Huijaan ammatikseni eri tahoja ja ihmisiäkin. Teen ns hyviä tarjouksia ei mistään. Laskin viime vuoden ansioni verottomana tottakai, koska en maksa veroja. Sain tulokseksi 12 597 E/kk. Toki asiakassuhteet eivät yleensä toistu, mutta erään kerran olen huijannut erästä tahoa toisen kerran, ja vielä saman vuoden aikana. Kyllä tällä tavalla elää herroiksi, on porealtaat ja kaikki talossani, jonka rakensin vielä luvattomasti tottakai. Mutta sain lunastettua tonttimaan lopulta itselleni oveluutta käyttäen, pilkkahintaan tietenkin.
12 597 E/kk
ryökäleskoijari
3
2801
Vastaukset
- rich man
myöntäisit suoraan olevasi alkoholisti ja perso alkoholituotteille.kirjoitit siitä mistä uneksit ja mitä et koskaan tule saavuttamaan.hyvä jos sosku antaa sulle säälistä vajaat 300e/kk käteen,mitkä ryyppäät tietenkin ja retostelet"omaisuudellasi".et meinaan muuten täällä mainostaisi päiväuniasi.
- hyvä että
sijoitit nuo huijaamasi rahat kiinteään omaisuuteen, jonka arvo ei laske - on sitten velkojilla mistä ottaa, kun häkki heilahtaa ja laskut lankeaa maksettavaksi :)
- olkoon!
Että ihan poreallaskin! Olen kyllä tuollaiselle huikealle saavutukselle kateellinen, pakko tunnustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5252013Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195