Roc -selluliittivoide

Kokemuksia??

Oletteko huomanneet tuloksia, ja jos näin, kuinka nopeasti? Vastasiko odotuksia?

Olen itse kuullut vain positiivista palautetta ja haluaisin kokeilla.. :) Eihän se kovin paljoa maksa, vai?

Kaikkia kokemuksia, myös negatiivisa, olisi kiva kuulla! :)

7

2268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eljiza

..koska kaikki selluliitin poistovoiteet ovat h_u_i_j_a_u_s_t_a.

• löytyy

Maksaa n. 40 euroa purkki ja kestää n. kuukauden päivittäisessä käytössä.

Itse ostin kun oli tarjous 2 yhden hinnalla. Täytyy sanoa että celluun se ei auttanut mun mielestä yhtään (en ainakaan itse huomannut), mutta ihosta tuli aivan uskomattoman ja mielettömän pehmeä ja silkkinen. Tuotetta oli helppo käyttää ja tuoksukin ihan ok. Ohjeissa oli muistaakseni että saa käyttää vain 2 kuukautta kerrallaan, jonka jälkeen pidettävä tauko.

Jos löytyisi jostain vartalovoide joka tekisi ihon yhtä uskomattomaksi, niin ostaisin heti!!

• pettynyt

Eipä toiminut mullakaan. Iho tuli todella pehmeäksi, muttei se muuta saanutkaan aikaan. Ja kuukauden suunnilleen kesti yksi putilo.

Eipä noissa selluliittivoiteissa ole juurikaan mitään, mikä toimisi, en ole ainakaan kuullut.

Liikunta vaan.

• persruvella

Käytin 2vk rocia ja nyt on niin mehukkaat ihottumat persiissä ettei huvita paljoa istuskella. selluliitti hivelee silmiä kauneudellaan verranttuna näihin rohtuneisiin pakaroihin.

• ollenkaan

Rahat menee hukkaan!!!

• eltsubeltsu

Shisheidon selluliittivoide toimii ainakin minulla. Liikun jonkin verran muutenkin, mutta samanlaisiin tuloksiin en pääsisi vain liikunnalla! kannattaa kokeilla!

• tarkemmin

Koko nimi ja mistä saa, ja paljonko maksaa! Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      111
      5099
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      433
      1619
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      195
      1165
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1133
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      19
      1084
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1020
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      941
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      931
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      836
    Aihe