Varsinkin jos tatuointi on kaiken lisäksi hieman koholla koko ajan / melkein koko ajan.- kirjoittaja...
Tatuointi on aina ollut hieman koholla, ja monesti olen sitä ihmetellyt. Kutinaa ilmenee hetkittäin ja se saattaa toisinaan kestää vaan hetken, toisinaan taas jopa koko päivän. Eli onko tatuointi siis hakattu liian syvälle? Voiko siitä olla jotain haittaa? Onko tämä liian syvälle hakkaaminen johtunut tatuoijan taidottomuudesta/kokemattomuudesta, vai mistä yleensä johtuu?
- hyvinki
kirjoittaja... kirjoitti:
Tatuointi on aina ollut hieman koholla, ja monesti olen sitä ihmetellyt. Kutinaa ilmenee hetkittäin ja se saattaa toisinaan kestää vaan hetken, toisinaan taas jopa koko päivän. Eli onko tatuointi siis hakattu liian syvälle? Voiko siitä olla jotain haittaa? Onko tämä liian syvälle hakkaaminen johtunut tatuoijan taidottomuudesta/kokemattomuudesta, vai mistä yleensä johtuu?
pitkälle varmasti siitä,et selässä on yleensä niin paksu iho,et kuva on pakko tehdä syvälle,ettei se jää haaleeks.Siis,kun terve iho kasvaa siihen päälle,ni kunnon satsi väriä näkyy ja siin samalla hiukan nostaa ihoa.Osapuilleen noin.
- Lumjul
Mulla on sama homma kädessä olevan leiman kanssa (n. 3viikkoa vanha). Usein yhtäkkiä kirpaisee hetkellisesti ja on välillä vähän koholla. Selässä olevan leiman kanssa taas esiintyy vain koholla olemista, joka lähtee allergialääkkeellä pois.
Toivon tosiaan ettei näitä tarvii myöhemmin lähtee poistattamaan, tai etteivät esimerkiksi lähde ihon alla leviämään.. en tiedä onko mahdollista, mutta mietityttää kieltämättä. - TattooFreak
Itsellä alkoi vanha tatuointi kutiamaan n. vuosi sitten. Nyt viime viikolla huomasin suihkussa miten värit lähtivät koko tatskasta ja tatuointi liukeni veden mukana viemäriin. En tiedä johtuiko uudesta saippuasta vai liian kovasta hankauksesta, mutta jälkeäkään ei tatskasta jäänyt. Pitää hakee kesällä festareilta uusi pantteri olkapäähän.
- jooseppir
Mulla alkoi kanssa samoilla oireilla! Suihkussa värit alkoi irtoamaan myös jokunen kuukausi hirveän kutinan jälkeen mutta onneksi tatuointi ei liuennut yläselästäni viemäriin vaan pakaroiden päälle! Yläselässä ollut tribaali liukeni ja muodosti pakaran päälle uuden tatuoinnin ja vaimoni, anoppini sekä siskoni todistaessa (olivat kanssani suihkussa silloin) pakaraan tuli teksti jossa lukee olet ääliö. Nyt se ei ole enää kutissut ja värikin on pysynyt yhtä hyvä kuin sen 80 vuotta mitä tästä tapahtumasta on nyt aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379