Megatähti 2007 semifinaalit??

Nimetön

Mistään ei vielä löydy tietoa Megatähden semifinaaleista, vaikka niiden pitäisi olla jo tammikuussa. Yritin järjestävältä taholta kysellä, mutta en ole saanut vastausta. Kovasti oltaisiin tulossa, mutta kun pitää tietää työvuorot ym. ajoissa... Tietääkö joku jotain??

6

2659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä.,.

Mulle sillon ku pääsin jatkoon, sanottiin et joulukuun aikana tulee lisäinfoa postissa.. =)

• axlr73

Onkohan kellekkään tullu mitään tietoo vielä tosta semifinaalista,itelle ei ainakaan vielä oo tullu mitään?

• AK

10.6-11 Vaalassa on yhdet semifinaalit

• Megatähti 2006

Moi!

Mulla oli just sama ongelma viime vuonna ja en saanut tietää päivämääriä kuin vasta niin viime tingassa, että työvuorolista oli jo tehty. Semifinaaliin sattui vapaata, mutta finaalipäivänä olisin ollut yövuorossa. No onneksi hyvä työkaveri lupasi tuurata ja pääsin mukaan ja voitin vielä koko kisan!

Yleensä ainakin finaali on ollut helmikuun ensimmäinen viikonloppu pe ja la. Ja sitten semifinaalihan on onneksi vain 1 päivä ja se on yleensä vieläpä lähiseudulla (riippuen tietenkin missä asuu) koska niitä järjestetään eri puolilla Suomea. Niin jos saisit sitten vaikka vaihdettua vuoroa, jos sattuu hankalasti. Mutta tiedätpä ainakin buukata tuon finaalin kalenteriin, jos toimivat tänä vuonna samalla tavalla.

Menestys Megatähti-kisassa saattaa parhaimmillaan poikia ihan mukavia asioita, tsekkaa:
      www.taikalintu.fi

Ei muuta kuin tsemppiä kisaan, pitäkää fiilikset katossa ja meininki kovana! Pidän peukkuja!

• sepi

• katsottu on
        sepi kirjoitti:

Käy tutustumassa uusittuihin sivuihin ao -osoitteessa:
        http://www.musamake.fi/megatahti/index.htm

-Sepi

hienot on sivut joo tehty mutta ei näytä kukaan viitsivän päivittää, ei päivitetty karsintapaikkoja eikä mitään muutakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe