Naiset järkyttävän vaativia

erityisesti kauniit

Vertaa vaikkapa komeiden miesten ilmoituksiin.

35

5859

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---m--

      Niin on Suomalaiset naiset liian vaativia ja nirsoja. Ei löytynyt tälle kunnon/komealle miehelle ”vaimoa”.. Turhaan enää etsin..
      Elän loppuelämän ihan yksin ilman naista, sukulaisia, elämiä, kavereita yms… Hulluksi tulee varmaan joskus mutta ei auta..:(

      • jöggg

        Usein ovat vaativia vain koska haluavat, että niille sanotaan vastaan.


      • myös... :)
        jöggg kirjoitti:

        Usein ovat vaativia vain koska haluavat, että niille sanotaan vastaan.

        panna kovasti vastaan


      • jöggg
        myös... :) kirjoitti:

        panna kovasti vastaan

        Useimmat ainakin silloin tällöin.


      • Naisen näkökulma
        jöggg kirjoitti:

        Usein ovat vaativia vain koska haluavat, että niille sanotaan vastaan.

        Aika moni nainen tosiaan haluaa, ettei mies ole semmoinen epätoivoinen nysvääjä, jolle kelpaa kuka akka vaan. Minä ainakin tykkään, että mies osaa laittaa vastaan! Tietty vaativuus takaa, etteivät kaiken maailman reppanat kiinnostu minusta, vaan aidosti itsevarmat miehet. Mies joka ei suostu pompoteltavakseni (vaikka sitä aina yritän), on väkisinkin kiinnostava. Näinhän se menee, loogista tai ei.


      • Miehen näkökulma
        Naisen näkökulma kirjoitti:

        Aika moni nainen tosiaan haluaa, ettei mies ole semmoinen epätoivoinen nysvääjä, jolle kelpaa kuka akka vaan. Minä ainakin tykkään, että mies osaa laittaa vastaan! Tietty vaativuus takaa, etteivät kaiken maailman reppanat kiinnostu minusta, vaan aidosti itsevarmat miehet. Mies joka ei suostu pompoteltavakseni (vaikka sitä aina yritän), on väkisinkin kiinnostava. Näinhän se menee, loogista tai ei.

        Minä taas en suostu jo ihan periaatteesta yhdenkään naisen pompoteltavaksi. Normaali, aikuismainen ja asiallinen käytös on eri asia. Tässä naisettomuudessa / sinkkuudessa on ainakin se hyvä puoli, että saa esimerkiksi viettää talviloman ilman stressiä siitä, että olisi pakko tehdä jotakin ja stressata vielä lomallakin.

        Tällä viikolla on vietetty laatuaikaa talviloman merkeissä ilman minkäänlaisia lomasuunnitelmia ja stressiä siitä, että mahdollinen eukko olisi suunnitellut lomaviikolle "ohjelman" jo aikoja sitten.


    • Filosofi on sanonut

      Joku filosofi on sanonut että naisen luokse pitää aina ottaa piiska mukaan. Nyt ymmärrän miksi.

    • yyyyyy

      Naiset ovat vaativia, koska naisilla on varaa olla vaativia. Suomessa on naisten markkinat, ja Netissä tämä vielä korostuu.

      Ei sinänsä kannata vihata pelaajia, vaan peliä. Suomeen pitäisi roudata parikymmentätuhatta sinkkunaista jostain Itä-Euroopasta, niin tasottuisi pelikenttä huomattavasti.

      • kaunis nainen,.,

        Kyllä se vakka sopii kannelle.
        En todellakaan halua muuta kuin arvoistani seuraa..


      • ej jummarra

        Tuota tuota...???

        Saiskos jonkinlaisen loogisen selityksen tähän???

        Miksi juuri Suomessa on naisten markkinat?

        Miksi vasta parikymmentä tuhatta ulkomaalaista sinkkunaista tänne roudaamalla pelikenttä "tasoittuu"???

        En väitä, etteikö näin olisi, mutta mistä tämä johtuu???

        ?


