Työmotivaatio nolla!

rale

Kyllä on työmotivaatio täysi nolla! Edellinen määräaikainen projektihomma päättyi viime keväänä, ja nyt kortistossa ansiosidonnaisella. Liksa oli kohtalainen työssä, noin 2000 euroa kk:ssa. Tykkäsin hommasta, mutta vastaavaa ei millään löydy, eikä muihinkaan näytä onnistuvan, ei millään.

Periaatteessa v...aa nämä alipalkatut hommat, kuten siivoustyö tms. Tekisi sinänsä mielellään vaikka sitä, mutta liksa on pääkaupunkiseudulle ainakin naurettavan pieni. Eihän tommoisella elä! Ei ihme että työvoiman saanti noihin hommiin on vaikeaa. Työnantajat koettavat repiä viimeisetkin työntekijän selkänahasta, ja kääriä voitot taskuunsa.

Ei riitä, että ollaan EU:n kallein maa elinkustannuksilta, ja pienimmästä päästä palkkataso jonkun Portugalin jälkeen. Työtä on, muttei halukkaita enkä enää kyllä ihmettele. Melkoinen maa tämä Lipposlovakia -lottovoitto syntyä tänne!

3

777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jesus

Todellinen lottovoitto. Mä vihaan tätä paikkaa. Tavallinen työtätekevä ihminen on täysi nolla täällä. Mä haluun pois!

• työtön 32 v

Paskat tosiaan murehtimaan nykyajan v..maisesta työnsaannista. Itse olen ollut kohta 1,5v työttömänä ansiosidonnaisella. menin höpökurssille jotta sain jatkettua ansiopvärahoja eteenpäin. Päivähoitoa koko kurssi oli.

Mulla meni eka vuoden aikana motivaatio tosi työnhakuun. Laitoin varmaan liki 100kpl hakemuksia ja kävin haastatteluissa. Aina valittiin joku kumminkaima tai vastaava.

Nyt relaan kunnolla, päiväohjelma on seuraava:
      -klo 9-10 herätys
      -aamiainen kankkusasteesta riippuen
      -lähikauppaan ostamaan sixpack
      -pohjat kotona, tietsikalla duunit (nettipalstat)
      -puoliltapäivin joko lisää sixpackeja kotiin tai lähiöpubiin bisselle
      -puoliltaöin kotiin lähibaarista tai kotona tv:tä ja unibisset naamariin
      -aamulla sama homma

Näinkin voi elää tappamatta itseään nykyajan talutusnuorassa.

• Työtön 30 v

Toi oli hyvä kirjoitus!
        Ansiosidonnaisella olen itse ollut nyt tasaan puoli vuotta, hakemuksia lähetellyt about 100. Töitä ei ole löytyny mutta olen jo tottunut tähän ja kivaa, relaa on ollut. Kirjojakin on tullut luettua. Ja leffoja kateltua.

Mun päiväohjelma:
        - klo 11 aikaan herätys, aamukahvi
        - lenkille
        - netissä n.12-16 (höpöhöpöpalstoja ja työpaikkatietojen katselua, hakemusten lähettelyä)
        - klo 16 -> punaviiniä* ystävien kanssa tai yksin
        - klo 17.35 -> saippuaoopperoiden katselua, tv-sarjojen seuraamista, punaviiniä*
        - 21 -> punaviiniä*, konsolipelien pelaamista, chattailua tai työssäkäyvien ystävien seurassa biletystä (mikäs sen hauskempaa kun itse saa jäädä kotiin aamulla nukkumaan kun kaverit joutuu menemään töihin :))
        - n. klo 02-03 nukkumaan

*joskus punaviinin tilalla myös olutta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2805
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2645
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      269
      1582
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1184
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      889
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe