Tietäiskö kukaan mistä löytyis soinnut seuraaviin kappaleisiin?
Kahden maan kansalainen (säv&san. Pekka Simojoki)
Evankeliumi (säv.Pekka Simojoki, san.Anna-Mari Kaskinen)
Tule kaikeksi mulle (säv&san. Tom Holmen)
Kiitoos:)
löytyykö sointuja!!??
8
6355
Vastaukset
- riku76
KAhden maan kansalainen on pekan laulukirjassa kaikki tai ei mitään.
JA evankeliumi ja Tule kaikeksi mulle on nuoren seurakunnan vaisukirjassa. Mulla on ne molemmat, mutta valitettavasti nyt ei ole kumpikaan mukana täällä töissä. - evankeliumin soinnut löytyy...
hae kirjastosta "nysvä" (nuoren seurakunnan veisu kirja) siinä on paljon hyviä kappaleitamm mm. kahden maan kansalainen ja evankeliumi.. :D
- todé
on nimeltään "Elämän siivillä".
Pekka Simojoen laulukirja "Kaikki tai ei mitään" sisältää Pekan lauluista suurimman osan.
- minä vaan
hei :D sori, en kyl tiiä mistä löytys noihin muihin sointuja. ton evankeliumin tiiän mutta ulkoa en kyl muista, mutta tuohon kahden maan kansalaiseen tiedän ennestään :D ulkoa nääs ossaan nii voin laittaa ne tähän.. sit osaan vaan "ylitse merten" ja "älä pelkää":seen soinnut.. mutta ne ei ny tässä sua hyödytä :D
Am, D, G, Am, G, C, D
Am, D, G, Am, G, C, D,G
kerto:
Am, D, G, C, D, G
Am, D, G, C, D, G
että noin :D toivottavasti auttoi edes hieman.- wwwwwwwww
paljon kiitoksia :D
- Minä vaan
wwwwwwwww kirjoitti:
paljon kiitoksia :D
hei ostin juuri nuorten seurakunnan veisukirjan joten voin laittaa
vielä tähn noitten muittenki laulujen soinnut :)
tule kaikeksi mulle:
C, Am, F, Am
kerto: Dm7, G C, Am, Am/G, D, F, G, C,
evankeliumi:
A, E, D, E, A, E, D, A, E, D, E,A, E, D, A
kerto: A, D, E, A, f#m, Hm, E, A
että siinä :) kiva jos oli apua.. ja toivottavasti kirjoitin oikein :D
- pjojala
Tässä joitakin sointuja kerättyinä:
http://www.helsinki.fi/~pjojala/Tabulatuurit_gospel.txt - laeinen
ylistys.blogspot.com
gospel biisien sointuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817