    • isiisi

      Naisen logiikkaa!
      Aika moni nainen tosiaan haluaa, ettei mies ole semmoinen epätoivoinen nysvääjä, jolle kelpaa kuka akka vaan. Minä ainakin tykkään, että mies osaa laittaa vastaan! Tietty vaativuus takaa, etteivät kaiken maailman reppanat kiinnostu minusta, vaan aidosti itsevarmat miehet. Mies joka ei suostu pompoteltavakseni (vaikka sitä aina yritän), on väkisinkin kiinnostava. Näinhän se menee, loogista tai ei.

      ---------------------------------------------------------------

      NÄIN JUURI. Minun naiseni ilmeisesti odottaa vastaan panemista, sillä aina menee käämit sekaisin kun sanon vastaan, eli vedetään jotain tavaroita paskaksi tai lopetetaan suunvuoro toiselta mäkättämällä. Itse inhoan eniten juuri tuota yritystä laittaa tossun alle, niin olen vastaavastikin vastaan paneva, niin saa nähä jääkö vai lähteekö. Naurettavia itsekeskeisiä paskiaisia naiset todellakin ovat. Varmaan liikaa katsoneet hiljaisia siltoja tms. Eli naiset elää valtaosa fantasiamaailmassa, missä aina odotetaan sitä äijien äijää ja kun se reaalissa tulee vastaan niin se todellisuudessa pieree kasvoille ja elää omaa elämäänsä piittaamatta naisesta.

    • rauhanmaa...

      Niin, meillä naisilla, ainakin ennen 40:ä vuotta on jotain kummia käsityksiä parisuhteista. On kai luettu liikaa Polvaa laposena. Kuvitellaan, että mies pitää naisen riitaisuutta jotenkin kiinnostavana ja haastavana ja alkaa mielellään kesyttää raivotarta. Tosiasiahan linee, että miehet elävät mieluummin rakastavan ja rauhallisen naisen kanssa. Minäkin haluaisin miehen, joka arvostaa harmoniaa ja osaa elää sovussa. Kaikesta voi keskustella. Mistään ei tarvitse raivota, tai ainakin hyvin harvoista asioista.

      Odottakaa, kunnes olette siinä iässä, että 40-vuotiaat naiset kiinnostaa. Olemme vanhempana nöyrempiä. Ainakin jotkut meistä ovat.

      • Ai? Minusta kyllä tuntuu, että nainen on kaikkein hulluin kun täyttää 40 v. Nuorempana suomalaiset naiset ovat sentään usein rauhallisempia. Tosin kieltämättä nuoremmilla naisilla on kaikenmaailman outoja vaatimuksia, joita taas vanhemmilla naisilla ei ole.


      • minavainminavain
        onebig kirjoitti:

        Ai? Minusta kyllä tuntuu, että nainen on kaikkein hulluin kun täyttää 40 v. Nuorempana suomalaiset naiset ovat sentään usein rauhallisempia. Tosin kieltämättä nuoremmilla naisilla on kaikenmaailman outoja vaatimuksia, joita taas vanhemmilla naisilla ei ole.

        Riippuu varmaan naisesta. Minulla ei ainakaan ole koskaan ollut sellainen vienti kuin nyt liki 50v:nä :)


    • "naisten mies"

      Hei pojat

      ”Ennenvanhaan” miehet hakivat naisia tansseissa kuka milläkin menestyksellä. Homma toimi ja pareja syntyi. Naiset pitää iskeä. Iskijän ei tarvitse olla huippuunsa treenattu ja koulutettu uros, vaan hyväkäytöksinen ja itsevarma. Jos naisilta kysytään millaisen miehen he haluvat, niin vastaus on aivan uskomaton, sillä sellaista miestä ei luultavasti ole olemassakaan. Eikä siis sellaista kysymystä pidä asettaakkaan. Eikö tämänkin keskustelu ole lähtösin siitä, että naiset parinhakuilmoituksissa hakevat kaikki jotakin sadun prinssiin verrattavaa. Joka pojalla niitä ilmoituksia lukiessa menee pupu pöksyyn. Ehkä kaikki juontuu meidän biologisesta käyttäytymisestä, jossa naaras haluaa varmistaa hyvät geenit, vaatimalla parasta. Sydeemi kuitenki toimii ja on aina toiminut niin, että jos sitä parasta ei löydy, valitaan toiseksi paras jne. Eli kun mennään itsevarmsasti hakemaan naista ja muita prempia uroita ei löydy, niin onnistaa.
      Mulla ainakin on todella paljon kokemuksia, vaikka en ole pitkä ja komea, vaan pikemminkin lyhyt ja ruma. Silti ei aikanaan tarvinnut koskaa olla yksin viikonloppuisin, vaan kokemuksia riitti. Ja lopulta löytyi se oikeakin

      ”naisten mies”

    • n. 30

      Nooh, miten sen nyt ottaa, kuka hakee nykypäivänä sadun prinssiä.
      Enkä minä allekirjoita myöskään tuota geeni juttua.

      Siis missä menee ero parhaan ja toiseksi parhaan välillä, haloo, ihan hullua
      touhua nettitreffailussa, tuntuu ettei mikään riitä, mutta tosielämässä,
      kun tapaa vastakkaisen sukupuolen ja kiinnostuu, niin ei siinä kulje fläppi-
      taulun kanssa kiekuroita vedellen, eikä kiinnitä pikkuasioihin huomiota.

      Minä pidän aidoista, hymyilevistä, hauskoista ja myös, että voi puhua ihan
      kaikista asioista, niiden oikeilla nimillä.

      No näin loppuun on kuitenkin sanottava, että ylipainoiset ei silleen sytytä,
      koska itse kuntoilen päivittäin ja haluaisin lenkkiseuraa ja muihin harrastuksiin kaveria...


      j

    • jk

      n inn ovat

    • jk32

      niinn ovat

    • -,

      Monesko kalja menos hik hik....

    • reps niin on

      Jep himot ne on hiirelläkin, mutta vanhenpaa akkaa en panis vaikka tulis
      maaimanloppu AMEN.

      • Nainen1z

        En minäkään panis itseäni vanhempaa miestä! Mitä vanhempi, sitä huonommin alapää pelittää.


    • .v.t.

      Se on totta, että naisilla tuntuu olevan ylilyöti-asema tässä nettitreffailussa,
      mutta ei pidä ottaa kaikkien akkojen juttuja todeks, ne hakee sitä, mitä ei
      saa, eli nuorenpaa, kun oma avioliitto on mennyt vituks, niin nyt näytetään,
      saan kenet haluun, ANTEEKS ei se niin mene harput.

    • ??????

      Noin kerrankin järkeä yläpäässä.Ois kiva tietää moniko vanha akka on
      tosielämässä, muuhun kuin hauskanpitoon päätynyt pitenpään suhteeseen.
      Sillä en huoli vanhenpaa, en ikimaailmassa.

    • ....

      kyllä ne miehetkin osaa vaatia... Tosin me naiset sitten leimataan sellainen mies narsistiksi ;)

      • gurkkana

        Minun mielestä naisen pitää tietää mitä haluaa, ja sen sanominen kertoo todella paljon ihmisestä ;-) Asenteellisuus on pahasta, mutta se onkin eri juttu.


    • crocuta_crocuta

      No ei minun mielestäni... Siis mitä olen selaillut tuolla s24 treffeillä. Joillain on että pitää olla korkeakoulua tai jtn. Mitä mulla ei ole. Joillain on että pitää olla jonkun rajan mukaiset tulot...

      Mutta tollaset vaatimukset on kyllä aika harvalla mitä mä nyt huomiota kiinnittänyt olen.

      Tai noista ne nyt mulla vajaaksi jää, jos ei iästä...

      • 71hki (:

        Itse kundina sitä mieltä et pitäis nainen vähempikin riittää.ei vaatia koko ajan toiselta mahdottomuuksia vaikka tyykkääkin toisest. Eikse riitä et toinen Rakastaa ja välittää ja haluu olla sunkaa Ja on perusasiat kunnossa,eikä heti valiteta jos nyt mut irtisanottais töistä. Aika yleistä niinkuin pätkätyökin Yrittää kummiskin pärjätä päiväkerrallaan ja on kunnontyyppi vai mitä?


    • lkuhrsf

      Näitä samanlaisia kirjoituksia olen lukenut monet kerrat, naiset on vaativia, haluavat vaan rahaa jne ja aina ajattelen samalla tavalla, että voi vitsit, hyvillä käytöstavoilla moni mies pääsisi niin pitkälle, ne on paljon tärkeämpiä kuin toimitusjohtajan tittelit.

      Ja niiden hyvien käytöstapojen kohdalla saakin mielestäni ollakin vaativa, koska ne on mahdollista jokaisen oppia ja hallita, riippumatta siitä kuinka pitkä, tumma, komea tai rikas olet, koska hyvä käytös ei maksa mitään. Pienillä eleillä ja perinteisellä hyvällä käytöksellä minutkin on monesti hurmattu :) vaikka olenkin nuori nainen.

    • erot tuli.

      Yks nainen vaatis että maksan sen äidin ulosottovelat. Toinen vaati että maksan sen opiskelut.

    • tervettä järkeä

      on siinä omat hyvät puolensa, että osataan olla vaativia. Moni profiilinsa mukaan näyttäis olevan oikeen sitä elämänkumppania etsimässä. Jospa tolla varovaisuudella ja tiukoilla kriteereillä vältettäis muutama turha ero, niin mun puolesta sopii olla vaikka kuinka nirsoja ja naama nyrpeenä :D. Jos ei joku herätä kiinnostusta, niin ei sitä väkisin kannata yrittää.

      Yks ongelma on just tämä mikä tässäki ketjussa tullut esille, eli ehdottomasti pitää olla itsevarma, mutta samalla naista pitäis kohdella kuin kukkaa kämmenellä. Ketkä tän osaa parhaiten? Aivan, narsistiset tyypit, jotka osaa olla niiin ihania ja mukamas toisen huomioivia alkuunsa, kunnes alkaa totuus paljastua. Saatte olla naiset nirsoja, mutta älkää olko niin hemmetin sinisilmäsiä.

    • Luulenpa että kyse on ihan luonteesta. Parisuhteen haun perusteella ihmiset voitais jakaa kahteen ryhmään: niihin jotka etsivät sitä kuvittelevat heille kuuluvan (sos,omatunto, moraali) ja niihin jotka etsivät viettiensä mukaan. Ensimmäiseen kuuluvat päätyvät haluamaan ideaalia, jälkimmäiset haluamaan sitä mitä tarvitsevat.

      Tie onneen aikuisella ihmisellä alkaa siitä että haistattaa paskat sosiaalisille standardeille, ainakin parisuhteessa.)

    • vfrdrded5ed5e

      Kyseessä on naisten perusluonteeseen kuuluva hypergamia,eli taipumus hakea mieskumppani joka on naista ylemmällä tasolla yhteiskunnallisessa asemassa.

    • Joku_tyyppi_vaan

      Pitää olla lihaksikas, erittäin komea, täydellinen luonne ja rikas, sitten osa vielä haluaa tatuoinnit tai lävistyksiä mukaan. Monesti se menee niin, että 7'n nainen etsii 10'n miestä. Harvemmin 7'n mies etsii sitä 10'n naista.

      • Ullapullatar

        Salli mun nauraa. Miehet eivät tyydy vähempään kuin siihen kymppiin, vaikka itse ovat hädin tuskin nelosia.


      • Joku_tyyppi_vaan

        Sallin toki. Se on ihan mukavaa, kun oletettu nainen nauraa mun jutuille. Ainakin itse ja kaveripiirissä haetaan suunnilleen saman tasoisia naisia. Tinderissä taas ns. liian kauniit tai vaan vahvasti tälläytyneet saa ruksia.
        Uskallan väittää, että näistä kahdesta sukupuolesta nainen lähes poikkeuksetta se vaativampi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4377
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4315
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4026
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2907
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2561
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2128
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      198
      2044
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe